International

Bornsestraat 252 7601 PC Almelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant International

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Menu international gegeten. 5 gangen en alle 5 even lekker. Goede afwisseling vlees en vis. 2 puntjes van kritiek : na zo'n lekker menu zou een kopje koffie eigenlijk inbegrepen moeten zijn. Ook was het vreemd dat de laatste gang niet was geportioneerd op het bord, maar dat er een grote schaal op tafel kwam. Dit zag er ongezellig uit.
Het vegetarisch menu was ook lekker. Dit zou beter zijn als dit. ook naar 5 gangen kunnen worden uitgebreid zodat de vegetarier alle gangen mee kan eten.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We zijn regelmatige gast in dit restaurant. De bediening is uitstekend, persoonlijk, correct zonder stijfjes te zijn en vlot.
De ambiance is aardig. De ruimte is vrij groot, de tafels gedekt met wit tafellinnen. Zo wat mij betreft wat vlotter kunnen zijn.
Maar we komen uiteraard voor het eten en dat is uitstekend. Afgelopen zaterdag bezochten we International en hebben we gezegd dat we ons wilden laten verrassen met vier-gangen.
Het eerste gerecht waren twee king-garnalen op verschillende wijze bereid heerlijk.
Het twee gerecht was zeeduivel met een groente saus, ook dat was bijzonder lekker.
Hierna volgde het eerste vleesgerecht: kleine stukjes lamsvlees in een pittige saus.
Tot slot genoten we van twee bereidingen met ossehaas. De ene krokant gebakken in een sambal saus, de andere bereiding "normaal" gebakken in een lichtpittige saus.
Allemaal heerlijk, mooie porties, verse producten. Een aanrader.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
heerlijke chinese garnalen met kantonese nasi. Ga je chinees eten dan moet je beslist naar de International. Hier krijg je waar voor je geld.
Karelskeuken .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Buitengewoon plezierig restaurant. Uitstekende maaltijden. Een Chinees restaurant waar je bij mooi weer heerlijk buiten kunt eten. Vriendelijke bediening. De gerechten zien er zeer smakelijk uit. Er worden verse ingredienten gebruikt. Dit was onze tweede keer en zeker niet de laatste keer. Een van de beste restaurants in Almelo, zo niet de beste.