iSushi

Hofland 60 3641 GG Mijdrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant iSushi

Marja B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Wij hebben dinsdagavond met 4 personen hier gegeten. de eigenaresse kon ons heel goed advies geven wat we konden bestellen.
Wij zijn alle vier fervente sushi eters en regelmatige maar zoals daar in Mijdrecht hebben we nog nooit gegeten. Zo heerlijk, zo goed gevuld, zo vers.
Echt een aanrader als je in de buurt bent maar zeker als je in Mijdrecht of omstreken woont.
De zaak ziet er heel schoon en fris en licht uit. Kortom: een aanrader!!!!!!
ICS .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijke verse Sushi. Het zijn bijna taartjes zo mooi ziet het eruit!
Geen vergelijk met een all you can eat. leuke spontane jonge bediening.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Voor het eerst in deze prachtige, nieuwe Isushi-zaak gegeten. Sushi was heerlijk en vers bereid. Bediening prima, door beleefde jongeman, die nog niet heel ervaren overkwam. Hij deed zijn best!
Wat we storend en afleidend vonden was de harde stem van zijn vrouwelijke baas/bedrijfsleidster, die luidruchtig (negatief belerend) commentaar gaf op alles wat hij deed. Wij vonden dat niet leuk, en het ging ook wel ten koste van de sfeer. Juist omdat er op dat moment nog niet veel mensen waren om te eten. We hebben dit aan de betreffende vrouw gemeld.

Veel mensen kwamen sushi halen en halverwege de avond zat het aardig vol met etende gasten.
Kwaliteit van de verschillende sushi (2 combinatie-plateaus, 2 handrolls en sojabonen) was uitstekend. Schalen zagen er ook keurig verzorgd uit.

Jeroenkeizer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Bijna elke week haal ik hier Sushi, nu hebben zij een nieuw pand iets verder op in de straat en dat ziet er werkelijk prachtig uit! Personeel is altijd aardig en ze maken prachtige creaties. Dus wat mij betreft zeker een aanrader!
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Afhaalrestaurant met ook een paar tafeltjes waar je heerlijke sushi kunt eten. Alleen sushi op de kaart, maar dan wel veel verschillende soorten, zoals maki, uramaki, futomaki, temaki, nigiri enz. Allemaal erg lekker, vooral de temaki's zijn super. Goede kwaliteit vis, leuke combinaties van ingrediënten (bv tonijn met paling) en ook de porties zijn flink. Verder ook nog een aparte kaart met een paar warme gerechten.
Minpuntjes: de ingrediënten in de verschillende sushi's zijn allemaal hetzelfde waardoor uiteindelijk de keuze toch niet zo groot blijkt te zijn, de maki's gaan per 4, en de gerechten zijn flink aan de prijs. Ook wordt er veel mayonaise en andere sausjes gebruikt in de sushi en was niet alles voorradig (drankjes en ijs).
De dame van de bediening was erg vriendelijk, maar had nog weinig kennis van de producten. Ook bleven lege glazen lang op tafel staan.
Het was vooral erg druk met afhalers, slechts 2 tafeltjes bezet in het restaurant. Dat is jammer.
Al met al heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Een leuke afwisseling als je eens ergens anders sushi wilt eten en geen behoefte hebt aan yakitori's of andere warme gerechten.
Teamo .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Sushi was opzich redelijk, al was de zeewier aardig taai. Vooral te merken in de handrolls.

Ik heb afgehaald, duidelijk vooraf aan de telefoon aangegeven wat ik wilde, maar de mevrouw die zelf al niet zo goed Nederlands sprak, had het dus niet begrepen... Ik kreeg dingen die ik niet besteld had. Ik vertelde dat aan haar zegt ze: ja staat op bon, vers gemaakt, kan niet terug!

Zo nou, ik kom hier dus nooit meer terug! Wat een slechte service zeg. Ik zou dit in ieder geval aan niemand aanbevelen!!
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Aanwinst voor Mijdrecht. Restaurant serveert vrijwel alleen sushi. Wij halen hier tegenwoordig meestal af, omdat het restaurant niet zo veel voor stelt.
Eigenlijk hebben de sushi weinig met echte Japanse sushi te maken. Het zijn duidelijk door de kok verzonnen creaties toegespitst op de Nederlandse smaak. Er zit bijvoorbeeld veel mayonaise in. Toch zijn ze bijzonder smakelijk. De Californian uramaki (15 euro) is een leuke mix van 12 sushi met onder meer krab en tonijn en bedekt met gekleurde viskuit en sesamzaadjes. Het restaurant is niet echt goedkoop. Als je van alles wat besteld ben je voor 2 personen (zonder drank) al snel rond de 50 euro kwijt.
Marga1984 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Prima sushi, voor een goede prijs. Geen 'all you can eat' concept, maar gewoon à la carte. De inrichting is basic, ziet er prima verzorgd uit.
Ze hebben ook een afhaal mogelijkheid. (tip, wel even bellen van tevoren, de wachttijd kan aanzienlijk zijn)
Britt2106 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Afgelopen zondag bij ISushi in Mijdrecht gegeten.
Gelijk besloten dat ik nooit meer bij een 'all-you-can-eat' sushi restaurant wil eten.
Bij ISushi in Mijdrecht krijg je voor hetzelfde geld fantastische service, lekkere wijn en heerlijke verse sushi!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Als verwende Amsterdammers verwachtten we niet heel veel van dit Sushi restaurant in Mijdrecht. Volledig onterecht. We hebben hier heerlijk gegeten. Op een paar soorten sashimi, kipsate en gefrituurde garnalen na, is het vooral sushi wat hier de klok slaat.Vooral de 'Rock n Roll' met meegerolde tempura garnaal was memorabel. Alles was goed vers (de sushi wordt a la minute in de open keuken gerold) en veel soorten sushi waren opvallend rijk gevuld. Grote stukken krab, avocado, zalm, garnaal en paling...en ook met sesamzaad en Japanse mayonaise doen ze hier niet zuinig. Beetje tuttig-chique inrichting met veel rood en zwart, grote hanglampen en leren stoeltjes. (De klachten over plastic stoelen uit de vorige recensies zijn blijkbaar ter harte genomen). I sushi is al met al een enorme aanwinst voor de buurt,
Gbijker .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijke sushi's! Erg goede prijs/ kwaliteit. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Meestal bestel ik online. Ik heb nog nooit hoeven wachten, het staat altijd klaar. Echt TOP!!
Jolijntje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Wij hebben 2 keer hier gegeten en hebben al zo'n 15 keer gehaald bij Isushi. Ontzettend lekkere sushi. Als je ophaalt krijg je netjes alles erbij. Via hun website is het bestellen erg makkelijk. We vragen altijd of ze even bellen als het klaar is en dat doen ze ook altijd.
Vriendelijk personeel maar persoonlijk vind ik niet dat je daar erg gezellig zit. Maar wat mij betreft maken het eten en het personeel dat helemaal goed. En anders lekker ophalen, thuis sfeertje creëren en genieten!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Overheerlijke sushi's! Leuke en bijzondere variaties. Attente bediening. Wat wil je nog meer. Stoelen zitten idd niet erg lekker met warm weer. Maar leuker decor dan de meeste sushi places.
Dlw .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Een echte aanwinst voor Mijdrecht en omgeving. Diverse malen geweest sinds de opening dit jaar en ook een aantal afgehaald, hetgeen mogelijk is als je vantevoren belt. Ben ook een zeer regelmatige klant bij Tanuki en Okura en kan dus goed vergelijken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Meerdere soorten saké, warm en koud, te bestellen. Sashimi en sushi van constante en uitstekende kwaliteit. Probeer ook eens de sushi varianten met de geroosterde paling of crunchy ebi en de inside/out. Vriendelijke en zeer attente service. Prima huiswijn. Een echte aanraden zowel met vrienden als gezin of voor een avondje samen uit.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2012
Hier een maandje geleden gegeten, maar omdat ze nog niet op Iens stonden nu pas een recensie.
Een leuk restaurant met lekkere Sushi hapjes. Smaakt allemaaal goed en er zitten een paar bijzondere bij. Echter de prijs is daar wel naar. Aan de hoge kant.
Jammer dat ze dde stoelen hebben gelaten zoals die ook al bij hun voorganger was. Na 15 minuten hierop zitten zit je vastgeplakt omdat heet plastic iss. Jammer echt een minpuntje.