Italian Bar-Bistro City Hall

Stadhuisplein 3 2311 EJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Italian Bar-Bistro City Hall

Gevestigd in een deel van het eeuwenoude monumentale stadhuis van Leiden, vandaar de naam City Hall. Alleen daarvoor zou je al eens langsgaan. En al helemaal als je een liefhebber bent van de Italiaanse keuken, want chef Pieter Houweling kent deze op zijn duimpje. De open keuken, olijfgroene pilaren en een hoge kast vol Italiaanse producten spreken voor zich. Bijna alle gerechten zijn de hele dag te bestellen, dus lunch een keer met een pasta!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Italian Bar-Bistro City Hall

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m woensdag 09:00 - 00:00 uur
Donderdag t/m zaterdag 09.00 - 01.00 uur
Zondag 10.00 - 00.00 uur

Catheline N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed eten! Goede service!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima bediening, lekker eten en leuke inrichting. Personeel denkt met je mee.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed belegde broodjes. Mooie locatie in het prachtige stadhuis van Leiden. Vriendelijke bediening. Beetje aan de prijs.
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellige tent met vriendelijk personeel en goed eten. Akoestiek is niet optimaal. Daardoor wat minder geschikt voor romantisch avondje maar voor eten met een wat grotere groep prima.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Als voorgerecht namen we een antipastischaal. Het werd geserveerd op een lange plank en het was heerlijk: vleeswaren, gegrillde groente, mozarella, olijven. We hadden nog een voorgerecht, namelijk Calamari, ook prima.
Daarna deelden we een bord pittige pasta.
De bediening was snel en hartelijk.
Kortom, een topavond.
christiaan M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Tagliatelle alla norma, hoewel de pasta goed al dente was gekookt, had weinig met 'alla norma' te maken. Toch een van de lekkere pasta schotels als je het goed voorbereidt.

Kleine flesjes water waren vrij prijzig.

Vriendelijke service. Drankje voor het eten kwam wel pas na het eten.

Super mooie locatie
Jantien Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Eten is eenvoudig en bevat weinig groente. Smaak is prima maar niet bijzonder
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Ik ontving twee separate bevestigingen en reminders voor mijn reservering: van het restaurant, en van IENS. Dat lijkt me overbodig.
De onderlinge sfeer tussen het personeel van het restaurant is goed. Dat is belangrijk voor de algemene ontspannen sfeer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bediening was fijn, attent en in een lekkere losse sfeer. Eten was geweldig !! Antipasta is een aanrader net als het hoofdgerecht wat we hebben genoten. Een keer geen pizza of pasta maar lekker varkensvlees en kalfsvlees met prosciutto ham!!

Echt een aanrader dit restaurant op een mooie sfeervolle locatie in hartje Leiden!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Erg lekker eten, vers en leuk opgediend. Met een vriendin hier gegeten. We hadden allebei een pizza (quattro fromaggio en prosciutto). Super vers, warm en met een pizzasnijder opgediend. Complimenten. Restaurant is rumoerig, maar niet heel erg storend rumoerig. Sfeer is verder heel goed en hele aardige bediening.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
prima. iets te duur. maar verder een van de favorite in Leiden, dank
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten op een gezellige locatie. Het is hier altijd druk en dus wat rumoerig, maar ook wel gezellig en levendig! We bestelden een mooie antipasti plaat. Daarna zat ik al redelijk vol, en mocht ik mijn grote portie spaghetti zonder problemen omzetten naar een kleine portie. Het hoofdgerecht duurde iets langer, maar de serveerster was oplettend en zorgde ervoor dat het eten alsnog snel kwam.
Aanrader voor een gezellig en ontspannen avondje uit.
loes A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten, lekker wijntje, gezellig restaurant, beetje rumoerig, maar ik vind het altijd leuk hier.
Dave L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. De Burata is een aanrader. Vriendelijke bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Waarom krijg ik zo belachelijk veel e-mails en sms'en van IENS en het restaurant? Alles tezamen ZEVEN!!!!!
Een ter bevestiging natuurlijk OK. Wellicht kan ook de herinnering nog acceptabel zijn. Meer niet.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
City hall, goede Italiaan op een top lokatie aan het stadhuis. Eten is goed zeker de prijs kwaliteit is oké. Lekkeren wijnen. Ook het advies van de bediening bij onze wensen was uitstekend. Trouwens het is altijd goed bij city hall. Zeker een aanrader
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Genoten, heerlijk gegeten , vriendelijk personeel. Top
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Als voorgerecht deelden we de gamba's met knoflook, citroen en peper, erg lekker! Daarna bestelden we 2 pizza's.

Het was waanzinnig druk, waardoor het veel langer duurde (een uur) dan normaal (wij komen hier vaak) voordat de pizza's op tafel kwamen. De bediening was super vriendelijk en hield ons keurig op de hoogte tussendoor en omdat we al iets gegeten hadden hielden we het prima vol. De pizza's waren het wachten waard, erg smaakvol en met verse ingrediënten. Met name de pizza met parmaham en courgette is een aanrader. Uiteindelijk gingen wij daarom toch zeer tevreden de deur uit.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We waren met 6 personen jammer dat 1 gerecht veel te laat uit de keuken kwam!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met z'n vieren gegeten op drukke zaterdagavond. Half uur te laat, maar tafel werd voor ons vastgehouden: fijn ! Onervaren, maar OK bediening. Eten prima, gezellige ambiance. Vitello Tonnato vooral zeer fijn !