Irodion

Bogardeind 17 5664 EA Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Irodion

Vind Griekse gemoedelijkheid in het Brabantse Geldrop. Een restaurant waar je alle avonden van de week terecht kunt voor verse Griekse gerechten en uitstekend gegrild vlees of vis. Er staat zoveel lekkers op de kaart dat het niet mee zal vallen om te kiezen. De gerechten van de grill zijn zeer bekend maar ook ovengerechten en pangerechten zijn de moeite van het proberen waard. Laat je adviseren door het personeel en geniet van een goed gevulde Griekse avond!

Meer informatie over restaurant Irodion

Maandag t/m vrijdag 17.00 - 22.00 uur
Zaterdag en zondag 16.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Esther B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Werd uiteindelijk goedgemaakt door een drankje van het huis.
Eten smaakte prima.
Personeel hoofdzakelijk vriendelijk.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten! En super veel keus!
A V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De plaatsen zijn wat krap. De tafeltjes staan ook vrij dicht bij elkaar, waardoor opstaan van je stoel verhinderd wordt door het volgende tafeltje. Verder met 5 personen aan tafel voor 4 personen maakt eetruimte wat krap. Verder prima
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben bij Irodion lekker gegeten. Zeker een aanrader!
godfried F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
prettig restaurant, goede vriendelijke bediening, goede keuken, voor ( vele) herhalingen aanbevolen!
Annemie A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
zoals gewend goed
Manfred D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor een leuk en betaalbaar avondje is het een aanrader!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Nog steeds het beste restaurant wat ik ken kom daar al vanaf de opening super klantvriendelijk personeel heerlijk eten (mixed grill is een aanrader) eigenaar is top kan alleen maar positief erover zijn
John D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
prima
tineke.romen R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We komen hier al jaren en regelmatig en voelen ons er thuis.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Echt super lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ook het toetje zelf gemaakt ijs een echte italuaan kan bij deze griek in de leer...
Vaelorian .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vorige week bij een andere Griek gegeten waar ik een best negatieve recensie voor heb geschreven. Dit restaurant was voor mij daarom een verademing. Goede spullen, nette bediening en een redelijk decor.

Eten:
Lekker gekruid gaar (niet te gaar) vlees. We kregen er een biefstuk bij van het huis - gevraagd waarom we die kregen. Dat wist de bediening niet. Bizar maar niet minder gewaardeerd. Wat ik minder goed vond was de salade bar. Wie heeft er nog een salade bar? Maar goed, gezien het feit dat zoveel mensen de salade niet eten en dit dan onaangeraakt de afvalcontainer ingaat... kan ik me de keuze voorstellen. Ik denk dan maar zo: stel het had standaard overal bij gezeten dan hadden we ook meer kunnen betalen voor het gerecht. De salade bar was trouwens gewoon lekker.

Service:
Op het moment dat wij net de menukaarten kregen, kwamen er ineens veel meer gasten binnen. Dit zorgde voor een te kort aan menukaarten. De bediening lostte dit op door onze tafel als verassing van extra drankjes te voorzien en 2 van de 4 kaarten te vragen voor de andere gasten. Vond ik een nette oplossing.

Decor:
Erg ruim opgezet. Voelt een beetje half chinees, half grieks aan. Zoveel tafels (en vol). Bij de meeste grieken kan je door schotten nog wat privé zitten. Dat was hier niet het geval maar heel erg was het ook niet. Als je met je gezicht naar de bar/keuken zit, zie je dat er hier keihard gewerkt wordt. Iets wat ik waardeer maar niet hoef te zien. Was best onrustig. Daarom een 6 gegeven. De stijl verder is prima grieks.

Ga ik hier nog een keer eten?
Ja zeker! Dit was erg lekker en dichtbij ons huis.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Elk jaar met de verjaardag van de vriend van mijn moeder gaan wij uiteten bij dit restaurant. Elk jaar is het weer heerlijk. Met 8 personen bestellen we vaak schotels voor maar 6 personen en wat enkele kleine gerechtjes er langs. We hebben het eten nog nooit helemaal opgekregen en dat terwijl het eten echt verrukkelijk is.

Het enige jammere is dat er wel eens wat fout gaat wat betreft het bestellen van het drinken. Vaak duurt het een hele tijd voordat we ons drinken krijgen.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Prima eten. Goede bediening. Lekkere salade bar. De toetjes zijn wel aan de prijzige kant en de friet is wat karig. Overige porties zijn prima.
Effi S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Als je binnenkomt is er meteen een gezellige Griekse sfeer. Vriendelijk personeel. Voorgerecht een mixschotel van vis genomen. Heel lekker, maar wel veel. Als hoofdgerecht pasta met vis. Echt super lekker!!! Als toetje nog een creme brulee. Eten was top en bediening ook. Er was ook nog eens live muziek van een pianist. Speelde piano en zong tegelijkertijd. Heel goed, kortom een gezellige avond.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik ben hier 1 keer geweest. Wat me als eerste opviel was het licht. De verlichting geeft een beetje onprettig licht. Voor de rest is het gezellig ingericht.
Aan het eten viel met op dat de kok er moeite voor doet alles op een leuke/mooie manier te presenteren. Echter het kan er aan liggen dat ik een gerecht had wat ik niet ken maar er zaten naar mijn smaak wat teveel tegenstellingen in mijn gerecht. Smaken die niet goed bij elkaar passen. Ik heb echt wel een slechter grieks gegeten maar ook beter. Dit restaurant scoort bij mij dan ook gemiddeld.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben inmiddels een aantal keer bij Irodion gegeten. Eigenlijk vooral vanwege de service en omdat het zo lekker dichtbij zit voor ons. De bediening is altijd erg hartelijk. Het enige puntje van kritiek is dat het glaasje alcohol voor en na het eten gewoon op tafel wordt gezet en er niet wordt gevraagd of hier behoefte aan is. Verder is er echt niets op de bediening aan de merken.
De porties zijn groot, eigenlijk te groot. Op zich was alles goed gekruid (niet te zout), maar het is gewoon allemaal veel te veel. De salade/ saus bar vind ik erg prettig, maar soms heb ik wel een beetje het idee in een all you can eat bar te zitten waarbij het een sport is om zoveel mogelijk te eten. Vanaf 18.30 uur is het hier vaak erg druk, dus vooraf reserveren is wel een tip als je wat later op de avond hier wilt gaan eten.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Bij binnenkomst worden we direct naar de gereserveerde tafel geleid. Het was maar goed, dat er gereserveerd was, want na een half uur zat het propvol en ontstond er een wachtrij.
Er werden verschillende schotels besteld, waaronder een visschotel voor 2 personen.
Helaas bleek het grootste deel daarvan te bestaan uit gefrituurde vis en aanverwante, terwijl dat niet duidelijk uit de menukaart bleek.
De overige gerechten hadden aan gemiddelde smaak.
'Wat een aanrader was is, is het dessert, bestaande uit een baklava met ijs en slagroom, leuk opgediend op een vierkant bord.
Personeel is zeer vriendelijk en attent.
JP S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Voor de 1e keer hier gegeten samen met vrienden. Gezellige sfeer en ook( bij onze tafel dan) attent personeel. Ik had lamsbout die zo van het bot viel zo mals, had iets meer gekruid gemogen zijn maar erg lekker. Een vriendin had een mix grill, die er erg goed uitzag. Zij was er dan ook erg over te spreken. Een vriend en zijn vrouw hadden een schotel met scampi, wederom mooie portie en erg lekker.
Kortom hier kom ik vaker terug....
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het restaurant krijgt van de mensen die ik gevraagd heb nogal wisselende menigen dus zelf maar eens gaan eten.
Het is er erg druk en dit leek een goed teken te zijn.
Bediening hielp ons prima naar onze plaats en vroeg ons direct wat we wilden drinken.
Ons gezelschap bestond uit 6 volwassenen en we hebben vrijwel allemaal iets anders besteld,
eten werd zeeeeer snel gebracht. Eten is goed zelfs zout gekruid, helaas ontbreekt het volledig aan kwaliteit.
Gerechten zijn zeer vlees-georienteerd en de grillgerechten waren zonder uitzondering te gaar.
Vleeskwaliteit is redelijk goed, maar er zit absoluut niks bijzonders in de gerechten van iridion.
Zeer onfantasierijk en de mixed grill was ronduit slecht, alsof ze er met dezelfde kruidbus met veel zout over alle gerechten hebben gestrooid. Ook de losse gerechten met uitzondering van de stifado (soort stoofschotel) hadden een identiek kruidensmaakje.
Kwantiteit maakt voor een hoop mensen denk ik een hoop goed want er bleef een hoop over.
Frietjes waren overigens prima. Sausjes zijn matig/slecht, ze leken niet vers gemaakt, maar meer kant en klaar.
Al met al prima om je lekker vol te eten daarvoor misschien wel een tien, maar zeker geen grieks restaurant wat je bevredigd qua eetervaring, ook de inrichting vind ik onorigineel en te oudbollig. Tijd voor vernieuwing of nieuw elan, maar de grote eters zullen blijven komen denk ik en daar dan ook een prima avond hebben.