It Foarûnder

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant It Foarûnder

Auke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vriendelijke bediening maar (nog) niet echt alert.Hamburger besteld. Deze werd geserveerd op een prima broodje met lekkere friet en frisse salade. Dit alles op een terras met prachtig uitzicht op het Sneekermeer.
N R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Geen interesse in de beleving van hun klanten. Bediening erg jong en geen ervaring. Medewerkers staan in de ingang en gaan nauwelijks opzij.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Restaurant op het starteiland aan Sneekermeer, met een ruim terras met uitzicht op het water. Wij hebben hier twee keer tijdens onze vaar vakantie gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding, verwacht geen culinaire hoogstandjes , wel gewoon goed eten. Prima vlees zowel ossenhaaspuntjes als spare ribs, ruim voorzien van bijgerechten als goede frieten, gebakken aardappeltjes en warme groente en salade.
hanny B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Restaurant ligt op het starteiland in het Sneekermeer. Je kunt buiten op een met luifel overdektt terras eten, en er is bescherming tegen de wind aangebracht. Mooi uitzicht over het Sneekermeer.
Beperkte kaart. Wij namen het vistrio vooraf, zalm, makreel, paling, dit was prima. Daarna heel, heel lang wachten op het hoofdgerecht en toen dit eindelijk kwam hadden we lauwe tournedos, wel met goede frieten, gebakken aardappeltjes en groente. Er is tevens binnen een beperkt salade buffet. De bediening keek verr niet meer naar ons om, dus we hebben het vlees maar gegeten, omdat het anders nog veel langer zou duren. Bij het afrekenen , op de vraag of alles naar wens was geweest ons ongenoegen geuit. Er werd wel onmiddelijk excuses gemaakt en een bedrag van de rekening afgetrokken, maar toch, zo hoort het niet. We zagen wel andere tafeltjes die geen voorgerecht hadden rap hun gerechten krijgen, lijkt er dus op dat ze denken als je een voorgerecht hebt kun je wel wat langer wachten.