Italiaanse IJssalon Palazzo

Lang

Jouw recensie over het restaurant Italiaanse IJssalon Palazzo

Kevin38764 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Slechte klandizie. Was er met een vriendin en de chagrijnige serveerster liet mijn ijscoupe pijnlijk op mijn voet vallen omdat ze het helemaal verkeerd vasthield. Chocolade op mijn jurk, schoenen en benen. Ik bleef nog aardig en meelevend, maar kreeg niet eens een excuus. Veel later kreeg ik wel een nieuwe. Alleen 'dat het de schuld van het stomme glas was'. Het ijs kregen wij niet eens van het huis of i.i.g. een gratis drankje, zoals het normaal hoort. We moesten gewoon de volle prijs betalen en wij vroegen of ze niks voor ons kon betekenen aangezien het ongelukje. Ze zei: 'Jullie hebben het ijsje toch gekregen?'. Na nog een keer vragen, gaf ze ons een korting van letterlijk 50 cent met tegenzin. Dit is niet hoe je handelt. Ik wil op z'n minst een excuus. Wij komen hier nooit meer.
Jacob70 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Lekker ijs en genoeg keuze, elke keer als we komen weer nieuwe smaken. De peer en arena ijs blijven onze favoriet, ook fijn om te zien dat in de jaren hier trouw personeel aanwezig is.
Danilo01 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Sorry maar als je van de ijszaak geen 1 smaak ijs mag ipv gemengd ijs in een coupe dan heb je echt een slechte service als zaak zijnde!!