Isola Bella

Dorpsstraat 173 1796 CC De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant Isola Bella

Een gastvrij Italiaans restaurant op het eiland Texel. Mak kennis met de cultuur waar eten en drinken zo’n belangrijk onderdeel van is. De gastvrijheid van de Italianen is onbegrensd! Probeer verschillende soorten soepen, smaakvolle antipasti, verse pasta gerechten en heerlijke vis- en vlees specialiteiten. Geniet nog meer door op het ruime tuinterras plaats te nemen! Voor uitgebreid tafelen of gewoon voor een pizzaatje met de kinderen.

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:30
- Lunch vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Pizza was prima, goed op smaak en krokant dunne bodem.
Zelf wat getwijfeld, en bij de ober gevraagd of ze geen osobuco hadden, miste het op de kaart. Nou toevallig die dag wel ivm Texel culinair.
Later werd mij nog gevraagd ' hoe het was, want was de eerste meer'
Nou, heb je even ..., Had wel een uurtje langer kunnen stoven, miste de vaak erbij geserveerde gremolata, mengsel van citroen, peterselie en knoflook. De risotto was welgeteld met een lepel bijgevoegd. Daarbij geserveerd koude bonen, tomaat salade. Wel heel erg koud. Kortom niet elke osobuco maker komt uit Milaan. En alles heeft een eerste keer. En dat is niet gelijk een voltreffer. Verder vriendelijke bediening.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer vriendelijke en vlotte bediening en prima eten. Vooral de pizza's zijn fantastisch: krokante dunne bodem.en subtiel op smaak gebracht. Je verwacht het niet in zo'n toeristenstraat en van binnen ziet het er niet gezellig uit, maar met eten en bediening wordt dat helemaal goed gemaakt. En dat al meerdere jaren. Eigenlijk komen we er bij elk bezoek aan Texel weer even proeven.
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ook zo dol op de Italiaanse keuken? En toevallig op Texel? Isola Bella in De Koog is het antwoord. De lasagne, spaghetti carbonara, pizza, het ziet er allemaal prachtig uit en het smaakt voortreffelijk. ‘Echte’ Italianen aan het roer (lees: in de keuken) en dat geeft authentieke gerechten. Gezellig sfeertje, prima bediening. Wij komen hier zeker terug!
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vanavond 11 mei 2017 gegeten bij Isolde bella
3 gangen menu €18.95 met soep ,spareribs ,patat, groente en salade en tiramisu na .het was uitstekend en echt heerlijk .
Mijn vrouw had een pizza .lekker knapperig.goed van smaak
Als je op Texel bent echt een aanrader om er een keer te gaan eten
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijke bediening, zeer voorkomend. Heerlijke gevulde brodo soep gegeten. Zeker aan te bevelen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
heerlijk gegeten, een mooie Italiaanse keuken waar met passie wordt gekookt door Italiaanse koks uit Palermo. Zeer aan te bevelen.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima Italiaan.
Lekker gegeten, lasagne en calzone + een heerlijke tomatensalade.
Jong,aardig en vlot personeel.
Dik in orde.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekkerste pizza ooit! Verder hele goede bediening en leuke en gezellige sfeer. We komen zeker snel weer een keer terug.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
2 keer in 4 dagen gegeten bij Isola Bella. 1e keer was heerlijk en echt helemaal in orde (salade mista en pizza's Romana), 2e keer viel echter erg tegen (salade mista, pizza romana en pasta). Het leek wel of er een andere kok in de keuken stond dan donderdagavond. Jammer, want het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar blijkbaar is het moeilijk om een constant niveau te leveren. Aangezien de 2e keer (met name de pizza) veel minder was, geef ik voor het eten slechts een 6, terwijl als het alleen gebaseerd zou zijn op de eerste avond ik zeker een dikke 8 had gegeven.
Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Verwachtingen te hoog gespannen op basis van recensies collega-fijnproevers. Pasta's en pizza's duidelijk afgestemd op de toerist die in de eerste plaats betaalbaar wil eten. Zeer vriendelijke prijzen (en tevreden kinderen) maken de teleurstelling enigszins goed.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Prima gegeten! Het personeel was vriendelijk en efficient. Ondanks de drukte duurde het niet lang voordat de gerechten op onze tafel verschenen. Vooraf Parmaham met meloen en Tortellini al Brodi (soep). Erg lekker! De Tournedos was mals, goed van smaak maar wel erg klein. De pizza had een heerlijke krokante bodem. De entree van het restaurant aan de Dorpstraat is niet erg uitnodigend. Pas als je binnen bent zie je hoe groot en gezellig het is.
Brenda9630 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Lekker gegeten, eerlijke Italiaanse keuken aan betaalbare prijzen. Door een menselijke fout werd het dessert van de kinderen vergeten maar door de vriendelijke bediening is dit vlug vergeten.
didi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijke pizza's!! De bodem is zo dus, zo luchtig, heerlijk. Echt goed eten. Daarnaast warme sfeer met vuurbranders buiten en kachels met vuurtjes binnen. Ook betaalbaar.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wat een leuk restaurantje! Na een doordeweeks dagje Texel in januari was eigenlijk niets open behalve Isola Bella. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke bediening en het smakelijke eten. De vegetarische lasagne was zo lekker dat het bakje net iets te klein was... Onze hond mocht mee naar binnen. Volgende keer gaan we zeker weer!
Betsbraam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk gegeten met twee volwassenen en twee kinderen voor slechts €62,-, dat is nog eens een prijs-kwaliteitverhouding. Voor de kinderen ligt er een flinke stapel nagenoeg nieuwe kleurboeken en flink wat kleurpotloden. Super!
Eiltjan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Isola Bella was een prettig, sfeervol restaurant. De bediening (een buitenlands meisje) was enthousiast en vlot. Wat ons vervolgens werd aangeboden (een vleesgerecht en een pizza) zag er prima uit en smaakte ook nog eens uitstekend.
Dit restaurant is zeker de moeite waard!
Ricardo S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
In eerste instantie vriendelijk geholpen. Bij het hoofdgerecht (varkenshaas) kreeg ik medaillons zonder patat/rijst/aardappelen of iets dergelijks. Hierover geïnformeerd en het zo rechtgezet worden, wel jammer. 25 minuten later nog niets en maar de rekening gevraagd. Wat denk je: De volle pond betalen! Aangegeven dat dit absoluut absurd is waarop het antwoord moeizaam was; Je hebt toch je patat gehad? oké 2,50 korting... Conclusie; never nooit meer!
Yntse B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Heerlijk pizza gegeten,dit omdat mijn zoon 16 jaar was geworden.We hadden vooraf gereserveerd en de eigenaar geinformeerd over de verjaardag van onze zoon, bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomt en een leuk tafeltje aangeboden.De bediening was vriendelijk en niet opdringerig,de pizza die wij hadden besteld was perfect en daarna gingen we ijs bestellen maar tot onze verbazing mocht onze zoon niet bestellen,de eigenaar zei tegen hem dat hij een verrassing kreeg! Toen na een tijdje we het ijs die wij hadden besteld kregen,kreeg onze zoon een mooi opgemaakt bord met verschillende soorten ijs met in het midden een fontijn.Deze kreeg hij aangeboden van het huis ( hier wisten wij niets van ).Bij deze wil ik ieder aanraden die de Koog bezoekt om deze restaurant te bezoeken,en voor de prijs krijg dubbel en dwars terug!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
De pizza's waren prima. Niet heel bijzonder maar wel goed.
De uitstraling van het restaurant is best leuk al vind ik het achterste gedeelte wat vol en ongezellig ogen.
De bediening mag wel iets beter. Het is een mix van ouder personeel en jonge meiden. Het ouder personeel verwelkomt de gasten vriendelijk maar commandeert de jonge meiden, oogt niet echt vriendelijk. De jonge meiden daarin tegen, kletsen liever dan dat ze de gasten helpen.
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Hebben een calzone carne en een pizza scampi gehad. Rood huiswijntje was echt te warm maar oké verder. De pizza's waren prima maar niet bijzonder. Het vlees in de calzone was erg droog. Er zaten als positieve uitschieter wel veel garnalen op de pizza scampi. Bediening vriendelijk!