Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over het restaurant Instock

Bij Instock restaurant Amsterdam creëren onze koks de heerlijkste gerechten met onverkochte producten uit de supermarkt. Er is dus geen uitgebreid keuzemenu, wat betekent dat je de gerechten gewoon op je af kan laten komen. Zo wordt een bruine banaan bijvoorbeeld bananenijs en een vierkante spruit ineens kimchi voor bij je burger! Eet je geen vlees of vis? Geen probleem: we hebben altijd een vegetarische optie. Ook kun je altijd van tevoren andere dieetwensen aangeven; onze koks houden hier graag rekening mee. Iedere zaterdag is er live muziek! Betalen kan met pin of creditcard.

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock

Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Supergoed concept, heerlijk eten en heel leuke man achter de bar (die overigens mijn nummer heeft via de reservering). Aanrader!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Ik ben vaker bij In Stock geweest en wordt iedere keer weer culinair verrast. Dat het dan ook nog allemaal is om voedselverspilling tegen te gaan maakt dat het me nóg lekkerder smaakt. Personeel was super aardig en correct. Kan eigenlijk gewoon niet beter en zeker een aanrader. Ga zelf gewoon binnenkort ook weer ;-)
Hoi Ineke,

Wat een ontzettend leuke recensie om te lezen, hier worden wij heel blij van! Dankjewel daarvoor.

Tot snel bij Instock!

Petra K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Blijft een heel mooi concept! Tegen de voedselverspilling.
Yess, 10/10!! Dankjewel Petra.
Samen tegen voedselverspilling!

Tot een volgende keer.

Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prachtige combinaties van “gered” eten.
Mooie kleine porties zodat je van veel /meerdere gerechtjes kunt genieten.
Oké
Hoi Lenie,

Dank voor je positieve reactie, erg fijn om te lezen dat je hebt genoten!
We verwelkomen je graag een volgende keer.

Tess D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker! Hoe lukt die wortelloofpesto nou zo super... hm toch eens navragen. Ook heerlijke soep en granola voor thuis gekocht.
Hoi Tess,

De wortelloof pesto is ook een van mijn favorieten!!
Het is een geheim van de Chef, maar kom vooral nog eens proeven zodat je hem na kan maken.

Geniet van je Granola en tot een volgende keer!

Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wat een heerlijke plek om te eten! Van ontvangst tot bij het weggaan top service, vriendelijk, attent, persoonlijk en qua eten kan je kiezen uit verschillende kleine gerechten geinspireerd door de Russische keuken. Dit zou normaal gesproken niet mijn eerste keus zijn vanwege onbekendheid daarmee. En toch smaakte het erg lekker, mooi in balans en voldoende keus tussen vlees, vis en vegetarisch. Volle kan water op tafel met citroen en van het huis; kortom heerlijke avond en dat alles met de intentie om geen voedsel te verspillen. Vette aanrader!
Beste Olaf,

Als ik zulke recensies lees kan mijn dag niet meer stuk! Deze positiviteit willen wij met het team uitstralen, goed om te zien dat dit is geslaagd. Het was erg leuk om jullie te mogen ontvangen in ons restaurant en ik hoop jullie weer een keer terug te zien!

• Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fantastisch concept, eten was goed, met verrassende smaken-combinaties. Prima sfeer en enthousiaste bediening.Ik ga zeker nog eens terugkomen :)
Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij en dat het eten ook nog eens zo goed heeft gesmaakt! Wij hopen je snel weer terug te zien!

G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke plek, lekker eten, prettige bediening, goed doel. Voor herhaling vatbaar. Het Bammetje Bier is een aanrader. Ga zeker ook naar de restaurants in Utrecht en Den Haag.
Beste Gudde,

Dankjewel voor de positieve recensie! Fijn om te horen dat het bezoek aan Instock voor herhaling vatbaar is en dat het Bammetjes bier goed in de smaak is gevallen. Tot de volgende keer in een van onze vestigingen!

Alex V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Uitstekend gegeten.
Beste Alex,

Bedankt voor de positieve recensie! Fijn om te zien dat het eten goed in de smaak is gevallen. Vanaf november hebben wij weer een nieuwe kaart vol met verrassende gerechten, kom deze vooral weer een keer proeven binnenkort!

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vooropgesteld dat het concept mij erg aanspreekt. Voedsel weggooien is NOT DONE!!!!!! De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker met verrassende combinaties van smaken en texturen.
Beste Remco,

Ik wil jou graag nog hartelijk bedanken voor de positieve recensie! Goed om te horen dat jij net als wij voedselverspilling 'Not done' vindt! Wij zien jou graag nog een keer terug bij Instock Amsterdam!

Met gastvrije groet,

Daan - restaurant manager Instock Amsterdam
David D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
W.K. V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het was weer een (verjaardags)feestje om bij Instock Amsterdam te gast te zijn. Ontvangst en bediening waren aangenaam en gepast hartelijk. Heerlijk verrassend zijn telkens weer de gerechten!
Een leuke en gezellige "bijkomstigheid" bij ons bezoek was het optreden van de vier musici. We hadden willen blijven luisteren en genieten van een volgend hapje en drankje.
Het initiatief van het doneren van een diner voor een cliënt van de Voedselbank is navolgenswaardig!
maya253elvira .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel goede service met uitgebreide info over de gerechten. Heel smakelijk en bijzonder. Wel was het nogal rumoerig vanwege een 3mans jazzbandje. Erg leuke muziek maar een beetje te luid vonden wij voor zo'n kleine ruimte. We konden gelukkig van tafeltje wisselen waar we er iets verder vandaan zaten. Vond het wel iets aan de prijzige kant.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De bediening was vriendelijk maar het is een beetje vreemd dat terwijl het helemaal niet druk was in het restaurant, er on-afgeruimde tafels bleven staan.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima eten, culinair niveau, verrassend, porties wat aan de kleine kant, tafeltjes wat dicht bij elkaar, verder prima restaurant!
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, voldoende keuze en een mooi concept
Lana D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heel erg leuk en mooi concept om voedselverspilling tegen te gaan door en nieuwe, creatieve gerechten van te maken. Een fijne sfeer en vriendelijke medewerkers maken het compleet. Een aanrader!
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was verrassend én lekker. We moesten alleen verschrikkelijk lang wachten. De rekening was best hoog dus of het voor herhaling vatbaar is.... Maar het was een leuke avond met lekker eten en heerlijk pieperbier!
Sasja D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een super sfeervolle avond. Bijzondere gerechtjes, mooi geserveerd. Mooi achterliggend idee (voorkomen van voedselverspilling). Vriendelijk personeel. Een heel charmant life optreden op de achtergrond. Mooi pand met een leuke inrichting. Zeker een aanrader!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Top werklunch gehad hier. Heeeeerlijk gegeten, we hadden de sushi salad, zalig! Super service ook. Super aardig meisje, kwam vaak genoeg kijken of we nog iets nodig hadden en toch ook weer niet te vaak en ze dacht echt mee over wat lekker was met goeie tips enzo. En je gaat ook nog voedselverspilling tegen. Helemaal top