Intermezzo

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Herkansing voor Intermezzo, een restaurant waar wij in tegenstelling tot vele andere nog niet echt overtuigd van waren. Deze dag heerlijk gegeten op het terras. We hadden een pizza, risotto funghi, ossenhaas, tongfilet, dorade en spaghetti bolognese, alle gerechten waren vers en heerlijk bereid. Binnen zat het ramvol wat wellicht de reden was dat de bediening aardig wat steken liet vallen. Eigenaresse (?) vergat continu drankjes op te nemen, borden weg te halen (na hoofdgerecht stond het broodmandje nog op tafel) en tal van andere slordigheden die simpelweg niet 'kunnen'in een restaurant. De dorade werd door een zeer sympathieke dame aan tafel gefileerd dus ik ben me bewust dat dit iets eenmaligs was (door drukte?). Door deze drukte hebben we ruim een uur moeten wachten op onze gerechten en omdat het te lang duurde voordat we weer waren opgemerkt hebben we er maar voor gekozen geen dessert te nemen. Uiteindelijk kom je voor het eten en dat was meer dan goed!
MathildadV .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij wilden reserveren voor een maaltijd voor we naar een concert in Ulvenhout gingen. Het concert begon rond 20.00 uur, we moesten rond 19.30/19.45 de kaartjes ophalen. Vlakbij het restaurant. We waren er om 17.30 en werden hartelijk welkom gegeten.
Als eerste kwamen de voorgerechten: ik had insalata mista, normaal gesproken erg lekker maar nu was het een berg sla van allerlei soorten met slasaus niet op basis van olijfolie. Mijn vriendin had minestronesoep. Hij smaakte naar te lang gekookte groenten. Tja, als ze dat Italiaans noemen, kom ik uit Egypte i.p.v. uit Tilburg. Toen kwamen de hoofdgerechten: ik had een vis, helemaal bedolven onder de tomatensaus. Het smaakte naar karton in tomatensaus. De aardappeltjes waren wel lekker maar om daarvoor bij deze zogenaamde Italiaan te gaan eten... Mijn vriendin had lasagne, flauw en slap. We hebben ons bordje leeggegeten, daar heb je het mee gezegd. Toen bestelden we koffie na, ik nam decaf capuccino. Warme melk met een smaakje leek het wel. Ik heb het grootste deel laten staan. Terwijl we aan de koffie zaten, het was 18.50 kwamen ze zeggen dat we weg moesten, "goh, had de collega dat niet gezegd" nu bleek dat we voor 19.00 uur weg moesten. Ik had aan de telefoon uitgelegd hoe laat het concert begon en ik weet nog dat ik dacht "dan komen die mensen na ons vast vrij laat eten (rond 20.00 uur)."
De vriendelijkheid was opeens over. Ik heb de rekening gevraagd, we hebben op de cent af betaald wat er gevraagd werd en we zijn de deur uitgelopen. De over riep ons nog na "tot ziens", ik heb geroepen "ik dacht het niet".
Als u van smakeloos eten houdt, moet u hier zeker gaan eten. Italiaans is het niet, absoluut niet. Ik heb erg veel Italiaans gegeten, op veel plekken in Nederland en Belgie, nergens was het zo absoluut slecht, smakeloos, flauw en slap als hier!!!!!
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Limoncello met mousserende witte wijn: jammie. Een goede opening op deze zomeravond. Ontvangst goed en hartelijk met een Italiaanse touch. En die hartelijkheid blijft de rest van de avond. Voorgerecht gewoon goed, hoofdgerecht idem en dessert idem. Niets op aan te merken. Huiswijn goed, geen bijzondere hoogdravende wijn, maar lekker. Kortom; een leuke gezellige avond met zijn vieren gehad, waarbij ook de hartelijkheid/sfeer goed is.
Wveiens .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Na een eerder bevallen bezoek, nogmaals bij deze wat betere Italiaan gegeten. Met 2 personen op zaterdagavond, gereserveerd (gelukkig). Bij aankomst hartelijk ontvangen, jassen netjes aangenomen. Tafel was al netjes afgedekt, stokbrood, olijven en kruidenboter stond al klaar. Drankjes werden gelijk genoteerd. Nadat we stokbrood en olijven op hadden werd genoteerd wat we wilden eten. Beiden gekozen voor de pizza calzone speciale, waarbij verzoek was om bij 1 ervan de paprika en artisjokken achterwege te laten. Dat was geen enkel probleem. De pizza's werden snel geserveerd, terwijl het toch redelijk druk was op dat tijdstip. De pizza's waren enorm, goed warm en heerlijk bereid. Daarna werd het dessert opgenomen. Mijn partner koos voor tiramisu, terwijl ik voor de dama bianca heb gekozen. De tiramisu was heerlijk volgens mijn tafelgenote, en de dama bianca was ook niets op aan te merken. Het interieur ziet er gewoon erg goed uit, is gewoon een hele nette Italiaan. Was er dan niets aan te merken op dit diner? Klein puntje: de akoestiek is wat lastig. Als het druk is, wordt een goed gesprek lastig. Maar qua eten, gastvrijheid en attentheid : chapeau! Dit is wat ik wil als ik uit eten ga, het gevoel dat ik welkom ben en dat er lekker voor mij gekookt en gezorgd wordt. Prima gedaan Intermezzo!!!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
We waren aan de late kant, maar werden met Italiaanse gastvrijheid behandeld. Het eten en daarmee ook de specialiteiten zijn geen haute cuisine, maar er is wel voldoende variatie naast de pizza's en pasta's. Als je er een keer langsloopt, hoef je niet te twijfelen: een goede prijs-/kwaliteitverhouding en goede portionering.
John Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Intermezzo raden ons hun specialiteit gerecht aan drie mensen van onze groep van 7 bestelde de pasta brandy met parmezaan.De serveerster bereiden het gerecht aan de tafel maar zonder enige kennis van zaken. Het hele gerecht had een zware brady smaak geen kaas te proeven en echt niet eetbaar. Toe we haar erop aanspraken zei ze dat sommige mensen niet van vodka houden, we spraken haar erop aan dat er brady op de kaart stond, helaas was het voor haar allemaal het zelfde. Ze wilden ons niet te gemoed komen na 1 hap stuurde we alle drie het gerecht terug. We vroegen om Iers anders ze reageerde maar gaan jullie daar voor betalen? Er werd niet gevraagd of we iets anders wilden, ze was rond uit onbeschoft en koppige. De rest van de avond liet ze haar collega's ons serveren. We hebben uiteindelijk bijna niets gegeten maar moesten wel betalen. Ik zou niemand dit restaurant aanraden voor een leuke avond :( helaas
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Wij hadden alle 3 een visgerecht, waarbij op de kaart stond dat er verschillende sauzen bij zouden zitten, maar alles was hetzelfde, bijgerecht gebakken aardappels en een saaie sla en dat voor een behoorlijke prijs. Niets Italiaans en zeker geen 2e bezoek waard!
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Wij waren hier al vroeg in de avond en het hele restaurant zal tot onze verrassing al vol. Ach, wat fijn om heerlijk Italiaans verwelkomt te worden door de eigenaar. Je voelt je meteen blij en op je gemak. Ook het personeel is de vriendelijkheid zelve. De kaart is klassiek Italiaans en daar is niets mis mee. Wij kozen alleen een hoofdgerecht. De filetto balsamico was zorgvuldig gebakken, de balsamico van goede kwaliteit, dit alles op een bedje van rucola. Het had iets fantasievoller gemogen, maar dit is toch zeker een plaats om terug te keren. In de zomer een is er een groot terras aan de voorkant.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Met een groep van zes hebben we gegeten bij Intermezzo. Het was voor mij het derde bezoek aan dit restaurant de afgelopen jaren. Eigenlijk is het eten er standaard van een goed niveau. Het is er ook meestal vrij vol (en dat voor een restaurant in Ulvenhout). De bediening is zeer gastvrij en snel. Het eten was prima, behalve de vitello tonato. Deze was iets te dik afgesneden, waardoor deze vrij goed vulde. Maar dat is een detail. De pasta's en pizza smaken hier zoals je dat ook zou verwachten bij een willekeurig eethuis in Italië. Zeker een aanrader voor een diner in Breda en omgeving!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Een adresje waar we makkelijk even binnen vallen. Gekozen voor de antipasto Intermezzo, een heerlijke toren van diverse voorgerechtjes als carpaccio, gegrilde groenten, vleeswaren en mozzarella met tomaten. Erg vullend en smakelijk. Het erbij geserveerde brood is ook goed- knapperig randje en zacht brood. Daarna deze keer de seizoenssuggestie genomen- een aanrader! Fussili met spek en champignons, die door een enorme uitgeholde parmezaanse kaas worden gehaald, waar eerst wat brandende cognac in is gegaan. Dat wordt aan de tafel zelf gedaan en is ontzettend lekker! Je kunt kiezen uit een grote portie of een kleinere - zeker na de antipasta was de kleine portie ruim voldoende.
M R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
We hadden niet gereserveerd, het was druk, maar toen de eigenaar hoorde dat er een 85 jarige verjaardag te vieren was werd er ruimte gemaakt en ook op een fijn plekje bij het raam. We lieten ons voor eten en drinken adviseren. Het aperitief van het huis vonden we tegenvallen, te zoet. Het voorgerecht kozen we zelf en was uitstekend (paddenstoelen, oesters). Het hoofdgerecht van startstukjes was de special van de dag, maar taai en viel ons erg tegen, vooral als het wordt aanbevolen.
Bediening was heel vriendelijk.