Isaku-Iki

31-703920033

Meer informatie over restaurant Isaku-Iki

Andre T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Sinds jaren ben ik een bezoeker van Isaku Iki en iedere keer is het een feest om te eten. Of het de satés zijn, soto ajam, gado gado, tahu telor, ajam goreng sukabumi, sambal goreng udang pete het maakt niets uit ze zijn allemaal smaakvol bereid. Met name de hartelijkheid van Huub en Maria maakt het bezoek compleet, een echte aanrader om je lekker te laten verwennen met authentiek Indonesische gerechten.
T.s. L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Voige week donderdag haalde ik 20 bestelde loempia basah en om te proberen 1 portie nasie gudeg. De mij bekende loempia's vielen deze keer tegen omdat de gebruikte bamboe er in onverteerbaar is, zeer vezelig en niet te kauwen, na een tijdje "kauwen" kon ik kiezen de prop vezels doorslikken of uitspugen. Heb maar het laatste gedaan. Jammer, dit ben ik niet gewend van Isaku. De nasie gudeg was daarentegen prima en wij hebben er van genoten.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Eten dagvers. Veel keus. Echte indonesische specialiteiten. Lekkere thee. Uitgebreide maar compacte kaart. Schoon toilet. GEEN PIN. Gastvrije, lieve eigenaar en eigenaresse. Ik snap en herken niets van onderstaande recensies terug in mijn recente bezoek. Een opmerking: binnen achterin is het vrij donker EN knus. Maar de open kasten met spulletjes zou ik afsluiten. Verder lof voor het eten, de smaak, en de hartelijke ontvangst. Ik kom graag weer!!!
Victorine .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Toen we binnen kwamen en groetten keer men niet eens op. Tafeltje gezocht met moeite besteld.
Eten ging, niet over naar huis te schrijven en weinig. De eigenaar ging toen wij er waren zelf zitten eten. Je kunt er niet pinnen, dit moet je weten.
Nee, dan zijn er veel betere toko's in Den Haag.
JW G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Meestal vind ik Indonesisch eten verrukkelijk. Bij Isaku viel het echter wat tegen. Nog een grotere domper op de vreugde was de prijs. Ik had echt het idee veel te veel betaald te hebben. En de porties waren te klein. Wat ik ook heel vervelend vind is dat je hier niet kunt pinnen. Alles moet contant. Vreemd toch? Volgende keer weer naar mijn eigen toko. Hier kom ik niet meer terug.
Marjaa .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Erg lekker om hier af te halen, Ik had geen contant geld bij me, ik had van tevoren op iens moeten kijken dan wist ik het. Dat werd dus Bestellen -> pinnen -> ophalen, geen groot probleem.
Ik ben geen Indo food expert maar de smaakt van alle dingen die we hadden meegenomen was prima. Ze verkopen ook leuke sapjes. De prijs was ook erg goed, te eerlijk bijna. Ik hoop dat ze iets duurdere producten gaan gebruiken en de prijs hierop afstellen maar dat is maar een persoonlijke voorkeur. Groetjes en bedankt !
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
ja hoor nog steeds alle gerechtjes+snacks verrukkelijk+wel zeer schappelijk geprijsd en ondanks enkele andere ook uitstekende indonesische eethuisjes elders (zie mijn recensies..) blijft deze toko dus zeker in mijn haagse toptien staan.. je waant je even op java bij zeer sympathieke+overheerlijk kokkerellende luitjes.. selamat makan>terima kassi.. (let wel op, nog steeds geen pin, noch automaat nabij, dus wel vooraf wat ping2 bij je hebben..)