Intermezzo

6,9
7,1
Mimizoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Hier wel eens een high tea besteld, die was altijd heel goed.
Ook meerdere keren koffie met wat lekkers besteld, ook goed.
De laatste keer helaas een enorme afknapper.
Aardbeienvlaai bleek een in elkaar geflanst stukje koek/cake te zijn met welgeteld 1 halve aardbei bovenop.
De slagroom was niet vers en de vulling bestond uit een mislukte kwak bavarois.
Alles was versierd met een soort rode limonadesiroop.
Dit alles voor de prijs van 2.50 euro.
Ben even langs de vlaaienwinkel gelopen van dezelfde eigenaar en zag daar hele andere aardbeienvlaai te koop staan, dat is een echte vlaai en niet de rommel die in de lunchroom gepresenteerd wordt.
Fl99 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijke broodjes, gezellige zaak en vriendelijk personeel. De broodjes zijn room belegd en vers bereid. Een aanrader tijdens een middagje winkelen
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Uitstekende broodjes voor een eerlijke prijs. Ik vind het persoonlijk binnen erg oud-bollig en niet gezellig. Het broodje is daarentegen uitstekend en ook altijd de reden van ons bezoek. Bediening niet altijd even vlot maar uiteindelijk komt alles op tafel.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Ik ben erg enthousiast over dit leuke lunchcafe in Nootdorp. Sfeervol, prima service en echt smakelijk eten dat vriendelijk opgediend wordt. Top!
Konijntje2004 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Afgelopen zaterdag een heerlijk broodje gegeten in deze lunchroom. Mijn vriend had een ciabatta met pollo. Heerlijk gekruid en de saus was voortreffelijk. Ik heb voor een bol met zalm gekozen ook geserveerd met deze heerlijke soort knoflooksaus. Ga regelmatig lunchen maar deze broodjes blijven nog lang in mijn geheugen staan. Als toetje een heerlijke leonidas bonbon.
Wij hebben hier heerlijk relax gegeten, bediening was prima en keurig. Wij komen terug
NUiten .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Het ziet er van binnen gezellig uit en ze hebben een terras buiten, verder is dat er niet in het winkelcentrum. Het eten staat mooi omschreven op de kaart, maar vaak zeer simpel en goedkope producten (weinig smaak). De italiaanse ham is niet te eten, je blijft kauwen en in veel gerechten komt deze weer terug. Ze verklaren je voor gek als je klaagt bijv dat je iets anders krijgt dan wat op de menukaart staat (nee, mevrouw we gaan niet elke keer de kaart aanpassen) Zo is een clubsandwich Tex Mex, een italiaanse bol met twee (lauwe) simpele hamburgers (die uit de diepvries lijken te komen) met een half gesmolten plakje kaas er op, met aan de zijkant van de bord blokjes smakeloze tomaat, 3 plakjes komkommer, 3 blaadjes sla, rauwe rode ui erover heen. Nee, deze had niks weg van een clubsandwich die ik me er bij voorstelde. Ze begrepen werkelijk niet waar ik me over opwond, ik werd gewoon voor gek versleten (tja, waarom zou je het melden bij je klanten als ze iets bestellen onder het kopje clubsandwiches met als titel van het gerecht clubsandwich, het gerecht niks weg heeft van een clubsandwich!).
Esma32 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Intermezzo is gelegen in het winkelcentrum in de Parade en is hierdoor een uitstekende plek om even te lunchen. Er kan gekozen worden tussen broodjes en sandwiches, maar ook salade, pizza en tosti staan op de kaart. De Italiaanse bol is groot genoeg voor een gemiddelde eter, de ciabatta daarentegen is wat aan de kleine kant. De opzet van de broodjes is goed, niet heel speciaal maar toch ziet het er netjes uit. Met name de A'Pollo is aan te raden: heerlijke kruiden en de knoflookmayonaise die apart geserveerd wordt past er uitstekend bij. Ook de Tonato en Carpaccio zijn zeker aanraders! De thee die hier geserveerd wordt is ook goed, geen standaard filterzakjes maar echte verse blaadjes/kruiden.
De bediening is aardig, maar soms wel enigszins traag als je een extra drankje wil bestellen, ook al is het niet altijd even druk. Elke keer dat ik er ben geweest komt er iemand van de bediening langs om te vragen of het eten smaakt.