It's All Greek 2 Me

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Hadden hier ene Champions league actie besteld, en wat werden we verrast!
Kregen een bak vol met heerlijk vlees, wat sausjes en patat. Voor zo een prijs was het echt perfect, en dan nog 4 blikjes Grieks bier.
Onder de 30 euro kon er niet besteld worden, dus namen we nog een baklava. We hebben er vaak ergens 1 gegeten maar deze was zalig! Heerlijk met nootjes en rozijnen.
Voor herhaling vatbaar!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Onverwachts lekker geluncht met een vriend. Grieks heeft niet mijn voorkeur maar het was smakelijk en vers. Tevens was de prijs goed te doen. De bediening was 'wat ongepolijste', maar dat komen door een gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal. Het decor is niet onaardig hoewel de toonbank bij de ingang een snackbar doet vermoeden.
Patty C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij de vestiging in Poeldijk en een hele vriendelijke service/bediening. Echt een aanrader als je van Grieks eten houdt!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Vandaag denk ik al voor de vijfde keer in relatief korte tijd gaan eten. Ik houd het meestal bij de pita giros en een friet. Maar het smaakt altijd weer voortreffelijk. Ook de bediening is oké.
Het restaurantje is sober ingericht, maar op een bepaalde manier toch wel knus.
De prijzen zijn zeer redelijk. In de omgeving kun je vrij gemakkelijk parkeren. Na 14.00 uur is het zelfs gratis. Ik heb de indruk dat ze langzaam aan het restaurant een wat leukere uitstraling proberen te geven. Ik zal er zeker nog vaker komen. Ook het gezelschap met wie ik er heen ben geweest zijn zeer tevreden. Een minpuntje vind ik het toilet. Niet dat het vies is, maar er ontbrak wel een wc bril. Inplaats van een handdoek kunnen ze misschien beter papier plaatsen.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Gister super lekker gegeten hier. We hadden allebei een gyros schotel. Heerlijk gekruid varkensvlees met lekker pita brood, salade en friet. Dit allemaal voor een enorm schappelijke prijs voor 10,75. Goede grote porties!! Vriendelijke bediening. Simpel decor, maar leuk.