Irodion

6-A Leijsenhoek 4901 ET Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

Groots Grieks genieten

Proef de smaken van Griekenland bij Irodion! Verse kruiden, olijven, gegrild vlees, smaakvolle vis en groenten, hier hebben ze het allemaal. Waan je een avond in Griekenland terwijl je in Oosterhout bent. Bij lekker weer is het prachtige tuinterras open, zo lijkt het net of je echt in de Griekse zon zit. Of geniet vorstelijk van je diner in de mooie, grote zaal binnen.

Meer informatie over restaurant Irodion

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Wilfred D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We komen al 20 jaar bij Grieksrestaurant Irodion. Het is een sfeervol restaurant en het eten is van zeer goede kwaliteit. De eigenaar is altijd heel gastvrij. Ik kan iedereen dit goede Griekse restaurant aanbevelen.
Wilfred de Groot, Zwijndrecht
Fariha K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voor ons nooit meer!

Personeel geen kennis van de kaart. Met vragen gaan ze naar de keuken maar ze worden teruggestuurd met het antwoord; het is een verrassing!

Het eten is koud en karig en salade is warm. Bij de vraag was alles naar wens is het antwoord Nee. Maar daar wordt niet op gereageerd.

Als we de rekening vragen krijgen we het twee keer.
Bij de bar wordt we weer gevraagd of alles naar wens was maar ook hier wordt niet op ingegaan.
Fariha K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voor ons nooit meer!

Personeel geen kennis van de kaart, eten is karig, koud en salade warm.

Als ons wordt gevraagd heeft het gesmaakt en wij zeggen niet echt maar hier wordt niet op gereageerd.

Jammer.......
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten is heerlijk alleen mis ik een heerlijke garnalen coctail
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
weer lekker gegeten
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten in een rustige sfeer
M L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Verjaardag Griekse kleindochter komen al meer dan 18 jaar bij jullie eten vanwege de Griekse sfeer. maar de kwantiteit is ronduit zeer matig.Mijn zoon bijna 2 meter wij bestelden alle 3 lamscoteletjes het zijn er 5 maar een kommetje frites(voor 1 persoon nog te weinig) en een bak sla met te veel uien er geef eens een lekker bakje koolsalade p.p..Dit vind ik echt te duur.De chef kennen wij goed en hij kent ons ook geef Melina(klendochter een toetje voor haa r verjaardag.Jammer ben er niet tevreden over.dus haak af groeten M.Looze
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, en wat een mooi, groot restaurant! Wij zaten lekker in de tuin, maar we hebben toch ook even binnen rondgelopen; wat een verrassende inrichting. Al met al een leuk avondje uit.
Jannie P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zoals gewoonlijk lekker gegeten, goede kwaliteit.
Vriendelijk personeel.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Relaxte sfeer, lekker eten,goede prijs/kwaliteit verhouding en vlotte bediening.Voor herhaling vatbaar.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellig, goed en heerlijk gegeten.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
fijn gegeten lekker wat gedronken en bij gekletst gezellige atmosfeer nette schone toiletruimte aandacht voor de gasten van de bediening
Berd T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Er word snel uitgeserveerd, het is eten smaakvol, ik heb hier alleen het gevoel dat ik in een indoor tropisch zwembad zit met al die planten..
Mariella B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij kozen de Irodionschotel voor 2 personen. Hierop was weinig aan te merken want het smaakte prima. Vond het alleen jammer dat de schaal met vlees er een beetje "ongezellig" uitzag. Alleen een schaal met vlees.... Verder wel wat bijgerechtjes in aparte schaaltjes, dat wel. Tzatziki zat er standaard niet bij bleek achteraf. Jammer dat dat niet was aangegeven. Kwaliteit van het eten was prima. Zeker een aanrader.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Bij binnenkomst werden we opgewacht en netjes naar onze tafel gebracht.
Daar kregen we de menukaart en een drankje van het huis.
We werden heel netjes bediend en alles was heel goed.
Ik kon niet goed een keuze maken en werd daarbij wat geholpen door de bediening. Heel attent!
Onze algehele mening over Irodion is dan ook TOP!
Dit Griekse restaurant is een echte aanrader voor een heerlijke avond smakelijk en gezellig eten.
Groetjes van Joke en Gijs.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten...Ik heb al gereserveerd voor de kerst
G. A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was weer eens geweldig lekker en zeer goed.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Perfecte sfeer
francoise B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
ontvangst van griekse hoofd ober was kil. ook liep hij met zn blik op oneindig rond zodat je geen oogcontact kon zoeken om te vragen naar een drankje of de rekening. personeel was verder wel aardig. keftedes waar je normaal genoeg aan hebt, was nu een schrale bedoening. cdecaf. apucino besteld en er kwam irisch koffie door. 1 ice tea besteld en er kwamen er 4 door. t was t net niet allemaal.