Irodion

Oostkade 25 1501 ND Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

De Griekse Tafel

In de Griekse keuken houden vlees en kaas van oregano, citroen, knoflook en olijfolie. Bij Irondion hebben ze een originele kijk op de Mediteraanse sferen; zo krijgen de tafels een leuk effect van het groen onder de glasplaat. Maar zonder een echte Griekse Tafel samengesteld door de chef-kok is het niet af. Kom het zelf ontdekken!

Meer informatie over restaurant Irodion

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Sven W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke service. Persoonlijk een van de beste grieks
Matthew01 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Alles wat je van een Griek mag verwachten vindt je hier! Top restaurant met royale schotels, gastvrijheid, glaasje Ouzo van het huis, Vlotte bediening, complimenten!
Manja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bediening begint met een ouzo van het huis, altijd lekker, niet altijd even koud. De meeste tafels hebben gelukkig nog genoeg privacy . Maar het eten is heerlijk! In de loop der jaren niet achteruitgegaan, het blijft een van de lekkerste Grieken uit Nederland!
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten..vriendelijke bediening ook
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prime restaurant en heerlijk gegegeten.
Kimberley P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk. Op het hoofdgerecht moesten we best een tijdje wachten, maar toen we het hadden was het zo lekker, dus dat maakte de wachttijd weer helemaal goed. We hadden ons laten verrassen met het hoofdgerecht en dat beviel ona zeer goed! Zeker voor herhaling vatbaar. Het was eeb geslaagde avond.
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker gegeten
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten, veel keus. Mixed grill is aan te raden, maar pannetje kip was niet veel... weinig kip in het pannetje. Maar komen zeker nog terug
Tine K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was prima, veel en goed. Jammer dat de schotels waar het eten mee opgedient werd, koud waren. Als de grote schotels wat opgewarmt waren , was voor de beleving van de smaak beter geweest.
A.K.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een geslaagd avondje uit. Het eten is goed, de bediening erg vriendelijk en het is een gezellig restaurant.
Wij komen hier zeker terug
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Slechte service.
Reservering van 3 weken geleden speciale tafel en stoelen niet uitgevoerd.
Jammer terwijl ik hier nog over gebeld had deze week.
Reactie: op de site staat dat we hier niet aan doen.
Dit terwijl ik dus had aangegeven niet op een bank ( die trouwens compleet doorgezakt is) te kunnen zitten met iemand die slecht mobiel is.
Ik vind dit echt niet klantvriendelijk.

Bediening erg jong en niet zo netjes/ beleefd. Meerdere malen verkeerde drank bestelling en verkeerde rode wijn gebracht.

Eten was wel zeer smakelijk.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was volop genieten van ons drie gangen menu. Alle gangen waren heerlijk en meer dan genoeg. Wat je ook neemt, je ziet dat het met zorg bereid is. We komen hier zeker nog een keer terug.
annagesina V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Was heerlijk en overdadig veel
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gegeten met AH restaurant zegels. Geen verschil gemerkt met klanten zonder actie.
Gastvrij, lekker gegeten, vriendelijk en attent personeel. Voelde echt als uit eten gaan, een feestje. Wij komen terug!Tip..hoofdgerecht giro’s uit de oven en varkens en ossnhaaas. Allebei heerlijk,
leonora V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
het eten was heerlijk en meer dan genoeg . de bediening heel vriendelijk, alleen de saladebar kan wel iets beter en verser.
koome258 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ons 1e bezoek bij Irodion, blijkt een adres om terug te komen. Prima voorgerecht maar onze hoofdgerechten waren super. De stifado (konijnenbout) was om de zuigen, zo lekker en het pannetje varkenshaas met pepersaus net zo. Heel smakelijk. En met als toetje de heerlijke Praline zaten we echt helemaal vol.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke en oplettende bediening.
Heerlijk gegeten en de porties zijn flink.
Ook de stempel op de AH kaart is een goede tip om nog een keer te gaan eten bij Irodion.
Suusje D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De beste Griekse restaurant in zaandam, het is een sfeervol restaurant de service is heel goed en natuur het eten is heerlijk, de serveersters zijn vriendelijk en gastvrij het is er kortom heerlijk genieten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten en ook echt meer dan genoeg! Ik had de konijnenbout als hoofdgerecht, wat een zaligheid! Echt een aanrader. Ik dacht vol te zitten, maar de macaron gevuld met sorbetijs was zó ontzettend lekker, dat ook die nog op ging. Super vriendelijke bediening die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens was. Kortom, heerlijke avond gehad!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, is echt voor herhaling vatbaar.