Italia Uno

Meer informatie over restaurant Italia Uno

Voordelig
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In de vakantie hier een 6 tal Pizza's telefonisch geresveerd en daarna opgehaald. De pizza is een mooie dunne bodem die niet overdreven belegd is. De pizza had naar de mening van het gezelschap een prima smaak. De prijs valt zeker mee. Er is weinig aan de inrichting veranderd, sinds de vorige eigenaar.
Change .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Na twee prachtige voorgerechten (aubergine in tomatensaus en paddenstoelen met kaas) uit de hoeven heerlijke pasta's genoten. Klasse! Begeleid door een mooie rode wijn: een italiaanse Primitivo.
Goede prijs kwaliteitsverhouding en gastvrij onthaald.
Jacomo2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Uitstekende bruschetta met heerlijk romige tagliatelle met zeevruchten na gegeten. Restaurant is pas in Meerssen, maar echt een aanbeveling. Ga zo door....