Isabella

Markt 28 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Isabella

Brain T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Zelden zo slecht gegeten, het lijkt wel of 3/4 allemaal uit de frituur komt. Alles zeer vettig! En het andere 1/4 deel zijn pepertjes etc die ze uit een potje met olie hebben gevist. Sausjes allemaal op mayonaisebasis. Kortom alleen maar vet. De kommetjes waar het in geserveerd werd, kwam mij overigens ook bekend voor. Xenos? Met overal stukjes eruit. Service nog wel enigzins correct. Voor de rest vooral wegblijven daar! Echt waardeloos!
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Een verborgen schat in Sittard. Je moet weten dat dit restaurantje er zit, dus voor buitenstaanders zal dit niet snel ontdekt worden. Wij werden geïntroduceerd door een insider, wat een geluk!
Interieur is niet fantastisch, hoewel de hoge tafeltjes en de slide show van Spaanse high lights wel voor wat sfeer zorgen. Ook prachtige robuuste muur en tegels op de grond. Maar samen maakt et decor niet een geheel.
Maar, als de tapas opgediend worden door zeer attente en vriendelijke personeel, doet de omgeving er niet meer toe.
De tapas waren heerlijk. Overvloedige schaal met koud vlees, zeer smaakvol.
Lekkere knoflook crostinis met weer garnituur van serranoham en pancetta en dips zoals aïoli. Lekkere salade van rivierkreeftjes. Na de koude tapas nog wat warme tapas besteld waaronder de gamba's, groene pepers gevuld met kaas en overheerlijke inktvis en uiringen. Zelden zijn ze zo lekker knapperig en vers!
We spoelden de tapas weg met oa Mahou, voor ons onbekend biertje.
De Crème Catalane was zalig met een hint van citroen en precies goede consistentie. Al met al een top restaurantje met zeer goede prijs-kwaliteit. En een decor osmose belangrijk als het eten top is, dus lekker zo houden!!
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heb hier meer dan de helft van alle gerechten op de kaart gehad.
En alles smaakte erg goed.
De "vittelo tonnato" en "carpacho" zijn goed vergelijkingsmateriaal en ik kan zeggen dat de "carpacho" 1 van de lekkerste was die ik in tijden gegeten heb.
Alle smaken waren goed op elkaar afgestemd en de presentatie was mooi.
De bediening was vlot,behulpzaam en vriendelijk.
De locatie was voorzien van comfortabel meubilair alleen was voor het oplettende oog niet alles mooi afgewerkt.De achtertuin daar in tegen is prachtig.Ook is het even zoeken als je hier nog nooit geweest bent, want het eetgedeelte zit achter een cafe waar je eerst doorheen moet.
Al met al was het eten zeer goed en gaan wij hier vaker terug komen.Een aanrader dus.

Angela F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Een heerlijke en fantasierijke tapas wordt hier geserveerd. Gezellig zit je te genieten van het lekkere eten wat langskomt terwijl er regelmatig gevraagd wordt of je nog wat zou willen drinken. We waren weer erg tevreden net als onze tafelgenoten. De service zoals al eerder aangegeven is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het decor is modern maar toont eerbied voor het oude centrum van Sittard.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Gezellig tapasrestaurantje dat achter cafe De Buren ligt. Je moet weten dat het er ligt, anders loop je eraan voorbij. Gezellig decor, hoge tafels met barstoelen, prettige ambiance. Nadeel is dat het wat rumoerig is als de zaak vol zit, maar dit mocht voor ons de pret niet drukken. Gekozen voor het surprisemenu. We kregen vijf rondes aan heerlijke tapasgerechtjes van uiteenlopende stijlen. Van heerlijk brood met dips tot biefstukspiesjes: goede verhoudingen, smaken waren goed, juiste hoeveelheid gerechten. Bediening was vriendelijk en alert. Kortom, hier gaan we zeker nog eens naar toe!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Aantal weken geleden onverwachts beland, leuk restaurant met sfeer (wel wat spinnenwebben te vinden bij het krijtbord, puntje voor de bediening). Het eten was voor een tapasrestaurant prima, vaak vind je alleen vette hap, dat was deze keer anders! De aubergine, brood, vitello tonnato en gamba's zijn voor mij de toppers van de kaart. Het dessert, voor mij de chocoladetaart, viel een beetje tegen, hij was nogal droog. Bediening is vriendelijk, maar langzaam met afruimen. Bij het brengen van nieuwe gerechten worden de lege schaaltjes/bordjes niet meegenomen. Pas als er een hele stapel stond werd het meegenomen. Aanrader voor groepjes!