Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Nathaniel B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
De ontvangst is heel hartelijk, maar ook de aandacht tijdens het eten is heel hartelijk en niet overdadig. Het eten is fantastisch de diverse soorten vleesgerechten zijn met aandacht bereidt, goede smaak, lekker mals.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
zeer goed voor herhaling
Derrick F.
Overall goed

Ik zou persoonlijk graag wat meer Griekse inrichting zien
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gezellig restaurant. Interieur Ziet er leuk uit, gezellige ambiance en vriendelijk personeel. Wel liepen er een paar onervaren meisjes tussen maar ze deden hun best. Soms wel lang wachten tot ze komen vragen of je wat drinken wil ( iets meer aandacht zou goed zijn). Viel mij op dat ze niet zoals in veel restaurant een eigen deel hadden om te bedienen waardoor de communicatie wat stroef liep. Dan hadden we net iets doorgegeven of de volgende kwam met dezelfde vraag. Het was op het tijdstip dat wij er waren ook erg druk maar de blonde dame had wel humor. Aardige dame. Het eten was super goed. Niets op aan te merken. Enige tip is het personeel beter in te zetten. Het is voor de klant fijn te weten wie je bedient. Niet steeds een ander die langskomt en dan weer een ander die het overneemt omdat degene ervoor geen bestelling op mag nemen. Verder was het leuk om te zien hoe ze met “ jarigen” omgaan. Heel attent.
S.R. H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima prijs kwaliteitverhouding. Zeker nog een keer naar toe.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Alleen tikken ze met de pennen in hun hand, dit doen ze allemaal en dat vind ik persoonlijk erg storend. Ik kom daar voor mijn rust en dat krijg ik daarmee niet helemaal. Voorderest toppie.
Mierella V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Top
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Goed, personeel heel vriendelijk. Erg gezellig geweest.
Johannes F.
Prima restaurant!
MARIJE O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Eten was goed, alleen de service kan zeker beter, de patat moet nu nog komen.
Na het hoofdgerecht zou de desertkaart gebracht worden en tevens een glad rode wijn, ook deze moeten nog komen.
Wij zijn maar opgestapt en hebben thuis een dessert genomen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten, niks op aan te merken
Dennis F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig restaurant met goed eten en vriendelijk personeel
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
het eten prima, de bediening heel erg vriendelijk maar de plaatsen waar wij met ons tweetjes zaten was zeer krap als je een wat corpulenter gezelschap achter je hebt zitten zodat ik bijna geen ruimte had we hebben de tafel waaraan we zaten meer naar achteren moesten schuiven en daardoor er weer haast geen ruimte was voor de gene die aan het serveren waren. Beetje jammer maar volgende keer hopelijk op een betere plaats van te voren aanvragen
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Helaas personeel die niet goed nl spreken dus moeilijk communiceren. Maar verder top tent
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Super lekker van smaak al het eten
alleen we waren met de ah actie en
kregen de indruk dat we snel weg
moesten eten kwam heeeel er snel en als je vroeg even wachten met dessert kwamen ze elke 5 min al weer kijken of dat ze haast hadden dat waren maar 2 van de
medewerkers maar was wel irritant
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Kraanwater te verkrijgen, top.
Komen zeker nog eens terug om iets anders te proeven van de kaart.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Op zich is het eten goed, maar waarom zo veel. Zonde
Angenie B.
lekker en gezellig gegeten
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima gegeten. Groot restaurant. Wat jammer is is dat de banken en stoelen niet allemaal heel zijn. Scheuren in de bekleding. Moest heel lang wachten op de rekening.
Manja V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het echte klassieke Griekse (in Nederland) eten is veranderd in het wat meer hippe Griekse gebeuren. Jammer van de paarse olijven (lusten de meeste mense niet) en hun historisch lekkere tonijnsalade (nu de wat meer hippe, olie/mayo armere versie). Alles verder heerlijk, vond de kip wel wat waterig/goedkoop, maar de rest was heerlijk!