Isola Bella

Markt 3 9401 GS Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Isola Bella

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten was overheerlijk, stokbrood met kruidenboter, ossenhaas en ananasijs na. De bediening was vriendelijk, men verzuimde alleen zo nu en dan te vragen of er nog iets te drinken moest worden. Decor was een fijn terras dat heerlijk verwarmd was wat wel nodig is in de Nederlandse zomer
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker buiten zitten onder de grote parasol. Er is verwarming en regen maakt dan dus niet meer uit. Ze hebben erg lekkere pizza's hier en ik ben erg tevreden met mijn Calzone. Hoewel er erg veel keuze is op de menukaart, kun je ook zelf nog opgeven wat je op de pizza wilt. Aan het einde krijgen wij nog een drankje van "het huis" en onze avond kan niet stuk.
Henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen zondag spontaan deze pizzeria bezocht. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het druk was werd er direct een tafel voor 6 personen vrijgemaakt, top.

Interieur is typisch Italiaans, veel te volgepropt met tafels maar dit deed niets af aan de goede service en prima eten.

Wat een keuze trouwens, meer dan 100 pizza op de kaart. De bestelde vlees- en visgerechten waren allemaal goed en naar wens, de porties waren zelfs zo groot dat er geen plekje meer was voor een dessert.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op de menukaart staan 134 verschillende pizza's, een ongelooflijke hoeveelheid. We hebben al veel pizza's her en der gegeten, de door Isola Bella geserveerde exemplaren zitten zeker bij de top. Krokante korst en smakelijke, sappige inhoud. Wij kozen voor de gezonde Zingara pizza's, de Gorgonzola pizza's en een Quattro Stagioni. Geen voorgerecht nodig, met deze pizza's zit je echt vol. Met zijn vijven werden we ook snel bediend, ondanks dat de zaak op 2e paasdag na 17:00 uur snel vol raakte. De tafeltjes staan wel een beetje dicht op elkaar, zoals andere recensenten schreven.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Goede ervaring bij de buren maar die waren gesloten ivm verbouwing dus dan kies je een alternatief en die was heel dichtbij. Daar heb ik geen spijt van gehad. Heerlijke pizza, prettige bediening in een licht beknellende ruimte maar met leuke sfeer. Volgende keer wordt het lastig kiezen in Assen.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Klein en gezellig Italiaans restaurant. Tafels staan wel erg dicht op elkaar en op de dag dat wij er waren, liep de wachttijd op tot 60 minuten tot uit serveren van de 4 bestelde Pizza's. Pizza's waren wel erg goed. Het wachten waard dus. Reserveren is wel aan te bevelen.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisteravond met en groepje vrienden (8 pers) bij Isola Bella gegeten. De inrichting van het restaurant is erg gedateerd.
Wij zaten boven, erg krapjes, rug aan rug, naast nog een groep mensen. Niet erg handig als iemand naar het toilet moest....
De bediening was matig, jong en onervaren. Zo wisten ze bij bedienen niet welke pizza (nummer of naam pizza) ze bij zich hadden.
Gelukkig smaakten de pizza's die we kregen prima! Een enorme domper was de dessertkaart... deze bestaat uit kant en klare toetjes van de groothandel. Daarom hebben wij maar afgesloten met koffie & thee.
Om de pizza's hoef je het niet te laten om hier te gaan eten, die zijn prima. Verder vonden wij het niet wat.
Roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
In het weekend is reserveren gewensd, vooral als de zon schijnt, zit het terras helemaal vol
en zijn er wachttijden. Vriendelijke bediening. Lekkere pizza's. Buiten worden geen tafels gereserveerd. Je kunt wel aan de overkant op het terras wachten en een seintje krijgen, als er een tafel vrij komt. Wijn is alleen per fles goed drinkbaar. De huiswijn is van een goedkope kwaliteit, jammer.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gisteren pizza gegeten bij Isola Bella met 6 personen. De diverse pizza's met vis, diverse soorten kaas, garnalen,salami en een calzone waren heerlijk. Jammer dat we zo lang erop moesten wachten( 3 kwartier) voor ze kwamen. De bediening was aardag maar niet al te snel. De sfeer en inrichting is zeer gedateerd. Al met al komen we voor de pizza's zeker terug. Men heeft overigens meer dan 130 verschillende pizza's op de kaart staan.
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Op een maandagavond in de kerstvakantie bleek dit een van de weinige restaurants die open was. Vroeger kwamen we hier vaak,dus we gingen naar binnen en werden naar boven verwezen omdat beneden alles vol zou raken. We kwamen in het pikdonker daaraan, maar de ober verontschuldigde zich en was druk bezig kaarsen aan te steken. De keuzes aan gerechten is enorm. Bediening was snel en attent. De pizza's smaakten goed, maar hier en daar een beetje vettig.Je zit hier krapjes op een soort keukenstoel en de entourage is echt niet meer van deze tijd. Ouwe gordijntjes en een wirwar van allerlei prullaria die een Italiaans sfeertje moeten suggereren. Jammer en een verfkwast zou wonderen doen. Goed voor een snelle pizza, maar verder ook niet. Misschien een idee om even bij de buren naar binnen te kijken naar aankleding van een eigentijds restaurant
Dijk123 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Het eten is uitstekend. De bediening is ronduit beschot en arrogant. De bediening stootte een van mijn medegassing voor het hoofd waarop zij reagerede met au. Hierna ging de medewerker uit zijn dak in het volle restaurant en zette onze tafel volledig voor schut. De medewerker vroeg waarom er zo aanvallend gereageerd werd terwijl mijn vriendin alleen reageerde met au. Vervolgens maakte de medewerker stennis in het restaurant waardoor onze tafel zich enorm ongemakkelijk voelde en wij het liefst zo snel mogelijk weg wilde.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Ik kom al sinds kinds af aan jaarlijks een of twee keer bij Isola Bella. Het eten is er fantastisch, en dan met name de pizza's. Na onze verhuizing van Beilen naar Hoogeveen zijn wij gaan zoeken naar een gelijkwaardige pizzeria in Hoogeveen, we hebben alle pizzeria's in Hoogeveen gehad maar de pizzas van Isola Bella zijn gewoon beter. Wij rijden dus nog steeds bijna 40 km om voor de pizza's hier.

Eten:
Isola Bella heeft naar mijn weten de beste pizza's uit de wijde omgeving, Piccola Romana in Beilen is het enige restaurant dat wat mij betreft in de buurt komt. Als je iemand uit Assen vraagt waar je het beste pizza's kunt halen is de kans trouwens ook groot dat Isola Bella genoemd wordt. De Scaloppa en pasta's zijn ook erg lekker.

Netjes aangeklede dames en heren verzorgen de avond bij Isola Bella, de bediening is altijd beleefd, wel heb ik het idee dat de betere gastheren en dames op de beneden verdieping rondlopen. We hebben wel eens een verbrande pizza gehad of peper op een pizza die "zonder peper" besteld was maar dit wordt altijd recht gezet en het is bij Isola Bella niet ongebruikelijk dat er een wijntje of koffie van het huis geserveerd wordt als er dan een fout gemaakt wordt.

De inrichting van de pizzeria is fantastisch, de sfeer is warm en kaarslicht draagt bij aan een belangrijk deel van de verlichting. Aftrek omdat de tafeltjes best dicht bij elkaar staan en de meeste stoelen hard (van hout) zijn. Dit is natuurlijk een keuze voor de uitstraling en ze hebben er kussentjes als je er naar vraagt.

Ik woon er 40 kilometer vandaan en toch is Isola Bella mijn favoriete pizzeria.

Frans D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten.
Het terras buiten zat aardig gevuld maar niet vol.
Het was een beetje rommelig met het vragen van een tafeltje. Toen er eindelijk iemand in de gaten kreeg dat wij op zoek waren naar een tafel, zei diegene dat wij konden kiezen waar te gaan zitten.
Het duurde zeker een kwartier voordat er iemand kwam met een menukaart en de vraag of wij wat wilde drinken. Er was geen oog voor ons tafeltje.
Het eten was uiteindelijk wel voortreffelijk.
Wat ik ook nog wil melden is dat er niemand van de bediening kwam vragen of het smaakte, of alles naar wens was etc.
Na het hoofdgerecht was er ook niemand van het bedienend personeel die kwam vragen of wij nog een dessert wilde hebben of koffie, thee etc.
Met de het vragen om de rekening ging er ook van alles mis. We hebben tot 2 keer toe de rekening moeten vragen. Na ruim 10 minuten na de tweede keer vragen kwam er uiteindelijk een medewerker direct al met het pinapparaat! Wij hadden de rekening nog niet eens gezien!
Al met al goed eten, maar de service en bediening ver onder de maat in ons geval.
Dat was wel erg jammer!

Lexie63 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Met z'n drietjes even een snelle pizza gegeten. Zat buiten helemaal vol, maar binnen was er nog voldoende ruimte. Drankje werd snel opgenomen en geserveerd. Erg veel pizza's om uit te kiezen, maakt de keus er niet gemakkelijker op. Bediening is erg aardig en attent, hadden feiloos in de gaten wanneer je je keus gemaakt had. Duurde wel eventjes voor de pizza geserveerd was, maar het was dan ook redelijk druk. De pizza smaakte prima. Voor een snelle hap is deze pizzeria een prima keuze, al oogt de ambiance wat uit vervlogen tijden.
Willembalde .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Weer eens genoten van de Pollo Salernitana. Een aanrader voor wie eens iets anders wil dan de uitstekende pizza's van Isolabella. Kip in een heerlijke saus! De bediening was prima met heerlijke broodjes van het huis vooraf....
J2014 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Twee pizzas, een aangebrande Calzone met de geblakerde kant naar beneden op het bord, zodat je het pas na een paar happen merkt. Dat moet in de keuken wel gezien zijn..... De andere pizza was niet gaar, kleffe hap. Tafel heel klein, harde keukenstoel comfort. Duurde 45 minuten voor de teleurstellende hap opgediend werd door een vriendelijke scholier. Drankje nog meneer? Niet echt, meer water gezien in een woestijn.., afrader deze pizzeria. Klant is een nummer, 13 dus.
Liquenda .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Heerlijke pizza's. De ingrediënten zijn goed, geen paprika en champignon uit blik of kip filet uit een pakje maar stukjes kip. De Aviana is een aanrader. We reisden eerder steevast af naar Groningen voor pizza maar Bella Italia heeft ons overtuigd. Altijd erg druk dus reserveren raad ik aan. Er zijn kinderstoelen. Gezellig terras, vriendelijk personeel.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Was voor mij jaren en jaren mijn nummer 1 pizzeria te Assen. Op zich niet slecht, maar men wordt een beetje ingehaald door de buren.
't Is daar slecht (krap) zitten.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Na bezoek in april hier nogmaals nu met zijn zessen geweest. Warme dag en vol terras, dus we aten binnen. Het werd ons goed naar de zin gemaakt en tussendoor werd gevraagd of we wilden verhuizen naar buiten. Vriendelijke en goede bediening. Ruime keuze aan pizza's. De saltimbocca en zeker ook mijn entrecote gewoonweg heel goed en ook kwantitatief niets op aan te merken. Was ook voor onze gasten een ontdekking
RemkovandeBeek .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
2e paasdag was erg druk. Toch hield de bediening goed het overzicht en waren de meeste dames vrolijk. Ondanks de grootte van het restaurant gaven de plekken voldoende privacy om een prettig gesprek te voeren en rustig je pizza te eten. Pizza's en pasta's lijken vaak op elkaar, dan maakt bediening en sfeer het verschil. In Assen slaagt deze pizzaria voor een OK diner.