Irodion

6-A Leijsenhoek 4901 ET Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

Groots Grieks genieten

Proef de smaken van Griekenland bij Irodion! Verse kruiden, olijven, gegrild vlees, smaakvolle vis en groenten, hier hebben ze het allemaal. Waan je een avond in Griekenland terwijl je in Oosterhout bent. Bij lekker weer is het prachtige tuinterras open, zo lijkt het net of je echt in de Griekse zon zit. Of geniet vorstelijk van je diner in de mooie, grote zaal binnen.

Meer informatie over restaurant Irodion

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
paradajo1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, gezellig en een leuke tafel. Drankjes mogen wat sneller geserveerd worden maar verder super. Vriendelijk personeel en de altijd gastvrije Takis en Makis!
doremibus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
AH actie was veranderd, daardoor iets duurder uit, maar eten was perfect evenals de bediening.
We komen hier vaker en zijn nog steeds tevreden.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Raad het aan om daar eens te gaan eten. De prijs is goed te doen er is keuze genoeg de gelegenheid is perfect. Door dewelke is het rustig om te kunnen eten
martha24 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zoals gewoonlijk hebben we weer uitstekend gegeten. Volgende keer weer!
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met 10 personen gegeten, waarvan 5 kinderen. De volwassenen hadden 5 verschillende gerechten die bijzonder goed smaakten. Zelf de schotel Irodion gegeten die bijzonder lekker was. Vooraf de Gamba's die prima van smaak waren. Tenslotte de Dame Blanche die 'gewoon' lekker was. De bediening, door veelal jongere mensen was uitstekend.
Samengevat: gezellig, lekker en voor herhaling vatbaar.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super bediening en komplimenten aan het eten
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was lang geleden dat we er geweest waren maar het was weer als vanouds. Heerlijk gegeten, veel keus ( AH-aktie) en prima bediening!!!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een prima restaurant met een gezellige griekse sfeer. Prijs kwaliteitverhouding is top. Je zal hier niet met honger vertrekken!
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij werden bediend door een zeer jonge jongen waar menigeen wat van kan leren. Super vriendelijk , hard werkend en altijd vrolijk, niets te veel. In zijn bijzijn de leidinggevende in zijn bijzijn hiermee gecomplimenteerd zeer jammer dat het niet door deze direct aan hem werd doorgekoppeld en het alleen maar was ja weten we. Eten was ook prima, de inrichting wat kantineachtig. Voor herhaling vatbaar.
jeannedoedee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten is een aanrader.
Dus voor herhaling vatbaar. Met ah actie geweest vrije keus prima zo
Tot de volgende keer
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was deze keer best rumoerig omdat er een grote groep, een meiden hockeyteam aanwezig was.
Een andere opmerking die wij willen plaatsen is de volgende:
Er kwam iemand met een bouvier binnen.
Daar zijn wij echter niet van gediend, een hond hoort niet in een restaurant thuis.
Mits het een blindgeleidehond is.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een warmhoudplaatje bij de vis en vleesgerechten zou wel fijn zijn.
Dan is het laatste stuk vis of vlees ook nog warm.
Als het warm is de smaak ook beter.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je een verzoek doet bij het reserveren zoals niet bij de kinderhoek wordt er niet naar gekeken, meerdere malen zijn wij daar gaan eten en meerdere malen werden wij bij de kinderhoek geplaatst!
Dus iets meer aandacht aan de verzoeken zou niet verkeerd zijn!
Verder een prima restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Dan nog een kleine opmerking, misschien de salade weer als vroeger dus met (griekse) witte kool!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In het verleden hier vaak gegeten want het eten is gewoon heel gied alleen was de bediening niet goed.
Weer eens geprobeerd met de AH-restaurantactie en de bediening was uitstekend.
Weer voor herhaling vatbaar.
Wessel B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bijzonder lekker gegeten. En vooral; veel. De porties zijn heel ruim bemeten. Goed bereid en een goede bediening.
Via AH-actie eens geprobeerd, maar we gaan zeker vaker komen.
mike9819 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier vorig jaar ook heen geweest met de AH actie en we hebben er toen erg van genoten. We besloten daarom dit jaar nóg een keer te gaan. Tegen alle verwachtingen in viel het heel erg tegen. Het menu is niet aangepast. De gerechten wél. Eten was niet smaakloos, het smaakte namelijk naar karton. De volle borden eten met mooie opmaak zijn vervangen door snackbar-achtige maaltijden. De volgende keer gaan we naar de shoarmatent! Verder de sfeer die er hangt staat gelijk aan die van Ikea, het is super druk en er word luidruchtig geschreeuwd.

We hebben erg genoten van het gesprek over kim Kardashian van 5 tafels verder.
Joeflaa .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten, gezellig kunnen kletsen, prima bediend en de kinderen hebben zich goed vermaakt. In de "kinderhoek" kan het wel wat rumoerig zijn, maar dat heb je dan juist weer geen last van als je zonder kinderen komt, goed geregeld dus.
ellenverzijl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten, ruime keuze uit bijna de hele kaart. Goede, snelle bediening en sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te gaan eten.
cfvandersteene .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zoals gebruikelijk prima ,maar de AH aktie iets onduidelijker en minder gunstig.
Zullen zeker blijven komen,want kwaliteit en sfeer blijven het belangrijkste.
Black-Arrow .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als vaste klant zijn we tevreden en willen eigenlijk niks anders. Het blijft een aanrader voor degene die van lekker eten houdt.