Istra Anders

Meer informatie over restaurant Istra Anders

Voordelig
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met 4 personen genoten van de fantasie van de kok. Allemaal heerlijk vlees en lekkere bijgerechten. Ook de wijn is heerlijk. En de bediening is uiterst vriendelijk.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk vlammend zwaard gegeten met 5 verschillende stukken vlees. Prettige bediening gewoon glas water is geen probleem. Granddessert lekkere hapjes en heerlijke koffie aan de buitenkant zie je niet dat het zo'n knus tentje is
DeBruinWoerden .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij, vriendelijk, nooit opdringerig. Het zwaard is een aanrader! Lekker genieten in een klein maar fijn restaurant.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Met 3 personen heerlijk gegeten. Vooraf de goulashsoep was prima. Het hoofdgerecht: Fantazia van de kok (Nel) voor 3 pers. was heel goed. Alle soorten vlees waren zacht, mals en absoluut niet uitgedroogd. Wat bij kipfilet of tartaar heel makkelijk zou kunnen. Maar hier niet! We hadden alledrie een ander dessert. Creme Brulee was goed. Evenals de Baklava en ook de Dame Blanche.
Echt ouderwets lekker. We komen zeker terug.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Een ontzettend leuk restaurant op een onverwachte plek in Woerden. Leuke Balkan details en hartelijke bediening. Het eten is heerlijk. We kozen “het zwaard” waaraan verschillende perfect gegrilde mooie stukken vlees zitten, geserveerd met zalige groenten. We hebben ook genoten van het zoete baklava dessert. Een aanrader dit pareltje!