Isola Sardegna

Keizerstraat 18 2584 BJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Isola Sardegna

Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Buitengewoon lekker gegeten afgelopen zondag, eerst op het terras, maar toen het begon te regenen werd er snel geregeld dat wij konden bijschuiven bij enkele gezellige Limburgse dames. De pizza calzone was perfect en op verzoek zonder paprika, keurig uitgevoerd. De tagliatelli carbonara was eveneens voortreffelijk. Dat geldt ook voor de prima rode en rosé huiswijn. Een zaak om zeker veel vaker terug te keren en op avontuur te gaan met de vele keuzes die de menukaart te bieden heeft.
Rodolph I.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Altijd wel een paar keer per jaar naar Isola Sardegna. En van de lekkerste restaurants in de buurt. Gastheer Andrea is altijd even vriendelijk en gastvrij. Ik neem vaak hetzelfde, de mellazzane parmegiani. Eigenlijk een voorgerecht maar met een salade caprese erbij ben ik helemaal tevreden. De wijnen die erbij worden geserveerd zouden niet misstaan in een sterrenrestaurant. Bestel gewoon de lekkerste wijn die ze hebben en je wordt niet teleurgesteld. Gewoon een topper ondanks het gedateerde interieur.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
als je bij Isola Sardegna binnenkomt voel je je gelijk thuis. De eigenaar heet je een warm welkom. Een gezellige bar, veel hout, warme sfeer. De zaak is niet vol vandaag, maar de hele avond is het een komen en gaan van gasten. Elke tafel is minstens 1x bezet geweest. Ook veel afhalers van pizza, die een glas drinken aan de bar tijdens het wachten. Voor ons vanavond geen pizza, die hier overigens uitstekend is, maar als voorgerechten meloen met parmaham en champgigons in witte wijnsaus. Beiden goed, en heerlijk brood erbij. De wiener schnitzel, hier cotoletto Milanese geheten, is onvergelijkbaar lekker met andere restaurants. En de in roomboter gebakken zeetong is ook goed. Met een fles rode Megale erbij was het weer een prima avond.
Huub C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ouwe meuk Italiaans restaurant maar....eten boven verwachting! Ook nog eens vriendelijke en correcte bediening. Ff door de donkerbruine jaren 70 heen kijken en genieten van prima pasta of pizza.
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdag in dit pitoreske restaurantje weer een drietal pizza's besteld met mijn vriend. Hij ging, zoals altijd, voor de pizza marinara en ik had mijn oog laten vallen op de quatro fromaggi. Deze smaakten weer voortreffelijk!
Mira K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Afgelopen zaterdag een verjaardagsetentje met bijna 20 man bij Isola Sardegna. Een sfeervol restaurant dat niet volhangt met stoffige kruikjes, maar er meer uitziet zoals een restaurant op Sardinie: gezellig, maar niet te vol. Diverse heerlijke voorgerechten kwamen op tafel zoals melanzana (heerlijk aubergine gerecht uit de oven), verse bruschetta, salade caprese (met mozerella), super lekkere carpaccio, vitello tonato (heel mals kalfsvlees) en zelf gebakken brood. Daarna hebben we van de kaart besteld (pasta's, pizza's, biefstuk en vis) en hoefden niet op elkaar te wachten, ondanks ons grote aantal. Eten was voortreffelijk, alles vers en smaakvol, bediening gastvrij en vriendelijk. Naast de huiswijn ruime keuze in de wat betere wijnen. Afgesloten met een heerlijke limoncello. Ook de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Een aanrader!
Eter89 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Ik kom hier regelmatig eten met mijn vrouw en het is altijd weer top. Zoals vorige week een vitello tonato vooraf en een heerlijke en zeer rijke mix grill van vis met een uitstekende wijn erna. Je wordt altijd hartelijk ontvangen door Andrea en diens personeel. Reden voor ons om hier regelmatig een leuke avond te hebben.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Carpaccio gegeten, heerlijk dun gesneden met verse rucola sla royaal eroverheen. Na de carpaccio een pizza gegeten, deze was perfect klaargemaakt, heerlijke krokante dunne bodem met een heerlijke saus eroverheen, ik heb zoals altijd heerlijk gegeten.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Isola Sardegna is een topper en een echte aanrader. Heerlijke echte Italiaanse pizza's!. Houd je van Domino's, New York, moet je hier niet komen. De sfeer is ook top, ongedwongen en betrokken personeel. Andrea is een top gastheer. We blijven regelmatig tot na sluitingstijd hangen om nog een drankje te doen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuke plek voor een oke pizza, niks bijzonders maar zeker ook niks mis mee, smakelijk en goed gepositioneerd. Leuk ingericht in een leuke buurt.
Steelensteelbv .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
BIJ binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen.
Het was zeer druk wij kwamen voor het vuurwerk. als vooraf hebben wij carpaccio genomen dun gesneden verse zalm.en een Carpaccio ossenhaas het was heerlijk.
Ondanks de drukte een snelle service, Het hoofdgerecht die wij namen is een echte aanrader de Pasta SARDEGNA en de Pizza SARDRGNA super.
na afloop een Cappuccino en een Espresso genomen, van de eigenaar kregen wij een heerlijke Limoncello aangeboden.
Alligator .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Bij aankomen stond ik te wachten dat er iemand kwam terwijl het niet zo druk was. Met mijn vriendin uiteindelijk plaatsgenomen, lang gewacht om alles te bestellen. Twee pizza's besteld die totaal niet lekker was, en weinig op de pizza. Ik weet zeker dat als ik zin in pizza heb er niet meer heenga.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Vanavond met vier personen gegeten op het luchtige terras. Op verzoek verschillende schotels met koude antipesti. Vers en verrukkelijk. Vitello tonnato perfect. Heerlijke bruschietta. Zeer smakelijke carpaccio. Een feest op tafel. Zalige pizza's met mooie dunne crispy bodem en ruimhartige vulling. Vers, vers, vers! Mooie koude droge rose uit karaf, kraanwater geen probleem. Lekker pittige koffie. Vriendelijke en attente bediening. We komen hier zeker terug. Prijs dertig euro per persoon. Waar voor je geld. Authentiek Italiaanse smaak en sfeer. Rondje limoncello van de zaak.
Samschippers .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Doet zich beetje bruin cafe aan, smakeloze risotto, enorme tegenvaller na alle lovende recensies. Carpaccio was oke maar niet bijzonder te noemen. Personeel dwarrelt een beetje in de rondte en weet niet overal vanaf. Beetje domper na al die positieve verhalen.
Annemie B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
In aug.2014 hebben we restaurant Isola voor het eerst ontdekt, daar we al 12 jaar naar Den Haag, meermaals/ jaar komen. Mooi weer, lange wandeling, grote honger, op zoek naar een goed Italiaans restaurant. Bij Isola Sardegna, zijn mijn man en ik, uit België, zeer hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijk personeel, uitstekend bediend, mooi tafeltje gekregen voor op het terras. De pasta was overheerlijk, nog maar te zwijgen over het dessert, ijs met warme aardbeien????. Als afsluiter een limoncello van de big chief, die meermaals aan tafel kwam vragen, of alles naar wens was. De dag nadien zijn we teruggegaan, weer overheerlijk kunnen smullen, vriendelijk ontvangen door bediening en de chief, ondanks de drukte in het restaurant. Gisteren waren we na een jaar terug in scheveningen en konden we het niet laten, om terug te gaan. Het eten was uitstekend, de chief herkende ons nog, een goede babbel met hem gehad en weer een traktatie van de zaak. Mijn man en ik hebben zeer grote bewondering voor zo'n sympathieke kerel, die toch maar, dag in dag uit,zijn klanten tevreden weet te houden. Voor ons het beste Italiaans restaurant van Den Haag.???? . Proficiat!!
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Pizza gegeten met een slappe bodem en weinig smaakvols erop, geen marinara naar mijn smaak, er werd verteld dat deze zo hoort en verder kon er niks aan gedaan helaas. Dat was voor ons de domper. Zaak ligt wel in een gezellige winkelstraat dat dan weer wel.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Top drukte vandaag op Koningsdag. Desondanks erg vriendelijk en attent geholpen. De kwaliteit van het het eten was ondanks de drukte top en dat is knap. Wat opvalt is dat iedereen elkaar lijkt te kennen en het personeel rent onvermoeibaar door om iedereen het naar de zin te maken. Kortom we zullen zeker nog eens terugkomen. ????????
Estèr H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
weer eens bij isola sardegna gegeten vooral ook door de nieuwe parton die mij inspireerde weer terug te gaan daar,
wat een mooie italiaanse sfeer heerst daar, ontvangen door de eigenaar zelf die als geen ander je warm op zijn italiaans verwelkomt, wat een charmeur.
Wat wordt daar goed, simpel mooi, italiaans gekookt, geen mooi culinaire liflafjes maar echt eten..
daarnaast is de bedrijfsleider rustig , charmant, veel kennis over zaken, zou hem zo willen meenemen...
even terug op vakantie zo voelt het te eten bij Andrea, gen poespas, eerlijk Italiaans niet te kleine porties.
Ook nog een pizza meegenomen naar huis, een beter ontbijt is er niet, geen vettige zooi in een doos maar juist dan proef je de kwaliteit.
viva la dolce vita in Isola Sardegna.
bravo
XSusanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Gister heb ik met me man gegeten een 3 gangen menu van vis echt een aanrader, en goede assortiment aan wijnen.
Leuk versierd voor de kerst voelde me erg welkom. Toen we weg gingen kregen we kerst cake ik kom heel snel weer terug.
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Vanavond weer heerlijk gegeten bij "Andrea" zoals wij het altijd noemen.
Wanneer we hier komen voelen wij ons altijd erg welkom door de vriendelijke ontvangst en het persoonlijke tintje. Verwacht geen flitsend interieur met hippe kunst en design stoeltjes... Ontvang wel een heerlijk maaltje voor een vriendelijke prijs, keer op keer.