Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over het restaurant Instock

InStock

Instock is het eerste restaurant in Nederland dat voedselverspilling prominent op de kaart zet. De chefkoks van Instock koken met “de oogst van de dag”; eten dat anders ons bord niet had gehaald. ’s Ochtends gaat het ‘food rescue team’ van Instock met een elektrische wagen langs Amsterdamse supermarkten om eten op te halen voor het diner van die avond. Deze producten zijn overigens nooit over de datum heen; het gaat om bijvoorbeeld brood van een dag oud of een net sinaasappelen waar één slechte in zit, maar de rest nog goed is. Bij Instock worden de gasten verrast met een steeds wisselend menu met inventieve en lekkere gerechten tegen een aantrekkelijke prijs.

Voor ontbijt of lunch kun je hier elke dag binnenlopen, ze hebben altijd lekkere gerechten voor je op het menu!

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Instock

Laura W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Menu voor kids kan wellicht iets beter. Instock is een tof concept, en zelfs geschikt voor vegans. Wij hebben genoten van een 4-gangen menu. Heerlijke wijnen, en sapjes voor de kids. Gezellige service , ruim opgezet restaurant. Smakelijke eerlijke ongecompliceerde gerechten.
Quinten V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel erg fijn restaurant. De bediening is rustig en brengt het concept met veel energie en passie over! Keep up! Cheers
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Instock. Leuk concept en koks buitengewoon creatief met "wat de voorraad schaft". Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel. Kom hier zeker terug.
Beatrijs D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Zeer creatief eten met spannende smaakcombinaties. Voor Amsterdamse begrippen fantastische bediening: vriendelijk, attent en met zorg voor de klant. Hele prettige sfeer. Geweldig concept!
Beste Beatrijs,

Bedankt voor de lovende woorden! Yes! Onze collega, Oswin, weet dan ook continue dat stapje extra te zetten om de service te verlenen die wij graag zien. Fijn dat u dat ook is opgevallen. Team Instock ziet u graag weer een keertje terug!
Frits C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Verrassend en van goede kwaliteit.
Fijn dat we u hebben kunnen verassen! We zijn 7 dagen in de week open, in Utrecht, Den Haag en Amsterdam en zien jullie graag weer een keertje!

Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Met mijn dochtertje heerlijk gegeten. Helaas vond zij het toetje niet lekker, maar volgende keer beter.
Mooie presentatie en vriendelijke bediening. Goed concept!
Ja met elke keer weer een wisselend menu, zal de volgende keer zeker het dessert ook naar jullie smaak zijn! We vonden het gezellig om moeder en dochter bij ons te mogen ontvangen en in de watten te leggen. We hopen jullie snel weer een keer te mogen verwelkomen!

Nathalie Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fijne avond gehad en concept is erg leuk en goed. Geeft extra invulling aan de avond. Eten is verassend en lekker en fijn dat het meerdere kleinere gerechten zijn, zodat je gezellig lang kan tafelen en niet bomvol zit daarna. Bediening was zeer spontaan en legde alles goed uit. Alom geslaagde avond gehad.
Hoi Nathalie,

Bedankt voor de mooie review! En natuurlijk bedankt voor je hulp om voedselverspilling te verminderen!
Elke zaterdag speelt onze live band in de zaak. Kom je een keertje mee jazzen?

Joshua S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Heerlijke smaakcombinaties en texturen. En het verhaal erachter maakt het allemaal nog smakelijker! De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Een fantastisch Kerstdiner!
Dank u wel! We hebben weer veel voedsel mogen redden rondom de feestdagen, want rondom deze dagen wordt nog wel het meest verspilt! Komt u snel een keertje terug, buiten de kerstdagen om, maken we dagelijks voor 29,50 een viergangenmenu.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben super gegeten hier op 2e kerstdag. Het menu was heerlijk, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Absoluut waar voor je geld.
Fijn om te horen! Gezellig dat jullie er waren met 2de kerstdag. We zien jullie graag een keer terug voor ontbijt, lunch of diner!
marius E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Bijzondere gerechten, die je thuis niet zomaar kan maken, plus een heel leuke bediening!
Minpuntje: de tijd tussen de gangen duurde wel wat lang.
Bedankt voor de feedback! We hebben ons inderdaad,met veel gasten tegelijk, veel op de hals gehaald, maar we hebben ervan geleerd en zien u graag terug om het te bewijzen!

Phasma .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Altijd goed om hier te zijn. Helaas duurde het erg lang voor het volgende gerecht kwam. Daardoor te lang moeten zitten. En volgende keer zijn we er weer maar waarschijnlijk niet meer met kerst
Beste vaste gast;),

Graag nemen wij contact met u op. Zou u een e-mail naar amsterdam@instock willen sturen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

communicatie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was helemaal goed. Erg heerlijke en verrassende gerechten en prima bediening! Ook goed rekening gehouden met wensen zoals vegetarisch.
jerrold .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Superlekker gegeten, altijd weer spannend wat je voorgeschoteld krijgt bij InStock, maar het is nog nooit tegen gevallen. Goede, snelle service en de missie van het restaurant is natuurlijk top.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Mooie samenstelling weer gemaakt van hetgeen men weer heeft opgehaald en gered heeft voor verspilling!
Dank je wel! Ja elke dag komen de geredde producten rond 11:00 binnen en beginnen de chefs weer opnieuw aan de creatieve uitdaging om er een mooi vier-gangen diner van te maken!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Mooi zo! Vanaf 2018 krijgen we een nieuwe lunchkaart, komt u die snel proeven?
Reineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Creatieve gerechten met een goed verhaal. De sfeer was ook erg goed. De live muziek en het persoonlijke kerstkaartje waren een leuke verassing. Leuke twist in de inrichting en bediening dat er met winkelkarretjes en mandjes gewerkt werd. En geinig dat we nog een stukje fruit mee naar huis kregen. Er leuke inrichting ook. Er waren wel wat foutjes met een ingestorte soep en een verkeerd hoofdgerecht waar we wel excuses voor kregen maar niet een drankje van het huis oid. Dat was wel vriendelijk geweest. Maar al met al een erg geslaagde en gezellige avond!
Fijn dat jullie van al onze extra stapjes hebben genoten, daar doen we het voor. Excuses voor het te kort schieten om aan te voelen, wanneer het toch echt wel redelijk is wanneer een drankje van het huis het best kan worden aangeboden. Op vertoon van dit bericht, zijn de eerste drankjes namens ons voor twee personen.
Marjoleine G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het voorgerecht, tussendoortje en hoofdgerecht was lekker, ook het wijn arrangement was uitstekend. We kon den ons niet vinden in t desert.Champagne glazen waren niet schoon, de Chardonay werd in t glas van de Pinot blanc geschonken. Zoals gezegd de gerechten waren top.
Bedankt voor deze woorden! Wij streven voor perfectie en door dit soort berichten, kunnen we ons weer extra richten op de puntjes, die vanzelfsprekend zouden moeten zijn. Dank je wel! Komen jullie een keer terug om onze groei te waarnemen?
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima restaurant, creatieve koks, aardige bediening. Lekker eten én zo verspilling van voedsel tegen gaan.
GA HIER ETEN :)
YES! Dat roepen wij nou ook altijd: Kom bij ons eten!;). Dank je wel voor deze aanmoediging en komen jullie ook snel weer terug? We zijn 7 dagen in de week geopend, voor ontbijt, lunch en diner!
Harke K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gerechten zijn lekkerder en verrassender dan het menu doet vermoeden. De bediening is enthousiast en wil graag vertellen over het concept van de zaak. En na afloop was er nog een keuze aan "leftovers" voor mee naar huis. Top.
Dank je wel!! Elke dag hebben we mandjes gevuld met geredde groenten en fruit, vaak vragen we de hulp van gasten om elk stukje fruit of stukje groenten te kunnen redden. Zo kunnen we steeds meer en meer eten redden!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
4-gangen menu genomen, met 8 personen. Heerlijke, verrassend pittige paprika-soep; watertandend tussengerecht, meer dan acceptabel hoofdgerecht en prima toetje. Erg mooi om te merken dat ook de drankkaart in lijn is met het zeer, zeer lovenswaardig concept van Instock: gered voedsel met o.a. Pieper- en Broodbier.
Ja lekker hè onze eigen biertjes, elk pieperbiertje redt alweer 2 aardappelen! Zo wordt er jaarlijks in Nederland 340 miljoen kilo weggegooid aan aardappelen! Super zonde! Daar proberen wij verschil in te maken, dank jullie wel voor jullie hulp daarbij!