Italia Qualita

Langestraat 55A 1211 GV Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Italia Qualita

RestaurantDeskundige .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Bestel al jaren pizza bij Italia Qualita. Deze worden altijd netjes en warm binnen een half uurtje gratis bezorgd in Hilversum. Pizza's zijn van goede kwaliteit (goed deeg, voldoende groente, vlees, fruit op de pizza, altijd warm bezorgd). Over andere producten van dit bedrijf kan ik geen oordeel geven. Over het decor kan ik niks nuttigs meedelen, maar aangezien iens.nl geen 'geen mening' of 'nvt' vakje heeft om in te vullen, heb ik deze maar voor het decor op 1 gezet.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De scaloppina ai funghi viel nogal tegen; het was m.i. gewoon (taaie) biefstuk !
Het zou kalfsoester moeten zijn, en dan zeer mals en zacht vlees. Daar had dit niets mee te maken.
De champignonsaus was veel te vet en te zwaar; na een paar happen was ik al uitgegeten !
Ik had gevraagd: ZONDER peper, maar volgens mij zat dat er wel in !!
Het brood en de salade waren allebei ook beneden de maat.
Misschien dat ze pizza beter kunnen ?
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Regelmatig wat besteld al was het voor de snelle hap i.v.m. laat thuis zijn.

Bezorging en bestelling gaan redelijk vlug.

Deze afhaal is wel bijzonder grillig als het op het eten aan komt.
Pizza's zijn vaak wel in orde maar de spare-ribs zijn de ene keer wel gaar en de andere keer niet, het portie spare-rib mag naar mijn mening wel wat groter in verhouding tot de prijs.
De shoarma schotel is proportioneel in de juiste verhouding, echter zit hier geen mayonaise bij maar 1 bakje knoflook? dit kan beter.
De shoarma zelf is qua smaak goed maar af en toe tref je hier toch aan dat er te veel op het bot gesneden wordt.

Wanneer je broodjes vraagt in plaats van de patat .. niet doen, deze zijn erg doordrenkt in olie wat de smaak echt verpest.

De patat mag wat meer doorbakken zijn en één keer gaven ze me mini frietjes welke totaal slap en smaakloos waren.

Waarschijnlijk zal ik hier nog wel blijven bestellen echter mag in de keuken wat meer aandacht besteed worden aan de kwaliteit en continuïteit van het eten.