Isola Bella

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Het Italiaans restaurant van Assen. Altijd goed, altijd gezellig, altijd vriendelijke bediening, altijd verse ingrediënten. De enige aanmerking zou ruimere plekken kunnen zijn.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten was overheerlijk, stokbrood met kruidenboter, ossenhaas en ananasijs na. De bediening was vriendelijk, men verzuimde alleen zo nu en dan te vragen of er nog iets te drinken moest worden. Decor was een fijn terras dat heerlijk verwarmd was wat wel nodig is in de Nederlandse zomer
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker buiten zitten onder de grote parasol. Er is verwarming en regen maakt dan dus niet meer uit. Ze hebben erg lekkere pizza's hier en ik ben erg tevreden met mijn Calzone. Hoewel er erg veel keuze is op de menukaart, kun je ook zelf nog opgeven wat je op de pizza wilt. Aan het einde krijgen wij nog een drankje van "het huis" en onze avond kan niet stuk.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen zondag spontaan deze pizzeria bezocht. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het druk was werd er direct een tafel voor 6 personen vrijgemaakt, top.

Interieur is typisch Italiaans, veel te volgepropt met tafels maar dit deed niets af aan de goede service en prima eten.

Wat een keuze trouwens, meer dan 100 pizza op de kaart. De bestelde vlees- en visgerechten waren allemaal goed en naar wens, de porties waren zelfs zo groot dat er geen plekje meer was voor een dessert.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Goede ervaring bij de buren maar die waren gesloten ivm verbouwing dus dan kies je een alternatief en die was heel dichtbij. Daar heb ik geen spijt van gehad. Heerlijke pizza, prettige bediening in een licht beknellende ruimte maar met leuke sfeer. Volgende keer wordt het lastig kiezen in Assen.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Klein en gezellig Italiaans restaurant. Tafels staan wel erg dicht op elkaar en op de dag dat wij er waren, liep de wachttijd op tot 60 minuten tot uit serveren van de 4 bestelde Pizza's. Pizza's waren wel erg goed. Het wachten waard dus. Reserveren is wel aan te bevelen.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisteravond met en groepje vrienden (8 pers) bij Isola Bella gegeten. De inrichting van het restaurant is erg gedateerd.
Wij zaten boven, erg krapjes, rug aan rug, naast nog een groep mensen. Niet erg handig als iemand naar het toilet moest....
De bediening was matig, jong en onervaren. Zo wisten ze bij bedienen niet welke pizza (nummer of naam pizza) ze bij zich hadden.
Gelukkig smaakten de pizza's die we kregen prima! Een enorme domper was de dessertkaart... deze bestaat uit kant en klare toetjes van de groothandel. Daarom hebben wij maar afgesloten met koffie & thee.
Om de pizza's hoef je het niet te laten om hier te gaan eten, die zijn prima. Verder vonden wij het niet wat.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
In het weekend is reserveren gewensd, vooral als de zon schijnt, zit het terras helemaal vol
en zijn er wachttijden. Vriendelijke bediening. Lekkere pizza's. Buiten worden geen tafels gereserveerd. Je kunt wel aan de overkant op het terras wachten en een seintje krijgen, als er een tafel vrij komt. Wijn is alleen per fles goed drinkbaar. De huiswijn is van een goedkope kwaliteit, jammer.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gisteren pizza gegeten bij Isola Bella met 6 personen. De diverse pizza's met vis, diverse soorten kaas, garnalen,salami en een calzone waren heerlijk. Jammer dat we zo lang erop moesten wachten( 3 kwartier) voor ze kwamen. De bediening was aardag maar niet al te snel. De sfeer en inrichting is zeer gedateerd. Al met al komen we voor de pizza's zeker terug. Men heeft overigens meer dan 130 verschillende pizza's op de kaart staan.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Ik kom al sinds kinds af aan jaarlijks een of twee keer bij Isola Bella. Het eten is er fantastisch, en dan met name de pizza's. Na onze verhuizing van Beilen naar Hoogeveen zijn wij gaan zoeken naar een gelijkwaardige pizzeria in Hoogeveen, we hebben alle pizzeria's in Hoogeveen gehad maar de pizzas van Isola Bella zijn gewoon beter. Wij rijden dus nog steeds bijna 40 km om voor de pizza's hier.

Eten:
Isola Bella heeft naar mijn weten de beste pizza's uit de wijde omgeving, Piccola Romana in Beilen is het enige restaurant dat wat mij betreft in de buurt komt. Als je iemand uit Assen vraagt waar je het beste pizza's kunt halen is de kans trouwens ook groot dat Isola Bella genoemd wordt. De Scaloppa en pasta's zijn ook erg lekker.

Netjes aangeklede dames en heren verzorgen de avond bij Isola Bella, de bediening is altijd beleefd, wel heb ik het idee dat de betere gastheren en dames op de beneden verdieping rondlopen. We hebben wel eens een verbrande pizza gehad of peper op een pizza die "zonder peper" besteld was maar dit wordt altijd recht gezet en het is bij Isola Bella niet ongebruikelijk dat er een wijntje of koffie van het huis geserveerd wordt als er dan een fout gemaakt wordt.

De inrichting van de pizzeria is fantastisch, de sfeer is warm en kaarslicht draagt bij aan een belangrijk deel van de verlichting. Aftrek omdat de tafeltjes best dicht bij elkaar staan en de meeste stoelen hard (van hout) zijn. Dit is natuurlijk een keuze voor de uitstraling en ze hebben er kussentjes als je er naar vraagt.

Ik woon er 40 kilometer vandaan en toch is Isola Bella mijn favoriete pizzeria.

Lexie63 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Met z'n drietjes even een snelle pizza gegeten. Zat buiten helemaal vol, maar binnen was er nog voldoende ruimte. Drankje werd snel opgenomen en geserveerd. Erg veel pizza's om uit te kiezen, maakt de keus er niet gemakkelijker op. Bediening is erg aardig en attent, hadden feiloos in de gaten wanneer je je keus gemaakt had. Duurde wel eventjes voor de pizza geserveerd was, maar het was dan ook redelijk druk. De pizza smaakte prima. Voor een snelle hap is deze pizzeria een prima keuze, al oogt de ambiance wat uit vervlogen tijden.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Heerlijke pizza's. De ingrediënten zijn goed, geen paprika en champignon uit blik of kip filet uit een pakje maar stukjes kip. De Aviana is een aanrader. We reisden eerder steevast af naar Groningen voor pizza maar Bella Italia heeft ons overtuigd. Altijd erg druk dus reserveren raad ik aan. Er zijn kinderstoelen. Gezellig terras, vriendelijk personeel.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Was voor mij jaren en jaren mijn nummer 1 pizzeria te Assen. Op zich niet slecht, maar men wordt een beetje ingehaald door de buren.
't Is daar slecht (krap) zitten.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Na bezoek in april hier nogmaals nu met zijn zessen geweest. Warme dag en vol terras, dus we aten binnen. Het werd ons goed naar de zin gemaakt en tussendoor werd gevraagd of we wilden verhuizen naar buiten. Vriendelijke en goede bediening. Ruime keuze aan pizza's. De saltimbocca en zeker ook mijn entrecote gewoonweg heel goed en ook kwantitatief niets op aan te merken. Was ook voor onze gasten een ontdekking
RemkovandeBeek .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
2e paasdag was erg druk. Toch hield de bediening goed het overzicht en waren de meeste dames vrolijk. Ondanks de grootte van het restaurant gaven de plekken voldoende privacy om een prettig gesprek te voeren en rustig je pizza te eten. Pizza's en pasta's lijken vaak op elkaar, dan maakt bediening en sfeer het verschil. In Assen slaagt deze pizzaria voor een OK diner.
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Het is altijd goed toeven bij Isola Bella. Voor ons de beste pizzeria in de omgeving. De bodem van de pizza is altijd heerlijk stevig, krokant en vol smaak. De keuze in pizzas is enorm groot en de keuken is flexibel als het gaat om gewenste aanpassingen. Geur en smaak zijn voortreffelijk. Deze pizseria zorgt ervoor dat wij bij andere pizzerias vaak teleurgesteld aan tafel zitten. Dus pizza in Assen: Isola Bella.
Als verbeterpunt kunnen we de huiswijn benoemen. Bestel die vooral niet, als je van wijn houdt.