Irodion

6-A Leijsenhoek 4901 ET Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

Groots Grieks genieten

Proef de smaken van Griekenland bij Irodion! Verse kruiden, olijven, gegrild vlees, smaakvolle vis en groenten, hier hebben ze het allemaal. Waan je een avond in Griekenland terwijl je in Oosterhout bent. Bij lekker weer is het prachtige tuinterras open, zo lijkt het net of je echt in de Griekse zon zit. Of geniet vorstelijk van je diner in de mooie, grote zaal binnen.

Meer informatie over restaurant Irodion

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
francoise B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
ontvangst van griekse hoofd ober was kil. ook liep hij met zn blik op oneindig rond zodat je geen oogcontact kon zoeken om te vragen naar een drankje of de rekening. personeel was verder wel aardig. keftedes waar je normaal genoeg aan hebt, was nu een schrale bedoening. cdecaf. apucino besteld en er kwam irisch koffie door. 1 ice tea besteld en er kwamen er 4 door. t was t net niet allemaal.
cinderellala .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tot 2x toe kwam men iets brengen wat niet voor ons was en tot 2x toe moest iemand uit het gezelschap zolang op het gerecht wachten dat de anderen al klaar waren. De zalm was droog en taai en zo'n minieme hoeveelheid groente erbij dat ze net zo goed niets op het bord hadden kunnen leggen. De aankleding is oudbollig en versleten, echt aan een opknapbeurt toe. Al met al vinden wij het geen aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De bediening is hier altijd vriendelijk soms een beetje onervaren maar iedereen moet kunnen leren toch. Ondanks de drukte toch redelijk snel geholpen. Helaas is het eten weleens beter geweest.
Jacky M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
super avond gehad bij Irodion. Voor het eerst kunnen eten met de AH-actie zonder beperkingen en ons ook echt welkom te voelen. Sfeervol, heerlijke gerechten, leuke speelhoek voor kinderen, waar overige gasten geen "last" van hebben. En AH actie of niet, omdat ik jarig was kreeg ik ook nog eens een leuk cadeau! Komen zeker terug!!
JHH .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goede smaakvolle gerechten, niet te erg gekruid zoals bij vele Griekse restaurants maar precies op smaak.
ook bijgerechten goed bereid en lekkere retsina
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
zoals eerder het eten is prima , bediening erg vriendelijk en gedienstig , een gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar ,
p.j.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik was er samen met mijn vriendin.
We werden zeer snel en vriendelijk ontvangen, waarna we naar de gereserveerde tafel weden gebracht.
Een ruim tafeltje voor 2 personen met voldoende privésfeer.
De bediening ging vlot en zeer vriendelijk.
En de gerechten werde heerlijk warm opgedient en smaakten voortreffelijk.
Ook de portie grote was ruim voldoende.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk. Gegeten en fijne bedening. Een aanrader. Maar hier moet je teveel schrijven. Dat is niet normaal je kan in een paar woorden ook alles vertellen.
pjmvdmeeren .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima ontvangen goede zitplaats lekker eten ik zal hier vaker komen.
Prettig geholpen inrichting prima goede service.Geweldig.
Mensorin .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontvangst was wat koeltjes eer wij vieren 'ontdekt' waren waarna ons verzocht werd 10 minuten te wachten. Restaurant zal half vol. Andere helft was afgezet. Blijkbaar te weinig personeel voor de beschikbare tafeltjes want tussen de groepen gasten waren tafeltjes vrij terwijl wij toch moesten wachten.
Eenmaal aan tafel kregen we de kaart en duurde het 15 minuten voor er naar drinken werd gevraagd. Blijkbaar als je de kaart hebt heb je al drinken besteld. Dat was niet het geval
Het was duidelijk te druk met gasten voor te weinig bedienend personeel
Is ons nog niet eerder (5x?) overkomen.
Gelukkig had de keuken daar geen last van. Prima eten wederom!
Even de puntjes op de I zetten de volgende x en het is zeker meer dan een 8!
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellige sfeer, leuk bedienend personeel, meedenkend, zeer ruime menukaart, eigenlijk te veel keuzes op die kaart, bij een eerder bezoek een poging gedaan voor een lekker glaasje rode wijn, maar daar waren ze niet in geslaagd, dus wijn neem ik daar niet meer
paradajo1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, gezellig en een leuke tafel. Drankjes mogen wat sneller geserveerd worden maar verder super. Vriendelijk personeel en de altijd gastvrije Takis en Makis!
doremibus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
AH actie was veranderd, daardoor iets duurder uit, maar eten was perfect evenals de bediening.
We komen hier vaker en zijn nog steeds tevreden.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Raad het aan om daar eens te gaan eten. De prijs is goed te doen er is keuze genoeg de gelegenheid is perfect. Door dewelke is het rustig om te kunnen eten
martha24 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zoals gewoonlijk hebben we weer uitstekend gegeten. Volgende keer weer!
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met 10 personen gegeten, waarvan 5 kinderen. De volwassenen hadden 5 verschillende gerechten die bijzonder goed smaakten. Zelf de schotel Irodion gegeten die bijzonder lekker was. Vooraf de Gamba's die prima van smaak waren. Tenslotte de Dame Blanche die 'gewoon' lekker was. De bediening, door veelal jongere mensen was uitstekend.
Samengevat: gezellig, lekker en voor herhaling vatbaar.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super bediening en komplimenten aan het eten
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was lang geleden dat we er geweest waren maar het was weer als vanouds. Heerlijk gegeten, veel keus ( AH-aktie) en prima bediening!!!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een prima restaurant met een gezellige griekse sfeer. Prijs kwaliteitverhouding is top. Je zal hier niet met honger vertrekken!
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij werden bediend door een zeer jonge jongen waar menigeen wat van kan leren. Super vriendelijk , hard werkend en altijd vrolijk, niets te veel. In zijn bijzijn de leidinggevende in zijn bijzijn hiermee gecomplimenteerd zeer jammer dat het niet door deze direct aan hem werd doorgekoppeld en het alleen maar was ja weten we. Eten was ook prima, de inrichting wat kantineachtig. Voor herhaling vatbaar.