Ishii Okonomiyaki

31-203343070

Meer informatie over restaurant Ishii Okonomiyaki

Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik ben hier met z'n tweetjes zonder reservering op donderdagavond naar binnen gelopen. Gelukkig konden we nog terecht, want de met manga boekjes beklede zaak zat goed vol met Japanse expats. We hebben vooraf wat gyoza en spicy inktvis besteld. Het werd op een hete plaat in de zaak bereid wat het extra leuk maakt. Daarna hebben we ieder een ramen en een Okinomiyaki gehad. Alle gerechten waren overheerlijk en van hetzelfde kwaliteit als wat we in Japan gegeten hebben. Een zeer uitzonderlijke zaak verstopt in een woonwijk, ons zie je hier zeker vaker terug.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
'Japanser' dan bij Ishii Okonomiyaki krijg je het in Nederland waarschijnlijk niet. Op de kaart staan voornamelijk noodles en gerechten 'van de bakplaat'. Ishii is een 'home cooking' restaurant waarvan je er in Japan velen hebt. Mijn tafelgenote en ik zijn fervente Japan-gangers en als soortgelijke restaurants in Japan het referentiekader zijn, dan biedt Ishii niet veel waar voor het geld (122,00 euro). Mijn 'grilled pork ginger taste' was goed van smaak maar het vlees was wat vettig en smaakte een beetje naar bakplaat. Hetzelfde gold voor de 'grilled chicken and green onion with miso', het hoofdgerecht van mijn tafelgenote. Eigenlijk beviel mij de 'fried octopus ball' nog het beste alleen hiervoor (en ook voor de andere gerechten) gold: op diverse plaatsen een zelfde gerecht van betere kwaliteit gegeten. De bediening was vlot & attent (echt Japans), ietwat on- Japans was de discussie die ontstond over een door de bediening verkeerd genoteerde bestelling.
Ciprian C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Excellent option for eating true Japanese food other than sushi. The ambiance is really nice and very decently priced. All the Japanese in Amstelveen seem to eat here.
Nathan K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Beste Japanse ramen in Amsterdam en omstreken! Altijd een genot om de smaakvolle ramen te eten, ook andere gerechten zoals de rib eye en karage kip is zeer goed! Service is altijd vriendelijk, meestal wel in het Engels.
Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wij komen hier als we echt authentiek lekker en vertrouwd Japans willen eten. We hebben zelf in Japan gewoond en weten daarom dat dit erg lekker is, zoals in Japan dus. Ik neem altijd een van de Katsudon. My favourite! Kom er niet voor een romantisch diner, maar echt voor het eten.
Ravioli92 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Ontzettend lekker gegeten bij Ishii. De staminadon was erg lekker, de okonomiyaki goed gaar en lekker vol gestopt (zoals het hoort!). Heel authentiek Japans zaakje waar mening Nederlander zich mogelijk niet thuis zal voelen. De smaak was goed, de bediening vriendelijk en hoewel het een beetje prijzig is, zal ik hier zeker terugkomen.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Dit is een echte Japanese restaurant! De gerechten die wij hebben bestellen, vind ik die wel lekker. De soep van de ramen vind ik die wel wat minder lekker, want deze bevat alcohol (sake denk ik). De gerechten en de dranken zijn wat prijzig.
De inrichting van dit restaurant vind ik wel apart.
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
This restaurant is one of those "hidden treasures" of the Amsterdam-area. The sparse entourage hides an authentic kitchen catering primarily to a native Japanese clientele. I am no expert, never having been to Japan myself, but I imagine the food here is the closest you can come to authentic Japanese food in all of the Netherlands.

Oh...and, for the Dutch amongst us, the dishes are really affordable. :D
Liliane K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ramen bouillon is wat vlak van smaak. Gyoza was lekker. Minimalistisch ingericht. Het duurt wel wat langer dan andere ramen-restaurants, voordat het eten geserveerd wordt.
Silverspoon .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Vandaag gedineerd bij Ishii, Gyoza kip, Miso Ramen en Tonkotsu shoyu ramen besteld.
Gyoza smaakte goed alleen de bouillon van de ramen waren zeer zwaar,machtig en vet van smaak, de noedels waren taai en droog.
Een teleurstelling...
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Vandaag gegeten bij dit restaurant. Ik kom hier wel vaker lunchen, maar eerste keer dineren. De noodle soup ramen is echt goed op smaak en lekker. We hebben een ander gerecht besteld, een soort pancake op de plaat, maar die viel helaas tegen. Saus past er niet bij en te sterk. Ik ga er nog wel naartoe hoor, want er staan genoeg andere gerechten dat we willen proberen in de toekomst.
Woon Sian L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Lekker gegeten hier! Toen wij er waren voor de lunch op zaterdag was het volle bak, en de service verliep daarom niet zo snel als gewoonlijk. Het eten is lekker, de porties zouden wel iets groter kunnen. Ik had na de hoofdschotel nog wel trek. Ik ga zeker nog eens terug
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Het is een klein Japans authentiek eethuisje waar veel Japanners komen. 'S middags neem ik vaak de noedelssoep met ei beetje cha sju en zeewier. Je kan ook een kommetje met rijst erbij vragen. Het is wel een stevige lunch. De Japanse pannenkoek is lekker om te delen. De gyoza is heerlijk. De cha sju (spek) is boterzacht. De bediening probeert je goed te helpen ondanks dat ze niet allemaal goed Engels kunnen.
Marjafriend .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Klein Japans eethuisje met veel Japanse stamgasten en Japanse kaart. We kwamen hier eten met mijn zusje die een tijdje in Japan heeft gestudeerd. Vriendelijke kok, spreekt goed Engels, mijn zusje heeft nog even haar Japans opgepoetst. De okonomiyaki was best lekker, ik had het nooit eerder gehad. Volgende keer neem ik wel iets anders, de kaart heeft best veel Japanse gerechten en okonomiyaki is niet helemaal mijn ding gebleken. Het is een soort dikke omelet met veel chinese kool erin met bovenop eventueel noodles en naar keuze een vulling. Dus een aanrader voor de authentieke Japanse smaak. Niet goedkoop, maarja dat is Japan en alles wat Japans is nooit.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een super verrassing dit Japanse eethuisje in Amstelveen. Niets geen fancy restaurant, maar gewoon een heerlijk eethuis zoals je ze veel in Azie ziet. Het gaat immers om het eten!
En het eten was heerlijk! De okonomiyaki (Japanse Pannekoek) is echt een aanrader. Als desert namen we het zwarte sesamijs. Dit was nieuw voor ons, maar direct een favoriet. Alle overige eters waren Japaners en dat zegt eigenlijk al genoeg. Wij gaan hier vaak terugkomen!
Math H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Overduidelijk een Japans restaurant met gelukkig zowel een Japanse als Nederlandse gastvrouw. De laatste hielp ons goed, maar had achteraf gezien nog wat beter kunnen adviseren.
In sommige opzichten maakt het geheel een beetje amateuristische indruk maar dat kan van de kwaliteit van het eten niet worden gezegd. De rauwe haring op z'n Japans smaakte vooraf prima, net als de gegrilde aubergine. De hoofdgerechten (gekookte zalm en gebakken kipstukjes) waren zeer smakelijk. Eigenlijk begrepen we in een praatje met de Japanse kok (die aan de UvA heeft gestudeerd) was de bedoeling van de okonomiyaki is. Nou moeten we nog een keer terug komen om dat te proeven maar dat lijkt helemaal geen straf.
Prijzen van de gerechten zijn redelijk, van de drank aan de hoge kant.