Over het restaurant Istana

Al jaren een begrip in Den Haag is Istana, specialist in de Indonesische keuken. Een opvallende gevel van zwart-witte blokjes trekt gelijk aandacht en ook binnen zie je muurschilderingen van landschappen tot abstracties. De menukaart staat bol van de bami, saté, mihoen, rijst, vlees en vis. Deze zelfbenoemde koning van de saté verzorgt ook met plezier cateringen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Istana

Goed bereikbaar met tram 1, 2, 3, 4, 6 en 9 bij halte Centrum, Spui of Grote Markt
  • : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Afgelopen vrijdag na lange tijd weer eens bij Istana gaan eten. Het menu is aangepast en heeft meer een restaurant uitstraling gekregen in plaats van 'een snelle hap'. Je kan kiezen uit verschillende door de kok samengestelde rijsttafels of gewoon zelf je eigen rijsttafel samenstellen. Dit laatste hebben wij gedaan. Heerlijk pittige authentieke smaken die snel op tafel kwamen. De sate is nog net zo lekker, maar ook de daging rendang, de sambal goreng telor en de ikan pepesan waren heerlijk. Ik was blij met de frisse salade atjar ketimoen om een beetje te kunnen blussen. En de nasi en bami goreng djawa waren goed als bijgerecht. Je kan voor- of achterin de zaak zitten. Beide hebben net een ander sfeertje. De toiletten zijn netjes en ruim. De prijs is misschien nog wel het allermooist. Voor een complete maaltijd met diverse drankjes en koffie waren wij met z'n tweetjes maar €42,30 kwijt. Geen geld voor zoveel lekkers!
Amy5354 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
De lekkerste satés!
Wij komen hier eigenlijk alleen voor de satés. Alle satés zijn zacht en sappig en precies goed gekruid. Vooral saté Kambing en Madura en Tjoemi Tjoemi zijn een must!