Isola Bella

Dorpsstraat 173 1796 CC De Koog Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Isola Bella

Een gastvrij Italiaans restaurant op het eiland Texel. Mak kennis met de cultuur waar eten en drinken zo’n belangrijk onderdeel van is. De gastvrijheid van de Italianen is onbegrensd! Probeer verschillende soorten soepen, smaakvolle antipasti, verse pasta gerechten en heerlijke vis- en vlees specialiteiten. Geniet nog meer door op het ruime tuinterras plaats te nemen! Voor uitgebreid tafelen of gewoon voor een pizzaatje met de kinderen.

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30
- Lunch vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goede pizza's met dunne en krokante bodem. Vriendelijke bediening. Goede prijzen, zeker vergeleken met de andere restaurants in de buurt. Grote zaak, decor vond ik wat uit de tijd.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Attent personeel heel klantvriendelijk heerlijk gegeten een echte aanrader
annick E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijke pizza's gegeten. snel vlot en aardig personeel.
absolute aanrader op texel. alle andere gerechten zagen er ook heerlijk uit. de volgende keer gaan we hier zeker uitgebreider eten.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Pizza afgehaald. erg lekker, krokante bodem en royaal belegd. Service was snel en kreeg ze stomend heet mee. Restaurant zag er verzorgd uit. Aanrader
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Neergestreken bij dit restaurant en wetende dat ze hier lekkere pasta 's hebben. Bestelde ik een pasta aglio e olio. heerlijk met lekker veel olie en knoflook.
Qua pepers stelde het niet veel voor,dat kan wel een stuk heter wat mij betreft.
maar verder heb ik eenvoudig maar heerlijk gegeten
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Pizza was prima, goed op smaak en krokant dunne bodem.
Zelf wat getwijfeld, en bij de ober gevraagd of ze geen osobuco hadden, miste het op de kaart. Nou toevallig die dag wel ivm Texel culinair.
Later werd mij nog gevraagd ' hoe het was, want was de eerste meer'
Nou, heb je even ..., Had wel een uurtje langer kunnen stoven, miste de vaak erbij geserveerde gremolata, mengsel van citroen, peterselie en knoflook. De risotto was welgeteld met een lepel bijgevoegd. Daarbij geserveerd koude bonen, tomaat salade. Wel heel erg koud. Kortom niet elke osobuco maker komt uit Milaan. En alles heeft een eerste keer. En dat is niet gelijk een voltreffer. Verder vriendelijke bediening.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer vriendelijke en vlotte bediening en prima eten. Vooral de pizza's zijn fantastisch: krokante dunne bodem.en subtiel op smaak gebracht. Je verwacht het niet in zo'n toeristenstraat en van binnen ziet het er niet gezellig uit, maar met eten en bediening wordt dat helemaal goed gemaakt. En dat al meerdere jaren. Eigenlijk komen we er bij elk bezoek aan Texel weer even proeven.
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ook zo dol op de Italiaanse keuken? En toevallig op Texel? Isola Bella in De Koog is het antwoord. De lasagne, spaghetti carbonara, pizza, het ziet er allemaal prachtig uit en het smaakt voortreffelijk. ‘Echte’ Italianen aan het roer (lees: in de keuken) en dat geeft authentieke gerechten. Gezellig sfeertje, prima bediening. Wij komen hier zeker terug!
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vanavond 11 mei 2017 gegeten bij Isolde bella
3 gangen menu €18.95 met soep ,spareribs ,patat, groente en salade en tiramisu na .het was uitstekend en echt heerlijk .
Mijn vrouw had een pizza .lekker knapperig.goed van smaak
Als je op Texel bent echt een aanrader om er een keer te gaan eten
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke bediening, zeer voorkomend. Heerlijke gevulde brodo soep gegeten. Zeker aan te bevelen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
heerlijk gegeten, een mooie Italiaanse keuken waar met passie wordt gekookt door Italiaanse koks uit Palermo. Zeer aan te bevelen.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima Italiaan.
Lekker gegeten, lasagne en calzone + een heerlijke tomatensalade.
Jong,aardig en vlot personeel.
Dik in orde.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekkerste pizza ooit! Verder hele goede bediening en leuke en gezellige sfeer. We komen zeker snel weer een keer terug.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
2 keer in 4 dagen gegeten bij Isola Bella. 1e keer was heerlijk en echt helemaal in orde (salade mista en pizza's Romana), 2e keer viel echter erg tegen (salade mista, pizza romana en pasta). Het leek wel of er een andere kok in de keuken stond dan donderdagavond. Jammer, want het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar blijkbaar is het moeilijk om een constant niveau te leveren. Aangezien de 2e keer (met name de pizza) veel minder was, geef ik voor het eten slechts een 6, terwijl als het alleen gebaseerd zou zijn op de eerste avond ik zeker een dikke 8 had gegeven.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Verwachtingen te hoog gespannen op basis van recensies collega-fijnproevers. Pasta's en pizza's duidelijk afgestemd op de toerist die in de eerste plaats betaalbaar wil eten. Zeer vriendelijke prijzen (en tevreden kinderen) maken de teleurstelling enigszins goed.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Prima gegeten! Het personeel was vriendelijk en efficient. Ondanks de drukte duurde het niet lang voordat de gerechten op onze tafel verschenen. Vooraf Parmaham met meloen en Tortellini al Brodi (soep). Erg lekker! De Tournedos was mals, goed van smaak maar wel erg klein. De pizza had een heerlijke krokante bodem. De entree van het restaurant aan de Dorpstraat is niet erg uitnodigend. Pas als je binnen bent zie je hoe groot en gezellig het is.
Brenda9630 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Lekker gegeten, eerlijke Italiaanse keuken aan betaalbare prijzen. Door een menselijke fout werd het dessert van de kinderen vergeten maar door de vriendelijke bediening is dit vlug vergeten.
didi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijke pizza's!! De bodem is zo dus, zo luchtig, heerlijk. Echt goed eten. Daarnaast warme sfeer met vuurbranders buiten en kachels met vuurtjes binnen. Ook betaalbaar.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wat een leuk restaurantje! Na een doordeweeks dagje Texel in januari was eigenlijk niets open behalve Isola Bella. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het smakelijke eten. De vegetarische lasagne was zo lekker dat het bakje net iets te klein was... Onze hond mocht mee naar binnen. Volgende keer gaan we zeker weer!
Betsbraam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk gegeten met twee volwassenen en twee kinderen voor slechts €62,-, dat is nog eens een prijs-kwaliteitverhouding. Voor de kinderen ligt er een flinke stapel nagenoeg nieuwe kleurboeken en flink wat kleurpotloden. Super!