Intermezzo

Meer informatie over restaurant Intermezzo

• Airconditioning , Terras
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ook dit jaar tijdens het bezoek van de kermis weer van lekkere ijsjes genoten. Voldoende keuze in veelal klassieke smaken tegen schappelijke prijzen. Voor een bakje met twee smaken betaal je 2,50. Eerste keer sorbet limoencello en mango gegeten, lekkere frisse smaken met redelijk wat suikers. De tweede keer met melk, toffies en snickers die duidelijk nog wat zoeter waren.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Nette zaak aardige medewerkers en keuze, voor ieder wat wils. Na een fietstochtje ben ik gegaan voor de Liqor 43 smaak, volgens mij nieuw in het assortiment! Heerlijk!
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Beste ijssalon uit de regio. Mooi vernieuwd interieur en vriendelijke bediening.
IJs wordt vers bereid in de zaak. Leuk om te zien!
John .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
hele goede ijssalon veel smaken alles zelf gemaakt , zeker een aanrader , je kan hoorntjes,bakjes,ijscoupe's en zelfs van elke smaak een hele liter kopen. TOP !
Myrna E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Lekkerste ijsjes van Tilburg! Ze maken hun ijs met de hand en dat is te proeven. Superveel keus uit allerhande smaken. Gewoon doen!