Italiaans Huis

Winkelcentrum Woensel 372 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart
31-402482016

Over restaurant Italiaans Huis

Het Italiaanse Huis in Eindhoven is klein, maar knus. Het zal je niet verbazen dat de chef hier volgens Italiaanse recepten bakt en kookt. Een genot om voor te reserveren. De kaart is uitgebreid, net als de maaltijden in Italië. Hoeveel gangen neem jij vandaag? Ook de pizza’s ontbreken niet, smaakvol en rijkelijk belegd met alles wat Moeder Natuur te bieden heeft.

Meer informatie over restaurant Italiaans Huis

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Mr_Pizza .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Het eten een 9: De pizza's en pasta's zij hier altijd van een goede kwaliteit. Erg lekker allemaal en zeker voor herhaling vatbaar.

De service een 7: De bediening kan wat vlotter en in ons geval leek er dan ook een redelijk onervaren meisje te staan. Blijft natuurlijk een momentopname want de dag erop kan er natuurlijk weer iemand anders staan als serveerster. Verder was het eten er gewoon op tijd, niks van te zeggen.

Het decor een 8: Het is erg klein maar daardoor ook wel weer een erg gezellig restaurantje. Zie het meer als een petit restaurant. Inrichting gewoon erg op z'n Italiaans zoals we dat hier wel gewend zijn in Nederland.

Kortom het Italiaans huis is zeker een aanrader.
Saskiamegens .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het is een klein restaurant, heel gemoedelijk, aankleding leuk/overdadig, het eten prijs/kwaliteit geweldig!! Komen nog vaak terug
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Prima prijs kwaliteit, veel waar voor je geld. Genoten van een heerlijke pizza en een karafje wijn. Het is een piepklein restaurant, het is ook meteen vol. Je kunt dan ook ook beter reserveren zo bleek.