Irodion

Amsteldiep 21 2904 EA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Irodion

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Marian H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Nog nooit meegemaakt. Op zeer verontwaardigde en onbeschofte wijze werd mij en mijn buitenlandse gasten toegeschreeuwd dat een dessert niet meer mogelijk was. Dat het niet kan na 10 uur? Ok. Maar een tafel van zes om half 9 kun je als ervaren maître daar ook vriendelijk op wijzen om half 10 of zo. Nee, dat hadden we op de website moeten zien. Bah. Mijn €300 ga ik noooit meer hier besteden .
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik kom hier al jaren. Irodion serveert het lekkerste Griekse eten in Nederland en is niet voor niets verkozen tot de beste Griek van Nederland. Sinds de verbouwing eind vorig jaar ziet het restaurant er van binnen super strak uit. Waarom dan een 8 en geen 10? Dat is te wijten aan de service. Men is over het algemeen vriendelijk, totdat het druk wordt in het restaurant: dan wordt je bord neergezet en kan er geen "eet smakelijk" meer van af. Lege borden blijven te lang staan en drankjes laten zeer lang op zich wachten. Het is moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen. Wij komen nu echt terug vanwege het heerlijke eten. Als de service verbetert dan geef ik Irodion graag de 10 die ik ze zo graag gun! Voor de volledigheid: deze recensie is gebaseerd op meerdere ervaringen, niet slechts op 1.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Over Irodion valt helemaal niks te klagen. Het is fantastisch, alsof je echt in Griekenland zit te eten. De service is super! Vriendelijk, geduldig en ze zien er verzorgd uit. De inrichting was heel modern en schoon en zelfs de toiletten waren heel schoon. Je kan zien dat er hard gewerkt wordt. Oftewel in 1 woord geweldig. Zeker een aanrader. Tot snel Irodion
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
op een woensdag avond spontaan met familie hier gegeten, wat een leuke zaak, vriendelijke bediening. Wij gingen voor de 3 gangen menu, prijs-kwaliteit, super. Vooraf diverse hapjes o.a. de Griekse kaas met pita brood was erg lekker, daarna de hoofdgerechten, kipspies, sliptong, zalm erg lekker alleen niet zo veel gekruid (smaakafhankelijk), lekkere salade, friet en bolletje rijst erbij, heerlijk allemaal. Toetjes, Griekse yoghurt met honing, super lekker, net als de verse vruchten met ijs.. kortom een heerlijke avond met goed eten, vriendelijke bediening en vooral een leuke zaak. Gaan hier zeker vaker naar toe.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Superlekker grieks eten. Aardige bediening. Niet voor niets al vaker genomineerd als beste Griek van Nederland. Als ik een nadeel moet noemen dan is dat dat de kinderhoek weg is.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Babis de chef een medaille geven wauw wat een chef! Leuke sfeer en goede bediening over het eten uiteraard niets te klagen.
Arnold O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Zaak is sinds kort verbouwt, is schitterend geworden. Wij hadden gekozen voor een Griekse tafel voor twee (vier gangen), hadden er totaal geen spijt van. Alle gerechten heerlijk op smaak, zeer leuk gepresenteerd en ruim voldoende en dat voor een prijs van 51,50 voor twee personen. Wij zeggen vooral doorgaan zo restaurant Irodion. Tot snel....
margee .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Hier gegeten sinds lange tijd. Voorheen kon je hier lekker eten maar sinds het bekend is geworden beste griek is het drukker en is de kwaliteit minder geworden.
De gehaktballetjes is een zeer ranzige tomatensaus. Kalfsvlees was ok maar weer in nu een ranzige mosterdsaus. portie ook karig.
Bediening komt zelden vragen voor drank op te nemen of smaakt het is vanwege de drukte. Deze drukte kan wel eens averechts gaan werken.
Bankjes waar je op zit heb je na een uurtje tafelen wel gehad en wat is het warm daarbinnen. Was blij dat ikbuiten was.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was erg druk. Hadden gereserveerd, maar moesten even wachten op onze tafel. Eenmaal aan tafel werden we ook snel geholpen. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Bediening was ook erg vriendelijk.
m-i .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Bij straatwerkzaamheden was de waterleiding gesneuveld. Zonder water is het lastig koken, dus een goede reden om weer eens naar onze Griek te gaan.
Zoals altijd een hartelijk welkom. Een leuke plek aan het raam. De hapjes en het welkomstdrankje volgens snel.
Als voorgerechtjes een kalamaria [inktvis] salade, Griekse brochette en heerlijke Lachanodolmades. Rijst en vlees in een koolrolletje. Heerlijk.
Als hoofdgerecht lamshaas. Prachtig rose van binnen. Zoals het hoort. Alles weggespoeld met een frisse witte Atlantis. Voor het toetje hadden we geen ruimte meer. Maar met een espresso is het ook goed afsluiten.
Een prima avond, lekker eten, goede sfeer en een redelijke rekening.
Efcharistó allemaal.
Tiffanys89 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ze staan als 3e beste restaurant van Capelle maar waar ze dit aan verdienen? Geen idee! Met zn drietjes gaan eten vorige week en geen van ons drie was onder de indruk. De carpaccio als voorgerecht was simpel, is best. Als hoofdgerecht lamsspecialiteit, mixed grill en sliptongetjes genomen.. Lam was drooggebakken, ieder fatsoenlijk restaurant weet dat lam rozig moet blijven. De mixed grill zelfde vehaal, het leek wel alsof alles al voorgebakken was en het naderhand opgewarmd werd voor bediening! De sliptongen lagen dik in de paneer en waren gewoon smakeloos, als een hoopje pap. We hebben maar afgesloten en het toetje elders benuttigd. Dikke dikke tegenvaller!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een collega hier voor de 1e keer gegeten gegeten en het was heerlijk. We hadden beiden de Kretaschotel en die was gewoon goed. Het vlees was goed gegrild en zeker niet droog. Als nagerecht had ik het nagerecht van de week: walnotencake met honing en ijs en ik heb zelden zo`n lekker nagerecht gegeten. Ondanks de honing was het zeker niet te zoet en door de combinatie met het ijs was het een lekkere frisse afsluiting van het diner. Het decor is zoals je bij de Griek kan verwachten en helemaal prima en de bediening erg vriendelijk.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Dit is echt de beste Griek waar ik ooit ben wezen eten. Het eten is fantastisch, vlees is mals, goed van smaak, lekker gekruid. Voorgerechten waren allebei subliem. Echt een ongelooflijke aanrader. Service is OK, niet ultiem hartelijk maar wel prima, ze konden wat vaker lanskomen voor drinken, maar dat mocht de smaak van het eten niet drukken.

Heerlijk! Zou er zo weer naar toe gaan.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Mijn man en ik zijn zondag j.l. hier wezen eten. Bij binnenkomst werden we door de eigenaar? naar een tafel verwezen. Hij begroette ons niet eens, hij zei ga daar maar zitten.
Ik heb me de hele tijd zitten ergeren aan die man. Hij liep de hele tijd rond in de zaak, maar vroeg geen enkele keer of het wel smaakte. Er kon geen vriendelijk woord vanaf. Hij zag er zeer onverzorgd uit en sprak niet eens fatsoenlijk nederlands. Zijn vrouw was ook niet erg vriendelijk. Ze moeten eens een cursus volgen in omgangsvormen. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Droge en taaie gyros en suzuki, patat te hard gebakken, 2 minibolletjes ijs, die al zowat gesmolten waren, toen ik deze kreeg.
Verder drankjes, die we besteld hadden en die niet gebracht werden. Kortom waardeloos. Nadat we de rekening betaald hadden en weggingen, werden we wederom niet eens gedag gezegd. Nou, ik ga hier nooit meer heen.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Dit restaurant is al meerdere keren verkozen tot beste Grieks restaurant van Nederland. Na 10 jaar niet te zijn geweest waren we toch nieuwsgierig naar hoe de huidige eigenaren het er vanaf brengen.
Nou de prijs is terecht. Veel keus, goede smaken, goed bereid. De bediening is zoals het hoort. Wij werden hier heel blij van. De locatie is niet top, d ed inrichting eenvoudig, wel zoals je van een Grieks restaurant verwacht
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Een restaurant in Capelle dat tot beste Griekse restaurant wordt uitgeroepen! Dat wilde wij met eigen ogen zien.
We zijn aangenaam verrast!
De inrichting zou ik niet typisch Grieks willen noemen toch voelt het heel gezellig aan. De gezellige sfeer draagt bij aan de smaak van het eten. Laten we eerlijk zijn, dat het simpele gerechten zijn maar wel goed op smaak. De kabeljauw uit de over met gegrilde groente was echt top! De gefrituurde gerechten als aubergine en andere dingen in een krokant jasje zijn flauw.
De bediening is correct en vooral heel vriendelijk. De toetjes zijn echt leuk en lekker. Wij komen terug, we willen de andere pareltjes van de kaart zeker ontdekken!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Begrijpelijk dat dit restaurant eerder al is uitgeroepen tot beste Griekse restaurant van Nederland. Het eten was echt fantastisch. Het vlees was allemaal mals en goed op smaak. De bediening was attent, snel en vriendelijk.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het was druk, veel "er is er één jarig". Gezellige ontvangst, vooraf kaas in bladerdeeg met honing, niet bijzonder maar wel lekker, daarna stifado, lekkere saus, maar vlees veel te droog. Koffie was lekker en dat alles in een zeer ouderwets ingericht restaurant. Bediening prima!
jeffrey80 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Super goed!
Al zijn alle gerechten heerlijk (ik heb er heel veel geprobeerd), maar de gyros speciaal is een aanrader!
Vriendelijk en vrolijk personeel!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijke weekmenu gegeten, aanbevolen door Kostas (de eigenaar). Drie soorten vlees in papier met groente en aardappels heerlijk.
Komen hier regelmatig eten, geweldige bediening, lekker eten echt top.