Isola Bella

Dorpsstraat 173 1796 CC De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Isola Bella

Een gastvrij Italiaans restaurant op het eiland Texel. Mak kennis met de cultuur waar eten en drinken zo’n belangrijk onderdeel van is. De gastvrijheid van de Italianen is onbegrensd! Probeer verschillende soorten soepen, smaakvolle antipasti, verse pasta gerechten en heerlijke vis- en vlees specialiteiten. Geniet nog meer door op het ruime tuinterras plaats te nemen! Voor uitgebreid tafelen of gewoon voor een pizzaatje met de kinderen.

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30
- Lunch vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten op zich goed. Tomatensoep behoorlijk zout, risotto in orde, maar daar kan je weinig aan verpesten. Maar het duurde eindeloos. Erg traag en niet echt geïnteresseerd personeel. Ook on ons heen hoorden wij veel geklaag over lange wachttijden. Hebb2n hier 2x eerder gegeten toen was het goed. Jammer.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Tijdens een weekendje Texel zijn wij hierheen gegaan vanwege de lovende recensies over deze Italiaan, en omdat we niet al te prijzig wilden eten op de avond van aankomst daar. De bediening was erg aardig, de pizza's waren 'normaal', geen sublieme smaak maar daar is de prijs ook naar. We zijn jammer genoeg de mist in gegaan met het toetje waardoor de rekening erg hoog uitviel. Op aanraden van de ober hebben wij voor het huisgemaakte ijs gekozen, een kerstdessert dat ze nog op voorraad hadden maar die niet op de kaart, en ook nergens anders vermeld stond. Klonk in ieder geval goed. Omdat alle desserts rond de 5 euro waren gingen wij er niet vanuit dat wij 19 euro kwijt zouden zijn voor 2 desserts. Hierdoor is de rekening best hoog uitgevallen voor wat we eigenlijk wilden uitgeven bij een Italiaan. Onze fout misschien, voortaan vragen we dus wel wat de prijs is van zo'n huisgemaakt toetje. Was het toetje zijn prijs waard? Nee, ook niet. Daarnaast had de ober ons erop kunnen attenderen dat je 2 plakken machtige chocolade-ijs per bord zou krijgen en je het dus ook wel samen kon delen. Dus onze ervaring is om in ieder geval NIET af te wijken van de kaart...leuk voor een keertje maar we komen hier niet meer terug.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Weer met zijn allen super lekker gegeten. Heel aparte samenstelling 4 gangen Kerst-menu met zorg bereid en geserveerd. Ontvangst, vriendelijk altijd goed. Antonio tot een volgende x.
Gezellige jaarwisseling. Mieke
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Weer heerlijk genoten van de verrassingen uit de keuken. Laat het aan Antonio over ????
Pieternel K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Nou gereserveerd en komen bij de zaak en was gewoon gesloten, en bij de reservering gewoon een bevestiging gehad moesten 20 minuten rijden en dan zaak opslot en 1 uur van tevoren gereserveerd zoiets nog nooit mee gemaakt
Paula U.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Helaas was de canneloni een smakeloos prutje. De brochetta’s en de pizza ok.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goede pizza's met dunne en krokante bodem. Vriendelijke bediening. Goede prijzen, zeker vergeleken met de andere restaurants in de buurt. Grote zaak, decor vond ik wat uit de tijd.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Attent personeel heel klantvriendelijk heerlijk gegeten een echte aanrader
annick E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijke pizza's gegeten. snel vlot en aardig personeel.
absolute aanrader op texel. alle andere gerechten zagen er ook heerlijk uit. de volgende keer gaan we hier zeker uitgebreider eten.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Pizza afgehaald. erg lekker, krokante bodem en royaal belegd. Service was snel en kreeg ze stomend heet mee. Restaurant zag er verzorgd uit. Aanrader
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Neergestreken bij dit restaurant en wetende dat ze hier lekkere pasta 's hebben. Bestelde ik een pasta aglio e olio. heerlijk met lekker veel olie en knoflook.
Qua pepers stelde het niet veel voor,dat kan wel een stuk heter wat mij betreft.
maar verder heb ik eenvoudig maar heerlijk gegeten
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Pizza was prima, goed op smaak en krokant dunne bodem.
Zelf wat getwijfeld, en bij de ober gevraagd of ze geen osobuco hadden, miste het op de kaart. Nou toevallig die dag wel ivm Texel culinair.
Later werd mij nog gevraagd ' hoe het was, want was de eerste meer'
Nou, heb je even ..., Had wel een uurtje langer kunnen stoven, miste de vaak erbij geserveerde gremolata, mengsel van citroen, peterselie en knoflook. De risotto was welgeteld met een lepel bijgevoegd. Daarbij geserveerd koude bonen, tomaat salade. Wel heel erg koud. Kortom niet elke osobuco maker komt uit Milaan. En alles heeft een eerste keer. En dat is niet gelijk een voltreffer. Verder vriendelijke bediening.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer vriendelijke en vlotte bediening en prima eten. Vooral de pizza's zijn fantastisch: krokante dunne bodem.en subtiel op smaak gebracht. Je verwacht het niet in zo'n toeristenstraat en van binnen ziet het er niet gezellig uit, maar met eten en bediening wordt dat helemaal goed gemaakt. En dat al meerdere jaren. Eigenlijk komen we er bij elk bezoek aan Texel weer even proeven.
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ook zo dol op de Italiaanse keuken? En toevallig op Texel? Isola Bella in De Koog is het antwoord. De lasagne, spaghetti carbonara, pizza, het ziet er allemaal prachtig uit en het smaakt voortreffelijk. ‘Echte’ Italianen aan het roer (lees: in de keuken) en dat geeft authentieke gerechten. Gezellig sfeertje, prima bediening. Wij komen hier zeker terug!
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vanavond 11 mei 2017 gegeten bij Isolde bella
3 gangen menu €18.95 met soep ,spareribs ,patat, groente en salade en tiramisu na .het was uitstekend en echt heerlijk .
Mijn vrouw had een pizza .lekker knapperig.goed van smaak
Als je op Texel bent echt een aanrader om er een keer te gaan eten
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke bediening, zeer voorkomend. Heerlijke gevulde brodo soep gegeten. Zeker aan te bevelen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
heerlijk gegeten, een mooie Italiaanse keuken waar met passie wordt gekookt door Italiaanse koks uit Palermo. Zeer aan te bevelen.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima Italiaan.
Lekker gegeten, lasagne en calzone + een heerlijke tomatensalade.
Jong,aardig en vlot personeel.
Dik in orde.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekkerste pizza ooit! Verder hele goede bediening en leuke en gezellige sfeer. We komen zeker snel weer een keer terug.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
2 keer in 4 dagen gegeten bij Isola Bella. 1e keer was heerlijk en echt helemaal in orde (salade mista en pizza's Romana), 2e keer viel echter erg tegen (salade mista, pizza romana en pasta). Het leek wel of er een andere kok in de keuken stond dan donderdagavond. Jammer, want het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar blijkbaar is het moeilijk om een constant niveau te leveren. Aangezien de 2e keer (met name de pizza) veel minder was, geef ik voor het eten slechts een 6, terwijl als het alleen gebaseerd zou zijn op de eerste avond ik zeker een dikke 8 had gegeven.