Irodion

Bogardeind 17 5664 EA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

Vind Griekse gemoedelijkheid in het Brabantse Geldrop. Een restaurant waar je alle avonden van de week terecht kunt voor verse Griekse gerechten en uitstekend gegrild vlees of vis. Er staat zoveel lekkers op de kaart dat het niet mee zal vallen om te kiezen. De gerechten van de grill zijn zeer bekend maar ook ovengerechten en pangerechten zijn de moeite van het proberen waard. Laat je adviseren door het personeel en geniet van een goed gevulde Griekse avond!

Meer informatie over restaurant Irodion

Maandag t/m vrijdag 17.00 - 22.00 uur
Zaterdag en zondag 16.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Eten is heerlijk. Een aanrader is de moussaka. De bediening en sfeer in het restaurant is prima voor een Grieks restaurant.
De tafel van Fam. V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Eten is van een uitstekende kwaliteit. De klant vriendelijkheid is top. De sfeer? Deze is typisch voor een Grieks restaurant. Wij gaan zeker hier nogmaals eten.
Lisa V.
Heerlijk gegeten, goede service en vooral gezellige sfeer.
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
reservering geplaatst echter bij aankomst wel tijdje moeten wachten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt met drankjes van het huis. de gerechten waren erg lekker en de bediening was goed. Wij gaan zeker een keer terug!
Mick C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was zoals gewoonlijk weer zeer goed
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede service eten was zeer goed
Gael D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Top restaurant altijd goede sfeer en goeie bediening. Gratis koude buffet en beste vlees in de regio...
Je word snel geserveerd voor degenen die daar van houden zo niet wel even doorgeven
N R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten is beslist goed, maar overdadig veel. Zonde, want dan wordt er veel weggegooid.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Werd uiteindelijk goedgemaakt door een drankje van het huis.
Eten smaakte prima.
Personeel hoofdzakelijk vriendelijk.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten! En super veel keus!
A V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De plaatsen zijn wat krap. De tafeltjes staan ook vrij dicht bij elkaar, waardoor opstaan van je stoel verhinderd wordt door het volgende tafeltje. Verder met 5 personen aan tafel voor 4 personen maakt eetruimte wat krap. Verder prima
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben bij Irodion lekker gegeten. Zeker een aanrader!
godfried F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
prettig restaurant, goede vriendelijke bediening, goede keuken, voor ( vele) herhalingen aanbevolen!
Annemie A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
zoals gewend goed
Manfred D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor een leuk en betaalbaar avondje is het een aanrader!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Nog steeds het beste restaurant wat ik ken kom daar al vanaf de opening super klantvriendelijk personeel heerlijk eten (mixed grill is een aanrader) eigenaar is top kan alleen maar positief erover zijn
John D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
prima
tineke.romen R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We komen hier al jaren en regelmatig en voelen ons er thuis.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Echt super lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ook het toetje zelf gemaakt ijs een echte italuaan kan bij deze griek in de leer...
Vaelorian .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vorige week bij een andere Griek gegeten waar ik een best negatieve recensie voor heb geschreven. Dit restaurant was voor mij daarom een verademing. Goede spullen, nette bediening en een redelijk decor.

Eten:
Lekker gekruid gaar (niet te gaar) vlees. We kregen er een biefstuk bij van het huis - gevraagd waarom we die kregen. Dat wist de bediening niet. Bizar maar niet minder gewaardeerd. Wat ik minder goed vond was de salade bar. Wie heeft er nog een salade bar? Maar goed, gezien het feit dat zoveel mensen de salade niet eten en dit dan onaangeraakt de afvalcontainer ingaat... kan ik me de keuze voorstellen. Ik denk dan maar zo: stel het had standaard overal bij gezeten dan hadden we ook meer kunnen betalen voor het gerecht. De salade bar was trouwens gewoon lekker.

Service:
Op het moment dat wij net de menukaarten kregen, kwamen er ineens veel meer gasten binnen. Dit zorgde voor een te kort aan menukaarten. De bediening lostte dit op door onze tafel als verassing van extra drankjes te voorzien en 2 van de 4 kaarten te vragen voor de andere gasten. Vond ik een nette oplossing.

Decor:
Erg ruim opgezet. Voelt een beetje half chinees, half grieks aan. Zoveel tafels (en vol). Bij de meeste grieken kan je door schotten nog wat privé zitten. Dat was hier niet het geval maar heel erg was het ook niet. Als je met je gezicht naar de bar/keuken zit, zie je dat er hier keihard gewerkt wordt. Iets wat ik waardeer maar niet hoef te zien. Was best onrustig. Daarom een 6 gegeven. De stijl verder is prima grieks.

Ga ik hier nog een keer eten?
Ja zeker! Dit was erg lekker en dichtbij ons huis.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Elk jaar met de verjaardag van de vriend van mijn moeder gaan wij uiteten bij dit restaurant. Elk jaar is het weer heerlijk. Met 8 personen bestellen we vaak schotels voor maar 6 personen en wat enkele kleine gerechtjes er langs. We hebben het eten nog nooit helemaal opgekregen en dat terwijl het eten echt verrukkelijk is.

Het enige jammere is dat er wel eens wat fout gaat wat betreft het bestellen van het drinken. Vaak duurt het een hele tijd voordat we ons drinken krijgen.