Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Suusje D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
ebell .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Je krijgt meer dan genoeg. En wat je over hebt doen ze in een bakje voor je en kan je meenemen naar huis. Daar doen ze niet moeilijk over.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben hier gegeten, en lekker... Ruime keuzen uit de diverse griekse schotels en specialiteiten gerechten. En op de porties wordt niet beknibbeld en zijn stuk voor stuk goed van smaak. Ook een grieks biertje en de aangeboden ouzo ontbreken hier niet.
Kan er met betrekking tot het eten dus niet veel woorden aan vuil maken.

Enige opmerking, is dat de zaak al snel qua geluid door de overige bezoekers wordt overstemd en dan veranderd ik een luidruchtig kippenhok, misschien dat er wat meer aan geluidsdemping kan worden gedaan.
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima. De hoofd gerechten zijn niet klein eerder groot.
We komen zeker nog een keer terug.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldig gegeten goed personeel vriendelijk behulpzaam zonder opdringerig te zijn. De porties zijn zeer rui het is ons nog nooit gelukt om ons bord leeg te krijgen. de salade bar is ook perfect verse producten , komen zeker nog weer eens terug.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kan er met betrekking tot het eten dus niet veel woorden aan vuil maken.

Richard W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten maar gaan we zeker nog eens doen. Heerlijke en goed bereide gerechten voor een schappelijke prijs. Op zaterdagavond helemaal afgeladen dus wel ff wachten tussen de gangen door maar het is een gezellige drukte dus dat was voor ons geen probleem.
Lia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,werden vriendelijk ontvangen.
Het is ons goed bevallen.
E. W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was zoals gewoonlijk hartstikke goed. Jammer dat wij een krijsend kindje achter ons hadden zitten. Die vader was best bezig om het kindje stil te krijgen wat later ook lukte. Maar de smaak van het eten had hier niet onder te lijden hoor, hahahahahahha
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben heel gezellig heerlijk gegeten, de porties waren voor ons te groot, waardoor we iets teveel aten. Het was dan ook zo lekker dat het moeilijk was om het op de borden te laten liggen. Volgende keer een gang minder.
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Al vaker geweest maar het blijft een aanrader. Eten is ontzettend lekker en personeel erg vriendelijk!
flan1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Als je hier vaker komt dan blijf je terugkomen het is de zoveelste keer dat we hier komen met of zonder ah kaart
Veel Griekse restaurants geprobeerd maar komen steeds weer bij Irondion terug
Maybritt V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De wachttijd voor het hoofdgerecht duurde ongeveer een uur, te lang dus.
Het is erg rumoerig, alsof je in een kippenhok zit.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gewoon een goed restaurant met lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Ook met speciale wensen kun je hier terecht! een aanrader!
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was erg goed en ruim voldoende. Wij konden normaal van de kaart kiezen en bij het afrekenen kregen wij 50 % korting over het eten.
El J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Veel te lang op ons eten moeten wachten. 1,5 uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht, en dat met 3 tieners aan tafel. Eten is goed maar wel heel veel
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een goeie Griek met heerlijk eten!,
Op de kaart, het eten en de bediening niets aan te merken allemaal prima in orde. Maar.....voor wat betreft de inrichting; De bank bij het raam, waar wij zaten, is, waarschijnlijk door zeer intensief gebruik, erg doorgezakt. Toen ik daar ging zitten (ik ben niet erg groot van stuk) zat ik bijna met mijn kin op tafel.... De stoelen zitten een stuk beter!
theadevisser .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Was weer toppie!
Lekker en niet duur. We hadden nu een voorafje dat we niet kenden, iets met groente, vlees en heerlijk gekruid in bladerdeeg.
Mitch V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Altijd een fijn restaurant om heen te gaan. Liepen twee mannen in de bediening. Een daarvan had er niet zoveel zin in en terwijl de ander heel gastvrij was ik denk dat dit ook de manager was. Eten was prima niet het beste Grieks wat ik gegeten heb, maar zeker wel prijs waardig.