Isola Bella

31-206269582

Meer informatie over restaurant Isola Bella

Michel B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super Italiaans. Je stapt uit Amsterdam zo in Italië. De gerechten zijn authentiek en heel lekker. Niet vet en je kunt heerlijk veel gangen eten, dus genieten !!! En vergeet nooit de huisgemaakte tiramisu (echte dus niet zoet!)
George D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Al herhaaldelijk gegeten, altijd met een beetje haast om naar het theater te gaan, daarom meestal een simpel gerecht (pasta, pizza). Prima prijs-kwaliteit-verhouding, zeker voor een dergelijke lokatie. Vriendelijke, snelle bediening, begrip voor het verzoek om even snel iets kleins te eten. Na een voorstelling zou overigens ook goed kunnen, de keuken is tot minimaal 23:00 open. Let op de prachtige voorgevel, en ook binnen ziet het er prachtig uit. Een vrij grote ruimte, maar niet storend en ook acoustisch prima.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Goed gegeten hier, vooral het nagerecht was ontzettend lekker. Met de service is niks mis. Het is jammer dat de obers amper Nederlands kunnen praten maar belangrijker is dat de bediening vriendelijk en vlot was. Het decor is minder. Doordat alle tafels dichtbij elkaar staan zonder afscheiding oogt het minder gezellig, ook de muurdecoratie is niet opvallend of bijzonder te noemen.
EchteAmsterdammer .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Ik was vandaag in het restaurant en heb heerlijk een pasta penne frutta dimare gegeten: de ingredienten waren duidelijk te proeven! Heel lekker! Mijn partner had een pizza Qatro fromaggio, ook heel lekker! De bediening was goed, maar jammer dat niemand nederlands praat!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Na lang zoeken een pizzeria gevonden die er redelijk uit zag. Interieur is niet heel bijzonder maar kan ermee door. Hetzelfde geldt voor de bediening. Het Nederlands wordt slecht berheersd in deze zaak. Pizza is lekker, met name de Calzone is een aanrader. Samengevat: niet slecht maar ook niet heel bijzonder.
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Een heerlijk restaurant met super vriendelijke bediening. We komen zeker 2 keer per maand bij ze eten. Pasta's zijn vers en saus is gebalanseerd van smaak. Probeer ook eens de ossehaas en vraag om hun pepersaus! De lekkerste allertijden!