Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Franca S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
dianasluys .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het ziet er nog net zojuist als 15 jaar geleden. Was er al lang niet geweest. Viel tegen. Carpaccio was niet best. Leek op de carpaccio uit de supermarkt. Ossenhaas was ok en gyros erg lekker. Miste verse groente bij het eten. Bolletje rijst en patat. Was ok. Saus was slecht. Toetjes kant en klaar en niet zelf gemaakt. Jammer! We hebben gezellig gegeten. Goede service. Kwaliteit was helaas minder.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
wij hebben kennis mogen maken met dit restaurant door de ah actie, en wij kunnen weer een favo restaurant op ons lijstje zetten.Het eten was uitermate lekker en het vlees heerlijk mals.Waar voor je geld krijg je zeker ook zonder de ah actie want de porties zijn naar mijn mening erg groot.Voor mij te groot icm een voor/hoofd/na gerecht.Wij komen zeker terug.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten, fijn dat je ook met de AH bonnen gewoon van de kaart mag bestellen, en er geen aparte kaart is gemaakt.
De porties kunnen wat ons betreft wel iets kleiner, dan wordt er allicht minder weggegooid.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super lekker gegeten met 6 personen. Het tempo was perfect en de bediening super aardig. Maar nog het meest geweldig was dat er, op aanvraag, ook veganistisch gegeten kan worden bereidt. Al met al een geweldige ervaring, we komen zeker terug!
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Al verschillende keren geweest Ruim voldoende eten en zeer smaakvol. Konden het aangebodende nauwelijks op. Je kon van de menukaart kiezen, dus geen aparte kaart voor a.hein restaurant actie.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Snelle service.
Fijne gastheer/ eigenaar
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten lekker , wel prijzig tov het gebodene en de kwaliteit daarvan
Cla B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een erg goed ontvangst, vriendelijke gastvrouw en heer. De service was on point en op het juiste moment.
Het voorgerecht was voortreffelijk. Echter voor een voorgerecht van een drie gangen menu erg aan de ruime kant. De mozaka was ook erg lekker, maar de hoeveelheid mag iets aan de kleine kant zijn zeker met een drie gangen menu, die bij de AH actie verplicht is. Maar de vriendelijke gastvrouw vond het zeker geen punt toen mijn tafelgenoot en ik om een doggybag verzochten. Deze werd goed ingepakt en keurig afgeleverd aan onze tafel. Waar wij daarna ook rustig konden genieten van een (ook aan de grote kant) van een heerlijk toetje. Al met al was er geen twijfel over de smaken van het eten. Deze waren TOP!
Tamara F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Eten met 2 volwasseben en 3 kinderen.
De kinderen mochten bolgens de voorwaarde geen kindermenu nemen als we meededen aan de AH restaurantactie. Prima!
Aan het einde hebben ze niet geschikt vwb de prijs ivm de kinderen, maar heeft het menu van onze zoon die niet meedeed aan de actie, toch nog meegedaan zodat ze zijn soep voor de korting toepasten.
Onze dochter gad als hoofdgerecht de carpaccio en deze had eigenlijk vekort moeten worden.
Dit restaurant heeft kromme vingers.
Ze zijn inhalig en komen de klant niet tegemoet.
Het is niet restaurant waardig.
Mijn gerecht waren ze 2x vergeten te serveren. Ik moest er zelf om vragen
Geachte mevrouw, Allereerst betreuren wij het zeer zeker dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons restaurant. Wel vind ik het jammer dat het niet geheel gevuld is naar waarheid. Wij hebben daadwerkelijk 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten & 2 nagerechten van uw rekening verminderd. Vergeet niet dat de carpaccio word beschouwt als voorgerecht, dat betekent dus dat een hoofdgerecht is verminderd, dus een hoger bedrag van uw rekening is afgehaald. Zodra u de nota vroeg, vroegen wij u of alles naar wens was. Alles was volgens u naar wens inclusief de bediening ( waarop we nu de cijfer 4 kregen op iens ). Eenmaal de rekening gekregen sloeg de sfeer om,U vond het niet kloppen. Ik legde u het nogmaals uit maar helaas u verhief uw stem en zei telkens weer dat u een goede baan heeft bij de UWV dat u goed met cijfertjes bent en geen fouten maakt, waarop ik antwoordde dat u uw rekening kunt meenemen thuis bestuderen en met ons contact kunt nemen mocht er iets fout zijn. helaas heeft u gekozen om het zo optelossen
Jethro R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, gigantische porties, te veel om allemaal op te eten.
Voorgerecht is ruim voldoende en ik had hierna moeite om zelfs de helft van mijn hoofdgerecht op te eten.
Vlotte en vriendelijke bediening. Echt grieks.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden een voorgerecht en hoofdgerecht en obze zoon nog een nagerecht. We hadden alle drie zoiets van, de volgende keer een voorgerecht delen of geen voorgerecht. Het was zoveel dat we bijna plofte en niet eens alles op kregen. Geweldige avond gehad met super aardig personeel. Gaan we zeker nog een keer heen.
Seline D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Irodion is een groot restaurant midden in het centrum van Zaandam. Goede inrichting, vlotte bediening en het Griekse eten was van goede kwaliteit, wel erg grote porties. Ik had viskuitsalade vooraf en moussaka als hoofdgerecht. Midden in het restaurant is een saladebar, daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Pas toen we ons eten vrijwel op hadden bleek dat je daar salade kon opscheppen. Over de kwaliteit daarvan kan ik dus niks zeggen. Bij binnenkomst kreeg iedereen een glaasje ouzo, erg attent.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. En vriendelijke medewerkers.
Riek N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was perfect de bediening een 7
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Was hier lang niet geweest maar was weer erg goed bevallen, voor herhaling vatbaar!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoeveelheid eten was heerlijk en echt ruim voldoende. Kregen niet alles op! Bediening soms wat slecht te verstaan. Wij komen zeker terug.
theadevisser .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij binnenkomst direct een glaasje ouzo, vriendelijk ontvangst, eerste keer dat we hier kwamen maar voelde direct vertrouwd aan. Voorgerecht lekker, grote hoeveelheid voor een voorgerecht. Hoofdgerecht gewoon heerlijk, ook weer een grote portie. Ondanks dat we vol zaten ging het nagerecht er toch nog in. Gerechten netjes opgemaakt. Wegkomen hier zeker terug!
fransvermorken .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn diverse keren naar Irodion Zaandam geweest en ik moet helaas zeggen dat het deze keer echt tegenviel. We hadden lamshaas besteld en dat was gewoon niet te eten. Veel te ver doorgebakken. We zullen in de toekomst hoogstwaarschijnlijk niet meer naar Irodion Zaandam gaan.
ilsejg .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De voorgerechten (bruschetta mozzarella en bruschetta tomaat) waren erg groot! We kregen 3 stuks, terwijl 1 á 2 stuks ook ruim voldoende is. Je gaat snel overeten (want ze waren superlekker!) en dan is er niet veel ruimte meer voor het hoofdgerecht (wat ook niet gering was!).

De hoofdgerechten (de mixed vis en de mixed grill) waren prima! Het was lekker en de opmaak was verzorgd. We mochten van de saladebar gebruikmaken, maar het werd wel erg veel allemaal.

Het dessert (trio van sorbet) was ook heerlijk! Je kon aan de gecondenseerde borden wel zien dat ze zo uit de koelkast kwamen, De slagroom kwam uit een spuitbus. Als zulke details ook nog kloppen, dan is het eten bij Irodion helemáál geweldig!

De prijs bij het afrekenen viel ons enorm mee!