Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

Harmonieplein 43 3603 BP Maarssen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

Amigo's
U bent van harte welkom in ons restaurant om te genieten van een veelzijdig keuzemenu van diverse specialiteiten, maar ook de echte traditionele Italiaanse pizza's en pasta's. wij hopen u spoedig te verwelkomen.

Meer informatie over restaurant Italiaans restaurant & pizzaria Amigo's

• : ruime parkeergelegenheid

Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:30
amgbaan .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
WE waren de enigen in het restaurant! Vandaar de erg rustige omgeving. De stoelen zitten goed en er hingen mooie foto's ( grote ) aan de muur. Sobere maar keurige inrichting. Gastvrije ontvangst, het was keurig verzorgd.
Voor herhaling vatbaar.
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een eenvoudig restaurant zonder sfeer met middelmatig eten en ik vindt dit geen restaurant om nog vaker te bezoeken prijs en kwaliteit is redelijk
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten.
K B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We raden af om hier met AH actie te gaan eten. We werden in een nagenoeg lege zaak compleet genegeerd, het eten werd (na uur wachten) afgeraffeld waardoor het niet gaat was. Tenslotte moesten wij als gezelschap van twee, twee AH kaarten inleveren? Duidelijk dat men liever niet met actie mee doet. Men vergeet helaas daardoor ook dat men daardoor nooit meer terug zal komen
mariëtte W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heb gebakken mosselen gegeten: prima! Daarna pizza: ook goed, goed gevuld, knapperig, verse ingredienten. Rode huiswijn ook goed. Dus al met al goede ervaring.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gastvrije bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding!