Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Af te huren , Wi-Fi
Riek N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was perfect de bediening een 7
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Was hier lang niet geweest maar was weer erg goed bevallen, voor herhaling vatbaar!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoeveelheid eten was heerlijk en echt ruim voldoende. Kregen niet alles op! Bediening soms wat slecht te verstaan. Wij komen zeker terug.
theadevisser .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij binnenkomst direct een glaasje ouzo, vriendelijk ontvangst, eerste keer dat we hier kwamen maar voelde direct vertrouwd aan. Voorgerecht lekker, grote hoeveelheid voor een voorgerecht. Hoofdgerecht gewoon heerlijk, ook weer een grote portie. Ondanks dat we vol zaten ging het nagerecht er toch nog in. Gerechten netjes opgemaakt. Wegkomen hier zeker terug!
fransvermorken .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn diverse keren naar Irodion Zaandam geweest en ik moet helaas zeggen dat het deze keer echt tegenviel. We hadden lamshaas besteld en dat was gewoon niet te eten. Veel te ver doorgebakken. We zullen in de toekomst hoogstwaarschijnlijk niet meer naar Irodion Zaandam gaan.
ilsejg .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De voorgerechten (bruschetta mozzarella en bruschetta tomaat) waren erg groot! We kregen 3 stuks, terwijl 1 á 2 stuks ook ruim voldoende is. Je gaat snel overeten (want ze waren superlekker!) en dan is er niet veel ruimte meer voor het hoofdgerecht (wat ook niet gering was!).

De hoofdgerechten (de mixed vis en de mixed grill) waren prima! Het was lekker en de opmaak was verzorgd. We mochten van de saladebar gebruikmaken, maar het werd wel erg veel allemaal.

Het dessert (trio van sorbet) was ook heerlijk! Je kon aan de gecondenseerde borden wel zien dat ze zo uit de koelkast kwamen, De slagroom kwam uit een spuitbus. Als zulke details ook nog kloppen, dan is het eten bij Irodion helemáál geweldig!

De prijs bij het afrekenen viel ons enorm mee!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten prima, bediening was een beetje rommelig maar aardig. Er was weinig aandacht voor onze lege glazen en moesten twee keer zelf om drinken vragen..
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Snelle service. Bedienend personeel is erg aardig en nemen de tijd voor je. Eten smaakte heerlijk. Veel keus. En heerlijke rustige muziek op de achtergrond
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Personeel was heel vriendelijk, eten was heerlijk; beetje veel. Alleen was het een beetje fris, er kwam kou door de ruiten.
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij werden goed ontvangen en het eten zowel het voorgerecht als het hoofd en nagerecht waren goed. Wij zijn er nadat het verbouwd was niet meer geweest omdat wij het ervoor gezelliger eruit zagen zien ,nu we binnen zijn geweest vonden we het wel mee vallen maar voor de verbouwing knusser met meer hoekjes erin.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer lekker gegeten. Het was meer dan genoeg. Vriendelijke bediening. Wij vonden het erg gezellig. Wij komen zeker terug
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was lekker en heel gezellig goede ontvangst en bediening vrij goed kan beter ging een beetje rommelig bediende voor de gasten langs en dat hoort niet
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik eet meestal biefteki bij Irodion, dus deze keer ook.
Helaas was de biefteki te zout, waardoor ik deze niet heb opgegeten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de dame die ons bediende was heel aardig, maar de gastheer was helaas zeer onvriendelijk, op het onbeleefde af.
We voelden ons niet welkom.
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Volop keuze, smakelijk gekruid. Prima service. Voldoende personeel. We hadden echter een tweepersoonstafeltje wat midden in het looppad stond waardoor er continu iemand van de bediening of van de gasten vlak langs de tafel liep. Dat was een beetje minder. Prijs-kwaliteitverhouding is prima.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Was er een paar jaar niet meer geweest, is een stuk gezelliger geworden en bediening is veel sneller.
Kortom was een gezellige avond.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet de vriendelijkheid en kwaliteit die wij vanuit het verleden gewend waren, rommelige bediening, werd constant gevraagd of je klaar was als je even een eetpauze nam, krgen een beetje het gevoel dat je binnen een uur weer weg moets zijn, jammer dus
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prijs kwaliteit verhouding goed, bediening is zeer vriendelijk. Het eten wordt wel erg snel op gediend. Restaurant zat helemaal vol maar geen last van de andere gasten
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor bruchetta met mozarella vooraf en konijnenbout als hoofdgerecht. Echt ontzettend goed, zeker een aanrader!
Co S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
leuke ontvangst gezellige bediening. het eten was goed en grote porties .waren met de albert hein kaarten , moesten dus een drie gangen menu . vond het erg veel . maar de kinderen vonden het leuk dat ze het eten mee mochten nemen van wat ze over hadden . al een gezellige avond in een leuk restaurant .