Italia

Meer informatie over restaurant Italia

6,4
Lioneyes .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
You get what you pay for. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dit restaurant een 8,4 heeft want de pizza is vrij matig. Wel te eten hoor, maar prefab diepvriesbodem van karton en al met al vrij smakeloos. Goed, wat wil je voor 5,50 per pizza ;) dus: wie op zoek is naar een goedkope snelle hap kan hier prima terecht, maar als je op zoek bent naar goeie pizza kun je beter elders op Texel je heil zoeken.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Even lekker makkelijk pizza wezen eten. De pizza"s waren verukkelijk! en zeker niet duur. De service was prima en vriendelijk. Decor leuk. Als we weer op Texel zijn kom ik zeker terug!
Didi B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wanneer we op Texel zijn eten we altijd even bij Italia. Zeker ook omdat gewoon alle pizza's 5,50 zijn en voor de kinderen zelfs 3,50. Pizza Maria vind ik het lekkerst. De bediening is heel aardig, kinderen krijgen meteen een kleurplaatje met stiften en bij vertrek een lolly. Betaalbaar om lekker even met je gezin te gaan eten.
Mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij hebben de gewoonte om hier voor vertrek een pizza te eten. Alle pizza's zijn €5,50 en wij vinden ze goed te eten. We worden vriendelijk begroet en voor onze jongste wordt het door ons zelf meegebrachte potje gelijk opgewarmd. De inrichting is wel aan vernieuwing toe, maar dat heeft ook wel weer wat;)
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Vanavond vier pizza's gegeten,het smaakte lekker,goede bodem en goed belegd. Bediening vriendelijk en prijzen zeer goed. 5,50 voor alle pizza's