Issho

Nieuwezijds Voorburgwal 115 1012 RH Amsterdam Nederland Kaart
31-208915959

Over het restaurant Issho

Verleg je culinaire grenzen

Issho is een kleurrijk restaurant waar je samen deelt in de culinaire tradities van Azië. Tijdens je bezoek word je in de watten gelegd door de vriendelijke bediening. Als lunch serveren zij bentoboxen tot salades en noodlesoepen. ’s Avonds schuif je aan voor de smaakvolle sakana, kleine gerechtjes. Ideaal als je eens iets nieuws wilt proberen. Op de drankenkaart mooie wijnen, Aziatische bieren, oosterse cocktails en nog veel meer.

Meer informatie over restaurant Issho

• Amex , Visa card
  • Engels gesproken
Sasha N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten, leuke inrichting en erg fijn personeel. Betere restaurant zou je niet willen. Ik denk dat ik dit wel nog een keer wil bezoeken.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Dit weekend met een vriendin hier gegeten met een groupon voor het tastingmenu. Bij binnenkomst werd ons medegedeelde dat er 2 gangen zouden komen te vervallen omdat ik geen vlees eet? Wij hebben aangegeven dat we dit niet netjes vonden gezien we het tijdig hebben aangegeven en er totaal geen tegenbericht door Issho is gestuurd hierop. Met veel wikken en wegen kreeg ik wat extra groente??Er werd ook aangegecen dat ze er anders bijna niks aan verdiende door de groupon?? Mijn tip: werk dan niet met groupon samen maar laat niet de klant hiervan de dupe worden! De andere gang ( gestoomde broodjes met rundvlees reepjes waarop ze mijn inziens ook een vis of vega variant op hadden kunnen verzinnen) daarvan kreeg mijn wel vleesetende vriendin er dan 2? Het eten was redelijk maar door deze onprofesionele oplossing voelden wij ons zeer onwelkom en zelf een beetje in de maling genomen. Wij komen dan ook zeker niet weer!
marco H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
goed gegeten in mooi ingerichte zaak. top bediening en 6 gangen diner duurde 3 uur. Je wordt niet snel weggewerkt. Reden genoeg om terug te gaan
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden een zesgangen Asian “shared dining”-menu voor 2 personen van Groupon. We werden ontvangen door een zeer enthousiaste ober. De inrichting van het restaurant is strak en modern. Door de electrische schuifdeuren komt er in de winter wel elke keer veel kou binnen.
Het duurde redelijk lang voordat het eerste gerecht op tafel kwam.
Het zes-gangen menu bestond uit:
1e gang: Miso soup [persoonlijk vond ik de soep wat flauw.]
2e gang: Sake Tataki [Heerlijke zalm in een ponzu saus.]
3e gang: Sushi moriawase [hier ging het niet helemaal goed want wij kregen de California roll, terwijl de sushi moriawase een selectie van de chef is en er dan meer verschillende smaken te proeven zijn.De sushi moriawase is ook een stuk duurder!]]
4e gang: Ika tempura [voor ons vervangen in ebi tempura omdat wij niet van inktvis houden. De garnalen waren erg lekker.]
5e gang: Duck Bao [een gestoomd broodje met eend in een wat zoetige saus.]
6e gang: Usuyaki beef en Yaki Udon [dun gevouwen plakjes rib-eye en noedels. De noedels waren lekker, maar het vlees was wat aan de flauwe kant.]
Het was een leuke ervaring om bij Issho te eten. De sake tataki was het lekkerste gerecht.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede kwaliteit eten.
Echt heerlijk vers.
En de lekkerste sushi van amsterdam.
Tip:probeer de crazy salmon roll of de white dynamite hhhhmmmm heerlijk.
Mona C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Super sushi en fijne bedoening. Aanrader.