Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over het restaurant Instock

InStock

Instock is het eerste restaurant in Nederland dat voedselverspilling prominent op de kaart zet. De chefkoks van Instock koken met “de oogst van de dag”; eten dat anders ons bord niet had gehaald. ’s Ochtends gaat het ‘food rescue team’ van Instock met een elektrische wagen langs Amsterdamse supermarkten om eten op te halen voor het diner van die avond. Deze producten zijn overigens nooit over de datum heen; het gaat om bijvoorbeeld brood van een dag oud of een net sinaasappelen waar één slechte in zit, maar de rest nog goed is. Bij Instock worden de gasten verrast met een steeds wisselend menu met inventieve en lekkere gerechten tegen een aantrekkelijke prijs.

Voor ontbijt of lunch kun je hier elke dag binnenlopen, ze hebben altijd lekkere gerechten voor je op het menu!

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

catelijne E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig concept, goed uitgevoerd. Lekker eten alleen een beetje te weinig naar onze smaak. Hadden er aardappels bij moeten vragen maar die waren ons niet aangeboden. Zagen later dat dat kon. Maar de sfeer is perfect en de bediening kundig, vrolijk en oprecht.
Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Geweldig concept, heerlijk gegeten voor redelijke prijs en vriendelijke bediening. Fijn terras en ook binnen prettig ingericht.

Dank je wel voor het delen van je ervaring! Wist je dat we ook stopcontacten op het terras hebben? Ideaal voor een zonnig dagje werken achter de laptop. Tot snel!

Pattypasta .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik heb hier een keer eerder gegeten. Dat vond ik super.
Daarom vandaag met moederdag gekozen om hier met mij'n gezin te eten. Zij serveerden een moederdag brunch voor 15 euro.
Wij vroegen voor onze kinderen om een tosti. Helaas serveerden zij niks anders dan de brunch. Onze kinderen zouden dan het plankje delen. Wat jammer, is dat wij 3 glaasjes jus kregen voor 3 personen bestek. Het zou attent zijn geweest om aandacht te hebben voor het feit dat mijn beide kinderen bestek nodig hebben.
Het eten was weinig en we hadden allen nog honger. Er werd een makreelbouillon geserveerd die behoorlijk heftig was en wij niet gedronken hebben. Er was weinig persoonlijke aandacht. Voelde fabrieksmatig aan. Helaas heeft mijn man nooit de koffie gekregen die er ook bij zat. Wat jammer dat ik nu deze ervaring heb. Ik was zo enthousiast, maar twijfel of ik hier nu nog een keer naartoe ga.
kornelistammens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Een geweldige formule, die op hoog niveau met excellente gerechten was ingevuld. Het topwerk uit de keuken werd op aangename wijze gepresenteerd door de bedienende meisjes. Van grote toegevoegde waarde vond ik de schitterende (jaren zeventig!) muziek. Genoten!
Catharina H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor de beleving zou ik iedereen aanraden er eens naar toe te gaan. Supergoed initiatief. Niets alles was écht lekker en we vonden het best duur.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed concept, lekker gegeten, leuke sfeer en bediening. Er was zelfs live-muziek. Geslaagd etentje met mijn vrienden....
EHAM L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Een goed initiatief om in onze maatschappij minder weg te hoeven gooien. En kwalitatief ook nog eens uitstekend eten.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening..... de porties waren wel heel erg klein, thuisgekomen nog een boterham gegeten!
Beste Simone,

Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen nog met trek naar huis gaan. Elke keer maken we een nieuw vier-gangen diner van de oogst van de dag voor 27,50, soms is het balans tussen voedselverspilling tegengaan en de porties een uitdaging. Bedankt voor de feedback. We gaan er mee aan de slag en volgende keer met een verzadigd gevoel de deur uit!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad. Een mooi concept om te beginnen en de koks zijn erg goed en inventief. Hele fijne bediening, dat noem ik nog eens een avond uit. In stock, ga zo door, jullie doen het echt goed.
Beste Saskia,

Bedankt voor de complimenten! Zelf blijf ik ook verwondering voor de keuken houden. Elke dag weer de creatieve uitdaging aangaan, met de oogst van de dag! Graag tot ziens.

Didi O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk geluncht. Cappuccino was perfect, evenals de wenterteefjes. Zeker een aanrader. Met zonnig weer kun je hier ook fijn buiten zitten.
Beste Didi,

Leuk om te horen dat onze duurzame koffie tot in de puntjes heeft voldaan aan je verwachtingen. We krijgen binnenkort ook aan de achterkant terras en wanneer de ramen zomers openstaan, kan je eventueel met je laptop aan de oplader nog buiten genieten! Kom je snel weer?

margot A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vorige week hebben mijn vriendin en ik hier gegeten. De bediening was ontzettend vriendelijk. Het hele restaurant straalde rust uit en niet onbelangrijk natuurlijk het eten was overheerlijk. We hadden een 3 gangen menu. Aparte combinaties, heel verfijnd. Het is ongelooflijk hoe ze met voedsel wat anders weggegooid zou worden zo'n culinair hoogstandje kunnen neerzetten. We gaan hier zeker terugkomen!!
Bedankt voor de complimenten, Margot. Graag tot snel weer en hopelijk kunnen we jullie dan weer verassen met de unieke smaakcombinaties. Misschien een keer op de zaterdag genieten van de live muziek?

Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ontzettend flexibel ontvangen met een groep van 27 man. Heerlijk gegeten en ontzettend goed bediend. Kortom een hele goeie avond gehad :), echt een aanrader!
Bedankt voor de lieve woorden. Volgens mij hebben jullie een leuke avond gehad in onze Stockroom, hè? Gezellig in een aparte ruimte met een groep van 27 meiden dineren, wij vonden het in ieder geval gezellig dat jullie er waren! Tot ziens,

Naomi K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met lekkere vegetarische optie! De service was heel erg goed en erg flexibel aangezien we met een grote groep kwamen!
garancereus .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Fijne plek op te eten, mooie locatie, zeer sympathiek concept en hartelijke bediening; kookkunst doet niet onder voor een aantal hippe tenten in het centrum.
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij Instock. Kom je anders ook een keertje snel de lunch bij Instock uitproberen? We halen dagelijks bij de Albert Heijn in de straat met de fiets brood, kaas en eieren op en in combinatie met andere geredde producten creëren we elke dag weer een verrassende lunchkaart.

pety L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Eten was lekker en bediening was super! Het concept is goed bedacht! Aanrader bij Instock te gaan eten, ook voor grote groepen is het een goede keus. Gerechten en drankjes zijn goed geprijsd
Hoi Pety,

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! We zien je graag weer een keer terug bij Instock. Wij zijn er in ieder geval 7 dagen in de week vanaf 08:30! Graag tot ziens.

Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk geluncht! Het was rustiger dan verwacht want weet dat het s' avonds vaak vol zit om de goede redenen :)
Maar we kregen daardoor extra (?) goede en spontane aandacht door de leuke bediening en ben wederom verrast door de anders dan andere keuzes als lunch. Kom zeker weer!
Beste Ineke,

Leuk om te horen dat je ook van de lunch hebt genoten. Strak met het terras aan beide kanten op de mooie zomerdagen, extra plek om elke dag, op elk moment een plekje te kunnen bemachtigen;).
<br />

Rene A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Super avond gehad. Gezellige bediening, lekker eten en op een mooie plek. zeker een aanrader wanneer je een keer wat anders wil!!!:)
Beste Rene,

Leuk om te horen dat je ons een aanrader vindt;). Kom je snel weer een keertje langs?

Wendie35 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Lekkere gerechten maar absurd kleine porties; ook als je een viergangenmenu neemt blijft het karig. Ze hebben wel een geweldig terras en de bediening is vriendelijk.
Beste Wendie,

Bedankt voor je feedback, we gaan ermee aan de slag. Hopelijk mogen we je snel verrassen met het wisselende viergangenmenu en dan gaan we ervoor zorgen dat je met een verzadigd gevoel de avond afsluit bij ons.

Bastiaan C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prettige restaurant, open en licht en het belangrijkste is natuurlijk het lekker bereide eten. Veel variatie en je kan lekker natafelen binnen of buiten op het terras. Ook met meerdere personen is het prettig verblijven. Het personeel is heel vriendelijk en enthousiast.
Beste Bastiaan,

Leuk om te horen dat je hebt genoten van je bezoek aan Instock. Kom je snel terug? Grote groep of klein gezelschap, je bent 7 dagen in de week van harte welkom.

Janneke1990 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
super leuke plek, met mooi terras! terwijl je aan het genieten bent, ook nog mee helpen aan een goed doel! voedsel verspilling tegengaan
Straks op de warme zomerdagen ook achter een terras! En goed dat we een stopcontact hadden op het terras voor de laptop hè? Graag tot ziens.