Intenzo

Enschedesestraat 7 7551 EE Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Intenzo

Maak kennis met de Intenzo-beleving. Basic en puur maar ook modern en verfijnd
Wil je beginnen met een pasta, daarna een vlees- of visgerecht of juist andersom? Geen probleem! kies een gerecht van de kaart of vertrouw op onze chef en laat je verrassen.
Laat je meenemen op een reis door Italië en maak kennis met klassieke Italiaanse streekgerechten of laat je zintuigen prikkelen door eigentijdse, moderne gerechten geïnspireerd op de Italiaanse keuken.
Bij Intenzo In de keuken wordt gekookt zoals bij een echte Italiaan, vol passie en liefde en met veel aandacht voor elk ingrediënt. Alle gerechten bij Intenzo worden dan ook bereid met de mooiste seizoensproducten van de beste kwaliteit!
Intenzo is van alle markten thuis! Ben je opzoek naar een goede cateraar en wil je jouw gelegenheid aanvullen met exclusieve lekkere Italiaanse hapjes, uitgebreide lunches of overheerlijke diners? Dat kan! Catering is maatwerk: Intenzo zoekt samen met jou uit wat het beste bij jouw gelegenheid past.

Kom snel eten bij Intenzo in Hengelo en ontdek zelf de Intenzo-beleving!

Meer informatie over restaurant Intenzo

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Intenzo

Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Mooie locatie en gezellige besloten tuin.
Het eten en de wijn was perfect. Er wordt goed naar je wensen geluisterd. Een zeer vriendelijke beniening.
Wij komen graag nog vaak terug.
Betsy B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Personeel slecht.
Vraagt niet of we nog wat willen drinken als de glazen leeg zijn.
Vraagt niet of alles genoeg is.
Glazen blijven staan.
Ook daar een klacht ingediend.
Voor de slechte service nog geen koffie aangeboden
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Intenzo! De setting in de achtertuin was prachtig en zeker nog een bezoek waard.

Het eten was lekker, maar niet enorm bijzonder. Vandaar dat ik de prijs vrij hoog vind voor het eten dat je krijgt. Maar hoe dan ook was het een geslaagd avond en we komen zeker nog een keer terug!
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Geweldig buiten terras
toon G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima eten, let op de caponata bij de pasta.
De bediening was boeiend.
Bij mooi weer is de plek onder de platanen ideaal.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Verrassende smaken, heel puur
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening was vrolijk, vriendelijk en attent. De sfeer goed.
Ik heb verder geen opmerkingen.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening weet goed wat ze serveren en is erg vriendelijk.
De tafels en stoelen op het mooie buitenplaatsje zijn aan vervanging toe.
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Geweldige bediening en heerlijk eten Bovendien een ambiance alsof je in Italië bent op het geweldige terras onder de platanen met dit zomerse weer Super!!
N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten, ondanks de hitte was het er goed toeven.
Het eten (daghap) was erg lekker.
Met een fijne en vriendelijke bediening!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het is niet meer wat het was als eerder bij Enzo. Jammer.
1 schaaltje sla en friet voor vier personen dat werkt niet echt. Geen efficiëntie in de bediening/communicatie. Rekening die niet klopte. Veel verbeterpunten wat ons betreft. Succes.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gehad en bij de koffie natuurlijk een lekker bolletje ijs, in de tuin gedineerd, aanrader, ik kom zeker terug.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Top avondje. Heerlijk eten, lekkere wijnen, uitmuntende bediening. het was soms wel even wachten tussen de gerechten, normaal is dit wel gezellig, nu had het voor ons ietsje sneller gemogen. De eerste keer maar zeker niet de laatste!
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Amuse werd vergeten te serveren, lang wachten op entrée en op vervolg gangen. Bij afrekenen een opmerking hierover gemaakt. De reactive was enkel en alleen dat her wat druk was geweest. Zijn hier vaker wezen eten en ook tijdens drukke momenten, echter nog nooit zo lang aan tafel gezeten.
Reinder H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Onze verwachtingen werden helaas niet waargemaakt. De ontvangst in de restauranttuin was prima. Onze keus viel op een meergangen menu voor 3 personen.
Helaas waren er nogal wat kritiekpunten:
* het duurde echt lang voordat de volgende gang doorkwam;
* bediening was rommelig, we kregen 3 mensen aan tafel, die van elkaar niet wisten wat je had besteld ( niemand had of nam de leiding;
* eten was niet gekruid en was nogal een laffe hap, je verwacht een lekker smakelijk gerecht;

Al met al viel het nogal tegen.

Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vlotte bediening. Lekker gegeten.. Alleen had ik spaghetti Parmigiano maar was de Parmigiano weinig..goede prijs..leuk dat ze een tuin hebben
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Rommelig slecht georganiseerd. Meerdere fouten zoals gerechten die niet komen, niet doorgegeven daarna lauwe soep. Vervolgens heeft 1 gast het eten al en de ander krijgt het pas als de eerste het al op heeft. Omdat het tweede gerecht half gebakken was is hier iets van gezegd. Bord wordt nors weggepakt en later zonder iets te zeggen neergezet. We hadden allemaal het idee van eten en niet zeuren.
toudemoleman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een heerlijke avond gehad: prima wijn - spijs; leuke ambiance; gezellig druk.
Eigenlijk maar één klein minpuntje: bij binnenkomst kan er alerter worden gereageerd. Meteen gezien worden en je welkom voelen is immers de beste bodem voor een mooie avond.
Caya B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Echt puur Italiaans eten met heerlijke wijnen die goed bij de gerechten passen. Ook kan de bediening goed inschatten welk gerecht aan te raden is en past bij je smaak
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer gegeten. Verrassing voor mijn ouders. Het begon goed, de eerste ober had zichtbaar passie voor zijn vak. Daarna nam een andere popi-jopi het over. Deze heeft ons vergeten. Wijn besteld, niet geleverd gekregen. Dat een andere serveerster erachteraan moest.
Het eten was erg lekker. Hoewel het bij het toetje weer misging doordat het personeel niet goed naar zijn gasten luisterde. Daarmee valt een "gezamenlijk" etentje wel erg in het niet.