Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Af te huren , Wi-Fi
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Sabah E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met collega's geweest i.c.m. de AH spaarzegel actie. We waren zeer tevreden, omdat we mochten kiezen van de menukaart. Dit kwam goed uit omdat er sommige eters waren die alleen vis lusten of vlees en de menukaart had genoeg gerechten om daaruit te kiezen. We waren goed geholpen en het eten was lekker! Grote porsies en het toetje was ook royaal. Zeker voor herhaling vastbaar.
Carline K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was perfect, bediening was goed en de sfeer is gezellig. Geen lange wachttijden maar ook niet bestellen en hup bord voor je neus. Prima dus!!
Sabah E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij zijn met de AH spaarzegel actie gaan eten met collega's. Je mocht kiezen uit de menukaart, wat voor ons erg prettig was. Want sommige hielden van of vis of vlees en op de menukaart was genoeg keus. Het eten was lekker en veel. Ook de toetjes waren royaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacoba B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg tevreden over de bediening. Keuze gewoon van de uitgebreide kaart. Heb er met een vriendin heerlijk en gezellig gegeten. Het is een aanrader!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ik vond de ambiance prima en het eten redelijk. De bediening was goed. Ik weet niet of ik de volgende keer weer naar irodion zou gaan.
Yolanda K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was lekker. De service was goed. Je krijgt voldoende te eten. Alleen de toiletten mogen beter nagekeken worden. Losse toiletbrillen van beide toiletten zaten de brillen los. Geen cleandoekjes om de toiletbril schoon te maken. Dat is het enigste wat heb als opmerking. We komen zeker terug om er re eten.
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten! Macaronijs als toetje was super! Mooi nieuw ingericht restaurant, erg modern. Kom zeker een keer terug????
J-frikken .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
vooraf tomatensoep goed van smaak en volle bak, hoofdgerecht met voldoende vlees nagerecht had ik gekozen voor Griekse yohgurt welke ook goed smaakte
Marga A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldige restaurant lekker gegeten en
gedronken en voor herhaling vatbaar we gaan zeker nog een keer terug
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten was ok bediening iets minder ! Weinig aandacht voor de klant al hoewel het niet echt druk was !
Restaurant gezellig op de spinraggen aan het plafond na ! Heb bij weggaan dit aangegeven bij de manager.
Gegeten met de AH actie waarbij het bij het bestelde nagerecht koffie terwijl het al op tafel stond werd vermeld dat het verplicht is om een dessert te nemen en zo niet werd het toch op de rekening gezet ! Dit werd ook nog eens vermeld door de manager die er nog speciaal voor aan tafel kwam en dit met de voorwaarden in de hand bepleite jammer aan het einde van de avond zoiets ! Op de rekening staat dus een ijsje vermeld wat wij niet hebben gehad ! Iriodon eten is prima maar klant vriendelijkheid kan wel een opkikker gebruiken ! Niet voor herhaling vatbaar voor ons ! En zeker niet als je de service kent van het "oude" Irodion zoals je in Alkmaar nog wel hebt !
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellige ambiance, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Leuk voor gezinnen, groepen februari gewoon met z'niet tweeën. Een aanrader!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met Albert Heijn actie gegeten. Keuze uit de hele kaart. Porties waren groot. Smaak was prima. Duurde wel wat lang voordat we konden bestellen en het afruimen van de tafels duurde ook wat lang.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Super vriendelijke bediening, lekker eten voor hele goede prijs/kwaliteit. Goede sfeer. Bestaat al 29 jaar en stelt nooir teleur. Dat zegt genoeg.
Antoinette_ruiter .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben bij Irodion gegeten met de restaurantzegels van AH. We konden van de kaart kiezen, moesten wel een voor- hoofd en nagerecht kiezen. Het eten was goed. De porties zijn groot. Het hoofdgerecht kwam wel wat snel door. Bediening is vriendelijk.
Whitney S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De service was teleurstellend. De menu kaarten werden niet van tafel gehaald. De drankjes werden maar gewoon neergezet voor aan het zoek het zelf maar uit. Dit was eigenlijk ook zo met het eten. Ook bij het afrekenen werden er fouten gemaakt.
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Voorheen kwam ik regelmatig bij Irodion en was de kwaliteit vanchet eten goed.
Ik vind het tegenwoordig niet meer zo geweldig en ik vind het ook duur.
BMS24 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij ontvangst al geen reservering van ons! Waren met 4 volwassen en een kind. Er werd iets gebruld en een stoel gepakt en weer kregen een tafel voor 4 personen op een verhoging met aan de kop die stoel. Iedere keer moest degene die daar zat dus opstaan. Ook de bank zat niet lekker, helaas.
Bediening moesten wel echt continue aanspreken anders hadden wel er nu nog gezeten!
Bij afrekenen had de eigenaar het kindermenu in mindering gebracht ivm 1 van onze 3 gangen menu. Tja......ik persoonlijk vind dat niet netjes. Dus..... qua prijs/kwaliteit/kwantiteit komen wij hier niet meer terug.
Harriette B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
het wachten op de bestellingen vonden we erg lang duren en de houten stoelen word je niet vrolijk van voor de rest alles goed personeel ook heel vriendelijk
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Was weer gezellig en lekker en zekkers voor herhaling mijn voorafje stond niet meer op de kaart maar naar vragen heeft de kok het toch weer lekker voor me gemaakt