Instock

Czaar Peterstraat 21 1018 NW Amsterdam Nederland Kaart
31-203635765

Over het restaurant Instock

InStock

Instock is het eerste restaurant in Nederland dat voedselverspilling prominent op de kaart zet. De chefkoks van Instock koken met “de oogst van de dag”; eten dat anders ons bord niet had gehaald. ’s Ochtends gaat het ‘food rescue team’ van Instock met een elektrische wagen langs Amsterdamse supermarkten om eten op te halen voor het diner van die avond. Deze producten zijn overigens nooit over de datum heen; het gaat om bijvoorbeeld brood van een dag oud of een net sinaasappelen waar één slechte in zit, maar de rest nog goed is. Bij Instock worden de gasten verrast met een steeds wisselend menu met inventieve en lekkere gerechten tegen een aantrekkelijke prijs.

Voor ontbijt of lunch kun je hier elke dag binnenlopen, ze hebben altijd lekkere gerechten voor je op het menu!

Meer informatie over restaurant Instock

Tram 10 (halte Eerste Coehoornstraat) stopt bij ons voor de deur! Je kunt ook bus 22 nemen, halte Oostenburgergracht.
  • : Parkeer in de buurt of bij parkeergarage Oostenburgereiland. Daarvandaan is het zeven minuten lopen.

Maandag t/m zondag van 8:30 - 23:00 uur

Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed concept, het gebruiken van voedsel dat anders weggegooid zou worden. Mooi interieur, prettige en vriendelijke service. Aanrader.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten, niet al te duur. Leuk terras. Leuke plek. Vat weinig op aan te merken. We gaan zeker nog een keer langs.
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk en prima eten, duurde allemaal iets te lang.
Loulou W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Na hier al vaker te hebben gegeten was ik ook dit keer erg verrast. Ik nam mijn gast uit Engeland hier mee naar toe om te laten zien hoe goed het concept is en hoe creatief ze kunnen zijn. Bij binnenkomst was het vrij vol en het duurde even voor dat we een plek aangewezen kregen. Na een tijdje te hebben moeten wachten werd er excuus gemaakt voor het lange duren maar dit werd vervolgens opgelost door een drankje van het huis. Onze avond begon goed, helaas ontbrak er een broodje vooraf om de grote honger iets wat te stillen. Na het 4 gangen menu te hebben gehoord werden wij al gauw enthousiast en vol verwachting keken wij uit naar het voorgerecht. Dit bestond uit een courgette soep met yoghurt dressing en wat zuurtjes on top, de smaak combinatie was goed op elkaar afgestemd en er verscheen al en glimlach op ons gezicht. Toen kwam het tussengerecht dit was een wortelburger, het duurde wat langer maar dat was geen probleem aangezien de broodjes vers bij gemaakt werden echter hadden we hier wel even van op de hoogte gesteld kunnen worden. Al gauw werd dit kleinigheidje vergeten en konden wij onze tanden in een overheerlijke burger zetten, voor ons was die bij lange na niet groot genoeg! Zo lekker dat we hem vonden. Het hoofdgerecht was iets minder van smaak maar dit werd weer goed gemaakt door het dessert dat verrukkelijk en fruitig was met een pavlova. Mijn gast was blij verrast en het extraatje dat de koks de laatste gerechten zelf naar de tafel brachten maakte de avond helemaal compleet. Ik vind Instock een goed concept en mijn volgende internationale gasten breng ik hier graag weer naar toe ! Aanrader !
j.somerwil K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
mijn derde maaltijd bij InStock bleek van net als die vorige twee, zeer gevarieërd en creatief, bijzonder lekker en de bediening toegewijd en persoonlijk. Zeer aan te bevelen.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij Instock. Het concept op zichzelf is natuurlijk al prijzenswaardig maar tel daar de service bij op en je hebt een fantastische avond. De gerechten waren spannend en werden mooi gepresenteerd. Wij zijn zeer gastrvrij ontvangen en hebben erg leuk contact gehad met het personeel. Wij hadden vooraf aangegeven dat één van ons veganistisch eet en daar hebben de chefs ruimschoots rekening meegehouden. De live muziek die elke zaterdag te horen is maakte de sfeer compleet.
j.somerwil K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na de tweede keer kan ik alleen alle lof aan jullie toezwaaien, kop en schouders boven heel veel gelegenheden, ik beveel het zeker aan mijn omgeving aan. Veel succes verder, jullie verdienen het! K.Somerwil
Wat een complimenten! Dank je wel! 7 dagen in de week open voor ontbijt, lunch en diner om deze complimenten te blijven nastreven! Hopelijk tot snel weer.

S W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verrassende gerechten, erg smakelijk en echt heerlijk. Live music, mooie aankleding en goed personeel! Prijzen zijn redelijk. Het was ook gezellig druk. Tip, wellicht iets vaker vragen of we wat willen drinken, we hadden zomaar het dubbele aan drank besteld.
Bedankt voor de tip. Elke zaterdag speelt onze huisband live muziek. We hopen jullie snel terug te zien, zodat we kunnen laten zien dat we blijven verbeteren.

Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mooi concept. Verrassende gerechten. Super vriendelijke bediening.
Samen weer voedselverspilling vermindert! Hopelijk tot snel.

Irma M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Alles heerlijk van smaak, echt kwaliteit. Daarnaast een goed concept, samen maken we het verschil. Wij komen zeker vaker.
Zeker dat we samen het verschil maken! Komen jullie snel weer met ons genieten van de geredde producten?

Marni .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fantastisch concept, leuk terras en goede smaakcombinaties. Wel teleurstellend dat de vegetarische optie ter vervanging van het barbecueworstje een gefrituurd ei was. Wat heb je nou aan een gefrituurd ei??!! Verder uitstekend gegeten, bediening was redelijk, kon wel wat sneller en vriendelijker.
atpr .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Een prima locatie in een gezellige rustige volkswijk, aantrekkelijk en schoon. Het eten was zeer redelijk geprijsd, vriendelijk personeel.
Ja leuk hier hè op de Czaar Peterstraat! Met ons vaste terras en 7 dagen open, kunt u elk moment van de dag komen genieten hier.

Debora B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke, originele gerechten en vriendelijke bediening. Helemaal af door het gezellige restaurantje en de sfeervolle Amsterdamse buurt. Leuke details in het restaurant. Wauw! Een aanrader.
Dank je wel voor de mooie recensie. Ons interieur is inderdaad ook zoveel mogelijk duurzaam ingericht, mede dankzij Moscollectief.

Alice R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een hele bijzondere formule, goed voor de wereld en dat geeft jezelf ook een goed gevoel. Het eten was heerlijk en de sfeer erg leuk. De bediening zeer vriendelijk en accuraat.
Kom je snel weer een keer langs om met ons voedselverspilling te verminderen? Het wisselende menu zorgt elke keer weer voor verrassende vier-gangen!

rhasper .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk restaurant in de Tsaar Peterstraat. Er is een vast menu en het eten is erg lekker. De service is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Een aanrader.
Bedankt voor de mooie woorden! Komt u snel weer terug om ons wekelijks wisselende menu te komen proeven?

Met vriendelijke groet,

Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Sympathiek concept, mooi ingerichte locatie. De tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar, hetgeen de conversatie bemoeilijkt. De bediening is vriendelijk.
Niet alle gerechten waren even geslaagd. Het hoofdgerecht was lekker, voor- en nagerecht redelijk en het tussengerecht matig.
Bedankt voor uw feedback, daar kunnen we wat mee. Ons menu wisselt continue, hopelijk is het menu volgende keer meer naar u smaak? Zien we u nog een keertje terug?

Met vriendelijke groet,

jgroot .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima tempo tussen de gerechten, menu was creatief, afwisselend en erg lekker!
We zaten heerlijk buiten op het terras en werden goed verzorgt.
Met het zeer sympathieke uitgangspunt (minder verspilling) een aanrader!
Beste JPGroot,

Goed om te horen dat u heeft genoten op ons terras. Met mooi weer spelen op zaterdag de muzikanten ook op het terras! Komt u snel met ons weer voedselverspilling verminderen?
Alberto G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ze serveren altijd met een glimlach en het idee is praktisch en ecologisch.Het is een voorbeeld voor andere restaurants en ik hoop in het toekomst meer restaurants volgen ze.
Volgens mijn ouders de toiletten waren schoon en netjes.
Dank u wel voor de complimenten! Komt u snel weer een keertje? We zijn zeven dagen in de week open, voor ontbijt, lunch en diner!

Myra G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Blijft een mooi concept.. sustainable en lekker.
Bedankt dat u samen met ons weer voedselverspilling heeft verminderd! Hopelijk tot snel weer!

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De sfeer is goed, de bediening is vriendelijk en de locatie is goed. We hebben fantastisch gegeten en nog een mooie zaak gesteund ook, mooie combinatie.
Goed om te horen dat je hebt genoten, kom snel weer een keertje terug!

Tot ziens,