Italiaanse IJssalon Capriccio

6,7
Voordelig
Janaina R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We waren afgelopen dinsdag bij Ijssalon capriccio in Scheveningen geweest, heerlijk traditionele Italiaanse ijs, heel veel keus, heerlijk koffie, vriendelijk Italiaanse personeel en snelle bedinning en zeer schone zaak waar in je waarde voor je geld krijg Grazie en tot snel
DoGer112 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
IJssalon Capriccio heeft echt onbeschoft personeel en nadat we toch besloten hier een ijsje te kopen hebben we ze direct in de prullenbak gegooid, nadat we een paar happen hadden genomen. Men zei dat hazelnoot erg lekker was, maar het smaakte echt niet lekker en de vier overige smaken die we op de verschillende ijsjes hadden genomen waren echt ook slecht.
We hebben dit direct gemeld, maar kregen een afwijkend antwoord. Sorry dat ik hier zo over moet schrijven, maar het is niet anders. Nooit slechter ijs gehad.
Brian1990 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Onbeschoft personeel hier schrik je gewoon van. Ik bestelde een ijsje en ging buiten zitten maar mijn partner werd dus op een zeer onbeleefde manier weggestuurd omdat zij niks had besteld. Het ijs was ook weinig pure smaak aan. Het enige positieve is dat we op een gezellig drukke boulevard waren, Maar met een groot boog omheen lopen !
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Onvriendelijke oudere meneer in de bediening. Na een tijdje zitten wachten gevraagd of onze bestelling opgenomen kon worden. Hij snauwde dat hij iemand zou sturen. Na 10 minuten kwam een iets vriendelijkere man de bestelling opnemen. Mijn coupe amarene bestond uit 1 bolletje mango (?), 1 bolletje chocolade (?) en 1 bolletje pistache (?) ijs. Bovenop zat 1 kers! Op mijn vraag waarom er geen kersenijs of kersensaus in de coupe zat reageerde de oudere meneer heel boos. Bij het verlaten van de zaak zag ik dat er wel amarene ijs in de vitrine lag. Eens maar nooit meer!
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Op het eerste gezicht een prima tent. Maar als je eenmaal een ijsje hebt en wilt zitten begint het drama. Binnen 3 sec kwam een medewerker naar ons toe dat we daar niet mochten zitten. Wij vroegen waarom. Begon de barman tegen ons te schreeuwen "dat zijn de regels". Binnen zat niemand! Personeel had duidelijk geen respect voor hun gasten want daar bleef het niet bij. De baas kwam er bij en riep "dit is mijn huis!!". Nogal onvriendelijk.
Het ijs zelf smaakte niet zoals ik gewend ben. Erg waterig en karig van smaak. Toilet gebruiken mocht ook niet want we waren geen gasten van het restaurant.
Al met al erg onvriendelijk en geen lekker ijs.
Angeliqueaylin .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
De service is uitstekend..... De uitstraling en de ligging van de ijssalon zijn erg mooi.
Het ijs is erg lekker en een mooie ruime keus, ook qua ijscoupes.
De rest van de kaart zoals de verschillende soorten koffie zijn mijn favoriet.
De koffie is super lekker!
Kortom gezellig zitten en een hoop lekkers.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Gisteren om 21.30 uur probeerden we ijscoupes te bestellen.
Dat kon niet want de slagroom was op.
Een hoorntje met een bolletje ijs bestellen kon wel, maar dan wel buiten opeten.
Omdat de Palace Promenade vanaf 1 september om 20.00 uur sluit, zijn ze eigenlijk dan ook al dicht vertelden de medewerkers.
Omdat mijn vrouw geen liefhebber is van zo maar een ijsje bestelde ze een gebakje met een kop thee.
Gebakje werd gebracht met de mededeling dat er buiten geen thee meer geserveerd mocht worden. Na enig aandringen kwam de thee toch.
Om 21.45 uur wilde ik het toilet gebruiken.
Dat kon niet, want die was volgens een medewerker al schoon gemaakt.
Daarna volgde een jammerverhaal over het feit dat de baas gezegd had dat ze om 21.30 uur al naar huis mochten en dat ze om 22.05 uur nog steeds aan het werk waren. Het was overigens 21.45 uur. De medewerker werd steeds bozer en meldde dat hij al vroeg begonnen was en thuis ook een gezin met kinderen heeft....
Pjanssens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Wat een arrogant personeel en echt onvriendelijk. Koop je er voor €8,00 aan ijs laat mijn dochtertje van drie haar ijsje vallen willen ze niet eens een nieuwe geven is haar eigen schuld en moet ze beter uitkijken wordt er dan gezegt, ik zeg nou ze is pas drie! Waarop hij antwoord jij bent toch haar moeder dan moet jij beter opletten. Kinderijsje voor mijn zoontje van 1 jaar kon hij ook niet eten want het ijs smeld in het horentje en die is te hard boor hem om te bijten of sabbelen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Heerlijk ijsje genomen! De service was snel, kwaliteit van het ijs was ook. Ook een normale portie aan bolletjes (soms krijg je echt enorm grote).
Muce B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Het ziet er goed uit. Schoon en kwaliteit. Het ijs smaakt heerlijk en word geserveerd uit hele mooie glazen dat speciaal gemaakt is. Het ijs smaakt heerlijk !! De bediening en de eigenaar is heel aardig en de eigenaar maakt hele leuke grapjes met de kinderen!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Mooie ijssalon,
Maar het personeel en eigenaar is zeer onvriendelijk!
Ik had een ijsje gekocht en ging even lekker op het witte bankje zitten. Mijn vriendin wilde naast mij komen zitten, maar binnen een seconde kwam iemand naar buiten om haar weg te sturen!
Zij mocht daar niet zitten omdat ze niets had gekocht.

ik zei nog tegen de man dat ik wel een ijsje had gekocht en dat zij bij mij hoorde, maar toen werd hij nog bozer en ik moest ook weg!

Voor mij een dikke -1 voor klantvriendelijkheid!
Wahr .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
gisteren een ijsje gaan eten met mijn moeder en zus. de ijssalon ziet er mooi uit, maar als je eenmaal aan een tafeltje zit verbleekt de schoonheid. de bediening is onvriendelijk, toen ik vroeg of ik met mijn coupe amarena 2 bolletjes kon krijgen ipv 3 werd er gezucht en ogen te hemel geslagen. ze zou het navragen, helaas was het antwoord dat het moeilijk zou worden. bij de 2e keer vragen werd door iemand anders verteld dat het wel kon, maar dat de prijs gelijk zou blijven.
eenmaal achter mijn coupe kwam ik tot de ontdekking dat er 2 vreemde smaken ijs in de coupe zaten, die absoluut niet bij de amarena kersen paste.
de coupe van mijn zus smaakte ook niet zoals hij hoorde te smaken, dus al met al een flinke teleurstelling.
ook hebben we daar meegemaakt dat als je er met je kind een ijsje wilt eten, je als ouder wel aan tafel mag zitten met een ijsje, maar als je kind een hoorntje heeft moet hij op een apart bankje zitten. beetje vreemd...
kortom, de salon is mooi ingericht maar de service zou wat beter kunnen.
Antoinetta123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Een werkelijk prachtige ijssalon,blinkende uitstraling met zeer vriendelijke bediening. Het ijs werd in prachtige glazen opgediend en was van een meer dan uitstekende kwaliteit. De theepotjes waren sprookjesachtig en om verliefd op te worden!Wat een aanwinst! Wat een entourage en wat een verrukkelijk ijs!