Irodios

Amsterdamsestraatweg 611 3553 EJ Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Irodios

Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Aan de buitenkant lijkt het een normale buurt snackbar, maar als je door de zijdeur het pand betreed kom je in een ander deel van de snackbar terecht waar het "restaurantdeel" nestelt.
Royale porties, vriendelijk en correcte bediening, en het eten is altijd lekker. Sambal, de tzatziki smaken mij altijd goed. Het is geen "echt" restaurant, maar een leuke plek om voor niet al te veel gezellig en lekker te eten. Daar draait het volgens mij om. Tevens neemt deze stek een belangrijke en sociale plek in de buurt in, en dat is ook heel belangrijk.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
De Gyros: fantastisch krokant, smaakvol: gewoon overheerlijk. Het zelfde kunnen we zeggen van de bijgerechten: tsatziki, knoflooksaus...

Bediening heerlijk attent, vertrouwd: complimenten!!

Nog altijd die aanrader!!
;-)
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
2014 begonnen met een bezoek aan ons vertrouwde "Irodios". Een heerlijk begin:
de Gyros tot in perfectie gegrild, mals en smaakvol. Alles goed verzorgd aan tafel, ook het broodje gezond.
De Bediening rende het vuur uit de sloffen, kwam regelmatig informeren hoe het was: allemal Top.
Graag weer tot de volgende keer!!
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Leuk 'restaurantje', vermomd als snackbar. Lieve bediening en kwaliteit altijd goed! Je gaat hier geen uren zitten, maar heerlijk om toch er even uit te zijn voor een hapje eten en je niet veel geld kwijt wilt zijn. Kom hier zeker vaker.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Irodios was bij mij van vroeger vooral bekend als 'snackbar', Het beschikt echter ook over een kleine ruimte, ingericht als eetcafé. Hier gegeten tussen werk en latere bijeenkomst met een collega.
Het eten was heerlijk op smaak, subtiel gekruid en er was voldoende van. De borden waren netjes opgemaakt, zeker voor een cafetaria, en bevatten ook voldoende garnering. Ook de ouzo ontbrak niet. De prijs was meer dan redelijk: een schotel met frisdrank voor ongeveer 10 euro; dat kom je niet vaak meer tegen.
De bediening was vlot, vriendelijk en verder onzichtbaar; prima, zeker voor een kleine zaak.
De ruimte was klein, maar gezellig ingericht. De stoelen en tafels nodige niet uit tot lang tafelen, maar daar kom je hier ook niet voor.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Je ziet als eerste een Griekse snackbar, maar als je langs de voordeur loopt en naar achteren vindt je deur naar het "restaurant". Dit lokaal is voorzien van zo'n 8 tafels (variërend voor het aantal personen). Ziet er fris en gezellig uit. Maar waarvoor kom je nu hier eten? Deze Griek heeft de lekkerste gyros uit Utrecht, en dat proef je...
Nu al enkele malen achtereen wezen eten, bediening is druk maar heel vriendelijk. Gerechten zijn wat je bij een Griek verwacht, genoeg vlees en smakelijk en gunstig geprijsd.
In vergelijking met een paar andere Griekse en "luxere" restaurants in de buurt scheelt dat een hoop euro's. Je krijgt er zelfs als aperitief een heerlijke Ouzo (dat kan er bij sommige ook niet eens vanaf). Daarom zeg ik, ga lekker naar Irodios.

PS Gaan nou niet allemaal tegelijk, want dan wordt het te druk!
Harryoosterweghel .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Eten bestelt bij ?rodios voor 5 personen. De gyros is heerlijk, de frietjes waren lekker warm en de sauzen zijn ook super. Alleen jammer dat ze niet bezorgen via een website. Vandaar een punt minder voor de service.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Vandaag met 9 personen voor Kerstarrangement gekozen. Als vanouds: prima kwaliteit, herlijk mals vlees, gegrild tot in perfectie en smaakvol.
De voorafjes en desserts waren ook lekker en verzorgd. Kortom: het is en blijft ons favoriete restaurant. Scoort zeldzaam hoog in kwaliteit, hoeveelheid en service. Dan is de prijs ook prima en betaalbaar.
ook in 2013: Irodios...