Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

Amigo's
U bent van harte welkom in ons restaurant om te genieten van een veelzijdig keuzemenu van diverse specialiteiten, maar ook de echte traditionele Italiaanse pizza's en pasta's. wij hopen u spoedig te verwelkomen.

Meer informatie over restaurant Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

• : ruime parkeergelegenheid

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

Karin A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Restaurant is gesloten, wordt verbouwd. Werd verbaasd gereageerd door bouwvakkers / nieuwe eigenaar dat we konden reserveren. Niet gegeten dus.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zondag 17 september bij Amigo's gegeten. Het eten was heerlijk. Zowel het gerecht met vlees als het vegetarische gerecht. Het voordeel van de ah restaurateur met Jens was natuurlijk fantastisch. Gr. Gijs.
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ik probeerde op tijd te annuleren, maar het systeem van Iens geeft na klikken op annuleren iedere keer gewoon aan 'gereserveerd', jammer dat we het niet hebben kunnen aangeven dat we niet kwamen.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op zich prima gegeten. Locatie en restaurant vielen qua sfeer tegen, het is meer een afhaal restaurant in een woonwijk. We waren ook de enige gasten. Personeel is heel vriendelijk en het eten was voor die prijs goed te doen.
Katja L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
amgbaan .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
WE waren de enigen in het restaurant! Vandaar de erg rustige omgeving. De stoelen zitten goed en er hingen mooie foto's ( grote ) aan de muur. Sobere maar keurige inrichting. Gastvrije ontvangst, het was keurig verzorgd.
Voor herhaling vatbaar.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een eenvoudig restaurant zonder sfeer met middelmatig eten en ik vindt dit geen restaurant om nog vaker te bezoeken prijs en kwaliteit is redelijk
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten.
K B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We raden af om hier met AH actie te gaan eten. We werden in een nagenoeg lege zaak compleet genegeerd, het eten werd (na uur wachten) afgeraffeld waardoor het niet gaat was. Tenslotte moesten wij als gezelschap van twee, twee AH kaarten inleveren? Duidelijk dat men liever niet met actie mee doet. Men vergeet helaas daardoor ook dat men daardoor nooit meer terug zal komen
mariëtte W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heb gebakken mosselen gegeten: prima! Daarna pizza: ook goed, goed gevuld, knapperig, verse ingredienten. Rode huiswijn ook goed. Dus al met al goede ervaring.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gastvrije bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding!