International

Toldijk 23 7901 TA Hoogeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant International

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Niet echt bijzonder uitstaande kwaliteit, maar wel goed eten, vriendelijke en vlotte service. Een "gemiddelde" Chinees wat ons betreft, heb beter gegeten, maar ook minder.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
ETEN
Dit is qua eten de beste chinees van Hoogeveen, de menukaart is groot en het aanbod gevarieerd. Wij wonen in de buurt en hebben alle 8 chinezen in Hoogeveen geprobeerd. Alles wat je hier besteld is gewoon goed. De afhaalmogelijkheid van dit restaurant is ook fantastisch, voor 16 tot 19 euro kun je hier een weekmenu voor 5 tot 7 mensen ophalen. En dat is echt lekker lekker!

SERVICE
De bazin helpt zelf zo nu en dan mee in de bediening en staat mensen hartelijk te woord, de rest van de bediening verstaan hun vak ook goed. Gewoon netjes, een 7.

DECOR
Een net ingericht chinees restaurant, erg schoon, goede stoelen en tafels. Je moet van de Chinese stijl houden, maar daarvoor ga je natuurlijk ook naar een oosters restaurant.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Tja, wat zal ik zeggen. International is een een typisch Chinees-Indisch restaurant uit de jaren 70 van de vorige eeuw. Aardige mensen en een inrichting die schijnbaar hoort bij dit soort restaurants. We hebben een Indische rijsttafel gegeten. De sobere presentatie van het eten is eenvoudig en op zich nog wel te doen, maar het eten smaakte eigenlijk gewoon niet lekker. Moet en kan dus beter.