Over het restaurant It Rains Fishes

Creatieve gerechten

Een Frans georiënteerde menukaart met hier en daar een spannend exotisch accent. Klinkt goed toch? In de keuken bruist het van de energie en barst het van de creativiteit. Het resultaat is heerlijke, lichte gerechten met een geheel eigen identiteit.

Meer informatie over restaurant It Rains Fishes

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

C.P. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Han T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben een erg leuke avond gehad, mede door de zeer prettige, grappige en ontspannen bediening en de heerlijke gerechten die deel van het viergangen menu uitmaakten. Klein punt van kritiek is dat het net te donker is, waardoor de sfeer ietwat kil wordt, en dat we op een nogal onrustig kruispunt zaten, met doorgaand verkeer op weg naar keuken en toiletten. Uitstekende begeleidende wijnen, soms onverwacht, zoals de pinot noir met het hoofdgerecht van vis. Alles was echter uitstekend in balans, hoog op smaak en van grote versheid en kwaliteit. Bravo! We zijn in de watten gelegd en hebben genoten (wil wel wat zeggen: we eten minstens acht keer per maand buitenshuis...).
Liesje77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Iveta V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We zijn er geweest met de AH-restaurantactie. Op de site stond dat we konden kiezen tussen 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten van de chef maar toen we er aan kwamen bleek dat er vaste menu was voor mensen met AH bon. Een tonijn tartaar (die heerlijk was), zeebaars (de aardappeltjes waren iets te hard) en een chocolade lava-cakje (alleen jammer dat de "lava" helemaal gestold was). Wel complimenten voor lekkere warme broodjes en 2 amuses - blini's en een creme brulé.
De bediening was snel, maar ik kreeg wel het gevoel dat we zijn maar "de mensen met de AH bon" en geen échte gasten...
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zoals altijd goed! Had gereserveerd via IENS maar mij partner had nog een kaart van de AH restaurantactie. Die kon ik gewoon inleveren. Ook aanpassing van het standaard menu was mogelijk. Echt geweldig. Bediening goed, kwaliteit van de maaltijden prima. Gewoon weer een prima avond uit!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met AH actie ,waarvan wij, volgens de site, dachten a la carte te kunnen bestellen, vast 3-gangen menu gegeten.
Het menu viel niet tegen, zeker niet voor de prijs (37,50 voor z'n tweeen) Tonijntartaar, op de huid gebakken zeebaars met morille saus (iets te ver door) en een leuk dessert met een chocoladetaartje. Heel tevreden dus.
Jammer dat de zaak op een donderdagmiddag leeg was,zodat je wel erg eenzaam in de lange zaal zit.
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Value for money, eten was zeer smaakvol, verse ingrediënten, wijn was aan de prijs ....daar kunnen ze nog een slag in maken, wil best 3x de fles betalen...... geen kraanwater, ook een klein minpuntje
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Super lekker gegeten. Amuse heerlijk, voorgerecht bijzonder smakelijk en ruim voldoende.
Hoofdgerecht heerlijk. Pre-dessert zeer bij de tijd van het jaar passend. En... zelden zo,n heerlijk dessert gegeten.
Komen hier zeker vaker eten.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We bezochten It Rains Fishes op een maandagavond. Een avond dat het ook nog flink regende. Het restaurant was dan ook slecht bezet. Bij ontvangst werd ons het verteld hoe het menu op deze dag was samengesteld. Tartaar van tonijn, een tussengerechtje van Coquille St. Jacques met zwezerik, als hoofdgerecht zeebaars en we sloten af met een dessertplateau met chocolade, kokos en walnotenijs. Het waren allemaal mooie gerechten. Evenwichtig, smaakvol, origineel en hier en daar verrassend. Zeker met een mooie Pouilly-Fumé op tafel hadden we over smaken niets te klagen. De bediening was netjes, maar toch ook wel een beetje kortaf en lauw. Daar hadden we op zo’n avond iets meer vriendelijkheid van verwacht. Binnenkort stappen we nog eens binnen bij It Rains Fishes. De menukaart biedt volop keuze voor deze liefhebbers van alles wat uit de zee komt.
HEDONISTA !.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hadden een zeer plezierige ervaring in It Rains Fishes. De vriendelijke en professionele bediening liet niet merken dat wij hier met een AH actie kwamen eten, in tegendeel, we voelden ons zeer warm onthaald.
Het menu was heerlijk en vers. Vis gerechten in originele setting. Het zoete toetje mocht ik omruilen voor een heerlijk kaasbordje. Geweldige kazen, op de juiste temperatuur.
Ook hadden ze duidelijk nagedacht over de "open glazen wijnkaart". Heel fijn dat er ook goede kwaliteit aangeboden werd per glas.
Sfeervol, gezellig en warm en ongecompliceerd, zo zou ik het omschrijven. Zou er graag nog een keer terugkeren.
svollebregt .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Bij It Rains fishes gegeten via de AH restuarantactie en voor het 4-gangen menu gekozen. Het eten was uitstekend, vooral de twee voorgerechten. Door de drukte duurde het wat langer, maar dit werd gecompenseeerd door een kosteloze amuse tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Voor mensen die geen alcohol drinken hebben ze ook lekkere soft-drinks die je niet zo snel ergens anders tegenkomt. Probeer vooral degene met chocolade smaak eens, erg verassend. Aanrader!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het is een prettig restaurant, vriendelijke en persoonsgerichte bediening, het eten is uitstekend, in ons geval was de hoofdmaaltijd ok, maar wat weinig gedifferentieerd in smaak.
D K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke lunch gehad! Vriendelijk ontvangen.
De AH website heeft kuren en dus was er iets mis gegaan met de reservering, dit was gelukkig geen probleem.
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We zijn gaan eten met de ah actie. Voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht smaakten allen voortreffelijk. Ook de bijpassende wijnen vielen goed in de smaak.
Een vd tussengerechten was erg droog. Nadat dit was aangegeven kreeg mijn tafelgenoot direct een nieuw gerecht. Vanwege dit gebeuren kteeg hij ook zijn koffie met liquer gratis. Fantastische service. Kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. De volgende reservering staat al weer klaar. Bedankt voor de hele gezellige en culinaire avond.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was de eerste keer maar een prima ervaring. Goede en vriendelijke en ervaren bediening. Fijne uitgebalanceerde smaken van de gerechten.
Bart_iens .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
OntzettenD lekker en gezellig gegeten. Mooie kerstversiering. Attente bediening rekening gehouden met bezoek aan de schouwburg.
Zeker een aanrader!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heel simpel: In alle opzichten voortreffelijk.
Wij (vier personen) hadden gereserveerd via de AH-actie.
Het aanbod was een driegangenmenu, uiteraard op basis van vis en andere waterdieren.
We hebben genoten en geen moment de idee gehad dat we "slechts" van een aanbieding gebruik maakten.
Erg sympathiek vonden wij overigens dat (omdat onze disgenoten door een storing in het treinverkeer uiteindelijk 1 1/2 uur later dan de reserveringstijd pas aanwezig waren) wij intussen werden 'getroost' door wat kleine hapjes.
José S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We kwamen in dit restaurant door de AH actie. Het was echt een verrassing! Heerlijk menu, hartelijke ontvangst en super bediening, gezellige inrichting. We hebben heerlijk gegeten en komen vast nog eens terug!
Frami .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het geserveerde driegangenmenu (AH) was perfect. Een extra tussengerecht met Franse mosselen was zeker de moeite waard. Al twee keer verrast door dit restaurant met z'n attente bediening.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Restaurant heel sfeervol gedecoreerd voor de kerstdagen. Warme en gezellige ontvangst met lekkere hapjes en bubbels, zoals bij de reservering gevraagd. TOP! Heerlijk als je er van op aan kunt dat je wensen ingevuld worden. Dat maakt een verrassingsdiner ook voor de organisator ontspannen. Als altijd voortreffelijk gegeten met heerlijke wijn-spijs combinaties. Aanrader!