Irodion

6-A Leijsenhoek 4901 ET Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Irodion

Groots Grieks genieten

Proef de smaken van Griekenland bij Irodion! Verse kruiden, olijven, gegrild vlees, smaakvolle vis en groenten, hier hebben ze het allemaal. Waan je een avond in Griekenland terwijl je in Oosterhout bent. Bij lekker weer is het prachtige tuinterras open, zo lijkt het net of je echt in de Griekse zon zit. Of geniet vorstelijk van je diner in de mooie, grote zaal binnen.

Meer informatie over restaurant Irodion

Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jeannedoedee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten is een aanrader.
Dus voor herhaling vatbaar. Met ah actie geweest vrije keus prima zo
Tot de volgende keer
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was deze keer best rumoerig omdat er een grote groep, een meiden hockeyteam aanwezig was.
Een andere opmerking die wij willen plaatsen is de volgende:
Er kwam iemand met een bouvier binnen.
Daar zijn wij echter niet van gediend, een hond hoort niet in een restaurant thuis.
Mits het een blindgeleidehond is.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een warmhoudplaatje bij de vis en vleesgerechten zou wel fijn zijn.
Dan is het laatste stuk vis of vlees ook nog warm.
Als het warm is de smaak ook beter.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je een verzoek doet bij het reserveren zoals niet bij de kinderhoek wordt er niet naar gekeken, meerdere malen zijn wij daar gaan eten en meerdere malen werden wij bij de kinderhoek geplaatst!
Dus iets meer aandacht aan de verzoeken zou niet verkeerd zijn!
Verder een prima restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Dan nog een kleine opmerking, misschien de salade weer als vroeger dus met (griekse) witte kool!
Wessel B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bijzonder lekker gegeten. En vooral; veel. De porties zijn heel ruim bemeten. Goed bereid en een goede bediening.
Via AH-actie eens geprobeerd, maar we gaan zeker vaker komen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In het verleden hier vaak gegeten want het eten is gewoon heel gied alleen was de bediening niet goed.
Weer eens geprobeerd met de AH-restaurantactie en de bediening was uitstekend.
Weer voor herhaling vatbaar.
Mike9819 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier vorig jaar ook heen geweest met de AH actie en we hebben er toen erg van genoten. We besloten daarom dit jaar nóg een keer te gaan. Tegen alle verwachtingen in viel het heel erg tegen. Het menu is niet aangepast. De gerechten wél. Eten was niet smaakloos, het smaakte namelijk naar karton. De volle borden eten met mooie opmaak zijn vervangen door snackbar-achtige maaltijden. De volgende keer gaan we naar de shoarmatent! Verder de sfeer die er hangt staat gelijk aan die van Ikea, het is super druk en er word luidruchtig geschreeuwd.

We hebben erg genoten van het gesprek over kim Kardashian van 5 tafels verder.
Ellenverzijl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten, ruime keuze uit bijna de hele kaart. Goede, snelle bediening en sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te gaan eten.
Joeflaa .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten, gezellig kunnen kletsen, prima bediend en de kinderen hebben zich goed vermaakt. In de "kinderhoek" kan het wel wat rumoerig zijn, maar dat heb je dan juist weer geen last van als je zonder kinderen komt, goed geregeld dus.
Cfvandersteene .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zoals gebruikelijk prima ,maar de AH aktie iets onduidelijker en minder gunstig.
Zullen zeker blijven komen,want kwaliteit en sfeer blijven het belangrijkste.
Black-Arrow .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als vaste klant zijn we tevreden en willen eigenlijk niks anders. Het blijft een aanrader voor degene die van lekker eten houdt.
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuke speelgrot incl schmink en oppas meisje voor kids, kleine tafel voor 6 personen zaten krap lekker gegeten goed vlees vis
Marlène V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hadden al geen hoge verwachtingen maar ons etentje bij Irodion was dit keer wel heel erg teleurstellend. We hadden om 8 uur gereserveerd en het was niet erg druk. We moesten echter keer op keer lang wachten op onze drankjes en op de gerechten. Ook zijn ze de drankjes een keer vergeten. Het glas bier wat door een van de obers over tafel werd gegooid werd echter wel snel vervangen. Als voorgerecht hadden we oa mosselen die heel lekker waren. De rest was niet bijzonder. De hoofdgerechten waren vrij smakeloos. Wat minder vlees wat meer zout was prettig geweest. We zullen niet snel terug gaan naar dit restaurant.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten was zoals altijd perfect ! Eindelijk een restaurant dat je niet in een hoekje weg stopt of kortaf reageert als je boekt via de restaurant actie. Dat is de eerste in de afgelopen jaren. We zijn toch al een keer of 5 van de actie geweest,
en telkens was er wel wat. Over Irodiion niets dan lovende woorden, eten goed, gezellige sfeer, op tijd de gerechten. TOPPIE.
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar helaas was het niet meer mogelijk om een 3-gangen menu voor 25 euro voor AH actie te bestellen. Voor een 3-gangen menu, 3 pils en 1 fris betaalden we nu 45 euro.. Jammer, maar wij hebben een gezellige avond gehad en we hebben goed gegeten (kregen een bakje ofwel "doggiebag" mee voor wat we niet op konden).
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We gaan er iedere maand wel een keer eten, altijd perfect, altijd goed.
Vriendelijke eigenaar, plenty bediening.

Alles is schoon, WC is schoon, glazen zijn schoon, tafels en vloer plakken niet, KEURIG !

Porties zijn altijd te veel voor ons dus goede prijs/kwaliteit.
Fabiënne B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Slecht! Eten is niet vers, weinig smaak. Slechte service, je krijgt 3 stukjes gyros bij een schotel en als je dan een ober aanspreekt gaat hij in verdediging en zoekt geen oplossing, enkel door boos te worden kregen we met moeite wat extra gyros. Bespaar je de moeite en ga ergens anders eten!
Ellenverzijl .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant Irodion. Ruime keuze, vriendelijke bediening. Echt een aanrader om te gaan eten! Heel goed en lekker gegeten, mooi restaurant met fijne rustige sfeer.