Irodion

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

7,2
M-i .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Bij straatwerkzaamheden was de waterleiding gesneuveld. Zonder water is het lastig koken, dus een goede reden om weer eens naar onze Griek te gaan.
Zoals altijd een hartelijk welkom. Een leuke plek aan het raam. De hapjes en het welkomstdrankje volgens snel.
Als voorgerechtjes een kalamaria [inktvis] salade, Griekse brochette en heerlijke Lachanodolmades. Rijst en vlees in een koolrolletje. Heerlijk.
Als hoofdgerecht lamshaas. Prachtig rose van binnen. Zoals het hoort. Alles weggespoeld met een frisse witte Atlantis. Voor het toetje hadden we geen ruimte meer. Maar met een espresso is het ook goed afsluiten.
Een prima avond, lekker eten, goede sfeer en een redelijke rekening.
Efcharistó allemaal.
Tiffanys89 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ze staan als 3e beste restaurant van Capelle maar waar ze dit aan verdienen? Geen idee! Met zn drietjes gaan eten vorige week en geen van ons drie was onder de indruk. De carpaccio als voorgerecht was simpel, is best. Als hoofdgerecht lamsspecialiteit, mixed grill en sliptongetjes genomen.. Lam was drooggebakken, ieder fatsoenlijk restaurant weet dat lam rozig moet blijven. De mixed grill zelfde vehaal, het leek wel alsof alles al voorgebakken was en het naderhand opgewarmd werd voor bediening! De sliptongen lagen dik in de paneer en waren gewoon smakeloos, als een hoopje pap. We hebben maar afgesloten en het toetje elders benuttigd. Dikke dikke tegenvaller!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een collega hier voor de 1e keer gegeten gegeten en het was heerlijk. We hadden beiden de Kretaschotel en die was gewoon goed. Het vlees was goed gegrild en zeker niet droog. Als nagerecht had ik het nagerecht van de week: walnotencake met honing en ijs en ik heb zelden zo`n lekker nagerecht gegeten. Ondanks de honing was het zeker niet te zoet en door de combinatie met het ijs was het een lekkere frisse afsluiting van het diner. Het decor is zoals je bij de Griek kan verwachten en helemaal prima en de bediening erg vriendelijk.
Ensu .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Dit is echt de beste Griek waar ik ooit ben wezen eten. Het eten is fantastisch, vlees is mals, goed van smaak, lekker gekruid. Voorgerechten waren allebei subliem. Echt een ongelooflijke aanrader. Service is OK, niet ultiem hartelijk maar wel prima, ze konden wat vaker lanskomen voor drinken, maar dat mocht de smaak van het eten niet drukken.

Heerlijk! Zou er zo weer naar toe gaan.
1958Sylvia .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Mijn man en ik zijn zondag j.l. hier wezen eten. Bij binnenkomst werden we door de eigenaar? naar een tafel verwezen. Hij begroette ons niet eens, hij zei ga daar maar zitten.
Ik heb me de hele tijd zitten ergeren aan die man. Hij liep de hele tijd rond in de zaak, maar vroeg geen enkele keer of het wel smaakte. Er kon geen vriendelijk woord vanaf. Hij zag er zeer onverzorgd uit en sprak niet eens fatsoenlijk nederlands. Zijn vrouw was ook niet erg vriendelijk. Ze moeten eens een cursus volgen in omgangsvormen. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Droge en taaie gyros en suzuki, patat te hard gebakken, 2 minibolletjes ijs, die al zowat gesmolten waren, toen ik deze kreeg.
Verder drankjes, die we besteld hadden en die niet gebracht werden. Kortom waardeloos. Nadat we de rekening betaald hadden en weggingen, werden we wederom niet eens gedag gezegd. Nou, ik ga hier nooit meer heen.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Dit restaurant is al meerdere keren verkozen tot beste Grieks restaurant van Nederland. Na 10 jaar niet te zijn geweest waren we toch nieuwsgierig naar hoe de huidige eigenaren het er vanaf brengen.
Nou de prijs is terecht. Veel keus, goede smaken, goed bereid. De bediening is zoals het hoort. Wij werden hier heel blij van. De locatie is niet top, d ed inrichting eenvoudig, wel zoals je van een Grieks restaurant verwacht
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Een restaurant in Capelle dat tot beste Griekse restaurant wordt uitgeroepen! Dat wilde wij met eigen ogen zien.
We zijn aangenaam verrast!
De inrichting zou ik niet typisch Grieks willen noemen toch voelt het heel gezellig aan. De gezellige sfeer draagt bij aan de smaak van het eten. Laten we eerlijk zijn, dat het simpele gerechten zijn maar wel goed op smaak. De kabeljauw uit de over met gegrilde groente was echt top! De gefrituurde gerechten als aubergine en andere dingen in een krokant jasje zijn flauw.
De bediening is correct en vooral heel vriendelijk. De toetjes zijn echt leuk en lekker. Wij komen terug, we willen de andere pareltjes van de kaart zeker ontdekken!
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Begrijpelijk dat dit restaurant eerder al is uitgeroepen tot beste Griekse restaurant van Nederland. Het eten was echt fantastisch. Het vlees was allemaal mals en goed op smaak. De bediening was attent, snel en vriendelijk.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het was druk, veel "er is er één jarig". Gezellige ontvangst, vooraf kaas in bladerdeeg met honing, niet bijzonder maar wel lekker, daarna stifado, lekkere saus, maar vlees veel te droog. Koffie was lekker en dat alles in een zeer ouderwets ingericht restaurant. Bediening prima!
Jeffrey80 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Super goed!
Al zijn alle gerechten heerlijk (ik heb er heel veel geprobeerd), maar de gyros speciaal is een aanrader!
Vriendelijk en vrolijk personeel!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijke weekmenu gegeten, aanbevolen door Kostas (de eigenaar). Drie soorten vlees in papier met groente en aardappels heerlijk.
Komen hier regelmatig eten, geweldige bediening, lekker eten echt top.
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Gebruik gemaakt van het week menu, de gerechten die worden aangeboden zijn prima, er is voldoende variatie. De service was weer prima te noemen.
De prijzen op de kaart zijn inclusief btw. In een vorige recensie was vermeld dat de prijzen zonder btw zijn vermeld, dat is echt onjuist.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij zijn hier met 6 personen wezen eten voor de 60ste verjaardag van mijn zus.
Je wordt heel hartelijk ontvangen door het aardige personeel.
We hebben allemaal gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu voor maar € 20,50 en er was genoeg variatie in keuze voor iedereen.
Als voorgerecht had ik overheerlijke feta uit de oven, erna de Kretaschotel, het vlees is allemaal erg lekker, daarnaast wordt nog een lekkere salade en patat geserveerd.
Als nagerecht had ik Dame Blanche en die was ook echt lekker. Ook de andere gasten aan tafel hebben heerlijk gegeten.
Ik vind het alleen jammer dat er geen aandacht is besteedt aan de verjaardag van mn zus, waar ik de dinsdag daarvoor nog aan de telefoon over gesproken had.
Av8b .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij komen hier vaker eten. Altijd prima eten en goede service.
Nu was chef-kok Ioannis Solakis bij Irodion. Het thema was een 4-gangen menu met vis. De gerechten waren absoluut top!!! Het nagerecht met chocolade was zelfs zo lekker dat de bediening vroeg of ik nog een portie wilde. En gekregen zonder extra kosten!
De bediening is heel attent en houdt de tafels goed in de gaten.
Het wijnadvies was perfect, de wijn paste prima bij het menu.
Kortom, een aanrader!!!!
Bronziet .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten is uitstekend, hebben ook al diverse malen gebruik gemaakt van de afhaal wat ook uitstekend verzorgt werd meegegeven.
Nu wilde wij zaterdag samen eten in het restaurant en kregen een tafel voor twee, waar niet aan te zitten valt zout en olie moest van tafel om het eten neer te zetten de het bord met natte doekjes voor de handen moest onder de salade.
Hebben het bij het hoofd gerecht gelaten en zijn thuis koffie gaan drinken.
PeterXY .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Er was woensdag 7 oktober een wijnproeverij. Dat kostte het personeel zoveel energie dat de 'gewone' klandizie erbij inschoot. Normaal gesproken eten we hier heerlijk en worden we snel bediend, maar nu liep het helaas een beetje anders. De gyros van de Kretaschotel was te ver doorgegaard en daardoor te hard geworden. Jammer. Men weigerde om bij het keuzemenu de zalm te vervangen door slibtongetjes -meerprijs €0,60... Spijtig, maar vooral onbegrijpelijk. Een minpunt voor klantvriendelijkheid. Het nagerecht - op zich gelukkig lekker- liet een half uur op zich wachten.
Een misser voor een doorgaans prima restaurant.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wanneer je doordeweeks komt kun je uit een heerlijk menu kiezen. Als voorgerecht een heerlijke feta uit de oven, als hoofdgerecht een superlekkere kretaschotel en als nagerecht overheerlijk Griekse joghurt op bladerdeeg met honing. Je bent snel geneigd om teveel te eten. De service is vriendelijk en goed. Regelmatig komt men vragen of alles naar wens is. Ook de ouzo vooraf en het drankje na afloop (van het huis) is heerlijk. We gaan hier zeker vaker naar toe.
Edkmn .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Op het eerste gezicht best redelijk, beetje achterhaald interieur eten redelijk.
alleen.....dan komt de rekening en dan komt het illegale aapje uit de mouw, de prijzen op de kaart zijn namelijk allemaal exclusief B.T.W. Kassa dat tikt lekker aan ik zie het als een vorm van oplichting en ben dit nog nergens in Nederland of waar dan ook tegen gekomen, de prijzen op de kaart zijn dus in het echt 21% duurder dan vermeld.
In onze ogen kan dit niet dus voor ons nooit meer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Het beste Griekse restaurant van Rotterdam en omstreken. Traditionele en moderne gerechten gaan hand in hand. Mooie wijnen, vooral buiten de kaart om. Altijd even naar vragen! Mooi buitenterras. Binnen mag wel een beetje opgepimpt worden.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wederom lekker gegeten bij Irodion. Een van de betere griekse restaurants in de regio.
Vlees was heerlijk en mijn favoriet is wel de gyros bij Irodion. Bij andere griekse restaurants vind ik deze wel minder.
Nagerecht was een griesmeelcake erg lekker.
Vriendelijk personeel en inrichting is zoals bij veel griekse restaurants.