Iselmar

Maandag t/m Vrijdag vanaf 06:30
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag 07:00 - 00:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richtje O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vanavond na lange tijd, hebben we weer eens gegeten bij het restaurant van Iselmar. Wat opviel waren de overwegend Duitse gasten, maar dat is normaal in Lemmer, zeker in de zomer.
Als voorgerecht kregen wij heerlijke carpaccio. Daarna volgden de meest verrukkelijke en malse ossenhaaspuntjes in een fantastische Stroganoffsaus. Wow! Echt top! Als nagerecht hadden we amaretto caramel parfait.. als zoetekauw was dit de perfecte afsluiter van een fantastisch 3 gangen- menu.
Ondertussen konden we genieten van het uitzicht op de jachthaven. De bediening was vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Omdat we er logeerden besloten we in het prachtig aan de jachthaven gelegen serrerestaurant te gaan eten.Dat viel een beetje tegen. Het was niet bepaald druk, maar toch duurde het allemaal erg lang .Het enige vegetarische gerecht was een pastaschotel,als extra buiten de kaart om vermeld op het bord.Het was een zeer simpele schotel met pasta en een tomatensausje,veel te duur geprijsd. De pasta in deze simpele vorm maak ik zelf geregeld klaar,maar in een restaurant van een 3 sterren hotel verwacht ik toch meer fantasie .Tafelgenoot nam de schotel met gebakken schol. Deze was prima en zijn prijs wel waard. Als nagerecht namen wij de specialiteit: dame blanche,best aardig.Ondanks het mooie uitzicht viel het eten ons dus tegen.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Ik heb zelden zo ongeinspireerd gegeten. Ik bestelde een tapasschotel (E 8,50) en een mandje brood (E4,00). Tot mijn verbazing kreeg ik als tapas drie minscule bakjes met ; Olijven: Feta : met kaas gevulde pepers. behalve deze met tapas weinig van doen hebbende hapjes bestond de tapas uit: een mand met vrood. Ik ontving dus twee (2) enorme broodmanden. De bediening had niet de moeite genomen mij er op te wijzen dat er al een broodmand bij de tapas kwam en ik er dus niet nog eentje bij hoefde te bestellen. Bij het opmerken van van bovenvermelde zaken werden de schouders opgehaald. Tapas zijn kleine hapjes toch? Het werd er niet beter op naarmate het diner vorderde. De carpacio had geen smaak en werd opgedient met smakeloze sla. Dit kan op alle vlakken beter keukenbrigade!