Irish pub & restaurant Finnegan's

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kbl .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Grote fan!
Opzoek naar een restaurant voor een snelle hap zonder poespas en betaalbaar? Zeker de Finnegan's overwegen. Kom hier vaker en nog nooit teleurgesteld. Tip; Finnegan's chicken burger.
Diana0110 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Leuk voor de snelle hap. Burgers en toasties zijn aan te raden. Bediening is altijd vriendelijk. Interieur is niet bepaald schoon en toiletten zijn echt aan een opknapbeurt toe.
Romi09 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Samen met mijn tafeldame een stokbroodmandje met knoflook mayo besteld als starter. Precies zoals hij moet zijn, lekker knapperig en meer dan genoeg voor een leuke prijs.
Gevolgd door spareribs, ruim voldoende, lekker van smaak en zeer mals. Niet pittig. Vergezeld met een schaal patat en 2 soorten sausjes.
Ambiance zoals het een pub betaamt, gezellig.
WC gedateerd, wel schoongemaakt. Typisch een kroegtoilet.
Bediening, jong en enthousiast.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
prima voor een snelle hap. De kipsate was wat vettig. Maar de pindakaas en frietjes waren heerlijk. De houten stoeltjes/bankjes zitten niet echt comfortabel. Helaas kwam er een behoorlijk luidruchtig gezelschap achter ons zitten zodat wij elkaar niet meer konden verstaan en het toetje dus ergens anders gegeten hebben. Prijs/kwaliteit verhouding is oke.
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding. Een 3 gangen menu voor een prima prijs alleen voor mij veel te veel! Het is een echte Ierse kroeg en zo ziet het decor er ook uit.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Al vaak gegeten, en altijd weer lekker. De stew en pies zijn echt lekker, maar ook de rest zoals saté en mixed grill zijn echt een aanrader. Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Charlotte1994 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gezellige Ierse Pub in Apeldoorn. Al vaak geweest, voornamelijk voor de ontzettend lekkere brownie! Laatste keer dat ik hem had was die wel wat minder, te korrelig van het suiker. Maar van alle andere keren was die heerlijk! Het eten is verder niet heel bijzonder en uitgebreid, en de service is iets wat chaotisch. Krijg het idee dat ze af en toe tafeltjes compleet vergeten. Laatste keer dat ik hier was moest ik zelf na een kwartier naar de bar lopen voor een drankje en de kaart. Vervolgens werd er ook niet opgenomen waardoor ik weer terug naar de bar kon. Verder is het wel altijd gezellig om hier in het weekend een biertje te drinken, lekker druk.
Demyen S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het eten is qua prijs en kwaliteit prima in orde! De toasties en burgers zijn heerlijk! De dame in de bediening is iets te vaak chagrijnig, helaas. Verder, een echte pub met een super aanbod aan bier! Kom er graag
Robert .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Een avondje naar de Bioscoop in Apeldoorn en dan daarvoor even een snelle hap doen. Dit deden wij met de Finnegan's Burger. Een grote hap, dat zeker en ook lekker. Bij de burger zat friet en die was goed. Het groenvoer (of salade die men het noemt) was inspiratieloos. Je kan echt met weinig best iets lekkers maken. Gelukkig was de Burger en daar gaat het om, prima. Jammer dat je, wanneer je om een beetje ketchup vraagt hiervoor extra moet betalen. Bediening is vriendelijk en attent.
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Voor een biertje en kop koffie ben je hier op een goed adres. Het terras zit werkelijk altijd vol regen of niet. Dat geld niet voor de naast gelegen horeca gelegenheden, raar. Persoonlijk vind ik het niet zo bijzonder, maar ja gezellig natuurlijk wel. Smaken verschillen. Een eenvoudig menu wat je bij een grand cafe verwacht. Het eten is eenvoudig, niet bijzonder. Je ziet het wel vaker maar persoonlijk vind ik zo'n scheutje room in de tomatensoep er een beetje vies uitzien. Leuke zaak.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voorafgaande aan avondje schouwburg hier snel hapje gegeten en biertjes gedronken.
We zaten beetje op verkeerde plek aan een te klein laag tafeltje... De dame die avond kon helaas geen "bieradvies"geven. Ik wist niet wat er voor bier op de tap zat. ik kreeg geen reactie ( wellicht omdat ze geen NL sprak?) dus maar een "ordinair" fluitje besteld.
Serveren van het hoofdgerecht, een traditionele pie ging redelijk vlot; voor de prijs van dit gerecht kun je thuis niet koken dus zeker aanrader. Echter de koffie na afloop moesten we na bestelling na enige tijd wachten zelf nog even de barman aan helpen herinneren. Gelukkig hadden ze nog steeds heerlijke brownies bij de koffie. Alleen al daarvoor zou ik hier binnenkort weer koffie doen. Helaas ging tijdens ons hoofdgerecht de voetbal aan op grote scherm.. Prima locatie voor typisch en betaalbare pub gerechten! Volgende keer in de herkansing!
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ierse Pub in Apeldoorn. Gezellig, eten is niet echt bijzonder en uitgebreid, maar wel lekker. De wijn is niet echt lekker terwijl het bier er juist wel erg lekker is.
De koffie en de brownies zijn erg lekker en zeker een aanrader.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Na een middag op het terras besloten ook te dineren bij Finnegan's. Dit viel helaas tegen. Voorgerecht gerookte zalm geserveerd met dille mosterd dressing en stokbrood. Veel te veel dressing (leek kant en klaar) en over heen gegooid. Stokbrood kwaliteit kant en klare supermarkt stokbrood en leek niet vers. Boter die er bij geserveerd werd in een kuipje was op de houdbaarheidsdatum.

Daarna de Mixed Grill besteld, aan de spareribs zat weinig vlees en het vlees dat er aan zat was niet mals. Zelfde voor de biefstuk, dat niet eens biefstuk was maar gewoon een stuk rundvlees dat te lang gebakken was waardoor het taai was. Aan het varkensvlees zat veel vet en veel peesjes. De stukken die wel goed waren, waren gelukkig wel mals. Dan de kipfilet, deze was niet gaar en deze dan ook terug laten sturen. Hiervoor kreeg ik een volledig bord nieuwe kipfilet, goed bedoeld maar een beetje teveel van het goede waardoor ik het halve bord heb moeten laten staan. Deze kipfilet was net op het randje van goed, niet prettig. De 'nieuwe kip' werd tegelijk met mijn dessert geserveerd.

Waar we ons ook aan irriteerde is dat het hoofdgerecht al geserveerd werd terwijl een deel van het gezelschap nog met het voorgerecht bezig was. Daardoor kregen de personen met het voorgerecht direct het hoofdgerecht er achter aan geserveerd.

Ik ga vaak buiten de deur eten en ben daarom wellicht wat kritisch, ik zal hier in ieder geval niet meer terug komen voor het diner.
Smulpapen66 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Mixed Grill besteld, kipfilet was nog rauw! Terug gebracht naar de kok, hij "vertrouwde het ook niet helemaal". Ik kreeg veel later nieuwe kip. Het varkensvlees was ook totaal niet gaar, heb het laten liggen, was er helemaal klaar mee. Heb dat nog wel vermeld aan de ober bij het afrekenen. Er werd sorry gezegd, maar de rekening moest gewoon volledig betaald worden. Schandalig! Wij komen er nooit weer!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
De brownies! Die zijn hier zó lekker, als je deze hebt geproefd, lust je geen andere brownies meer. Bij elke warme drank krijg je zo'n heerlijke brownie en gelukkig zijn ze ook bij te bestellen. En dan het eten. Pub food! Bijna overal, zelfs bij de tosti, krijg je friet. Prima friet. De Finnegan's Burger blijft bij velen een favoriet, maar ze hebben hier ook themamaanden met elke week dan weer een ander, speciaal gerecht. Natuurlijk kan je hier ook terecht voor een (halve) pint Murphy's Irish Red of andere (Ierse) drank. Ohja, niet al het personeel (uit Ierland :-) ) spreekt Nederlands, maar ze begrijpen het wel. Ook een fijn terras!