Irish Pub Paddy O'Ryan

Tweebaksmarkt 49 8911 KW Leeuwarden Nederland Kaart
31-582122047

Over restaurant Irish Pub Paddy O'Ryan

Een vleugje Ierland in Leeuwarden

Al jaren is deze Ierse Pub een begrip in Leeuwarden. En dat is niet zo gek ook, want zodra je hier binnenstapt waan je je meteen in Ierland. Dat betekent Ierse gezelligheid, goed bier en lekker eten. Wat dacht je van fish & chips of een smaakvol stoofgerecht? Ga het proeven bij Paddy O'Ryan!

Meer informatie over restaurant Irish Pub Paddy O'Ryan

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
- Ontbijt 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
- Ontbijt 12:00 - 22:00
- Ontbijt 12:00 - 2

JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier gegeten tijdens onze vakantie in Leeuwarden. We hadden roodbaars en stew. Allemaal lekker en voldoende. De 6 voor het decor zegt niets over het restaurant, ik ben daar niet binnen geweest en heb op het terras zitten eten. Dit ligt op een brede stoep tegen een doorgaande weg aan, niet echt een gezellig decor, vandaar de 6. Het eten was prima, de bediening spreekt alleen engels (of iers?).
Hvanstralen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen en konden gewoon kiezen van de kaart. We waren met onze kinderen en aanhang te eten(6 personen). Mijn partner en ik waren zeer tevreden over het eten, onze kinderen iets minder en over 1 hoofdgerecht niet goed. Werd op een goede en zeer correcte manier manier opgelost. Aandachtspuntje zorg voor goede messen voor het vlees snijden, voorkomt een hoop gemopper aan tafel. De bediening was erg goed en behulpzaam.
Het lekkerst vond ik de baramundi filet in folie. Voortreffelijk. Mijn vrouw had Irish stew en vond deze ook erg lekker. Mijn toetje Porter Brownie was erg lekker. Ondanks het gemopper van de kinderen een geslaagde avond.
Wendye .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteren hebben wij voor het eerst gegeten, de de ah bonnen, bij Paddy O'Ryan. Wat een fantastische pub/restaurant! Het eten was heerlijk! Wij waren er met onze meiden in de leeftijd van 9 t/m 18 jaar en iedereen heeft heerlijk van de kaart meegegeten. We hebben ook van elkaar geproefd en alles was even lekker.
Naast het heerlijke eten, wat trouwens goed betaalbaar is, is het een prachtige pub/ restaurant en de bediening erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker een keer terug. Onze vier meiden vroegen gelijk: wanneer?
Abel34 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Mooie ruimte, sfeervol en gezellig. Accoustiek matig, dus bij grote drukte rumoerig. Voor en hoofdgerecht waren redelijk, ook niet meer dan dat. Nagerecht (Grilled Banana from the Green Egg) was niet restaurantwaardig. Banaan was zwart van buiten, smaakte en rook naar rookworst, de karamel was grotendeels over de schil gegoten, dus niet eetbaar. Eten dus matig, ambiance goed. Bediening een magere 7. Meisje heel vriendelijk,maar geen visitekaartje van de zaak. Niet 1 keer langsgekomen om te vragen of alles naar wens was bv.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Boven verwachting goed gegeten! Ken het bedrijf al jaren van naam maar had er nog nooit gegeten. Nu met de AHdineractie een prima 'excuus' om het uit te proberen: ze hebben al mijn twijfel weg kunnen nemen! De gerechten waren 'eigen' en daarnaast goed van smaak. De vijgencarpaccio verrassend, de frites proefden als 'huisgemaakt' en de gebakken banaan ook heerlijk! Mijn tafelgenote zei na afloop van alle gangen te hebben genoten. Erg aardige bediening, gastvrij en de sfeer is erg ongedwongen, bijna huiselijk te noemen. Ik ben nu erg benieuwd naar de andere gerechten...dus we komen weer!
LoHo .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Ontzettend leuk ontvangen in deze Ierse Pub.
Gezellige sfeer, leuke inrichting.
Zowel het voor als het hoofdgerecht waren heerlijk van smaak, goed gekruid.
De bediening was erg aardig.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Keimpe73 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Lekker eten. Goede service en gezellig. Ik eet hier regelmatig en tot nu toe ben ik nog nooit teleurgesteld. Mijn zoon geniet altijd van de burger!
Lwouda .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten ook de huiswijn was erg lekker. In een ongedwongen ambience. Kwaliteit prijsverhouding prima.
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gezellig met m'n zoon uit eten bij Paddy O'Ryan.
Een nieuwe menukaart met heerlijke eend en een verrukkelijk toetje: havermout met cranberry's.
Alle eters kwamen met de AH Actie en iedereen niet voor het eerst.
WAV .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Prima gegeten bij Paddy, vlotte bediening, het pand is erg mooi en sfeervol van binnen.
Het voorgerecht was soep en brood met roomboter, smaakte prima.
Ik had de vegetarische wrap als hoofdgerecht, deze was erg lekker en goed gevuld.
Het nagerecht was ijs met een brownie, ook hier complimenten voor de kok, heel erg lekker ijs en een royale portie !
Kleine minpuntjes, de aardappeltjes hadden nog wat langer in de pan gekund.
De ventilatie maakt een diep brommend geluid.
Het personeel spreekt Engels, dat kan onhandig zijn, bij de Chinees of de Turk wordt je ook in het Nederlands aangesproken.... Het doet in mijn ogen wat afbreuk aan de gastvrijheid.
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Paddy´s. Fijn dat er geen aparte `AH menu` was dus wij mochten kiezen vanuit alle gerechten. Personeel was vriendelijk en bediening ging vlot. Onze eerste keer bij Paddy´s maar niet de laatste keer ...
SendraV .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Paddy O'Ryan. We mochten zelf een 3-gangenmenu samenstellen aan de hand van de kaart (we zaten daar met de AH actie). De vijgencarpaccio is zeker een aanrader. Naast lekker eten hebben ze ook een heel assortiment aan speciaal bier.
Willemien121 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Super gezellig eetcafé waarin je bediend wordt door vriendelijke mensen met een Iers accent. Het eten was echt heerlijk! Mooi opgemaakt, juiste porties, mooie gerechten en lekkere smaken. Met de AH-restaurantactie mochten we zelfs gewoon van de kaart eten. Zeker een aanrader!
Marjanvosje .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Garnalenspies en entrcote waren beide lekker en goed bereid. De bediening vriendelijk en komen regelmatig even langs. Het restaurant zelf heeft wel een Ierse uitstraling en is gezellig.
Mvmgm .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vriendelijk personeel, bediening ok.
Nadat we ons dessert hadden gegeten kwamen ze niet vragen of we nog een kopje koffie of thee wilden. Voor de rest was het prima.
Goudswaard74 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Vriendelijke bediening, het eten kwam snel (we vertelden dat we nog naar de film gingen), we hadden beide een vegetarisch hoofdgerecht en deze waren echt heel goed. De voorgerechten en nagerechten waren ook erg goed! Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed! Wij komen zeker terug!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
In een gezellige sfeer hebben we heerlijk gegeten. Het personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en verstrekte de nodige informatie. De ah restaurant actie werd goed uitgelegd dwz we konden alles kiezen. Echt een aanrader om eens te gaan eten of een lekker drankje te nemen!
Lidewij_8 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De service bij Paddy O'Ryan was super! Onze reservering was niet goed gegaan, maar ze hadden zo een tafeltje voor ons vrij. We kregen het voorgerecht heel snel, op het hoofdgerecht moesten wij wel vrij lang wachten. Het decor was verder super en er hing echt een hele ontspannen sfeer.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het is een gezellige sfeer die er hangt. Jonge mensen met hart voor de zaak. De vijgencarpaccio en eendenborst met kersensaus waren heerlijk. Mijn partner had een salade van huisgerookte kalfsmuis en de Paddyburger. Een aanrader!
MarZon .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk gegeten.. Alle gerechten waren behoorlijk goed van smaak. Helaas had ik het wel erg koud in Paddy o'ryan, verder een fantastisch gebouw!