Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over restaurant Instock

InStock

Instock is het eerste restaurant in Nederland dat voedselverspilling prominent op de kaart zet. De chefkoks van Instock koken met “de oogst van de dag”; eten dat anders ons bord niet had gehaald. ’s Ochtends gaat het ‘food rescue team’ van Instock met een elektrische wagen langs Amsterdamse supermarkten om eten op te halen voor het diner van die avond. Deze producten zijn overigens nooit over de datum heen; het gaat om bijvoorbeeld brood van een dag oud of een net sinaasappelen waar één slechte in zit, maar de rest nog goed is. Bij Instock worden de gasten verrast met een steeds wisselend menu met inventieve en lekkere gerechten tegen een aantrekkelijke prijs.

Voor ontbijt of lunch kun je hier elke dag binnenlopen, ze hebben altijd lekkere gerechten voor je op het menu!

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Deze keer vond ik het eten echt matig. Vlees smaakte goed maar de rijst was hard en een scherf papadum en een beetje rauwkost als garnituur vond ik weinig. Toetje bananen fantasie ging alle kanten op met een erg bitterzuur schuim en mierzoete merengue.
Bediening wel prima.
Rafaëlla V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Geweldig concept, lekker eten en voor weinig geld! Helemaal top! Met stopcontacten bij de tafels zou het qua studeren perfect zijn.
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een goed en creatief concept. Hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en persoonlijk. Hele goede sfeer en ga er zeker terugkomen.
Laura Prat Bertrams .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een prachtig initiatief. Fijne bediening: ontspannen en informatief. Heerlijk eten en goede wijn. De bloemkooltempura was verrukkelijk. Alle borden prachtig opgemaakt. Ontspannen en zeer verzorgde avond. Alles klopt!
Take me home mandjes erg leuk.
INSTOCK is een echte aanrader.
Liavangeemen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
De passie voor het concept wordt met veel enthousiasme overgebracht. Het eten is van uitstekende kwaliteit. En het is erg mooi om te proeven wat met afgedankt eten bereid kan worden. Een aanrader!
Siggy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik was positief verrast bij binnenkomst.
Ik werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie omdat ik wachten moest op mijn date.
Ik hoefde niet lang op het eten te wachten op het eten dat wel smaakte omdat het voor mij nieuw was.
Het is een goed alternatief om voedsel dat weg word gegooid vanwege een plekje of uiterlijk niet weg te laten gooien en er heerlijke gerechten mee te maken.
Ikzelf hou er ook niet van dat goed voedsel word weggegooid terwijl er meer dan genoeg mensen in de wereld zijn die helemaal niks te eten hebben, **Aldus een tevreden gast sSiggy.**
Beste sSiggy,

Wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Samen gaan we voedselverspilling tegen :). Hopelijk zien we je snel weer terug!

Groet,

Team Instock
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eerlijk eten, mooi concept, gezellige ambiance, service was uitgebreid en zeer netjes. Een wisselende kaart met betaalbare prijzen.
Anouki .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel vriendelijk en attent personeel, fijne sfeer en last but not least heerlijk eten. Leuk om te zien en proeven wat een lekkere en orginele gerechten je kunt maken met afgeschreven voedsel. En er was ook nog live muziek die de avond een nog relaxtere sfeer gaf. Kortom, ik ben fan en kom zeker terug.
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het personeel was vriendelijk en vertelde enthousiast over het idee achter Instock. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren toegankelijk voor het hele gezelschap. Wij hebben genoten!
Sineke E Denis M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was snel en vriendelijk. Het gebouw is prachtig vanzich zelf en heel mooi gedecoreerd en geverfd. Een aanrader
S S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker vegetarisch gegeten maar als vegetarier lust je wel wat. De porties zijn wat aan de kleine kant, het mag allemaal best wat meer. Niet een soepkom half gevuld maar helemaal, niet 1 koolrolletje maar twee enz. De smaak is uitstekend maar houd er aub rekening mee dat groenten minder vullen dan een stuk vlees. Zelfs bij vier gangen had ik best nog wat gewild. De sfeer is fijn en met vrienden is het er gezellig eten.
Olla V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Beste mensen, Er waren drie dingen die ik niet zo prettig vond. 1. Ik vind het niet nodig en ook niet prettig ergens met mijn voornaam te worden aangesproken.
2. We moesten enorm lang (te lang) wachten tussen de gangen.
3. Toen ik daar wat van zei, kon de man die die avond dienst had niet goed omgaan met deze opmerking. En liet duidelijk merken dat het in zijn verkeerde keel schoot. Terwijl ik het heel vriendelijk bracht.
Ik zou dit restaurant niet snel aanbevelen bij vrienden.
vriendelijke groet
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Heerlijk geredde maaltijd gehad! Goede sfeer, geweldig concept en fijn/behulpzaam personeel. Zeker een aanrader!
Marike L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Het leuke is ook dat je geen keus hoeft te maken, en dat de verspilling van voedsel wordt tegen gegaan
Rosanneverdegaal .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De atmosfeer van instock was erg fijn, en het was leuk om te zien hoe creatief de koks met de ingredienten omgingen om zo heerlijke gerechten te maken.
Erikblom16 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Best lekker eten, met bijzondere gerechten. Hoofdgerecht van gehaktbrood was al een beetje afgekoeld. Leuke sfeer, prima bediening.
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goed om producten die anders weggegooid zouden worden omdat ze niet "mooi " genoeg zijn te gebruiken.
En er dan zulk lekker eten van te maken.
Personeel is ook supervriendelijk.
Alleen zouden ze beter op moeten letten (opschrijven?) welke wijn een gast heeft gehad. Handig om een tweede glas van dezelfde wijn te schenken. Nu kregen we het tweede glas een heel andere wijn, die wij niet lekker vonden.
Maar dat werd onmiddellijk omgewisseld, dus eigenlijk geen probleem.
Mauramauras .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
zeer leuk en aardig personeel , erg lekker eten e mooi plek. 2 min punten: we moeten iets te lang wachten, het zal wel leuk zijn om meer dan een keuze te hebben in het menu. in ieder geval een aanrader, ook ivm met de concept
Macdeuzeman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
heel leuk concept, heerlijk terrasje in een stedelijk decor. het eten was lekker, leuk om je te laten verrassen, je kunt niet kiezen. hoofdgerecht prettig geprijsd, bijgerechten wat duur, patat voor 6 euro, mwaaah.
Tomvdavoort .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bediening nam uitgebreid de tijd om ons alles te vertellen over het concept. Het 3gangenmenu beviel goed! Benieuwd naar het 4 gangenmenu!