Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Sfeervol en knus ingericht, overheerlijk eten super mals en vers en gulle porties. Zit je vol krijg je het mee. Super klantvriendelijk en gastvrij! Echt een aanrader.
akeijman .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke gerechten met zorg gemaakt. Voorgerecht met mossel was zalig. Ook de specialiteit varkenshaas in pepersaus was over heerlijk. Alleen bij de mix grill was de giros zout en verder weinig smaak. De overig vlees was wel heerlijk. Toetjes zijn erg lekker. Met al een zeer geslaagde diner. Samen met een vriendelijke bediening een geslaagde avond.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer rumoerig, het was druk, een hele lange wachttijd. bijna 3 uur moeten wachten op hoofdgerecht.
Saladebar was slecht en de patat was niet te eten.
Werden door de AH actie wel verplicht een voor/hoofd en nagerecht te nemen weliswaar van de kaart.
mhemsen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke ontvangst en heerlijk gegeten de bediening zeer vriendelijk en leuke sfeer het eten was heel lekker en de toetjes waren heerlijk
geroubos .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Normaal geven wij dit restaurant altijd een 9 als cijfer. Maar gisteren waren zowel de gerechten van onze vleesschotel als onze visschotel heel erg droog. We hadden dit etentje om onze vakantie in te luiden dus die begon teleurstellend helaas. De salade en de patat was prima. De ontvangst en bediening was uitstekend.
robkaayk .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten via de AH restaurantactie. Fijn dat je kunt kiezen uit de gehele kaart. Wij zijn hier vaker geweest en het eten is erg lekker. De porties zijn wel erg veel en daarom gaat het terug naar de keuken, dit heeft niets te maken met de kwaliteit. Misschien is het mogelijk "senioren porties" te bestelen. De bediening is aardig en spontaan maar waak ervoor dat verschillende medewerkers bezig zijn met 1 tafel. Zo voorkom je dat bepaalde bestellingen (drinken) niet goed gaan of worden vergeten.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten was heerlijk en erg gezellig gepresenteerd! Alleen dolmades waren een tikje droog maar evengoed wel lekker van smaak. Inrichting was ooit anders, nu iets minder privé dus er staan veel tafels in een grote ruimte maar evengoed genoeg sfeer. Al met al een gezellige tijd gehad met ons gezelschap.
geroubos .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De bediening is snel, hulpvaardig en aardig. Voor het voorgerecht had ik gamba in zigeunersaus. Die saus is zo vreselijk lekker. De gamba's ook natuurlijk. En de hoofdmaaltijd was ook heerlijk. Wij komen hier zeker weer terug.
Eerlijkeproever .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Had gegrilde zeebaars. Ik waande mij in Portugal waar ze vers gevangen als geen ander kunnen grillen. Maar Irodion doet er niet voor onder. FANTASTISCH.
J.T.M Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed restaurant klantvriendelijke en vlotte bediening.
Het eten is heerlijk alleen zijn de porties wel groot.
Voor herhaling vatbaar.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Altijd vriendelijk personeel en gezellig bij Irodion. Eten is altijd heerlijk en goed bereid. Dit is ons favoriete restaurant.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goed gegeten, vond alleen de wachttijd af en toe te lang. Voor de rest geen op of aanmerkingen
Maureen K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Top! Met AH actiekaarten gegeten. Geen apart samengesteld menu, gewoon van de kaart! Goede bediening, vriendelijk. Gaan we nog wel eens terug!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ter gelegenheid van diplomering. Er werd zeer goed rekening mee gehouden dat wij op tijd bij het zaantheater moesten zijn.
zonnetje13 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De ontvangst was vriendelijk en de bediening zeer attent. Jammer dat de directe omgeving van het restaurant verpauperd is. Het eten deed ons inderdaad aan Kreta denken. De stifado van konijn was verrukkelijk.
William K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Supergoed restaurant waar we zeker terug gaan komen. Uiterst tevreden over het eten , de bediening en de algehele service! een topper! als je aan je tafel gaat zitten komt er gelijk een lekker glaasje Ouzo om je te verwelkomen. Irodion is een topper! zeer zeker een aanrader!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten! Volle borden en alles was echt heel lekker. Konden helaas niet alles op. Aanrader als je van Grieks eten houdt.
FZ .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Eten met de AH restaurant kaart. Het eten was prima voor mijn vriendin was het hoofdgerecht zelfs te veel.
Smaak prima en bediening oké.