Irawaddy Royal Thai Cuisine

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Irawaddy Royal Thai Cuisine

bobobo .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Dit is met afstand de beste thaise toko in den haag en omstreken .
het eten is erg lekker en zeer gevarieerd zowel met vlees en vis ook keuze uit vegetarische gerechten.
De bediening is top en zeer gezellig
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
In één woord fantastisch! De Thaise gastvrijheid ten top. Vriendelijke dames die je maar al te graag gerechten laten proeven alvorens een definitieve keuze te maken.
En dan de gerechten: ik ben vele malen in Thailand geweest en in Den Haag diverse Thaise restaurants bezocht. Echter, deze zaak staat qua keuken wat mij betreft met stip op 1! Gerechten zò subliem dat je je zowat in Thailand waant. En bijzonder aantrekkelijk qua prijs. Dagmenu 11 euro: rijst of noodles met twee keuzegerechten en dessert. Bravo en petje af.
Garcia070 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wat een lekkere gerechten hier zeg. Ook zo'n leuke prijs. Vrouwen zijn altijd enthousiast om je vragen te beantwoorden, je dingen te laten proeven en dingen uit te leggen. Zeer leuk tentje. Wacht alleen nog steeds op een beschikbare datum voor de kookcursus!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
tijd geleden in den haag gegeten eten smaakt goed service is prima decor was goed ik heb KUA KLING KAI heerlijk gerecht
a M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
De twee lieve dames serveren prachtige smaakvolle uiteenlopende gerechten (:kip, rund, vis, vegetarisch, groenten, rauwkost, desserts) die je stuk-voor-stuk mag proeven, en in samenspraak met jóuw smaak en voorkeur stellen zij, in verhouding tot de hoeveelheid én kwaliteit, een goed betaalbare driegangenmaaltijd voor je samen; beter kan ´t gewoonweg niet !
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Lekker eten, goede service.
Eten is super, niet helemaal de standaard Thaise recepten zoals de geijkte kip-cashewnoot, maar net even wat anders.
Service is ook top en decor ook.prijzen zijn redelijk.
Wij komen hier zeker terug.
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Verschrikkelijk lekker eten, tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Thom kha kai is simpelweg subliem. De gerechten zijn authentiek en zitten boordevol echt Thaise ingrediënten. Curry's met fruit (verse mango, rambutan en ananas) zijn echt uniek. Ze kunnen werkelijk alles uit de Thaise keuken maken wanneer je van tevoren even belt. Bediening is charmant en uiterst vriendelijk. In mijn beleving een juweeltje!!
LoesVanGaal .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Mijn favoriet als ik hier eet is de gebakken ei gevuld met varkensgehakt en basilicum. En ook dit keer was het weer geweldig.
André T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Afgelopen week hier eten afgehaald, 2 menu's en loempia en kost bijna 30 euro. Het eten was gewoon, niet verfijn dus ik herken niet in al die lovende berichten. Qua prijs-kwaliteit verhouding was te duur. De bediening was zakelijk en sfeer was eenvoudig.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Tja, voor het decor ga je niet. Je gaat voor het eten. En bovendien, het is voor de afhaal.
Voor de zoveelste keer daar maaltijden gehaald. Een beleving apart. Als ze al niet weten wat je smaak is, dan kom je er snel genoeg achter. Als je wilt mag je alles proeven. Ook deze week weer heerlijke maaltijden gehaald.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Bij ons bezoek aan Den Haag kwamen we langs dit alleraardigst Thaise meneemrestaurantje.
De inrichting, de geuren en het vriendelijke ontvangst door een vrouw achter de toonbank gaven gelijk al een heel fijn gevoel dat het een eethuis is waar je lekker eten kunt verwachten.
We kozen voor 2 complete menu's volledig zelf samen te stellen met rijst en een toetje. Er was veel keus in gerechten en daarom kregen we van alles een klein beetje te proeven! Heerlijk, en heel bijzonder.. Hierdoor wisten we 'precies' aan te geven wat we wilden hebben, eigenlijk was alles even lekker, maar 2 gerechten met rijst en een toetje dwingt je tot keuzes.
Ik koos voor een pittig gerechtje, kip-zonder-kop' echt lekker met een zoet pittig gerecht waarin oesterzwam en raboetan (te vergelijken met de bekendere lychees) verwerkt.
En als toetje een heerlijke vruchtencombi met Jackfruit en mango in een sap van melati, een geurige bloem uit Thailand. De gerechten zijn met zorg bereidt en en zaak ziet er keurig verzorgt uit. Volgende keer weer iets anders uitproberen want het smaakt allemaal even lekker..
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Afgelopen week hier eten afgehaald. We herkennen onszelf alleen niet in al die lovende berichten.
De rode curry was okee, maar ook niet meer dan dat. In Thailand vind ik toch dat men daar met wat specifiekere smaken werkt. Het is een beetje op de automatische piloot allemaal, de bediening idem. We gaan de volgende keer een straatje verder.
Beppie H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Irawaddy Take Away !
Zeer hartelijk ontvangst en je kon vooraf proeven wat je eventueel mee wilde nemen !
Wat een smaaksensaties van echt authentiek Thais food .
Zeer vriendelijke dames ,die wel van wanten weten hoe ze met klanten om moeten gaan .
Dit is voor ons lang geleden dat we echt origineel Thais food gegeten hebben ,omdat toch de meeste Thaise Restaurants de smaken aan Europa aanpassen !
Echt een aanrader en wij hebben er een heerlijk afhaaladres bij !
Anthony Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk eten, we mochten een hoop gerechten proeven voordat we onze keuze maakten. Buiten voor de afhaalzaak bij een tafeltje in de zon opgegeten, we waanden ons weer op vakantie in Thailand. Aanrader!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Dit was onze eerste bezoek aan Irawaddy. We werden ontzettend hartelijk ontvangen, werden overladen met dingen die we mochten proeven. Wat een hartelijke binnenkomst! Het is echt gezellig binnen. We hebben een aantal jaar in Laos gewoond en ook al is dit Thais, we waanden ons even voor deze 10 minuten in Zuid Oost Azie.
Daarna thuis het eten opgegeten. Het ziet er mooi uit en smaakt heerlijk! Terwijl ik dit tik heb ik nog een heerlijke nasmaak in mijn mond. Wij hebben genoten. Dank!
edgar V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Lieve medewerkers van Irawadda,
Wij vinden jullie eten heeeeerlijk!!! We komen ook graag en vaak bij jullie.
Wat we erg jammer vinden is dat jullie zulke milieu onvriendelijke hard plastic bakjes
gebruiken voor jullie eten. Denk aan al het plastic afval wat dit veroorzaakt.
Ik hoop dat jullie milieu vriendelijkere bakjes gaan gebruiken!!!
Laila V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Vandaag voor het eerst bij Irawaddy geweest en dit was zeker niet de laatste keer. Wat een heerlijk Thais eten, alles was even lekker! En wat een vriendelijke mensen. Wat leuk dat je zo veel krijgt om te proeven. Echt een aanrader, ik kan niet anders zeggen..
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Lekker eten, goede service. Veel keuze uit thaise gerechten. Echt traditionele smaak. Echt een aanrader. We komen zeker terug .
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Erg vriendelijke dame geeft je uitleg over de gerechten. Heb een dagmaaltijd genomen met Thaise mie en een heet kipgerecht en een groentegerecht met zachte kokossaus. Ook nog een lekker mango toetje erbij. Kortom, heel goed voor 11,-- Euro. Decor bij een afhaalrestaurant is niet belangrijk.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Voor het eerst ook lunch afgehaald. Twee vers bereidde gerechten (vegetarische curry en kip zonder kop) met portie jonge rijst voor €7,50 p.p. Perfect! Best Thai in town!