Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over het restaurant Instock

InStock

Instock is het eerste restaurant in Nederland dat voedselverspilling prominent op de kaart zet. De chefkoks van Instock koken met “de oogst van de dag”; eten dat anders ons bord niet had gehaald. ’s Ochtends gaat het ‘food rescue team’ van Instock met een elektrische wagen langs Amsterdamse supermarkten om eten op te halen voor het diner van die avond. Deze producten zijn overigens nooit over de datum heen; het gaat om bijvoorbeeld brood van een dag oud of een net sinaasappelen waar één slechte in zit, maar de rest nog goed is. Bij Instock worden de gasten verrast met een steeds wisselend menu met inventieve en lekkere gerechten tegen een aantrekkelijke prijs.

Voor ontbijt of lunch kun je hier elke dag binnenlopen, ze hebben altijd lekkere gerechten voor je op het menu!

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Janneke1990 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
super leuke plek, met mooi terras! terwijl je aan het genieten bent, ook nog mee helpen aan een goed doel! voedsel verspilling tegengaan
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ideaal voor mensen met keuze-stress: er is slechts één 4-gangenmenu. Twee keer gegeten, twee keer bijzonder lekker voor relatief weinig geld. Aanrader!
HMW Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een goed concept: voedsel, dat anders weggegooid wordt, verwerken in een restaurant.
We lunchten er. Eerst een klein borrelplankje, daarna een salade. Lekker wit wijntje erbij. Het was allemaal goed verzorgd en lekker. Heel vriendelijke en snelle, goede service.
Stijn H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg lekker gegeten! De gerechten waren speciaal en bevatte allemaal erg veel en lekkere smaken. De bediening was vlot en alert! We kregen een warm welkom van Sarah de manager. Het brood en water werd snel op tafel gezet en het menu wordt op een leuke manier uitgelegd. All in all een heerlijke avond! Ik kom zeker nog een keer!
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Al bij binnenkomst werden we heel warm ontvangen en naar ons tafeltje gebracht in het sfeervolle restaurant. Binnen een minuut stond er water en een schaaltje brood op tafel en ook daarna was er sprake van een uitstekende service: door de enthousiaste serveerster werd ons heel uitgebreid het menu uitgelegd.
Het eten was heerlijk, elke gang had echt z'n eigen kwaliteit en t voelt extra lekker om goed te mogen eten én bij te kunnen dragen aan een mooi concept! Wij komen nog eens terug!
Virgil V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Instock hanteert een geweldig concept wat betreft het eten dat zij serveren. Enig minpuntje is dat er weinig rekening wordt gehouden met/ruimte is voor mensen met een ander dieet.
Eet je geen varkensvlees of ben je vegetariër? Dan worden ingrediënten weggelaten of vervangen - echter past het vervangende ingrediënt, in onze ervaring, niet bij het gerecht.
Desalniettemin, werden we goed opgevangen en was er alle begrip voor onze wensen. Eén en al een goede ervaring!

Beste Virgil,

Bedankt voor de mooie recensie! Aangezien wij werken met een dagelijks wisselend menu en altijd daarop een vegetarische optie hebben, hopen we jou weer snel te kunnen verassen met het menu van die dag!

Tot ziens,

Merel M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het concept van het restaurant is sowieso al top. Hele aardige bediening, originele gerechten, vooral het vega alternatief was heel lekker, en interessante biertjes.

Bedankt voor de complimenten. We hebben ons Pieperbiertje en andere leuke biertjes voor je koud staan! Hopelijk tot snel.

Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Het blijft een feestje om door Instock verrast te worden met wat anders weggegooid zou worden. Mooi initiatief, betrokken medewerkers en lekker eten.

Beste Edwin,

Fijn om te horen dat je hebt genoten! We hopen je snel weer te mogen verrassen met ons wisselende kaart!

Casper S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Ook zonder haar buitengewoon lovenswaardige concept (koken met voedsel dat anders weg zou worden gegooid) is Instock een aanrader: de gerechten zijn bijzonder creatief en bovengemiddeld lekker. Het personeel is professioneel en attent en draagt het idee achter het restaurant met trots uit. Ook de prijs-kwaliteitverhouding is on-Amsterdams.

Beste Casper Schipper,

Leuk om te horen dat het allemaal naar wens was. Kom je snel weer langs om meer kilo's voedsel met ons te redden?

Suzan G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Enthousiast team dat ons het gevoel gaf zeer welkom te zijn! Bereid om al onze vragen over de opzet van deze restaurants die een groot publiek bewust willen maken van voedselverspilling te beantwoorden. Super!

Beste Suzan Groeneveld,

Leuk om te horen dat je hebt genoten. Ons team vindt het inderdaad alleen maar leuk om te vertellen over ons doel, voedselverspilling letterlijk en figuurlijk op de kaart zetten! Bedankt voor je bijdrage hieraan. En hopelijk tot gauw weer. <br />

Joan R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een erg goed, bewustmakend, initiatief! Daarbij is de service boven gemiddeld: dit maakt het eten hier tot een waar feestje! Dank en ga er vooral mee door!

Bedankt voor de mooie woorden en graag tot ziens!

Riette K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Attente bediening.
Aankleding is industrieel.
4 gangen: Heerlijke gerechten met veel smaak!
Hoofdgerecht: kleine portie dit maakt het supplement frites=noodzakelijk.

Beste Riette Koper,

Bedankt voor jullie bijdrage aan het verminderen van voedselverspilling en dank voor je feedback, hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen.

saskiahoing .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super concept! Eten was lekker. Voor mijn partner te kleine porties. Bediening snel, vrolijk en vriendelijk. Ruimte wel zeer rumoerig kon soms m'n partner of de serveerster niet verstaan

Beste Saskiahoing,

Bedankt voor jullie feedback! We hebben snel wat gedaan aan de rumoerigheid en hopen dat je snel weer langskomt om de betere akoestiek te ervaren, samen met ons diner van geredde producten.

Tot snel,

theodoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Leuke prettige ontvangst. Je voelt je meteen welkom. Meteen een karafje water met citroen o.i.d. erin. Flink brood met pickles van paprika's.
Het eten is verrassend: nieuwe smaken, een goed kleurpallet en de gangen zijn goed op elkaar afgestemd! En het is allemaal nog gezond ook. Al met al een hele goede fijne beleving.

Beste Theodoorn,

Bedankt voor de mooie woorden en je bijdrage om voedselverspilling te verminderen! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

lisafreudenthaler88 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Instock heeft echt super lekker eten en een leuke sfeer. Vriendelijk personeel en redelijke prijzen. Ik hou van de concept en zou zeker binnenkort weer gaan.

Beste lisafreudenthaler88,

Bedankt voor de mooie woorden en het helpen verminderen van voedselverspilling.
We hopen je snel weer te zien! Wist je bijvoorbeeld dat we op de zaterdag altijd live-muziek hebben in het restaurant?

Frank T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Goed concept, super uitvoering. Kan het aan iedereen aanbevelen, leuk voor lunch (zakelijk/prive), diner maar ook uitgebreid ontbijt!

Beste Frank Tetteroo,
Fijn om te horen dat je bezoek bij ons goed is bevallen. Wij zijn inderdaad zeven dagen in de week open vanaf 08:30. We serveren je graag snel weer ontbijt, lunch of het bijna dagelijks wisselende 4-gangen menu in de avond.

monika W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gezellige, levendige sfeer. Aardige ontvangst en creatieve maaltijden, we hebben genoten. Enige reden waarom ik aarzel om weer te gaan is het geluidsniveau. Ik kon mijn tafelgenoot af en toe niet verstaan. Een paar dempende wanden in het interieur inbouwen zou geen overbodige luxe zijn. Maar verder: niets dan goeds!

Beste Monika Wolters,

We hebben snel wat gedaan aan de akoestiek in het restaurant, bedankt voor je feedback. Kom je snel weer genieten van onze creatieve maaltijden?

Rob1951 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij Instock gegeten. Mooi concept. We werden verrast met een vegetarisch menu. Heerlijk gegeten in prettige sfeer en met goede bediening. Live jazz muziek was zeker van toegevoegde waarde.

Beste Rob1951,

Bedankt voor je mooie woorden. Elke zaterdag is de live band aanwezig. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen en samen voedselverspilling te verminderen.

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten, verrassend menu en uiteraard prachtig concept!
Bediening was goed en uitstekend op de hoogte van de gerechten

Wij komen zeker terug!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Bediending bleef ons de verkeerde wijn geven. Eten was te simpel, eentonig en veeels te zout. Wel een erg leuk concept.