Italia

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Terras
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Italia

OnN K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijke pizza's zoals een Italiaanse pizza moet zijn en geen 'Amerikaanse' namaak. Voorheen zat Italia in het WEC maar op nieuwe locatie dezelfde kwaliteit en service.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik bestel al meer dan 15 jaar dezelfde gerecht. Maar na hun verhuizing smaakt het niet meer hetzelfde. Pasta di Chef: roomsaus is te flauw, proef letterlijk alleen pasta en gesmolten kaas. De saus van de lasagna en canneloni smaakt naar te veel bechamel en te romig. Weinig smaak. Service is altijd goe, als ik iets anders wil, maken ze het gewoon. Maar helaas. Hopelijk komt een andere kok of ze kunnen iets meer ingredienten gebruiken andere receptuur. Zelfs de kruidenboter smaakt niet als voorheen.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Restaurant Italia zelf (in het Willem Eggert centrum) bestaat niet meer.
Deze heeft plaats moeten maken tijdens de grote verbouwing van dit winkelcentrum. Wij kwamen hier voorheen regelmatig.

De zaak kent iets verder in de winkelstraat nu wel een doorstart "door een oud
medewerker" onder de zelfde naam echter nu alleen nog maar als pizzeria.
En we hebben hier eenmaal een pizza genuttigd, maar vonden de kwaliteit
en smaak van de gebruikte ingrediënten niet meer als voorheen.
Waarschijnlijk toch bezuinigd op de inkoop van de te gebruiken etenswaren.
Ook de inrichting in dit zaakje is echt minimaal, en concept is denk ik eigenlijk alleen nog maar gericht op afhaal of bezorgen.

Eindconclusie, er zijn in mijn ogen betere Italiaanse restaurants in Purmerend.