Italia

Meer informatie over restaurant Italia

7,1
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Hier op koningsdag terecht gekomen voor de lunch. Kinderen een tosti en mijn vrouw en ik een club sandwich. Goeie portie. Bediening was vriendelijk en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Evelyn1234 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
In dit restaurant geweest voor een lunch met een vriendin.
De bediening gaf ons aan de tafel de keuze uit verschillende soorten brood. Wat niet vermeld werd (en ook niet op de kaart staat) is dat je over boerenbrood en Italiaanse bol €1,- extra moet betalen. De prijzen van de broodjes staan op de menukaart zonder deze toeslag.
Bediening was langzaam, na 15 min binnen te zitten werden we pas geholpen.
Tot onze verbazing zagen we later op de bon dat er ook nog €0,70 bijbetaald was voor de mozzarella en de zongedroogde tomaatjes, dit zijn ingrediënten die sowieso al op het broodje zitten. Heel apart..
De broodjes waren verder erg lekker maar door deze gang van zaken zullen we hier niet snel weer gaan lunchen
Renée D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Dit restaurant uitgezocht voor de lunch. Broodje zalm voor mij en een tosti voor mijn partner.
Smaakt was goed, echter 2 minpunten. De prijzen van de broodjes golden alleen voor een croissant. Boerenbrood, ciabatta, Italiaanse bol, overal moest € 1,-- bijbetaald worden. Ook de tosti was niet incl. curry, bijbetaling € 0,50. Rare gang van zaken. Zet gewoon op de kaart wat een broodje kost en curry lijkt mij standaard bij een tosti. Voor mij een reden hier niet zo snel meer te eten.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
In deze ijssalon een heerlijke xoupe ijs gegeten en geen vragen waarom er geen vanilleijs in de coupe moet. Jammer genoeg werd het terras ondanks het goede weer niet in de gaten gehouden zodat wij na 15 minuten wachten binnen zijn gaan bestellen. Voor het ijs komen we terug naar de bediening kan beter, netter en vriendelijker.
Kja .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Lekker gegeten bij Italia! Wel jammer van het onvriendelijke personeel. Toen er een wesp in een van onze glazen drinken kwam werd er geweigerd een nieuw glas te geven. Het personeel kon er 'niets aan doen'. Jammer van deze slechte service.
Aaldrik G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Heerlijk smaakvol broodje met Italiaanse ham pesto en mozzerella ,geserveerd op een mooie strakke witte plate,daarna een heerlijke aardbeien sorbet en als slot een overheerlijke Irish coffee.De prijs/kwaliteit is ook geweldig en zeer nette en vriendelijke bediening. Verder is de inrichting zeer strak maar wel sfeervol .
Chipie .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Smaakvol ongerichte salon met prachtig terras, uitkijkend op de oude brink in Roden. Heerlijke koffie met de lekkerste koekjes van het Noorden. De koekjes moet ik altijd meenemen als ik op bezoek ga bij familie en vrienden in Utrecht...
Maar bovenal hebben ze heerlijk ijs. Vers gemaakt, dat proef je. Ik ben geen ijsliefhebber, maar bij Italia neem ik zelfs regelmatig een ijsje. Echt een aanrader!
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Wat een prachtig etablissement en wat een vriendelijk personeel! We voelden ons meteen welkom en konden moeilijk kiezen tussen al het lekkers wat op de kaart stond. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Italianissimo, een broodje met Gorgonzola, Italiaanse salami & prosciutto. De broodjes die we kregen waren rijkelijk belegd. En wat een originele en smaakvolle combinatie was dat zeg! Werkelijk tongstrelend. Maar ook de koffie was verrassend lekker. We kozen voor een cappuccino met hazelnootsiroop. Die werd geserveerd met een prachtige schuimlaag en smaakte voortreffelijk. We hebben meteen een zak van de speciale koffieblend mee naar huis genomen en kunnen daardoor nog lang nagenieten van deze fantastische ervaring. Als toetje hebben we verschillende smaken huisgemaakt ijs geproefd, de één nog lekkerder dan de ander. Wij komen zeker terug!! In de winter kun je hier lekker warm bij de openhaard zitten en in de zomer is het hier voortreffelijk vertoeven op het zonovergoten terras. Kortom, dit is een echte aanrader voor ieder die van genieten houdt!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijke ijssalon, maar ook de broodjes zijn top. Zaak is zeer positief veranderd en uitgebreid. Handige speelhoek voor de kinderen. Broodjes waren top, heerlijke koffie etc.