Isola Bella

6,7
6,7
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
afgelopen zaterdag gegeten met een groep vrienden. Het was erg druk ivm de Berenloop. Waar we zelf trouwens ook voor kwamen. Daardoor ook best rommelig. zo vol dat we af en toe moesten schuiven om de bediening er langs te laten. Vond het iets te druk. Pasta (met spinazie, blauwe kaas en ham) gegeten, veel room en daardoor erg machtig. De pizza's waren erg vlak van smaak. De ossenhaas puntjes waren erg lekker. De likeurtjes bij de koffie werden vergeten en verwisseld, de thee vergeten. Ik denk dat het net iets te druk was om de juiste service te kunnen bieden.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op deze eerste avond van onze vakantie was het regenachtig, dus we gingen naar de dichtstbijzijnde eetgelegenheid, en dat was een pizzeria ( niet in Hoorn maar in Halfweg). Het was er stampvol, vooral met groepen en gezinnen. We namen het laatste tafeltje binnen, want het halfoverdekte terras vonden we te koud.
Ik had een pizza; die was prima in orde. M’n partner nam gebakken sliptong, en die was heel goed, in boter gebakken, een treffer. De rode huiswijn kan er mee door, de witte was lekker.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geweldige pizzaria. In de zomer altijd super druk maar dat mag de pret niet drukken. personeel is enorm vriendelijke en maakt er een feestje van. zoals het personeel zelf ook zegt het voelt hier niet als werk maar als thuis komen. dat stralen ze allemaal uit, ze staan soms zingend en dansens door de pizzaria heen. maar tegelijkertijd rennen ze voor je om dingen op tijd klaar te krijgen. Complimenten voor dit bedrijf.
Frans4G .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle drie onze pizza's hadden jn het midden geen bodem. Veel te soppig, het leek wel soep!
Slechtste pizza die we ooit hebben gegeten! Jammer
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
1 maal afhaal, 1x Piza wezen eten. Heerlijke Piza, krokant en zeker goed gevuld. Bediening erg gastvrij, snel en vriendelijk. Sfeer is wat sober, maar dat maakte de Piza kwaliteit weer goed
Ankemarije P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben voor 7 mensen een pizza besteld en laten bezorgen. De bezorging en service waren goed maar de pizza's niet. Ze waren redelijk smakeloos en dropen van het vet. Dit kan veel en veel beter!
Marcia D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Edit
Nu een aantal keer bij pizzeria Isola Bella geweest. De eerste keer was zo goed bevallen dat we er graag kwamen.
De laatste maanden is het echter barslecht.
In november zijn wij geweest. Toen hebben we een uur op onze drankjes moeten wachten. Onze pizza's hebben we moeten opeten zonder drinken. In totaal hebben we zo'n 10 keer erom gevraagd. De bediening verontschuldigde zich niet, maar werd eerder boos omdat we het vroegen: 'Ja meneer die komen er al aan hoor!' Of een dergelijke kreet hoorden we vaak.
Nu zijn we vandaag weer geweest. Nu waren ze ons voorgerecht vergeten. Na een aantal keer vragen, kwamen ze het voorgerecht eindelijk brengen. Onze klacht werd niet serieus genomen. De Manager werd boos op ons om onze klacht.
Een pizzeria waar wij voorlopig niet meer terugkomen.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
hier afhaalpizza gehaald. pizza kipshoarma. niet slecht maar wel wat zout. mijn man had nr 25 pizza gorgonzolla. deze was naar tevredenheid. wel zitten er nieuwe eigenaars in maar deze hadden nieuwe apparatuur aangeschaft. lijkt mij n goed ondernemend teken.
Madeleine19 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Tijdens onze vakantie op Terschelling hebben we pizza besteld bij Isolabella
Telefonisch besteld, in de auto gestapt en bij aankomst stonden de pizza's al op ons te wachten, supersnel dus!
De pizza waren heerlijk en groot!
Een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Hier kun je een wel heel goed belegde pizza eten. Het personeel is jong maar heel erg vriendelijk. Jammer dat de inrichting wat oubollig is. Prima restaurant om even snel wat te eten.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Van een pizzeria verwacht je geen sterrenmaaltijd, maar onze beide pizza's waren weinig smaakvol en bovendien heel nat in het midden. Het dreef letterlijk in het vocht. Zompige bodem dus, echt niet lekker. Jammer. Bediening is enthousiast en vriendelijk. Met wat meer aandacht in de keuken kan dit restaurant vast snel veel beter!
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gezellig dachten wij met een groep van 7 hier te gaan eten. We werden snel en vriendelijk geholpen en onze pizza's waren er snel, hier waren we erg blij mee. Uiteindelijk hebben 3 mensen lekker gegeten. De andere 3 van de 4 hadden een natte, zompige bodem die niet gaar was. Degene met de vispizza had er nog graten. Nadat wij dit netjes hadden aangegeven is hier niks mee gedaan. De bediening negeerde het compleet. Ook hadden wij dit aangegeven bij het afrekenen. De chef vertelde ons dat wij pech hadden, want zij maken gebruik van vis uit blik waar dit nou eenmaal in kon zitten. De volle mep betaalt en er is ook geen andere oplossing geboden, terwijl meer dan de helft met een lege maag naar huis ging. Belachelijk!
Eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Met z'n 4en gegeten.
De vleesgerechten waren erg mals en lekker gekruid. Ook de salade was erg lekker.
De kinderen waren ook tevreden met hun pizza en spaghetti. We kregen alleen een grote portie spaghetti i.p.v. een kinderportie. Dit werd bij het afrekenen gelijk verrekend!
Blueribbon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het decor bij Isola Bella is eenvoudig maar gezellig. De pizza's waren lekker, wel jammer dat ze erg nat waren in het midden. Hoewel de bediening erg jong is werd dit met enthousiasme gedaan. Voor de kinderen bestond een leuke aanbieding, als je voor 17.30 arriveerde was hun maaltijd gratis. Het ijs (dessert) gaf ons niet de op hun site zo beloofde ervaring en was wat ons betreft het geld niet waard.
Hanniebannie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ieder jaar tijdens Oerol bezoeken wij Isola Bella meerdere malen zo ook dit jaar. zowel de pasta's als de pizza's altijd heerlijk. Het personeel ondanks de ongekende drukte razend enthousiast en snel, trekken werkelijk alles uit de kast om het je naar de zin te maken.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Ook hier hebben we tijdens Oerol gegeten. Doordat we hier pas rond 19.00 uur waren, hebben we ongeveer 35 minuten op een tafel moeten wachten. Het was erg slecht weer (regen en wind), maar gelukkig konden we buiten onder een parasol vlakbij wat warmtelampen wachten.
Binnen stonden de tafels erg dicht op elkaar, maar gelukkig heerste de sfeer van Oerol ook in dit restaurant en was het eigenlijk erg gezellig.
Het personeel werkte flink door en wij hebben vol verwondering gekeken naar deze geoliede machine. Precies op de juiste momenten verscheen het personeel aan tafel.
Ik at zelf een pizza en mijn man had de lasagne. De pizza was zeer goed belegd, maar wel wat vettig. Als dessert had ik de coupe Hollandia (ijs met stroopwafel en caramel) en deze smaakte fantastisch.
Lambarge .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Hoewel de serveerster vriendelijk was duurde het 40 minuten voor het koude voorgerecht er was. De bestelde rode Port bleek niet voorradig. Het voorgerecht werd opgediend zonder borden. Oh sorry. Bij de vraag of de muziek altijd uit was. Oh sorry vergeten. Er werden wat pogingen ondernomen maar geen muziek. Het duurde daarna weer 45 minuten voor de pizza en Lasagna Gorgonzola werden gebracht. Wat een aanfluiting. De lasagna leek zo uit de supermarkt te komen en had wat gorgonzola als topping. Geen smaak en erg zout. De pizza is groot en is weliswaar van deeg maar niet de typische pizzasmaak en de rand was zo hard en massief dat het niet eetbaar was. De drukte kon niet de oorzaak zijn want er waren maar twee tafels bezet. Het gevraagde water leek zo uit de kraan te komen helaas wel warm water! De toiletten zijn oud en niet een horecagelegenheid waardig. Bij het afrekenen zag ik de kok in de keuken met een wollen muts op staan. Misschien een nieuwe richtlijn voor koks maar ik dacht het niet. Geen aanrader en de VVV zou toeristen moeten waarschuwen er niet te gaan eten
Guusensep .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Bij dit restaurant kun je uit 79 pizza's kiezen en het formaat is 33 cm. Een hele hap dus ,zelfs voor de grote eter . Bij de pizza's kun je 5 verschillende slades kiezen .
Er zijn 16 pastagerechten .wij aten een pizza Santa Lucia en een tortellini prosciutto e gorgonzola met daarnaast samen een inslata mista . De pizza was mooi gebakken lekker knapperig en niet te vet. De tortellini was overheerlijk met fijne ham en Italiaanse goeie gorgonzola . De salade was goed aangemaakt en smakelijk maar eenvoudig . De bediening is jong maar doen erg hun best . De zaak is bezig te upgraden qua decor en kent nog enkele verbeterpunten zoals o.a. De toiletgroep . De huiswijn voor 24 euro per liter is te duur voor de geboden kwaliteit. Men nemen liever een fles van de kaart waar wel mooie wijnen tegen een redelijke prijs op staan.
Jetjoo .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
- Pizza: redelijk. Het bord is te klein voor de pizza/ of de pizza te groot voor het bord...
- Bediening: vriendelijk
- Toiletten: SCHANDALIG!!! VIES!!! RANZIG!!- er was lekkage n hiervoor werd een dweil op de vloer gelegd, die natuurlijk binnen de kortste keren vies en nat was. De toiletgroep is ERG gedateerd en niet schoon! Op de leidingen )die niet zijn weggewerkt lag een dikke laag zwarte stof.
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Erg lekker gegeten, ik had een pizza quattro formaggi piccante. De pizza dreef van de kaas en zo hoort dat ook bij een 4 formaggi, de gorgonzola overheerste niet :) De bediening is bijzonder vriendelijk en netjes en erg snel. Top!