Over het restaurant Irodion

Eten is een belevenis die de Grieken het liefst delen met familie en vrienden. Een gezamenlijke maaltijd is het moment om bij te praten, maar ook het leven te vieren. Met muziek en dans. Bij restaurant Irodion aan het Waagplein in Alkmaar kun je rekenen op een warme ontvangst. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Onder het genot van een glaasje ouzo van het huis, kies je jouw favoriete Griekse gerechten van de kaart. Of probeer eens iets nieuws!

Meer informatie over restaurant Irodion

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Irodion

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De service is altijd goed. Een plek om vaker terug te komen om even te genieten
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hoog tempo. Vriendelijk personeel. Grote porties. Smaak was ok/prima. Dat ze het zo snel klaar kunnen maken heb ik dan mijn vraagtekens bij .. maar misschien onterecht
PGA S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en zijn goed bediend. Gezellige sfeer. Een aanrader.
Joey R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg druk bezocht restaurant, hierdoor liet de service enigszins te wensen over door het tekort aan personeel zo leek het. Eten was voortreffelijk en werd snel opgediend. Daarom een welverdiende 7,5 score!
Maureen U.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige sfeer, bediening zeer vriendelijk en het eten is lekker.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het interieur laat het voelen alsof je je even in Griekenland waant wat een inspirirerende indruk achterlaat. Het eten had beter gekund, na een melding werd hier ook professioneel en vol begrip op gereageerd.
Tienko S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Prima ontvangst, aardige bediening en goed eten. Enig verbeterpunt is dat bediening niet erg oplettend is als we wilden bijbestellen (tot drie keer toe zelf maar naar bediening gelopen).
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Irodion is al 25 jaar een voltreffer. Het zeer vriendelijke personeel heeft voor elke gast volle aandacht en werkt in een hoog tempo. De koks laten je nooit in de steek, de sfeer is gemoedelijk.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Irodion zoals altijd een goede service, en goed eten.

Een begrip in alkmaar
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Wij zijn al bij veel grieks restaurants geweest zowel in nederland als in buitenland en deze is de kwaliteit van het eten en de bediening een dikke 10
Asmara G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Altijd lekker eten bij deze Griek. Wij hebben hier onze bruiloft gevierd en alles was tot in de puntjes goed geregeld. Was wel in 2012 ha ha maar we eten hier nog regelmatig.
hildedrent D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten en komen beslist terug.????
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voor het eten moet je hier absoluut zijn, dat is van hoge kwaliteit. Echter is de service sterk beneden de maat:
- Bij het uitserveren van het voorgerecht genaamd Pikilia met als beschrijving: "rijk gevarieerd voorgerecht" nam de serveerder niet de moeite om uit te leggen wat er zoal op het bord lag.
- Na proeven en kijken bleek dat dit gerecht voornamelijk bestond uit vis. Hoewel erg lekker valt dit naar ons insziens niet onder rijk gevarieerd.
- Tussendoor tijdens het eten wordt er nooit gevraagd of alles naar wens is, als je iets wil vragen of bestellen moet je altijd zelf aandacht van de bediening zien te krijgen.
- het tweede bestelde biertje tijdens het hoofdgerecht duurde zo ongeveer 20 minuten voordat het op tafel verscheen.
- Voor het dessert hadden we een ijsje en een koffie met likeur ernaast besteld. Het dessert verscheen heel snel, maar de koffie was veel later, op het moment dat mijn vriendin het dessert al ruim op had. Hier werden wel excuses voor aangeboden, het had gesierd wanneer er iets hiermee was gedaan op de rekening of op andere wijze, als blijk van de fouten die hier gemaakt waren.
- Bij het afrekenen bleek dat de fritesaus bij de patatjes extra geld te kosten. Bij het bestellen van het hoofdgerecht werd letterlijk gevraagd: wilt u daar mayonaise of ketchup bij. Dan neem ik aan dat het er bij in zit.
- Bij het uiten van deze kritiek, met name ook over het uitleggen van het voorgerecht was de reactie "heeft u gevraagd om uitleg". Ik heb deze meneer al uitgelegd dat dat mijns insziens een kwestie van gastvrijheid is, zeker als men niet vooraf weet wat er besteld wordt aangezien de beschrijving is: "rijk gevarieerd".

Kortom, voor het eten moet je hierheen gaan, maar qua service is het sterk beneden peil.
Sophia M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het ontvangst van de Chef niet echt vriendelijk, we werden ondanks dat we vooraf gereserveerd hadden ergens waar plek was aan een te kleine tafel gezet met 6 personen, we zaten klem tussen tafel en eetbank. Na vragen kregen we een zonder zeuren een andere tafel maar vriendelijkheid was ver te zoeken. Als er door de chef of andere leidinggevende eten geserveerd en de tafel was vol werd er onvriendelijk gezegd( niet gevraagd) maak eens plaats.
De bediening van de jeugdige medewerkers was erg vriendelijk, top dat deze ondanks de hectiek zo aardig bleven.
Het eten was echt heerlijk en ze kunnen het zich veroorloven om zo te reageren want het restaurant zat stampvol met gasten.
Ondanks de slechte service raad ik aan hier te gaan eten want we hebben heerlijk gegeten!
Flien G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten leuke bediening en gezellige kerstsfeer
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Restaurant zat helemaal vol maar de service was goed. Gezellig sfeertje!
Greg K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De lambskoteletten en ander vlees en voedsel waren zalig! De service uitstekend en het heerste een aangename en feestelijke sfeer! Ik was met mijn 15-jarige dochter ter bezoek en voelde zich thuis.
Vesna B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mag wat vrolijker uit zien,ondanks de Griekse stijl.planten staan rommelig.
De rest????
Volkert H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Bij Irodion zijn wij nog nooit teleurgesteld. Het eten is al jaren uitstekend en de service is ook altijd prima.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gezellig en super gastvrij ... erg kindvriendelijk ... smaak van de gerechten 10+ prijs hoofdgerecht al vanaf : €13 echt een aanrader!