Italian Bar-Bistro City Hall

Stadhuisplein 3 2311 EJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Italian Bar-Bistro City Hall

Verse pasta voor lunch

Gevestigd in een deel van het eeuwenoude monumentale stadhuis van Leiden, vandaar de naam City Hall. Alleen daarvoor zou je al eens langsgaan. En al helemaal als je een liefhebber bent van de Italiaanse keuken, want chef Bertus Friedhoff kent deze op zijn duimpje. De open keuken, olijfgroene pilaren en een hoge kast vol Italiaanse producten spreken voor zich. Bijna alle gerechten zijn de hele dag te bestellen, dus lunch een keer met een pasta!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Italian Bar-Bistro City Hall

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m woensdag 09:00 - 00:00 uur
Donderdag t/m zaterdag 09.00 - 01.00 uur
Zondag 10.00 - 00.00 uur

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Nicole912 V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Erg lekker eten, vers en leuk opgediend. Met een vriendin hier gegeten. We hadden allebei een pizza (quattro fromaggio en prosciutto). Super vers, warm en met een pizzasnijder opgediend. Complimenten. Restaurant is rumoerig, maar niet heel erg storend rumoerig. Sfeer is verder heel goed en hele aardige bediening.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
prima. iets te duur. maar verder een van de favorite in Leiden, dank
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten op een gezellige locatie. Het is hier altijd druk en dus wat rumoerig, maar ook wel gezellig en levendig! We bestelden een mooie antipasti plaat. Daarna zat ik al redelijk vol, en mocht ik mijn grote portie spaghetti zonder problemen omzetten naar een kleine portie. Het hoofdgerecht duurde iets langer, maar de serveerster was oplettend en zorgde ervoor dat het eten alsnog snel kwam.
Aanrader voor een gezellig en ontspannen avondje uit.
loes A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten, lekker wijntje, gezellig restaurant, beetje rumoerig, maar ik vind het altijd leuk hier.
Dave L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. De Burata is een aanrader. Vriendelijke bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Waarom krijg ik zo belachelijk veel e-mails en sms'en van IENS en het restaurant? Alles tezamen ZEVEN!!!!!
Een ter bevestiging natuurlijk OK. Wellicht kan ook de herinnering nog acceptabel zijn. Meer niet.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
City hall, goede Italiaan op een top lokatie aan het stadhuis. Eten is goed zeker de prijs kwaliteit is oké. Lekkeren wijnen. Ook het advies van de bediening bij onze wensen was uitstekend. Trouwens het is altijd goed bij city hall. Zeker een aanrader
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Genoten, heerlijk gegeten , vriendelijk personeel. Top
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Als voorgerecht deelden we de gamba's met knoflook, citroen en peper, erg lekker! Daarna bestelden we 2 pizza's.

Het was waanzinnig druk, waardoor het veel langer duurde (een uur) dan normaal (wij komen hier vaak) voordat de pizza's op tafel kwamen. De bediening was super vriendelijk en hield ons keurig op de hoogte tussendoor en omdat we al iets gegeten hadden hielden we het prima vol. De pizza's waren het wachten waard, erg smaakvol en met verse ingrediënten. Met name de pizza met parmaham en courgette is een aanrader. Uiteindelijk gingen wij daarom toch zeer tevreden de deur uit.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We waren met 6 personen jammer dat 1 gerecht veel te laat uit de keuken kwam!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met z'n vieren gegeten op drukke zaterdagavond. Half uur te laat, maar tafel werd voor ons vastgehouden: fijn ! Onervaren, maar OK bediening. Eten prima, gezellige ambiance. Vitello Tonnato vooral zeer fijn !
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik vond het Italiaanse eten heerlijk (gegrilde groenten, bruschetta en ravioli) en de service was fantastisch. Super vriendelijke serveerster. We hadden een nagerecht besteld en hadden daar toch geen tijd meer voor i.v.m. de bioscoop. Nagerecht kwam er al aan maar was geen probleem om deze terug te sturen. Vriendelijk!
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op een mooie historische locatie in het centrum van Leiden huist dit fijne concept. De kaart is Italiaans georiënteerd net als de meeste wijnen. Mooi ruim opgezet en volop jong personeel aanwezig dat ronduit goede service verleent. Het eten was echt goed en de rekening past bij de kwaliteit van het gebodene
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Prima huiswijn, super lekker eten, vriendelijke bediening en hele leuke inrichting! Klein detail; damestoiletten beneden kunnen een opknapbeurtje gebruiken. Doet overigens niets af aan de gezellige avond! City Hall blijft een echte aanrader in Leiden!
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was erg lekker! En was super tevreden over de bediening. Ben al in geen tijden niet zo goed bediend!
Dax B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Met de actie van een pizza voor 10 euro, krijg je een heerlijke pizza. Attente bediening, en een foutje werd goedgemaakt dmv een kopje koffie van het huis. Komen hier zeker terug!
Annelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hadden een combinatie van verschillende gerechten van de lunchkaart. Het duurde wel even voor het op tafel stond, maar het was erg lekker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Fijn Italiaans, in een relaxte, mooie omgeving, met vriendelijk en attent personeel; we zijn fan! De anti-pasti zijn heerlijk (hoewel we af en toe wel n verrassing zouden willen); de truffelpasta was fijn, al lusten we meer truffel. Lekkere panna cotta. Tot snel!
Sean K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We komen hier graag een hele avond borrelen en tafelen. De kaart is leuk gevarieerd, we houden vooral veel van pasta maar dat zit hier wel snor.

Je krijgt hier een warm huiselijk gevoel. De bediening heeft echt aandacht voor je en heeft ook verstand van de producten en wijnen.

Prijs kwaliteit is prima op orde.