Irodion

• ...

Meer informatie over restaurant Irodion

Marc M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Snelle bediening, lieve serveersters met verstand van het eten. Eten was snel en onwijs lekker. Er was een prettige sfeer, je wordt niet -zoals bij sommige restaurants- weg gekeken als je lang aan het na tafelen bent.

Kortom helemaal top!
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een meer dan prima Grieks restaurant met een leuk uitzicht. Het eten was van een goede kwaliteit en de porsies waren erg ruim. Leuke vlotte bediening. Het salade buffet was ruim op orde en men kan pakken wat je wilde. Als we de volgende keer in den haag zijn gaan we er waarschijnlijk wel nog een keer eten. Leuke zaak en prima prijs kwaliteits verhouding.
Hadriaansen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De eerste keer na hun verhuizing van de Grotemarktstraat. naar de Grote Markt weer eens tot volle tevredenheid bij irodion gegeten.Hun gyros schotel is onnavolgbaar en het restaurant heeft een knusse en gezellige uitstraling.Ondanks de drukte op donderdagavond een vlotte en goede bediening.
Een onregelmatige bezoeker.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Iriodion/Pita Gyros, je krijgt er altijd een warm welkom, of je nu begane grond (Pita Giros) even snel wilt eten , of lekker op de eerste etage heerlijk wil genieten van de Griekse keuken.

Biij Pita Gyros kan je aan de toonbank bestellen, en het eten wordt naar je tafeltje gebracht, er is ook een (beperkte tafelservice).

In het restaurant Irodion, krijg je netjes een tafel aangewezen, met een beetje geluk met uitzicht over de grote markt.

De service is vriendelijk en snel en het eten is goed.

Je kan er lekker natafelen en van de omgeving genieten.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op de begane grond is de gelegenheid ingericht voor de snelle hap. Voor rust en gezelligheid moet je op de 1e etage zijn. Je kan met de trap of met de lift naar boven.

Het restaurant is gezellig ingericht. De kaart is zeer uitgebreid, de prijzen zijn schappelijk en de kwaliteit van het eten is heel goed. Het bedienend personeel is vlot en vriendelijk.

In dit restaurant doen ze helaas vooraf niet aan een gratis glaasje Ozu of een mandje brood met kruidenboter. De bestelde drank wordt snel gebracht evenals de menukaart. Wij hebben een halve liter Retsina besteld en later als hoofdgerecht een heerlijke stoofschotel. De bestelling wordt vlot geserveerd en smaakte meer dan uitstekend. Na de maaltijd hebben we nog een glaasje likeur gedronken. Het later bestelde mandje brood stond echter niet op de rekening.

Het enige nadeel is hier dat in de saladebar geen ingemaakte pepertje en zwarte olijven liggen of je moet ze apart bestellen.

We komen hier zeker nog eens terug.
Renegggg .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Koop regelmatig broodje pita giros
daar zit normaal gesproken aardig wat vlees op
Heden ook gekocht, maar er weinig vlees deze keer.
De kwaliteit was wel goed
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De Griekse keuken kent verrassend lekkere gerechten. Door de positieve recensies hebben wij hierom bij Irodion gereserveerd. Toch waren wij wat teleurgesteld over de kwaliteit. Niet slecht, maar wij misten verfijning. Vooraf gevulde wijnbladeren en gefrituurde inktvis. Als hoofdgerechten stifado en lamsbout. De stifado smaakte wel, maar had teveel grote stukken vet. Het glas witte huiswijn was van onvoldoende kwaliteit en heb ik laten staan. De fles rode bourtaki was beter. Toe de bekende walnotentaart en sinaasappelijs met mandarijnenlikeur. Bediening is keurig, en het uitzicht over de grote markt is echt leuk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wederom Irodion bezocht, wij komen er speciaal voor uit Nieuw-Vennep. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was behoorlijk druk. Een super gezellige zaak met mooi uitzicht op de Grote Markt. Supervriendelijke bediening en overheerlijke rijk gevulde maaltijden met een lekker saladebuffet. Echt weer heel feestelijk om hier te kunnen eten. Wij kijken alweer uit naar de volgende keer.
Overigens goede parkeergelegenheid, div. parkeergarages in de directe omgeving.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Tijd om weer eens de Griekse keuken uit te proberen. Met tafelgenoten kozen voor de lamskotelletjes terwijl mijn voorkeur uitging naar een ovenschotel van kalfsvlees. Hoewel de anderen zichtbaar genoten van hun dis, zag ik soms toch wat jaloerse blikken op mijn bord gericht. En terecht, wat een genot om zulk mals bereid kalfsvlees, goed gekruid en voorzien van een rijke schakering aan eveneens in de oven bereide groente te mogen verorberen. Omdat alle hoofdgerechten vergezeld gaan van gebruik van de saladbar, met opzet geen voorgerecht genomen. Achteraf gezien de juiste keuze want anders krijg je almgauw een overmaat te verwerken. Het restaurant is erg mooi ingericht op de 1e verdieping met mooi uitzicht op druk Den Haag en ook over de bediening alleen maar complimenten.
Manisah A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Afgelopen dinsdag avond gegeten met mijn vriendin. Mooie decor , helder, licht, vriendelijke bediening. Neem een lekkere Gyros schotel !
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Op een prachtige locatie en waren allemaal van mening dat we hier gingen eten gezien de goeie recensies. Het was zeker de moeite waard. Drie van ons namen de "pannetjes uit de oven" en ging voor een traditionele maaltijd. Als amuse kregen we de Keftedes, heerlijk net als het brood met de kruidenboter. De inhoud van de pannetjes was verrassend kruidig en smakelijk en zag er ook heel verzorgd uit. Klein minpuntje vonden mijn partner en ik dat er vermoedelijk erg veel zout in zat, zelf gebruik ik het met mate. Tussendoor kregen we gepaste aandacht van het personeel en werd de lege kan water direct vervangen. Heel gastvrij. Het restaurant is ruim opgezet en heeft een prachtig uitzicht op de Grote Markt. De akoestiek is bijzonder goed zodat je zelfs in een behoorlijk gevuld restaurant normaal met elkaar kan praten.
MarkoF .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een betere Griek vind je niet snel. Goede zet om dit pand van De Borst over te nemen. Prachtig uitzicht op de mooi verlichte Grote Markt. Mals vlees en heerlijke patat. Liever niet tafel 7 reserveren want die is voor ons... Klein minpuntje; wel jammer dat er geen ouzootje wordt aangeboden bij binnenkomst.
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Ik was bijna vergeten dat we hier gegeten hadden op oudjaarsavond. We zouden bij vrienden oud en nieuw vieren om een uur of tien. En wilde na een dag shoppen ergens eten. Alles was dicht. Alleen Irodion was open. Erg leuk restaurant. Lekker vers vlees van de BBQ. Een aanrader!
Ruudduur .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Nagenoeg perfect, zowel de smaak, sfeer als bediening. Het ziet er onder prachtig uit en het heerlijke eten staat binnen een minuut op je tafel. Wij eten hier minimaal eens per maand een gyrosschotel en griekse salade. Beste Gyros van Den Haag en omstreken die met liefde wordt gemaakt ( verassend om te zien hoe ze dat doen).
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Voor het eerst hebben we hier gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem en konden gewoon doorlopen naar boven. Gezellig bij het raam gezeten met mooi uitzicht over de stad met kerstverlichting. Binnen het restaurant zag het er ook mooi en verzorgd uit.
Als voorgerecht nam ik de scampi's met knoflook in tomatensaus, die waren heerlijk en wat een royale portie! Gelukkig was het geen probleem om de scampi's van te voren al te laten pellen. Mijn tafelgenoot had de keftedes als voorgerecht en die waren ook heerlijk. Bij onze voorgerechten werd ook een mandje met vers bruin en wit brood geserveerd.
Mijn tafelgenoot had de mix-grill als hoofdgerecht, dat was ook smakelijk alleen was de gyros wat aan de droge kant. Ik had gekozen voor de Black Angus ossenhaas en was, zoals afgesproken perfect medium gebakken. Wat een mooi groot stuk vlees en ik had er champignonsaus bij genomen, ook duidelijk niet uit een pakje! Voor beiden werd er een royale hoeveelheid frites met mayonaise bij geserveerd, maar de frites waren wel wat vettiger dan normaal dus daar hadden we niet veel van gegeten. De tzaziki was een tikkeltje aan de zoute kant maar verder wel smakelijk, ook fijn dat we dat na aanvraag het in een apart kommetje geserveerd kregen.Verder konden we ook gebruik maken van de saladebar, die was ook prima bijgevuld.
Als nagerecht had mijn tafelgenoot de tartufo en ik de baklava, die waren ook smakelijk. Ook de slagroom die erbij zat kwam duidelijk niet uit een bus, waar we dus erg blij van werden. De borden van onze nagerechten vonden we ook erg mooi, heel apart met al die glitters.
Toiletten waren schoon, medewerkers waren vriendelijk en adequaat.
Hier komen we zeker nog wel eens een keertje terug.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Mijn eerste keer bij Irodion. En aangenaam verrast door vriendelijke bediening en het heerlijke eten. Ik heb zelf de Exochiko genomen; een aromatische oven/stoofschotel van gekruid lamsvlees met verse groente en knoflook. Ik kom nog eens langs om andere gerechten uit te proberen!
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
In de vorige lokatie ook vaak geweest. Altijd al genoten en goed gegeten bij Irodion. Bediening is vriendelijk, echte Grieks familie bedrijf.
De nieuwe lokatie is echt mooi en goed in elkaar gezet.
Beneden eten is minder lux, soort luxe snackbar :) snelle service en even goed eten als boven in de restaurant. De prijzen zijn goed voor de hoeveelheid wat je krijgt. T smaakt ook lekker.... Soms is t vlees wat aan de zoute kant en mis ik groente/ salades als ik beneden eet. Je kan een boerensalade nemen apart (4,50 voor een bak)

Omdat t een familiebedrijf is hangt er een huiselijke sfeer, dat maakt t wel gezellig en leuk om daar te eten.

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een paar weken geleden at ik in het restaurant op de 1e verdieping. Prima. Nu at samen met mijn man een hapje op de vrijdagavond, beneden. Hij nam de gyrosschotel en ik de Griekse boerensalade. Het was erg druk, maar lang hoefden we niet te wachten. De keuken werkt efficiënt. Na het afrekenen werd ons eten keurig aan tafel gebracht. De gyrosschotel was ruim voldoende en smakelijk, ook de salade was prima in orde. 13 euro (zonder drankjes). Minpuntje: de (tamelijk brede) automatische deur gaat door de vele gasten vaak open. Op onze plek tamelijk dicht bij de deur is het dan fris.
Robbertblom .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Dit is mijn eerste bezoek geweest bij de nieuwe locatie van irodion. Ik kwam tijdens mijn lunch pauze voor een pita gyros. Nog steeds lekker grote porties zoals in het verleden op de oude locatie. De nieuwe zaak ziet er leuker uit en het is groter dan voorheen.
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Nieuw locatie in centrum Den Haag. Dit is echt mooi geworden. Beneden een grote plek met tafeltjes voor de snellere Griekse hap. Boven (ook met lift) een heel mooi en gezellig restaurant met uitzicht op de terrasjes van de Grote Markt. Ontvangen door de 2 dochters. Goede kaart met diverse specialiteiten. Gekozen voor de Pikilia. Deze is weer ouderwets met warme en koude hapjes. Heerlijk! En natuurlijk de nergens overtroffen Gyros is een aanrader. Deze is echt heel lekker. Toiletten zijn zeer schoon. Een fijn restaurant om even aan te gaan na het winkelen.