Isola Bella

Dorpsstraat 173 1796 CC De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Isola Bella

Een gastvrij Italiaans restaurant op het eiland Texel. Mak kennis met de cultuur waar eten en drinken zo’n belangrijk onderdeel van is. De gastvrijheid van de Italianen is onbegrensd! Probeer verschillende soorten soepen, smaakvolle antipasti, verse pasta gerechten en heerlijke vis- en vlees specialiteiten. Geniet nog meer door op het ruime tuinterras plaats te nemen! Voor uitgebreid tafelen of gewoon voor een pizzaatje met de kinderen.

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30
- Lunch vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

Jus V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben gegeten met een peuter en een baby. De service voor de kleintjes was geduldig, prettig en zeer aardig! Tot de 3de keer kinder spagetti aan toe....
Fien S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke dunne pizza, verse ingrediënten, prima service. Lekker gegeten!
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Bediening was vriendelijk, maar praat geen Nederlands. Wel Italiaans en wat Engels, maar dit bracht even wat verwarring. De bediening verliep wat rommelig. Zo kreeg ik wel mijn thee, maar zonder zakje. De doos heb ik na 10 min zwaaien, uiteindelijk maar zelf gehaald. Dit was wat jammer. Het eten daarin tegen was echt heerlijk. Als voorgerecht 'Antipasto mist Della casa'. Een mix van alle voorgerechten bij elkaar. Ze waren stuk voor stuk heerlijk.
Als hoofdgerechten de Calzone della Casa (volgens mijn vriend de lekkerste Calzone ooit!) en de Risotto ai frutti di mare (een wat kleine portie, maar de smaak was super!).
Als dessert de Tiramisu, ook deze was erg goed! Als wij weer naar Texel gaan, komen wij hier zeker terug.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Bediening was uiterst vriendelijk, maar ging wat rommelig. Het blijft ook gek dat je je bestek van je voorgerecht moet houden voor het hoofdgerecht. Eten was prima en daar gaat het tenslotte om. Inrichting heel Italiaans. Kom hier vast nog een keer weer ????????
G F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, de pizza had een mooie dunne bodem en was goed belegd. De tagliatelle salmon smaakte uitstekend. Om hier te gaan eten is zeker een aanrader.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk druk. Gezelligheid en het eten was heerlijk
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen,minpunt de bediening vraagt of wij een bruchetta willen 1 wilde dat wel .wij dachten van het huis.
Er worden er toch 4 neergezet en ja hoor gewoon op de rekening.
Gaat niet eens om het bedrag maar dat is niet netjes.
Als je daar vervolgens wat van zegt begrijpen ze je in eens niet.
Bijna geen Nederlands alleen Engels of Italiaans.
Nathan B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lamscotelettetten te taai, geen verse salade en frieten zoals op het menu, gebakken groenten en wat melig gebakken stukken aardappel. Slappe pizza swarma, kaaspizza redelijk
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima in orde en lekker gegeten
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De inrichting was schoon maar erg oudbollig. De plafonplaten waren erg geelachtig. De inrichting was erg simpel.

Merendeel van de bediening sprak Engels wat wij geen probleem vonden. Waren erg vriendelijk wel wat gehaast.

Eten was op zich smaakvol maar wel erg zout.
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Gezellige Italiaanse bediening, echt vakantie!
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten en bediening prima. Ik mis een speelhoekje voor de kinderen .
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Eigenlijk was het te heet binnen en buiten om te eten!
Maar met de hittegolf was dat overmacht!
Mijn pasta was heerlijk en werd heet opgediend! De pizza van mijn man was bijzonder lekker!
Gaan zeker deze vakantie terug met hopenlijk betere temperaturen om nog meer te genieten van het eten!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De calzone alla casa was meer dan verukkelijk! Evenals de tartufo toe!
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service. Personeel met Italiaanse roots!
Eelco M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Very nice Italian restaurant with mostly native Italian staff. Service is above average for Dutch standards, food quality is a lot better than what was expected for an restaurant in such a touristic location. Highly recommended! The menu is hardly authentic, but a nice mesh of things.

Erg leuk Italiaans restaurant met voornamelijk Italiaans personeel. De dienstverlening is bovengemiddeld voor Nederlandse begrippen. De kwaliteit van het eten was een heel stuk beter dan verwacht van een restaurant op zo'n toeristische lokatie. Een aanrader! Geen authentiek italiaans menu maar een leuke mix van dingen.
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goede ontvangst en bediening. We komen vast nog eens terug.
Paolo C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
veramente italiano
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Echt Italiaans, heerlijk gegeten. Een echte aanrader! Eigenlijk nog nergens in Nederland zo goed italiaans gegeten. Inrichting simpel maar schoon. Zeker de moeite waard!
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Je kunt hier uitstekend eten. De ontvangst was prima. De mensen in de bediening zijn de NL taal niet goed machtig. Dat is een verbeterpunt.