Intermezzo

Laat 185 1811 EG Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Intermezzo

BramT98 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het decor ziet er goed en gezellig uit! Fijne plek om te zitten.
Wat ik erg jammer vond is dat de volgens Intermezzo "huisgemaakte falafel" eigenlijk de Maza falafel uit een pakje is (in verschillende supermarkten te vinden). Deze wrap met maar enkele balletjes was zeker geen €7,50 waard. Je zou je eigenlijk moeten schamen om dat huisgemaakt te noemen.
Verder toonde de bediening niet altijd even veel intresse maar was zeker niet slecht!
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
wat een heerlijke plek om met je kindjes een koppie te drinken of een heerlijk broodje te eten. de kinderen kunnen leuk spelen terwijl de mama's en/of papa's leuk kunnen spelen in het kinderspeelkeukentje. goeie service lekker eten. en dan als afsluiting mogen de kinderen nog een kadootje uit de schatkist uitzoeken hoe leuk en kindvriendelijk is dat. daar kunnen veel horecagelegenheden nog wat van leren. bedankt intermezzo voor een heerlijke lunch.
Maria1911 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op weg naar onze vaste koffieplek (paar panden verder) viel het oog van mijn man op een bord : warme apfelstrudel en koffie.We besloten daarom bij Intermezzo de koffie en apfelstrudel te nuttigen.Na onze bestelling kregen we na 5 minuten onze koffie.De apfelstrudel liet lang op zich wachten.Na bijna 10 minuten wachten een gastvrouw gevraagd waar onze apfelstrudel bleef.Ze antwoordde dat deze er aan kwam.Na nog een paar minuten (onze koffie stond al langer dan 10 minuten op de tafel) nog een andere gastvrouw aangesproken.Ik vertelde haar dat de koffie van mijn man nu al op was en mijn koffie koud en dat het niet kon dat de apfelstrudel zo lang op zich liet wachten.Ze zei : Apfelstrudel komt er aan , u krijgt nieuwe koffie.Maar ze vond het ook nodig om mij te vertellen : Uw toon staat me niet aan.
Nu ben ik echt geen zeur als er een paar minuten verschil zit tussen het brengen van de koffie en warme apfelstrudel, maar als je meer dan 10 minuten moet wachten en je koffie wordt dan koud ,dan vind ik dat geen goede zaak.Wacht dan tot de apfelstrudel gebracht wordt en breng dan de koffie naar de gasten.
De apfelstrudel smaakte prima, maar door deze opmerking hield ik aan mijn bezoek geen goed gevoel over.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Een heerlijke classic club sandwich gegeten vandaag, top service, leuk personeel, lekker in het zonnetje gezeten op het terras. Kortom zeker een aanrader!
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Hier wat gegeten en gedronken, helaas was de Croque Monsieur uitverkocht, als alternatief een chocolade muffin gehad. Moet zeggen, deze was heel erg lekker! Het personeel was heel erg aardig en dat kwam de sfeer zeker ten goede. Zeker een aanrader als je in Alkmaar bent en je zin hebt om wat te eten en te drinken, hier heen te gaan.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Tijdens koopzondag hier neergestreken voor een zondagse lunch. De classic club was lekker, maar miste net dat beetje extra wat een clubsandwich zo lekker maakt. Wel werd het geserveerd op een speciaal soort brood, wat erg smakelijk was. Mijn vriend bestelde een uitsmijter ham/kaas maar kreeg een uitsmijter kaas. Wanneer dit aan de bediening werd gemeld werd er een compleet nieuwe uitsmijter gemaakt, geweldig! (Alleen wat ham onder de oorspronkelijke uitsmijter stoppen was ook prima geweest!!) Nadeel van dit zaakje is dat het er niet erg warm is. De deur gaat constant open waardoor en elke keer koude lucht door de hele zaak waait, misschien een idee om hier wat voor de verzinnen? Kortom; leuk, lekker, maar niet bijzonder..
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Onwijs lekker gegeten! Alles verzorgd en genoeg op je bord. Ook gluten-vrij ideaal. Lunchroom nummer 1 in Alkmaar, for sure.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Tijdens een rustige koopzondag met mijn nichtje neergestreken bij Intermezzo voor lunch. Zij nam de uitsmijter ham/kaas en in de bio-burger. Voor zo'n klein meisje was de uitsmijter zeker 2/3 te groot, maar ze vond hem erg smakelijk. Mijn bioburger was erg sappig maar zelfs voor mij was dit ook een té grote hoeveelheid om op te krijgen.
Het personeel was jammergenoeg niet echt bezig met hun taak maar meer met elkaar op de hoogte brengen van elkaars verhalen.
In totaal net voldoende.
Danana .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
DE lunchroom van Alkmaar. Zeer uitgebreide en lekkere lunchkaart met verse en ook biologische producten. De pastasalade met kip en verse pesto is favoriet! Soms wel wat druk zodat de plekken wat krap zijn. We zijn benieuwd hoe het zal zijn na de verbouwing!
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Leuke zaak om te lunchen. Goede kaart, biologische producten, bediening prima. Kan soms heel erg druk zijn, waardoor ruimte nogal krap wordt.