Over het restaurant Irodion

Eten is een belevenis die de Grieken het liefst delen met familie en vrienden. Een gezamenlijke maaltijd is het moment om bij te praten, maar ook het leven te vieren. Met muziek en dans. Bij restaurant Irodion aan het Waagplein in Alkmaar kun je rekenen op een warme ontvangst. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Onder het genot van een glaasje ouzo van het huis, kies je jouw favoriete Griekse gerechten van de kaart. Of probeer eens iets nieuws!

Meer informatie over restaurant Irodion

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Irodion

jacomientje (ineke) J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
De bediening was zeer teleurstellend:
- Na het opnemen van de bestelling (drinken) wilde een andere persoon onze bestelling opnemen.
- Eén van onze gasten vroeg om frites i.p.v. rijst. De rijst lag gewoon op het bord, de frites waren er apart bij en stonden later op de rekening.
- Er werd één saus niet gebracht. Ik ben, na een lange tijd wachten, maar naar voren gegaan om dit te melden.
- Sauzen, die naar onze mening bij de gerechten horen, staan op de rekening.

De viering van een voor ons zeer bijzondere dag werd een enorme teleurstelling. Mijn man kreeg wel een fles wij mee, maar dat vergoed echt de teleurstelling niet.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten bij dit Griekse restaurant is redelijk goed. Echter, het is er gigantisch druk en lawaaiig: live muziek, rennende en schreeuwende kinderen en meerdere tafels met groepen. De bediening is vriendelijk maar laat steken vallen. Drinken voor het eten besteld en pas gekregen toen we ons bord al leeg hadden. Niet fijn als het eten behoorlijk zout is. Rekening gevraagd en na meer dan 10 minuten nogmaals om moeten vragen. Leuk restaurant als je van veel eten en herrie houdt of als je kinderen hebt die niet kunnen stilzitten, maar voor mij was het eens en nooit weer.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Op 19 April hier wezen eten samen met mijn vrouw. Ons 1ste jaar huwelijk.Ook is mijn vraag beantwoord door het plaatsen van een mooi boeket bloemen.bij binnenkomst een lieve en hartelijke hand ,Het eten was grandioos en ook de bediening was een en al hartelijkheid. Bedankt voor jullie gast vrijheid.. Fam. Kievit
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, goede service en de qua prijs goed te doen.

Zeker aan te raden voor een avondje uit met collega's, vrienden, familie of een intieme avond met je partner.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zeer goed van eten en drinken. Bediening vriendelijk niets is te veel voor ze.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vreemd dat er melding werd gemaakt dat er voor zondag 4 maart om 20.30 uur nog maar 1 tafel voor 2 personen beschikbaar was.
De werkelijkheid was dat erbij die reserveringstijd en verblijf, een hoop lege tafels te zien was.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met snelle en vriendelijke service. Je kan rustig de tijd nemen met eten en gezelligheid.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De service is altijd goed. Een plek om vaker terug te komen om even te genieten
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hoog tempo. Vriendelijk personeel. Grote porties. Smaak was ok/prima. Dat ze het zo snel klaar kunnen maken heb ik dan mijn vraagtekens bij .. maar misschien onterecht
PGA S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en zijn goed bediend. Gezellige sfeer. Een aanrader.
Joey R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg druk bezocht restaurant, hierdoor liet de service enigszins te wensen over door het tekort aan personeel zo leek het. Eten was voortreffelijk en werd snel opgediend. Daarom een welverdiende 7,5 score!
Maureen U.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige sfeer, bediening zeer vriendelijk en het eten is lekker.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het interieur laat het voelen alsof je je even in Griekenland waant wat een inspirirerende indruk achterlaat. Het eten had beter gekund, na een melding werd hier ook professioneel en vol begrip op gereageerd.
Tienko S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Prima ontvangst, aardige bediening en goed eten. Enig verbeterpunt is dat bediening niet erg oplettend is als we wilden bijbestellen (tot drie keer toe zelf maar naar bediening gelopen).
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Irodion is al 25 jaar een voltreffer. Het zeer vriendelijke personeel heeft voor elke gast volle aandacht en werkt in een hoog tempo. De koks laten je nooit in de steek, de sfeer is gemoedelijk.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Irodion zoals altijd een goede service, en goed eten.

Een begrip in alkmaar
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Wij zijn al bij veel grieks restaurants geweest zowel in nederland als in buitenland en deze is de kwaliteit van het eten en de bediening een dikke 10
Asmara G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Altijd lekker eten bij deze Griek. Wij hebben hier onze bruiloft gevierd en alles was tot in de puntjes goed geregeld. Was wel in 2012 ha ha maar we eten hier nog regelmatig.
hildedrent D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten en komen beslist terug.????
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voor het eten moet je hier absoluut zijn, dat is van hoge kwaliteit. Echter is de service sterk beneden de maat:
- Bij het uitserveren van het voorgerecht genaamd Pikilia met als beschrijving: "rijk gevarieerd voorgerecht" nam de serveerder niet de moeite om uit te leggen wat er zoal op het bord lag.
- Na proeven en kijken bleek dat dit gerecht voornamelijk bestond uit vis. Hoewel erg lekker valt dit naar ons insziens niet onder rijk gevarieerd.
- Tussendoor tijdens het eten wordt er nooit gevraagd of alles naar wens is, als je iets wil vragen of bestellen moet je altijd zelf aandacht van de bediening zien te krijgen.
- het tweede bestelde biertje tijdens het hoofdgerecht duurde zo ongeveer 20 minuten voordat het op tafel verscheen.
- Voor het dessert hadden we een ijsje en een koffie met likeur ernaast besteld. Het dessert verscheen heel snel, maar de koffie was veel later, op het moment dat mijn vriendin het dessert al ruim op had. Hier werden wel excuses voor aangeboden, het had gesierd wanneer er iets hiermee was gedaan op de rekening of op andere wijze, als blijk van de fouten die hier gemaakt waren.
- Bij het afrekenen bleek dat de fritesaus bij de patatjes extra geld te kosten. Bij het bestellen van het hoofdgerecht werd letterlijk gevraagd: wilt u daar mayonaise of ketchup bij. Dan neem ik aan dat het er bij in zit.
- Bij het uiten van deze kritiek, met name ook over het uitleggen van het voorgerecht was de reactie "heeft u gevraagd om uitleg". Ik heb deze meneer al uitgelegd dat dat mijns insziens een kwestie van gastvrijheid is, zeker als men niet vooraf weet wat er besteld wordt aangezien de beschrijving is: "rijk gevarieerd".

Kortom, voor het eten moet je hierheen gaan, maar qua service is het sterk beneden peil.