Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Af te huren , Wi-Fi
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Personeel was heel vriendelijk, eten was heerlijk; beetje veel. Alleen was het een beetje fris, er kwam kou door de ruiten.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer lekker gegeten. Het was meer dan genoeg. Vriendelijke bediening. Wij vonden het erg gezellig. Wij komen zeker terug
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was lekker en heel gezellig goede ontvangst en bediening vrij goed kan beter ging een beetje rommelig bediende voor de gasten langs en dat hoort niet
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik eet meestal biefteki bij Irodion, dus deze keer ook.
Helaas was de biefteki te zout, waardoor ik deze niet heb opgegeten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de dame die ons bediende was heel aardig, maar de gastheer was helaas zeer onvriendelijk, op het onbeleefde af.
We voelden ons niet welkom.
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Volop keuze, smakelijk gekruid. Prima service. Voldoende personeel. We hadden echter een tweepersoonstafeltje wat midden in het looppad stond waardoor er continu iemand van de bediening of van de gasten vlak langs de tafel liep. Dat was een beetje minder. Prijs-kwaliteitverhouding is prima.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Was er een paar jaar niet meer geweest, is een stuk gezelliger geworden en bediening is veel sneller.
Kortom was een gezellige avond.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet de vriendelijkheid en kwaliteit die wij vanuit het verleden gewend waren, rommelige bediening, werd constant gevraagd of je klaar was als je even een eetpauze nam, krgen een beetje het gevoel dat je binnen een uur weer weg moets zijn, jammer dus
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prijs kwaliteit verhouding goed, bediening is zeer vriendelijk. Het eten wordt wel erg snel op gediend. Restaurant zat helemaal vol maar geen last van de andere gasten
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor bruchetta met mozarella vooraf en konijnenbout als hoofdgerecht. Echt ontzettend goed, zeker een aanrader!
Co S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
leuke ontvangst gezellige bediening. het eten was goed en grote porties .waren met de albert hein kaarten , moesten dus een drie gangen menu . vond het erg veel . maar de kinderen vonden het leuk dat ze het eten mee mochten nemen van wat ze over hadden . al een gezellige avond in een leuk restaurant .
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten en de bediening was ook goed en erg vlot! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje eten.
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Vooraf hadden wij tomatensoep welke heel goed van smaak was. Als hoofdgerecht was meer dan goed en ietwat te veel vlees wat we niet helemaal konden opeten. Meer dan lof
R P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik kom hier al jaren en ben nog altijd tevreden. Een prima sfeer, goed en vooral veel eten. Gevarieerd ook en de prijs valt altijd weer mee. Alleen het is er rond 20.00 uur altijd zo druk dat je soms moet smeken om een nieuw biertje. Maar het blijft een top tent voor een goed stuk vlees, vis of speciale Griekse gerechten.
edwin982 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
In het restaurant hing een gezellige sfeer. We waren via de Ah actie maar mochten gewoon kiezen uit de gehele kaart. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en vrolijk. Wij raden dit restaurant zeker aan en gaan hier zeker nog terug komen!
ChunWah L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Kerstavond hier wezen eten. Personeel vriendelijk en accuraat, precies zoals je het verwacht. Het eten was echt een stuk minder. Voorgerecht was nog wel oké(carpaccio, niks bijzonders) echter was het hoofdgerecht van slechte kwaliteit. Bijna al het vlees was taai en leek wel karton. Rijst koud(koelkast of iets dergelijks?), patat slap. Dessert dan wel weer goed en op een originele manier opgediend.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede sfeer .je mocht alles van de kaart bestellen ,porties erg groot. Bediening erg vriendelijk.,vroegen vaak of alles naar wens was
Eszter T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zondag 11 december een gezellige avond gehad bij Irodion. Via de Ah-actie vrije keus uit het volledige menu. Het eten was erg goed bijv. de Feta a la Crete was om te smullen. Door de grote drukte zat er tussen voorgerecht en hoofdmaaltijd wat meer tijd dan normaal , maar door de gezellige sfeer hadden we daar geen moeite mee.
Service ondanks de grote drukte een 10. Enige wat tegenviel waren de 2 ouzo's die op de rekening stonden voor 7 euro waarvan wij dachten dat het een welkomsdrankje was waarom wij niet hadden gevraagd.

Karin Spierings Purmerend
Lidia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Geweldige keuken, gezellige ontvangst. Voorkomend en attent personeel. Heel gastvrij. Snelheid serveren precies goed. Via AH zegels geboekt. Gewoon kiezen uit menu. Perfect. Zo hoort het. Ze zien ons zeker terug.