Irish Pub The Old Warehouse

Meer informatie over restaurant Irish Pub The Old Warehouse

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015

Ondanks dat de vestingdagen in volle gang waren ( waar wij als inwoner van deze plaats ieder jaar naar toegaan..), was de bediening optimaal.
Geen lang wachten op je eten en drinken.
We hebben heerlijk op het buitenterras genoten van onze varkenshaas met friet en salade.
Voor de prijs van 15 euro een eerlijke maaltijd, lekker eenvoudig en goed geserveerd !
Het is voor ons overigens de vaste plek, om op warme zomerdagen te genieten van een lekker koel biertje uit de tap van de mooie bierkaart.
Voor iedereen een aanrader om heerlijk te genieten van de oude haven van Hellevoetsluis !
Anoeshka S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Super gezellig terras heerlijk eten. Al is het druk en moet je wat langer wachten het is zeker de moeite waard. Wat die allemaal weg draaien in een avond op z'n warme dag petje af!! Komen zeker nog eens langs!!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Naar de bediening moet je eerst zwaaien voordat ze komen. De volle asbak van de vorige bezoekers laten ze voor je neus staan. Na 45 minuten gevraagd waar het eten bleef en dat zou binnen 5 minuten komen. 10 minuten later kwam de tongfilet, maar die had overduidelijk zeker 5 minuten te lang in een pan met oude olie gelegen. Nog nooit zo'n droge vis geproefd. Wij hebben het eten teruggestuurd en zijn maar ergens anders gaan eten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Nu al twee keer een heerlijke biefstuk gegeten op het terras. De aankleding is simpel, maar het vlees is heerlijk mals. Een aanrader!
E_S .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
De allerslechtste quiche die ik ooit heb geproefd. In eerste instantie kreeg ik een minuscuul puntje tegen het zwarte aan. Toen ik dit aankaartte, kreeg ik netjes een nieuw stuk. Deze bleek echter koud en niet gaar te zijn. Wederom aangekaart bij de bediening, die de taart meenam en vervolgens nog steeds ongaar terug bracht. Hierbij heb ik het maar gelaten.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken.
Service is goed je zit nooit met een leeg glas ze houden dit scherp in de gaten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Wij waren hier met zijn tweetjes. Het eten krijgt van ons eigenlijk een 6,5, maar dat cijfer kun je niet invullen. Het is gewoon niet geweldig, maar de locatie is op zich wel aardig. We zaten op het terras, het was lekker weer en dan heb je al snel plezier. De kaart is weinig uitgebreid. Zo hadden ze maar twee soepjes vooraf. Dus beiden de tomatensoep genomen (die kost € 4,-). Daar dreven twee vrij grote gehaktballen in per persoon en dat waren geen fabrieksballen, maar echt veel smaak zat er ook niet aan. De soep zelf riep nostalgische gevoelens bij mij op. Het deed me denken aan de soep die je bij ons op de middelbare school in het begin van de jaren 80 uit een automaat kon krijgen voor 25 cent: "Het was hartig en smaakte een beetje naar tomaat, maar op school zaten er ook nog groene stukjes in en hier niet." Ik had spareribs. Die waren niet bijzonder, maar op zich best lekker en de hoeveelheid was ruim voldoende. Alleen was het bord op zich te klein voor wat erop lag en zo lagen dus de spareribs boenop mijn frietjes te dampen en dat is het niet. Verder kon ik de botjes nergens kwijt. Mijn man had gekozen voor de biefstuk. Die was op zich in orde, maar de portie die mijn man kreeg voorgezet was te klein. Bij de frietjes krijg je in sommige eetgelegenheden, zoals ook hier, zakjes met saus. Nou vind ik dat al niet je van het, maar als je er dan ook nogeens een variant voor de slanke lijn bij serveert en een klein zakje per persoon, och... Dan kregen we verder ons bestek verpakt in een op de een of andere manier vastgeplakt servetje. Ik vermoed dat ze dat met water doen, maar het maakt al lastig los en als je dan spareribs hebt, zonder kommetje en je hebt een zo'n papieren servetje, dan eindig je toch met je vingers in je mond of vegend aan je sokken en die had ik niet aan. De service krijgt dus maar een 6, maar als het goed weer is, dan kun je er denk ik prima een biertje gaan drinken met een snackje erbij.