Irodion

Bogardeind 17 5664 EA Geldrop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Irodion

Laura H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Echt super lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Ook het toetje zelf gemaakt ijs een echte italuaan kan bij deze griek in de leer...
Vaelorian .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vorige week bij een andere Griek gegeten waar ik een best negatieve recensie voor heb geschreven. Dit restaurant was voor mij daarom een verademing. Goede spullen, nette bediening en een redelijk decor.

Eten:
Lekker gekruid gaar (niet te gaar) vlees. We kregen er een biefstuk bij van het huis - gevraagd waarom we die kregen. Dat wist de bediening niet. Bizar maar niet minder gewaardeerd. Wat ik minder goed vond was de salade bar. Wie heeft er nog een salade bar? Maar goed, gezien het feit dat zoveel mensen de salade niet eten en dit dan onaangeraakt de afvalcontainer ingaat... kan ik me de keuze voorstellen. Ik denk dan maar zo: stel het had standaard overal bij gezeten dan hadden we ook meer kunnen betalen voor het gerecht. De salade bar was trouwens gewoon lekker.

Service:
Op het moment dat wij net de menukaarten kregen, kwamen er ineens veel meer gasten binnen. Dit zorgde voor een te kort aan menukaarten. De bediening lostte dit op door onze tafel als verassing van extra drankjes te voorzien en 2 van de 4 kaarten te vragen voor de andere gasten. Vond ik een nette oplossing.

Decor:
Erg ruim opgezet. Voelt een beetje half chinees, half grieks aan. Zoveel tafels (en vol). Bij de meeste grieken kan je door schotten nog wat privé zitten. Dat was hier niet het geval maar heel erg was het ook niet. Als je met je gezicht naar de bar/keuken zit, zie je dat er hier keihard gewerkt wordt. Iets wat ik waardeer maar niet hoef te zien. Was best onrustig. Daarom een 6 gegeven. De stijl verder is prima grieks.

Ga ik hier nog een keer eten?
Ja zeker! Dit was erg lekker en dichtbij ons huis.
Fijnproever16 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Elk jaar met de verjaardag van de vriend van mijn moeder gaan wij uiteten bij dit restaurant. Elk jaar is het weer heerlijk. Met 8 personen bestellen we vaak schotels voor maar 6 personen en wat enkele kleine gerechtjes er langs. We hebben het eten nog nooit helemaal opgekregen en dat terwijl het eten echt verrukkelijk is.

Het enige jammere is dat er wel eens wat fout gaat wat betreft het bestellen van het drinken. Vaak duurt het een hele tijd voordat we ons drinken krijgen.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Prima eten. Goede bediening. Lekkere salade bar. De toetjes zijn wel aan de prijzige kant en de friet is wat karig. Overige porties zijn prima.
Effi S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Als je binnenkomt is er meteen een gezellige Griekse sfeer. Vriendelijk personeel. Voorgerecht een mixschotel van vis genomen. Heel lekker, maar wel veel. Als hoofdgerecht pasta met vis. Echt super lekker!!! Als toetje nog een creme brulee. Eten was top en bediening ook. Er was ook nog eens live muziek van een pianist. Speelde piano en zong tegelijkertijd. Heel goed, kortom een gezellige avond.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik ben hier 1 keer geweest. Wat me als eerste opviel was het licht. De verlichting geeft een beetje onprettig licht. Voor de rest is het gezellig ingericht.
Aan het eten viel met op dat de kok er moeite voor doet alles op een leuke/mooie manier te presenteren. Echter het kan er aan liggen dat ik een gerecht had wat ik niet ken maar er zaten naar mijn smaak wat teveel tegenstellingen in mijn gerecht. Smaken die niet goed bij elkaar passen. Ik heb echt wel een slechter grieks gegeten maar ook beter. Dit restaurant scoort bij mij dan ook gemiddeld.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben inmiddels een aantal keer bij Irodion gegeten. Eigenlijk vooral vanwege de service en omdat het zo lekker dichtbij zit voor ons. De bediening is altijd erg hartelijk. Het enige puntje van kritiek is dat het glaasje alcohol voor en na het eten gewoon op tafel wordt gezet en er niet wordt gevraagd of hier behoefte aan is. Verder is er echt niets op de bediening aan de merken.
De porties zijn groot, eigenlijk te groot. Op zich was alles goed gekruid (niet te zout), maar het is gewoon allemaal veel te veel. De salade/ saus bar vind ik erg prettig, maar soms heb ik wel een beetje het idee in een all you can eat bar te zitten waarbij het een sport is om zoveel mogelijk te eten. Vanaf 18.30 uur is het hier vaak erg druk, dus vooraf reserveren is wel een tip als je wat later op de avond hier wilt gaan eten.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Bij binnenkomst worden we direct naar de gereserveerde tafel geleid. Het was maar goed, dat er gereserveerd was, want na een half uur zat het propvol en ontstond er een wachtrij.
Er werden verschillende schotels besteld, waaronder een visschotel voor 2 personen.
Helaas bleek het grootste deel daarvan te bestaan uit gefrituurde vis en aanverwante, terwijl dat niet duidelijk uit de menukaart bleek.
De overige gerechten hadden aan gemiddelde smaak.
'Wat een aanrader was is, is het dessert, bestaande uit een baklava met ijs en slagroom, leuk opgediend op een vierkant bord.
Personeel is zeer vriendelijk en attent.
JP S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Voor de 1e keer hier gegeten samen met vrienden. Gezellige sfeer en ook( bij onze tafel dan) attent personeel. Ik had lamsbout die zo van het bot viel zo mals, had iets meer gekruid gemogen zijn maar erg lekker. Een vriendin had een mix grill, die er erg goed uitzag. Zij was er dan ook erg over te spreken. Een vriend en zijn vrouw hadden een schotel met scampi, wederom mooie portie en erg lekker.
Kortom hier kom ik vaker terug....
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Het restaurant krijgt van de mensen die ik gevraagd heb nogal wisselende menigen dus zelf maar eens gaan eten.
Het is er erg druk en dit leek een goed teken te zijn.
Bediening hielp ons prima naar onze plaats en vroeg ons direct wat we wilden drinken.
Ons gezelschap bestond uit 6 volwassenen en we hebben vrijwel allemaal iets anders besteld,
eten werd zeeeeer snel gebracht. Eten is goed zelfs zout gekruid, helaas ontbreekt het volledig aan kwaliteit.
Gerechten zijn zeer vlees-georienteerd en de grillgerechten waren zonder uitzondering te gaar.
Vleeskwaliteit is redelijk goed, maar er zit absoluut niks bijzonders in de gerechten van iridion.
Zeer onfantasierijk en de mixed grill was ronduit slecht, alsof ze er met dezelfde kruidbus met veel zout over alle gerechten hebben gestrooid. Ook de losse gerechten met uitzondering van de stifado (soort stoofschotel) hadden een identiek kruidensmaakje.
Kwantiteit maakt voor een hoop mensen denk ik een hoop goed want er bleef een hoop over.
Frietjes waren overigens prima. Sausjes zijn matig/slecht, ze leken niet vers gemaakt, maar meer kant en klaar.
Al met al prima om je lekker vol te eten daarvoor misschien wel een tien, maar zeker geen grieks restaurant wat je bevredigd qua eetervaring, ook de inrichting vind ik onorigineel en te oudbollig. Tijd voor vernieuwing of nieuw elan, maar de grote eters zullen blijven komen denk ik en daar dan ook een prima avond hebben.
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
De cola light die besteld was met citroen smaakte na uien hetzelfde bij de ijsthee, waarschijnlijk met hetzelfde mesje de uien gesneden en daarna de citroen. Kregen wel gewoon nieuw drinken zonder citroen erin. Het voorgerecht had ik vismouse die erg lekker was. Het hoofdgerecht was varkenshaasje met gyros. De gyros was enigszins wat aan de hard gebakken kant. De bediening vond ik ronduit weinig geïnteresseerd en nonchalant en vergaten regelmatig de bestelling door te geven. Zelfs voor het afrekenen moesten we verschillende keren vragen om zelf maar na de balie te lopen om te betalen en toen wisten ze niet wat we gegeten hadden en waar we gezeten hadden. Hier mag zeker wel de nodige klantvriendelijkheids cursus opnieuw gegeven worden.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Een zaak waar we, ondanks onze wat wisselende ervaringen wat kwaliteit en hoeveelheid van het eten betreft, toch steeds terugkomen omdat de prijs redelijk is, de zaak dichtbij, gemoedelijk en gastvrij is en ondanks de grootte een typisch huiskamergevoel geeft door het dorpse karakter. Er werken, naast de oudere Griekse mannen, vooral heel jonge mensen die niet altijd alles weten maar die wel heel erg aardig zijn, hard werken en in ieder geval hun best doen. Vandaag aten we alleen een hoofdgerecht: een schotel met sufflaki (varkenshaas aan een spies, heerlijk mals!) en giros (helaas te zwart) en een ovenschotel met varkenshaas en runderhaas (malsheid van de stukjes varieerde). Daarbij werd ruim frites geserveerd (prima) en een stronkje verse broccoli (lekker) en een bolletje tomatenrijst (koud). We dronken ouzo (van de zaak, standaard), bier en retzina (beide dranken moeten echt kouder zijn!) en vroegen water daarbij (gewoon gratis). De saladebar waaruit je bij elk gerecht altijd zelf kunt gaan kiezen, was deze keer niet zo bijzonder. Bietjes en bonen ontbraken en op het moment dat wij kozen waren de bakken met aardappelsalade, olijven en hete pepers vrijwel leeg. We wisten dat die weer aangevuld werden maar dat had eigenlijk dus al gebeurd moeten zijn. Hoewel we verder geen dessert of koffie namen, kregen we toch een glaasje zoete koum kouat van de zaak en een gezellige babbel tot slot. Nee, we zijn geen bekenden van de eigenaar, ook al komen we hier al zo’n twintig jaar, maar het tekent de sfeer. De zaak zat voorin tjokvol, hoewel het een “gewone” vakantiedinsdag was. We merkten dat er daardoor misschien wat fouten gemaakt werden en we merkten ook dat die volgens ons goed opgelost werden. Tip naar klanten: doe je mond open als er iets niet goed is want dan wordt er zeker iets aan gedaan. Tip naar de eigenaar: blijf zo heerlijk gemoedelijk maar zorg wel dat de kwaliteit constant goed is en de portiegrootte constant voldoende is. Wij blijven waarschijnlijk komen.
SheWolf78 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Aantal maanden voor het laatst hier geweest. Dit omdat ik niet meer in Geldrop woonachtig ben en te ver weg woon om vaak te gaan.
Wij hebben hier altijd met veel liefde en plezier gegeten. Personeel is vriendelijk, eten was goed (en heel veel), groentebar was goed, lekker en vol enz.
Ouzo vooraf, Kum Quat na. Heerlijk!
Dus als ik binnenkort weer eens in de buurt ben dan ga ik zeker hier weer eten!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
De kleine glaasjes ouzo (of sinas) zijn typetjes voor het restaurant, die je altijd aan het begin bij het eerste drankje krijgt aangeboden. Het vlees smaakt allemaal prima, hoewel de porties net iets te groot zijn. De bediening is altijd hartstikke vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Ik ben alleen niet zo'n fan van het feit dat je zelf steeds op moet staan om salade te halen en je voorzichtig door het restaurant te wurmen zonder iets om te stoten, maar ik weet zeker dat een aantal mensen zo'n bar juist leuk vindt. Het heeft een typisch Griekse gezellige aankleding.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Vorige week voor het eerst bij deze griek in Geldrop gegeten. Het eten was op zich prima. We hadden alle drie een voorgerechtje. dolmades waren goed en zalm mouse niet heel speciaal. Als hoofdgerecht hebben we een gemixte schotel voor 2 personen gedeeld met z'n drieen. Dit was prima, smaak was goed en het was zelfs voor drie meer dan genoeg. De bediening liet echter nogal wat te wensen over. Na een uur op ons voorgerecht te hebben gewacht, toch maar eens gevraagd waar het bleef. Ze waren het vergeten, kan gebeuren maar een excuus was op z'n plaats geweest. Hoofgerecht kwam prima op tijd. Daarna weer zo lang moeten wachten dat we uiteindelijk maar ergens anders koffie hebben gedronken. Het interieur vond ik ook niet bepaald gezellig.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Mooi ingericht restaurant, met veel tafeltjes, die ook bijna allemaal bezet zijn. Het restaurant ligt in het centrum.

De inrichting van het restaurant is typisch Grieks... compleet met beelden. Zeer vriendelijke bediening... komen regelmatig vragen of alles naar wens is en om smakelijk eten te wensen.

Wij hebben de Irodion schotel voor 2 personen. Het vlees was allemaal erg mals en de sausjes waren heerlijk, vooral de champignonsaus. De frietjes waren krokant gebakken. De schotel voor 2 personen was meer dan voldoende, wij hebben het niet helemaal op gegeten.

Erg handig is de saladebar, waar je zoveel mag pakken als je wil... en daar kun je ook zoveel zaziki (tzatziki) of knoflooksaus pakken als je wil. En verder vind je er een ruime keuze aan salades.

Ter afsluiting kregen wij ook een drankje aangeboden, een mixdrankje dat erg lekker was.

Na vele positieve reacties in Geldrop zijn we vandaag zelf maar eens gaan kijken en het was gewoon super. Wij gaan zeker weer terug!