Intenzo

Enschedesestraat 7 7551 EE Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Intenzo

Maak kennis met de Intenzo-beleving. Basic en puur maar ook modern en verfijnd
Wil je beginnen met een pasta, daarna een vlees- of visgerecht of juist andersom? Geen probleem! kies een gerecht van de kaart of vertrouw op onze chef en laat je verrassen.
Laat je meenemen op een reis door Italië en maak kennis met klassieke Italiaanse streekgerechten of laat je zintuigen prikkelen door eigentijdse, moderne gerechten geïnspireerd op de Italiaanse keuken.
Bij Intenzo In de keuken wordt gekookt zoals bij een echte Italiaan, vol passie en liefde en met veel aandacht voor elk ingrediënt. Alle gerechten bij Intenzo worden dan ook bereid met de mooiste seizoensproducten van de beste kwaliteit!
Intenzo is van alle markten thuis! Ben je opzoek naar een goede cateraar en wil je jouw gelegenheid aanvullen met exclusieve lekkere Italiaanse hapjes, uitgebreide lunches of overheerlijke diners? Dat kan! Catering is maatwerk: Intenzo zoekt samen met jou uit wat het beste bij jouw gelegenheid past.

Kom snel eten bij Intenzo in Hengelo en ontdek zelf de Intenzo-beleving!

Meer informatie over restaurant Intenzo

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Intenzo

Caya B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Echt puur Italiaans eten met heerlijke wijnen die goed bij de gerechten passen. Ook kan de bediening goed inschatten welk gerecht aan te raden is en past bij je smaak
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer gegeten. Verrassing voor mijn ouders. Het begon goed, de eerste ober had zichtbaar passie voor zijn vak. Daarna nam een andere popi-jopi het over. Deze heeft ons vergeten. Wijn besteld, niet geleverd gekregen. Dat een andere serveerster erachteraan moest.
Het eten was erg lekker. Hoewel het bij het toetje weer misging doordat het personeel niet goed naar zijn gasten luisterde. Daarmee valt een "gezamenlijk" etentje wel erg in het niet.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het was voor ons de tweede keer in dit restaurant. De ontvangst is prima, evenals de bediening. Ze mogen wel wat vaker komen voor aanvullende wensen. Het verrassingsmenu viel ons echt tegen, veel te pover en soms smakeloos. Wij als 70 jarigen hadden nog honger toen we thuis kwamen, dat is niet de bedoeling van uit eten gaan. Ten opzichte van ons vorige bezoek 3 jaar geleden lijkt het eten op een lager niveau te staan. Jammer.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was heerlijk, het personeel zeer vriendelijk en het was mooi ingericht. Wij komen zeker nog een keer terug
H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg lekker gegeten, goed ontvangen in een heel gezellig mooi restaurant! Ook als vegetariër kun je hier super eten!
Bediening erg goed met verstand van zaken.

Bedankt!
Marga C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor 4 gangen verrassing diner. Je kunt van tevoren je wensen doorgeven. Echt een culinaire reis door Italië. Omdat mijn man zelf Italiaan is zijn onze eisen hoog maar daar is boven alle verwachting aan voldaan!
Walter N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben ons laten overhalen door 'menu Chef' te nemen, hetgeen een (taai) biefstuk met asperges was. Dit kun je "overal krijgen", terwijl we in een Italiaans rest. zaten (eigen schuld, maar met tegenvallende -taai/duur- biefstuk was het extra 'zuur'). Ook de plek waar we met z'n 2-'n werden neergezet, was niet ideaal, terwijl 'gunstiger' plekken leeg bleven..... (ik had de ochtend gereserveerd met verzoek, om een leuke 'intieme' plek). De serveerster was erg onzeker (iedereen moet eerst leren begrijp ik) en ook erg zuinig met het inschenken van de wijn......
Liesbet V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het was heerlijk, ongedwongen en gezellig!
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Teveel geluid bij het verschuiven van de stoelen over de vloer.
Verder was alles prima.
Anniek N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht van het seizoen.. Heerlijk! Lekker lang tafelen en genieten. De laatste jaren niet zo lekker gegeten!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wat een tegenvaller. Lange wachttijden. Afgeraffeld, slecht klaargemaakt eten. Teleurstellend, de recensies waren veelbelovend!
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten is zondermeer goed en vooral lekker. Ik had een verrassingsmenu van drie gangen. Het voorgerecht was inderdaad een verrassing. Het hoofdgerecht viel me een beetje tegen. Een ribeye met jus van gefermenteerde knoflook. Met een klein beetje groentegarnituur. In deze tijd kan dat echt meer. Later bleek dat men de salade vergeten was. Het nagerecht was lekker maar met Van de Poel ernaast had ik meer vuurwerk verwacht. Al bij al, lekker maar niet echt verrassend.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Verrassingsmenu van drie gangen genomen. Met daarbij de spaghetti parmezaan aan tafel bereid. Bijzonder en erg lekker. Heerlijk gegeten.
ed N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima gegeten
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Goede uitleg en heerlijk eten
Hermien P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima gegeten. Leuke vlotte bediening. Wach tijd voor aanvang is sneller.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Alles was top klaargemaakt: zeer verfijnd - mooi om te zien én geweldig van smaak: van de amuse tot de proeverij voor 2 personen, de rode en witte wijn, de spaghetti geschept uit een zeer grote verwarmde parmezaanse kaas, de risotto, het kaasplankje !!!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijk ontvangen, erg goed eten, enige minpuntje was dat we bijna een uur op ons hoofdgerecht moesten wachten, dat had iets sneller gemogen.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en natuurlijk het lekkerste ijs van Nederland!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben bij Intenzo heerlijk gegeten. Voorgerecht was een verrassing. Hoofdgerecht erg goed. Kortom: Voor herhaling vatbaar!