Isola Bella

Erg kort
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima Italiaan.
Lekker gegeten, lasagne en calzone + een heerlijke tomatensalade.
Jong,aardig en vlot personeel.
Dik in orde.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekkerste pizza ooit! Verder hele goede bediening en leuke en gezellige sfeer. We komen zeker snel weer een keer terug.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
2 keer in 4 dagen gegeten bij Isola Bella. 1e keer was heerlijk en echt helemaal in orde (salade mista en pizza's Romana), 2e keer viel echter erg tegen (salade mista, pizza romana en pasta). Het leek wel of er een andere kok in de keuken stond dan donderdagavond. Jammer, want het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar blijkbaar is het moeilijk om een constant niveau te leveren. Aangezien de 2e keer (met name de pizza) veel minder was, geef ik voor het eten slechts een 6, terwijl als het alleen gebaseerd zou zijn op de eerste avond ik zeker een dikke 8 had gegeven.
Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Verwachtingen te hoog gespannen op basis van recensies collega-fijnproevers. Pasta's en pizza's duidelijk afgestemd op de toerist die in de eerste plaats betaalbaar wil eten. Zeer vriendelijke prijzen (en tevreden kinderen) maken de teleurstelling enigszins goed.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Prima gegeten! Het personeel was vriendelijk en efficient. Ondanks de drukte duurde het niet lang voordat de gerechten op onze tafel verschenen. Vooraf Parmaham met meloen en Tortellini al Brodi (soep). Erg lekker! De Tournedos was mals, goed van smaak maar wel erg klein. De pizza had een heerlijke krokante bodem. De entree van het restaurant aan de Dorpstraat is niet erg uitnodigend. Pas als je binnen bent zie je hoe groot en gezellig het is.
Brenda9630 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Lekker gegeten, eerlijke Italiaanse keuken aan betaalbare prijzen. Door een menselijke fout werd het dessert van de kinderen vergeten maar door de vriendelijke bediening is dit vlug vergeten.
Didi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijke pizza's!! De bodem is zo dus, zo luchtig, heerlijk. Echt goed eten. Daarnaast warme sfeer met vuurbranders buiten en kachels met vuurtjes binnen. Ook betaalbaar.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wat een leuk restaurantje! Na een doordeweeks dagje Texel in januari was eigenlijk niets open behalve Isola Bella. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het smakelijke eten. De vegetarische lasagne was zo lekker dat het bakje net iets te klein was... Onze hond mocht mee naar binnen. Volgende keer gaan we zeker weer!
Betsbraam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk gegeten met twee volwassenen en twee kinderen voor slechts €62,-, dat is nog eens een prijs-kwaliteitverhouding. Voor de kinderen ligt er een flinke stapel nagenoeg nieuwe kleurboeken en flink wat kleurpotloden. Super!
Eiltjan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Isola Bella was een prettig, sfeervol restaurant. De bediening (een buitenlands meisje) was enthousiast en vlot. Wat ons vervolgens werd aangeboden (een vleesgerecht en een pizza) zag er prima uit en smaakte ook nog eens uitstekend.
Dit restaurant is zeker de moeite waard!
Ricardo S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
In eerste instantie vriendelijk geholpen. Bij het hoofdgerecht (varkenshaas) kreeg ik medaillons zonder patat/rijst/aardappelen of iets dergelijks. Hierover geïnformeerd en het zo rechtgezet worden, wel jammer. 25 minuten later nog niets en maar de rekening gevraagd. Wat denk je: De volle pond betalen! Aangegeven dat dit absoluut absurd is waarop het antwoord moeizaam was; Je hebt toch je patat gehad? oké 2,50 korting... Conclusie; never nooit meer!
Yntse B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Heerlijk pizza gegeten,dit omdat mijn zoon 16 jaar was geworden.We hadden vooraf gereserveerd en de eigenaar geinformeerd over de verjaardag van onze zoon, bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomt en een leuk tafeltje aangeboden.De bediening was vriendelijk en niet opdringerig,de pizza die wij hadden besteld was perfect en daarna gingen we ijs bestellen maar tot onze verbazing mocht onze zoon niet bestellen,de eigenaar zei tegen hem dat hij een verrassing kreeg! Toen na een tijdje we het ijs die wij hadden besteld kregen,kreeg onze zoon een mooi opgemaakt bord met verschillende soorten ijs met in het midden een fontijn.Deze kreeg hij aangeboden van het huis ( hier wisten wij niets van ).Bij deze wil ik ieder aanraden die de Koog bezoekt om deze restaurant te bezoeken,en voor de prijs krijg dubbel en dwars terug!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
De pizza's waren prima. Niet heel bijzonder maar wel goed.
De uitstraling van het restaurant is best leuk al vind ik het achterste gedeelte wat vol en ongezellig ogen.
De bediening mag wel iets beter. Het is een mix van ouder personeel en jonge meiden. Het ouder personeel verwelkomt de gasten vriendelijk maar commandeert de jonge meiden, oogt niet echt vriendelijk. De jonge meiden daarin tegen, kletsen liever dan dat ze de gasten helpen.
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Hebben een calzone carne en een pizza scampi gehad. Rood huiswijntje was echt te warm maar oké verder. De pizza's waren prima maar niet bijzonder. Het vlees in de calzone was erg droog. Er zaten als positieve uitschieter wel veel garnalen op de pizza scampi. Bediening vriendelijk!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
We waren een paar dagen op Texel en hebben een keer bij Isola Bella gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en werd een tafeltje gesuggereerd. Daar zouden we precies onder een geluidsbox komen te zitten en we vonden de muziek bij binnenkomst al vrij luid. Dus toch maar een andere tafel gekozen. De bediening kwam al snel vragen of we wat wilden drinken en die bestelling kwam lekker vlot door.
Ik koos voor een Pizza Mista. Die werd ook zonder lang te hoeven wachten gebracht. Nu eens een keer niet een pizza zo rond als een fietswiel, maar eentje met een wat vrijere vorm; niks mis mee. Integendeel: De bodem was prachtig dun en de pizza had precies lang genoeg in de oven gezeten. De smaak was prima, maar ik miste de olijven.
Vrouw had lasagna en zij vond die prima; niet eentonig of zo, voldoende smaken. En het was allemaal ruim voldoende.
De bediening kwam regelmatig vriendelijk vragen of alles naar wens was en bracht op verzoek nog wat te drinken.
Omdat ik na de pizza wel wat zoets wilde, koos ik voor ijs met advocaat. Dat kwam, op een mooi opgemaakt bordje.
Begin maart zat het niet vol, maar er is ruimte voor veel gasten in deze zaak.
Door de vriendelijkheid van de bediening kom ik tot het cijfer 9 voor de service.
John45 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Een leuk en gezellig restaurant met leuke muziek en prima bediening. Helaas is het eten matig. de spaghetti marinara was veel te nat, bijna tomatensoep en de tagliatelle met zalm en kaviaar was smakeloos. Jammer, je zou de sympathieke bediening een betere beoordeling gunnen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Hier heerlijk gegeten, leuke bediening, lekkere goed gevulde pizza's met artischoken en kipfilet met patat en salade. Bediening was zeer vriendelijk en door het schitterende weer prima vertoeven. Wij komen (alweer) terug
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Heeeeerlijke pasta's hier! Aan de kaart moet je eerst even wennen, is een rommeltje. De anitpasti schotel als voorgerecht is een aanrader. Service is wisselend, zaterdag/vakantiehulpen die met hun handen in hun zak voor hun uit staan te staren en een eigenaar (?) die keihard werkt en er alles aan doet om de gasten tevreden te stellen. Men zorgt er voor dat je een fijn avondje uit hebt.