Italian District

31-207749789

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Italian District

We were born in Italy – the home of pizza – and we’ve lived and breathed Italian food ever since. That’s why we truly believe you won’t find more authentic pizza than ours outside our district in Amsterdam. Authentic Italian pizzas traditionally baked in a wood-fired oven, alongside a simple menu of favourites in a family-run, relaxed atmosphere. .

Meer informatie over restaurant Italian District

Dagelijks geopend: 16:00 tot 23:00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Italian District

Jell V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Lekkere, riant belegde pizza's, goed vullend, lekker krokante bodem. Heerlijk! De toetjes waren excellent! Nadeel is dat het nog wel wat gezelliger aangekleed kan worden, en er continue bezorgers in en uit lopen die de deur open laten staan waardoor je soms in de kou zit. Ook zit er veel zout in de pizza's. Verder erg lekker en snelle service!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Erg lekkere foccacia en pizza en de bediening was erg vriendelijk. Het restaurant zelf is alleen niet erg sfeervol en voelt een beetje kil aan.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We waren hier met de Albert Heijn restaurantactie, en daarvoor konden we kiezen uit het hele menu, dat van zichzelf al vrij kort is, er staan bijvoorbeeld slechts twee desserts op. We begonnen met een drankje en we bestelden onze gerechten. De focaccia's vooraf smaakten goed, maar niet heel speciaal verder. De pizza duurde even, en het feit dat er steeds mensen langskomen om pizza af te halen doet wel af aan de restaurantervaring.

De pizza's smaakten goed, maar niet bijzonder. Toen we het dessert wilden bestellen, was er nog maar 1 optie in plaats van twee, dus dat was erg jammer. We konden ook geen drankje krijgen in plaats van een dessert.

We zaten achterin, en daar voelden we ons wel nogal vergeten. We bleven zitten met de plank van ons voorgerecht tot het hoofdgerecht kwam, en tussendoor kwam er niemand langs.

Al met al was het dus niet zo'n geweldige ervaring, maar de prijs was daar dan wel weer naar, voor 40 euro waren we klaar door de actie.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Echt een geweldig lekkere pizza! Maar het is meer een afhaallocatie dan een restaurant. Goede bediening en zeer betaalbaar. Aanrader!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Klein maar gezellige tent met vriendelijke bediening.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Ongedwongen sfeer

prima eten en fantastische bediening een zekere aanraden
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heel fijn restaurant voor een heerlijke pizza.
Birgit A. S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
ongelofelijk goeie service! speciaal voor ons dochter is er een konijnen pizza gemaakt :) eten is top, huiswijn lekker en mensen super aardig en behulpzaam, wij komen zeker snel weer.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Vriendelijke mensen
Echt lekker. Vers
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Klein, niet erg gezellig. Is meer een afhaalpizzeria. Voorgerechten zijn er niet echt. Salade is prima, alleen zouden ze olie en azijn op tafel moeten zetten. Balsamico is van matige kwaliteit. Pizza is prima. Toetjes zij ok, niet bijzonder.
I
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Dit restaurantje ontdekt met dank aan de AH-actie. Zin in pizza, maar geen zin om weer naar Hoofddorp te rijden. Nu hoeft dat ook niet meer. Een kleine, maar prima kaart. Waar het vooral om de pizza draait. Alles is home made en dat proef je. Uitstekende smakelijke echt Italiaanse pizza’s, aardige bediening en zelfs San Pellegrino smaken die in Nederland normaal niet te krijgen zijn. :) Wij hebben een leuk adresje erbij.
C. N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het eten was heerlijk!
Renate E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Italian District. De pizza's zijn echt de moeite waard, Een lekkere bodem met diverse toppings naar keuze.

Het is een klein en sfeervolle italiaanse pizzeria met een open en toch intieme inrichting.
De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je snel thuis voelt.

Al met al een dikke aanrader ????
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Geweldige piza en super vriendelijk daar zal ik vaker een piza gaan eten of halen
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten en naar mijn mening Pizza's zoals ze horen te zijn (goede bodem, krokante korst en smaakvolle ingrediënten). Ga hier zeker vaker eten of bestellen!
Duke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Traditioneel Italiaans restaurant met heerlijke gerechten en zeer goede kwaliteit producten, perfecte prijs/ kwaliteit! Zeer vriendelijke bediening en gastvrije