It Holt

Donderdag 16:30 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:30

Anco D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Samen met een aantal collega's gedineerd bij It Holt voorafgaand aan de openluchtvoorstelling (achter het pand). De menukaart sprak aan door de grappige benamingen. Bediening verliep vlot en een collega die later binnen kwam (zij had hierover gebeld) werd goed ontvangen en snel voorzien van een drankje en de menukaart. Verse producten, waaronder kruiden uit eigen tuin, prima vlees van een slager uit de omgeving en ruime porties. De crunch, zuurtje, bittertje of zoetje ontbraken wel regelmatig. De vegetariër onder ons was overigens ook goed te spreken over het menu (Kaas en envelop). Lekkere toetjes! Ook de rekening na afloop viel allerzins mee. Kortom: alles wat je van een dorpseetcafé verwacht, werd ook waargemaakt. En we waren mooi op tijd voor de voorstelling de deur uit. Voor een smakelijke en betaalbare hap komen we zeker nog eens terug.
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
It holt ligt in the middle of nowhere. Als je aan komt vraag je je eerst af of het iets zal worden, een groot terras met uitzicht over de weilanden. Binnen loop je eerst tegen de bar aan, iets verder staan gewone tafels. Het restaurant is gezellig, overal hangen borden met verschillende keuzes van het menu.
De bediening is erg vriendelijk.
De voorgerechten zijn erg veel en ook erg lekker net als de hoofdgerechten. Alles is van streekproducten gemaakt en vers. Heerlijke combinaties: steak met mangochutney.
Een echte aanrader om met z'n 2-en maar ook in groepen te eten!
Dirk-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
We zijn vaste bezoekers van dit restaurant. Ruime keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. De desserts zijn ook divers voor ieder wat wils. Porties zal altijd meer dan voldoende. Het is eten is zeer smakelijk met groente die in het seizoen is. Het restaurant heeft een warme sfeer met vriendelijke bediening. De keuze uit speciaal bieren is ook een aanrader!
Omnia .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Buitengewoon lekker gegeten in een ongedwongen sfeer,geen poeha op je bord,goede porties.Correcte plezierige bediening met verstand van zaken.Hier wordt met smaak gekookt.Wij komen zeker terug.
H.Koops