Ipanema (Bonnefantenmuseum)

Avenue Ceramique 250 6221 KX Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ipanema (Bonnefantenmuseum)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 17:30

Jorina55 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Per toeval tijdens wandelen hier naartoe verwezen door buurtbewoonster.
Overheerlijk eten, broodje met hummus/gegrilde groenten/feta en .....
Alles was supervers en verzorgd. Beetje lang moeten wachten op eten, maar het was het wachten waard. Rustig binnen,speciaal interieur, toiletten zijn netjes en vriendelijk personeel. Ga hier zeker terug :)
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier na museumbezoek een grote kop heerlijke cappuccino gedronken, dus niet gegeten, maar koffie valt wel onder voeding. Service snel en vriendelijk. Reclame werd gemaakt voor uitzicht op de Maas, maar die ruimte was gesloten en in de ruimte, waar wij zaten, alleen een smal zijdelings uitzicht op de Maas. Bovendien klonk deze ruimte zeer hol, zoals vroeger bij stationrestauraties gebruikelijk. Niet om hier direct terug te keren.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Het museumbezoek onderbroken voor een lunch: courgettesoep, een tosti met zalm, koffie en cappuccino. Deze smaakten prima! Op het krijtbord stonden nog meer erg aantrekkelijke broodvariaties. Moeilijk kiezen! Het eetgedeelte is ondergebracht in een vrij grote ruimte, is gevarieerd en ruim van opzet ingericht met kleine tafeltjes, stoelen, banken, een heel grote tafel (originele vormgeving!), zitkubussen met kussens en (kinder)leesvoer. Je ziet veel hout, groene en rode kleuren, kaarsjes. We werden geholpen door vriendelijke bediening met een goed advies. Al met al voor ons een uitstekende en ook rustige plek (Alhoewel het bijna vol zat!) om even nieuwe energie op te doen voor het vervolg van het kunstkijken.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Gisteren hier geluncht. Uitgebreide keuze. We hebben heerlijk gegeten, een broodje panini chevre. De bediening was erg goed. We werden geholpen door een blonde dame, die vriendelijk en persoonlijk was.
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Dit restaurant heeft een (Aziatische) Fusion keuken volgens Iens, maar heeft naar mijn mening een meer internationale keuken. De ruime keuze uit gerechtjes zijn van goede kwaliteit alleen de ruimte is erg groot en kil. Ook het personeel zal meer getraind moeten worden. Dit is te vergeven als je erbij nadenkt dat het geen echt restaurant is, maar een kantine van het museum
Roeland .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Ik kom hier wel een lunchen met collega's omdat we zo af en toe ook eens buiten de bedrijfskantine willen eten.
De lunchgerechten zijn lekker en er is genoeg keuze.
De zaak en bijbehorend terras zijn kaal en onpersoonlijk. Dit laatste vind ik ook over het personeel. Het lijkt er af en toe zelfs op of ze restaurantje aan het spelen zijn. Nu weet ik ook niet of je van een museumrestaurant meer moet verwachten. Het kan natuurlijk ook aan mijn verwachtingspatroon liggen.
Het uitzicht over de Maas vanaf het terras is onbetaalbaar, zeker op een mooie zonnige dag.