Irodion

5,8
6,6
GijsterHaar .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Laatste keer daar gegeten was al een paar jaar geleden, toen was het wel ok. Nu kwam ik in een vrijwel leeg restaurant waar men mij eerst aan tafel wilde waar ik niet wilde zitten. De tafel waar ik zat was "gereserveerd". Op mijn vraag voor wie zei men "voor morgen". Na enig aandringen mochten we zitten blijven waar we zaten. Het eten was zwaar onder de maat en over-priced. Voorgerechten van twee hapjes gevulde wijnbladeren, mosselen in een rood prutje, of gebakken geitenkaas voor 8 á 9 Euro. De visschotel á 19,50 bestond uit een gebakken visje van 10 cm lang, twee scampi's en twee taaie inktvisringen (als het echte inktvisringen waren). Op onze opmerking dat het zo slecht was kregen we het ongeïnteresseerde antwoord dat ze het "door zouden geven". Hier ga ik nooit meer heen, wat een teleurstelling.
L T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Dit was echt een grote teleurstelling. Matige voorgerechten, die behoorlijk aan de prijs waren, maar toen hadden we het hoofdgerecht nog niet gehad. Dat was een regelrechte aanfluiting. Veel geld voor weinig eten. Teleurgesteld, en met weinig gevulde magen, verlieten we dit restaurant. Het personeel wat onvriendelijk. Het decor is wel leuk, maar wij zaten niet op ons gemak.
Pastapipo .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Op basis van recensies hebben we dit restaurant bezocht. Het is een heel groot gezellig restaurant in Griekse sfeer. Vriendelijk personeel en een goede service. De gerechten die weer gekozen hadden waren stuk voor stuk prima. De giros was uitstekend, maar ook de Irodion schotel. Zelf had ik het pannetje met varkensvlees en tomatensaus. Perfect. Bij iedereen was het vlees mals en goed op smaak. Ook de bijbehorende salades waren prima op smaak. Voor ons was dit het beste Griekse restaurant tot nu toe. Uit de regio waar wij komen (Capelle ad IJssel) beschikken wij over de naamgenoot van dit restaurant, maar daar is het lang niet zo goed van kwaliteit. Voor ons een echte aanrader en willen hier best de reis naar Roermond voor maken.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We kwamen op 1e kerstdag 's avonds rond 5 uur binnen en kregen gelukkig een plekje terwijl we niet gereserveerd hadden. Goede service!
Als hoofdgerechten hadden we de Psito (lamsschenkel) en Bifteki (met feta gevuld gehakt). Smaakte heerlijk en we hadden er zeker genoeg aan terwijl ik een grote eter ben.
Wel wat kleine tips: we misten een beetje mayo bij de frites, natuurlijk eten ze dit niet in Griekenland, maar bijv. tzatziki mag ook!!
De rekening klopte niet, men had ipv de Psito van 16,80 een vergelijkbaar genaamd gerecht van 19.80 aangeslagen, rekening werd gecorrigeerd maar er had net even een excuusje bij gemogen.
We misten de echte vriendelijkheid, de grote brede glimlach bij het personeel, misschien had men het erg druk maar er straalt geen échte klantgerichtheid vanaf, ook bij de eigenaars niet. Deze zijn veel bij de bar aanwezig en als zij zich meer laten zien (want de momenten dat we ze spraken waren ze super aardig!) zou dit denk ik de beleving ten goede komen!
Wat wel weer top was, was dat de jassen keurig werden aangedaan bij alle gasten en iedereen hartelijk werd bedankt.
Henk-nicole .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Gegeten met 4 personen. Keftedes, Inktvis, Pita, Midia Tonijn.
We laten de voorgerechten altijd op één bord serveren, zodat we gewoon allemaal kunnen proeven van vanalles! Idem dito met de hoofdgerechten waarvan de Sukali, en Giros
een aanrader is. De huiswijnen zijn oke. Christos en Sakis hebben het restaurant gezellig ingericht, en doen dit al jaren top!

Max V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Kwam op een maandagavond heel vroeg met drie man in deze "tempel" binnengewandeld en er was nog ruimte genoeg. Eigenlijk een hele traditionele Griek met de gebruikelijke vleesgerechten, zoals je die overal bij de Griek ziet. Personeel is wel bekwaam, spraakzaam, snel en maakt een goede indruk. We namen gebakken zalm, Suflaki en iets dat men Alpha noemde. Vrij snel klaar. Voldoende op bord, alles goed gaar en redelijk te eten, maar zeker niet exclusief of verfijnd. Helaas geen groente bij hoofdgerecht. Rekening viel wat hoger uit dan gedacht. We laten het dus bij deze ene keer. Er is meer en beter te beleven in Roermond. Overigens, parkeren vlak bij is er lastig, dus moet je niet in dezelfde straat, maar achter de kerk proberen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
We hebben hier een avond onder oude schoolvrienden doorgebracht. Het belangrijkste is dan gastvrijheid, goede bediening en een gezellige avond. Prima geslaagd bij Irodion! En het eten was ook nog eens prima. We hebben de tafel bezet van 19.00 tot 02.00 uur.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Een minpuntje voor de bediening, je krijgt telkens iemand anders aan de tafel, maar goed voor dit soort restaurants neem ik daar vrede mee. Het eten is goed en verzorgd. Voor de rest is de bediening ook correct en vriendelijk. Pluspunt zijn ook de toiletten die netjes in orde zijn. De prijzen zijn marktconform, dus niet overdreven duur of goedkoop. En een portie inktvisringen als voorgerecht voor 1 persoon, nou doe je best zou ik zeggen, genoeg voor twee mensen. Hier werd trouwens ook geen probleem van gemaakt en er werd graag een bordje extra aangeschoven om het voorgerecht te delen.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Sfeervol restaurant met aardig decor en ornamenten. Het gros van de serveersters is jong en weinig ervaren. Er worden veel kleine foutjes gemaakt, zo moest één persoon 3-4 minuten wachten terwijl bij de overige 3 het eten al was opgediend. Drank wordt gemakkelijk vergeten. Een vaste serveerster/ober per tafel lijkt mij dè oplossing. Overigens wordt alles keurig opgelost en is de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Schotels zijn royaal en de smaak is prima. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Hier komen we zeker terug.
De_Tinus .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Ik kom hier vaker.
Heerlijk eten: alles vers en mals.
Vriendelijke bediening, die inderdaad als het niet druk is wel wat vaak voorbij lopen. Maar erg storend is dit nu ook weer niet.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Je zit in een prachtige nagemaakte Griekse omgeving. Dat dit fake is, lijkt me logisch. Ik mis wel de (Griekse) muziek