Irawaddy Royal Thai Cuisine

Erg rustig
Erg kort
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
In één woord fantastisch! De Thaise gastvrijheid ten top. Vriendelijke dames die je maar al te graag gerechten laten proeven alvorens een definitieve keuze te maken.
En dan de gerechten: ik ben vele malen in Thailand geweest en in Den Haag diverse Thaise restaurants bezocht. Echter, deze zaak staat qua keuken wat mij betreft met stip op 1! Gerechten zò subliem dat je je zowat in Thailand waant. En bijzonder aantrekkelijk qua prijs. Dagmenu 11 euro: rijst of noodles met twee keuzegerechten en dessert. Bravo en petje af.
Garcia070 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wat een lekkere gerechten hier zeg. Ook zo'n leuke prijs. Vrouwen zijn altijd enthousiast om je vragen te beantwoorden, je dingen te laten proeven en dingen uit te leggen. Zeer leuk tentje. Wacht alleen nog steeds op een beschikbare datum voor de kookcursus!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
tijd geleden in den haag gegeten eten smaakt goed service is prima decor was goed ik heb KUA KLING KAI heerlijk gerecht
Cvf .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Lekkere echt authentieke thaise gerechten om mee te nemen. De thaise dames kunnen je alles over de herkomst vertellen en de smaken zijn bijzonder.
A M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
De twee lieve dames serveren prachtige smaakvolle uiteenlopende gerechten (:kip, rund, vis, vegetarisch, groenten, rauwkost, desserts) die je stuk-voor-stuk mag proeven, en in samenspraak met jóuw smaak en voorkeur stellen zij, in verhouding tot de hoeveelheid én kwaliteit, een goed betaalbare driegangenmaaltijd voor je samen; beter kan ´t gewoonweg niet !
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Lekker eten, goede service.
Eten is super, niet helemaal de standaard Thaise recepten zoals de geijkte kip-cashewnoot, maar net even wat anders.
Service is ook top en decor ook.prijzen zijn redelijk.
Wij komen hier zeker terug.
Peter-in-Holland .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Echt autenthisch. Hoog kwaliteit voor een take away zaak. Graag meer variatie, het geeft regelmatig allen kipgerechten. De verschillende rijsgerechten zijn fantastisch! Hartelijk, liev, vriendelijke mensen! Leuke winkel, Een oase inmidden de centrum.
Denhard I.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Voor de echt authentiek smaak van Thai's eten is deze zaak echt een aanrader. Er is een ruime keuze van producten en als je twijfelt of iets je smaak is mag je het vrijblijvend even proeven. Waar vind je zulke service nog tegenwoordig? Van de gefrituurde viskoekjes blijf je eten en de pittige Thai'se kip is echt super. Als je zelf net zo lekker wil leren koken als de eigenares kun je binnenkort bij Irawaddy ook terecht voor professionele kookcursussen. Leuk om je familie eens mee te verassen!
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Verschrikkelijk lekker eten, tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Thom kha kai is simpelweg subliem. De gerechten zijn authentiek en zitten boordevol echt Thaise ingrediënten. Curry's met fruit (verse mango, rambutan en ananas) zijn echt uniek. Ze kunnen werkelijk alles uit de Thaise keuken maken wanneer je van tevoren even belt. Bediening is charmant en uiterst vriendelijk. In mijn beleving een juweeltje!!
Pancras O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Laatst weer h-eerlijk eten opgehaald. Beste Thai van Den Haag en omstreken. Alles vers, verfijnde smaken, je haalt Thailand bij jou thuis. En ook voor de echte recepten ben je hier op het juiste adres, met natuurlijk verse kruiden en curry s voor een eerlijk prijsje. Een aanrader voor iedere Thai fijnproever. Birdy Bedankt! Tot gauw, Pancras.
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Voor een afhaal Thai is het prima, maar wij vonden het eten niet bijzonder lekker. De smaken zijn niet verrassend en de kosten zijn wat ons betreft iets aan de hoge kant.
Ikhouvanerglekkerete .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Dit is een thais afhaal restaurant. Je kunt er helaas niet eten maar je haalt hier wel het aller lekkerste thaise eten wat je kunt bedenken. Echt authentiek, vol smaak en aroma's en niet duur. Dit is zeker een aanrader voor iedereen die de thaise keuken al kent of wilt leren kennen. Ze laat je van alles proeven terwijl je staat te bedenken wat je wilt meenemen. De gastvrouw zorgt ervoor dat je je welkom voelt en wilt dat jij iets mee naar huis neemt wat je echt lekker vind. Heerlijk. En in al die jaren niet minder goed geworden of de kantjes er van afgelopen. Mijn favoriet!
LoesVanGaal .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Mijn favoriet als ik hier eet is de gebakken ei gevuld met varkensgehakt en basilicum. En ook dit keer was het weer geweldig.
André T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Afgelopen week hier eten afgehaald, 2 menu's en loempia en kost bijna 30 euro. Het eten was gewoon, niet verfijn dus ik herken niet in al die lovende berichten. Qua prijs-kwaliteit verhouding was te duur. De bediening was zakelijk en sfeer was eenvoudig.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Tja, voor het decor ga je niet. Je gaat voor het eten. En bovendien, het is voor de afhaal.
Voor de zoveelste keer daar maaltijden gehaald. Een beleving apart. Als ze al niet weten wat je smaak is, dan kom je er snel genoeg achter. Als je wilt mag je alles proeven. Ook deze week weer heerlijke maaltijden gehaald.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Bij ons bezoek aan Den Haag kwamen we langs dit alleraardigst Thaise meneemrestaurantje.
De inrichting, de geuren en het vriendelijke ontvangst door een vrouw achter de toonbank gaven gelijk al een heel fijn gevoel dat het een eethuis is waar je lekker eten kunt verwachten.
We kozen voor 2 complete menu's volledig zelf samen te stellen met rijst en een toetje. Er was veel keus in gerechten en daarom kregen we van alles een klein beetje te proeven! Heerlijk, en heel bijzonder.. Hierdoor wisten we 'precies' aan te geven wat we wilden hebben, eigenlijk was alles even lekker, maar 2 gerechten met rijst en een toetje dwingt je tot keuzes.
Ik koos voor een pittig gerechtje, kip-zonder-kop' echt lekker met een zoet pittig gerecht waarin oesterzwam en raboetan (te vergelijken met de bekendere lychees) verwerkt.
En als toetje een heerlijke vruchtencombi met Jackfruit en mango in een sap van melati, een geurige bloem uit Thailand. De gerechten zijn met zorg bereidt en en zaak ziet er keurig verzorgt uit. Volgende keer weer iets anders uitproberen want het smaakt allemaal even lekker..
JEREL .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Ik ben pas terug uit thailand! En mis het verschrikkelijk!
Maar als ik in irawaddy bent ben ik weer even terug in thailand!!!????
Dr is zoveel keus daar enorm veel variatie aan eten!
Ik kan zeggen uit ervaring dat het eten echt super heerlijk is!!!
Het is het lekkerste thais eten eten van DENHAAG!!!!!!
Een super service en heel lief herkenbaar nederig karakter van het thais personeel!
Dus voor de thailand vakantie lief hebbers ga naar irawaddy eet en geniet!!!

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Afgelopen week hier eten afgehaald. We herkennen onszelf alleen niet in al die lovende berichten.
De rode curry was okee, maar ook niet meer dan dat. In Thailand vind ik toch dat men daar met wat specifiekere smaken werkt. Het is een beetje op de automatische piloot allemaal, de bediening idem. We gaan de volgende keer een straatje verder.
Kneppelhout .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
We wonen niet in Den Haag, maar als wij er zijn, is Thais afhalen bij Irawaddy vaste prik. Het eten is verrukkelijk. Prachtige kruiden, verse producten. Geen concessies aan de Nederlandse smaak. Originele Thaise keuken.
Heel bijzonder vind ik het voorgerecht (of lunchhapje) Poh Pia Sod - een soort koude wrap met kip, krab, rauwkost en prachtige mengeling van kruiden.
De Phad Thai (noedels) met kip is favoriet bij onze tienerzoon. Maar er is zo veel meer.
De dames die bedienen zijn enorm vriendelijk en hulpvaardig. Je voelt de gastvrijheid - ook al is het 'maar' een afhaal.
PIbe .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Irawaddy Take Away !
Zeer hartelijk ontvangst en je kon vooraf proeven wat je eventueel mee wilde nemen !
Wat een smaaksensaties van echt authentiek Thais food .
Zeer vriendelijke dames ,die wel van wanten weten hoe ze met klanten om moeten gaan .
Dit is voor ons lang geleden dat we echt origineel Thais food gegeten hebben ,omdat toch de meeste Thaise Restaurants de smaken aan Europa aanpassen !
Echt een aanrader en wij hebben er een heerlijk afhaaladres bij !