Isola Bella

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Isola Bella

harmjan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
gewoon een onsmakelijke pizza van een restaurant waarin zoveel mogelijk pizza's (of wat erop lijkt) in een zo kort mogelijk tijddoor ondeskundige jonge medewerkers op tafel wordt gezet
jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor ons een jarenlange traditie om tijdens Oerol te eten bij Isola Bella.
Na een teleurstellend etentje vorig jaar, door een zogenaamde stroomstoring zou de pizza oven niet op temperatuur zijn, toch maar weer proberen. (De pizza's worden niet bereid in een pizza oven maar in een oven met lopende band.) Helaas......
De Antipasto voor twee personen was redelijk. De door mijn vrouw bestelde Insalata Caprese werd een Insalata Mista, na de 1e hap kwam mij vrouw er achter dus maar door eten.
De door mij bestelde Frutti Di Mare pizza werd een MOZZARELLA FRUTTI DI MARE (medewerker wist het verschil niet) maar werd snel weer weg gehaald en kreeg ik de juiste. Daarvan was de bodem niet gaar en verschrikkelijk nat (wat volgens de jonge, naar mijn mening onervaren medewerker altijd zo was bij deze pizza met vis ??????). Na een opmerking hierover en enig aandringen ging de pizza retour en werd mij een doorbakken gare (nieuwe) pizza toegezegd. Echter......
de 2e pizza was niet veel beter. Het resultaat was een (kant en klare) pizzabodem die aan de randen gaar was maar niet in het midden en een topping bestaande uit (volgens mij) brokken tonijn en zalm uit blik, hier en daar een garnaal en een paar mosselen met zand en waarschijnlijk kaas, tomaten en knoflook. Het geheel was, helaas, bijzonder smaakloos.
Isola bella is wat ons betreft einde oefening. We proberen la Grotta in Midsland/Terschelling, overigens van dezelfde eigenaar, een keer.

De uiteindelijke afrekening was wel zeer coulant.
(vandaag gehoord dat er een nieuwe chef kok in Isola werkt. wellicht heeft dat met onze ervaringen te maken)
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Te dure pizza's voor wat je krijgt. Ongevraagd 50 euro cent berekenen voor extra knoflook is knijpstuiverig en ongastvrij.
Liselotte-Jacques .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben nog nooit zulke smakeloze natte pizza's gegeten. Afgelopen woensdag hier gegeten. Het was niet overdreven druk. We hadden 3 pizza's frutti di mare mozarella en 1 vulcanno. De pizza frutti di mare waren nat en smakeloos. Toen we hier een opmerking over maakten kregen we te horen dat we dan een andere pizza hadden moeten kiezen. De pizza Vulcano was te hard en doorbakken. Kortom hier komen we nooit meer terug.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Pizza's laten bezorgen bij ons appartement. Smaak was ok. Calzone was wel erg plat. Op tijd, nog goed op temperatuur bezorgd.
henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
afgelopen zaterdag gegeten met een groep vrienden. Het was erg druk ivm de Berenloop. Waar we zelf trouwens ook voor kwamen. Daardoor ook best rommelig. zo vol dat we af en toe moesten schuiven om de bediening er langs te laten. Vond het iets te druk. Pasta (met spinazie, blauwe kaas en ham) gegeten, veel room en daardoor erg machtig. De pizza's waren erg vlak van smaak. De ossenhaas puntjes waren erg lekker. De likeurtjes bij de koffie werden vergeten en verwisseld, de thee vergeten. Ik denk dat het net iets te druk was om de juiste service te kunnen bieden.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op deze eerste avond van onze vakantie was het regenachtig, dus we gingen naar de dichtstbijzijnde eetgelegenheid, en dat was een pizzeria ( niet in Hoorn maar in Halfweg). Het was er stampvol, vooral met groepen en gezinnen. We namen het laatste tafeltje binnen, want het halfoverdekte terras vonden we te koud.
Ik had een pizza; die was prima in orde. M’n partner nam gebakken sliptong, en die was heel goed, in boter gebakken, een treffer. De rode huiswijn kan er mee door, de witte was lekker.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geweldige pizzaria. In de zomer altijd super druk maar dat mag de pret niet drukken. personeel is enorm vriendelijke en maakt er een feestje van. zoals het personeel zelf ook zegt het voelt hier niet als werk maar als thuis komen. dat stralen ze allemaal uit, ze staan soms zingend en dansens door de pizzaria heen. maar tegelijkertijd rennen ze voor je om dingen op tijd klaar te krijgen. Complimenten voor dit bedrijf.
Frans4G .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle drie onze pizza's hadden jn het midden geen bodem. Veel te soppig, het leek wel soep!
Slechtste pizza die we ooit hebben gegeten! Jammer
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
1 maal afhaal, 1x Piza wezen eten. Heerlijke Piza, krokant en zeker goed gevuld. Bediening erg gastvrij, snel en vriendelijk. Sfeer is wat sober, maar dat maakte de Piza kwaliteit weer goed
Ankemarije P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben voor 7 mensen een pizza besteld en laten bezorgen. De bezorging en service waren goed maar de pizza's niet. Ze waren redelijk smakeloos en dropen van het vet. Dit kan veel en veel beter!
Marcia D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Edit
Nu een aantal keer bij pizzeria Isola Bella geweest. De eerste keer was zo goed bevallen dat we er graag kwamen.
De laatste maanden is het echter barslecht.
In november zijn wij geweest. Toen hebben we een uur op onze drankjes moeten wachten. Onze pizza's hebben we moeten opeten zonder drinken. In totaal hebben we zo'n 10 keer erom gevraagd. De bediening verontschuldigde zich niet, maar werd eerder boos omdat we het vroegen: 'Ja meneer die komen er al aan hoor!' Of een dergelijke kreet hoorden we vaak.
Nu zijn we vandaag weer geweest. Nu waren ze ons voorgerecht vergeten. Na een aantal keer vragen, kwamen ze het voorgerecht eindelijk brengen. Onze klacht werd niet serieus genomen. De Manager werd boos op ons om onze klacht.
Een pizzeria waar wij voorlopig niet meer terugkomen.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
hier afhaalpizza gehaald. pizza kipshoarma. niet slecht maar wel wat zout. mijn man had nr 25 pizza gorgonzolla. deze was naar tevredenheid. wel zitten er nieuwe eigenaars in maar deze hadden nieuwe apparatuur aangeschaft. lijkt mij n goed ondernemend teken.
madeleine19 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Tijdens onze vakantie op Terschelling hebben we pizza besteld bij Isolabella
Telefonisch besteld, in de auto gestapt en bij aankomst stonden de pizza's al op ons te wachten, supersnel dus!
De pizza waren heerlijk en groot!
Een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Hier kun je een wel heel goed belegde pizza eten. Het personeel is jong maar heel erg vriendelijk. Jammer dat de inrichting wat oubollig is. Prima restaurant om even snel wat te eten.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Van een pizzeria verwacht je geen sterrenmaaltijd, maar onze beide pizza's waren weinig smaakvol en bovendien heel nat in het midden. Het dreef letterlijk in het vocht. Zompige bodem dus, echt niet lekker. Jammer. Bediening is enthousiast en vriendelijk. Met wat meer aandacht in de keuken kan dit restaurant vast snel veel beter!
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gezellig dachten wij met een groep van 7 hier te gaan eten. We werden snel en vriendelijk geholpen en onze pizza's waren er snel, hier waren we erg blij mee. Uiteindelijk hebben 3 mensen lekker gegeten. De andere 3 van de 4 hadden een natte, zompige bodem die niet gaar was. Degene met de vispizza had er nog graten. Nadat wij dit netjes hadden aangegeven is hier niks mee gedaan. De bediening negeerde het compleet. Ook hadden wij dit aangegeven bij het afrekenen. De chef vertelde ons dat wij pech hadden, want zij maken gebruik van vis uit blik waar dit nou eenmaal in kon zitten. De volle mep betaalt en er is ook geen andere oplossing geboden, terwijl meer dan de helft met een lege maag naar huis ging. Belachelijk!
eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Met z'n 4en gegeten.
De vleesgerechten waren erg mals en lekker gekruid. Ook de salade was erg lekker.
De kinderen waren ook tevreden met hun pizza en spaghetti. We kregen alleen een grote portie spaghetti i.p.v. een kinderportie. Dit werd bij het afrekenen gelijk verrekend!
blueribbon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het decor bij Isola Bella is eenvoudig maar gezellig. De pizza's waren lekker, wel jammer dat ze erg nat waren in het midden. Hoewel de bediening erg jong is werd dit met enthousiasme gedaan. Voor de kinderen bestond een leuke aanbieding, als je voor 17.30 arriveerde was hun maaltijd gratis. Het ijs (dessert) gaf ons niet de op hun site zo beloofde ervaring en was wat ons betreft het geld niet waard.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ieder jaar tijdens Oerol bezoeken wij Isola Bella meerdere malen zo ook dit jaar. zowel de pasta's als de pizza's altijd heerlijk. Het personeel ondanks de ongekende drukte razend enthousiast en snel, trekken werkelijk alles uit de kast om het je naar de zin te maken.