ITALIA

Westerlaan 1a 8071 EA Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ITALIA

F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Pendelen over de Noord Veluwe, Nunspeet aandoen en herinneren dat we enige jaren geleden tijdens een drukke (verhuis) periode nog wel eens een hapje namen bij ITALIA.
Hernieuwde kennismaking die bijzonder goed uit blijkt te vallen.
Een beetje 'uitgekeken' op pizza's toch weer eens proberen: hier wordt een meer dan uitstekende pizza geserveerd, de huiswijn kan er alleszins mee door en de bediening is bijzonder vriendelijk. Wij komen weer!
Karlos .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Leuk ingericht pizzeria'tje in het centrum van Nunspeet. Uitgebreide pizza-kaart met veel keuze (ook qua pasta's). Verse ingrediënten, al was het jammer dat de randjes van de pizza behoorlijk aangebrand waren.
Bediening was vriendelijk, maar niet heel ervaren. Zo werden de bijbestelde broodjes vergeten en kregen we die tegelijk met de pizza, maar dat kon de pret niet bederven.Prima pizza's voor een niet al te dure prijs.
HannahenBastian .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We hebben hier een pizza gegeten, de kwaliteit van het eten was prima. Niet per se onder de indruk van de bediening. Slechte onderlinge communicatie. We hadden best nog een extra drankje kunnen nemen, als de bediening maar scherp genoeg geweest was. Voor een gewone pizza prima, maar niet om voor terug te komen.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Aardig restaurant in centrum Nunspeet. Zaak bestaat uit twee delen, de keuken-afhaal en een deel restaurant. Veel houten meubels. Pizza was prima en smaakvol , mandje brood met kruidendokter niet goed, boter was te hard en had geen smaak, kleine broodjes waren wel warm. Prettige bediening. Muziek stond te hard. Geen restaurant om een hele avond te zitten, maar voor even iets eten voldoende.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Eten was goed (gewoon een lekkere pizza), fijne, gezellige sfeer en uitstekende service. Onze 7 maanden oude dochter heeft zich prima vermaakt
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Deze week één keer een pizza gehaald en ook een keer in het restaurant gegeten. De pizza die ik haalde kon ik helemaal naar eigen smaak laten samenstellen samen met de aardige mevrouw.
De maaltijd die ik er van de week at, stond niet eens op de kaart maar met de chef "Mario" kwamen we er samen uit. Heerlijk qua smaak, alle verse ingredienten maken toch de pizza.
De inrichting is erg bijzonder met prachtige muurschilderingen en een keukencounter als schip. Echt een aanrader!!
Hhsinnem .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Bij dit restaurant vlogen afgelopen dinsdag de pizza's met stapels tegelijk de deur uit. Kennelijk niet alleen vanwege korting bij afhalen op dinsdag, want de pizza's die we in het restaurant aten waren voortreffelijk. Toch nog 1 nare nasmaak, want waar de pizza's prima geprijsd zijn vonden we de drankjes dat niet: 2,40 Euro voor 0,2l frisdrank! En 2,25 Euro voor een kopje thee. We zijn toch niet op Schiphol?
Patriciadenise .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Heel erg goed! De pizza's zijn heerlijk! Ik vind ze zelfs de lekkerste die ik ooit gehad heb in Nederland, maargoed, mijn mening natuurlijk. Maar ze zijn vers, er zitten genoeg ingredienten op, zijn lekker pittig en hebben een lekkere dunne bodem. Ook de pasta's en lasagne zijn erg lekker. Het restaurant is gezellig ingericht